Young, wild and free - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Young, wild and free

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:07

Geschrokken stapte ze achteruit haar oren lagen in haar nek en haar ogen stonden groot van ongeloof. Waar hij het ene moment zo sensibel en hopeloos had geleken, had hij het andere moment een arrogantie-niveau van hier tot Tokio. Waarom bleef hij haar prinses noemen? Waarom moest hij zich zo gedragen? "Dat was dan niet erg succesvol," behoedzaam keek ze hem aan. Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer, ze wilde het niet opnieuw laten escaleren maar ze wist wel dat sympathie tonen geen optie meer was. Ze kreeg het toch drie keer zo hard op een negatieve manier teruggevuurd. "Die reactie ontlokken was niet mijn bedoeling, de woorden wel. Ik had niet verwacht dat je een ander gevoel kon tonen dan haat." Haar woorden hadden geen vijandigheid maar ze waren vooralsnog niet de vriendelijkste die ze uit had kunnen spreken. Maar vriendelijkheid was vanuit zijn kant ook ver te zoeken. Blue had haar neus nooit tegen hem aan moeten duwen, gatver.


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:11

Hij rolde geiriteeerd met zijn amberen ogen voor hij naar de bosjes stapte en zichzelf op zijn achterpoten duwde en de meest zielige roos te pakken wist te krijgen tussen zijn kaken en deze afbrak en voor haar poten liet vallen met een zelfingenomen grijns op zijn lippen. "Kijk eens aan een roosje voor een roosje, hij past wel bij jou vind je niet, ook falend en gebroken." De woordne waren hard en koud maar hij had absoluut geen behoefde ana normaal tegen haar doen. Ondertussen ging hij gewoon verder met de doorns uit zijn vacht trekken en staarde even strak naar haar. "Ooit gedacht dat het wellicht geen haat is?" Mompelde hij hard en koud en sloeg met zijn staart heen en weer voor hij even wegkeek. "De enige die ik ooit gehaat heb is jouw vader, jij.. met jou heb ik gewoon medelijden."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:17

Hij plukte de doorns uit zijn vacht en het zag er flink belachelijk uit. Bluewisp had de neiging om de grijns van zijn lippen te krabben en woedde borrelde opnieuw op. Ze zou het zich niet aan moeten trekken, hij wilde gewoon dat ze zou reageren dat maakte het voor hem alleen maar leuker. "Nou ik zie het niet als verdriet of iets anders, de meeste katten zouden na een tijdje wel wat normaler kunnen functioneren maar jou is dat blijkbaar niet gelukt." Haar stem bleef kalm maar een licht hoogteverschil verraadde de spanning en zenuwen die ze eigenlijk voelde. "Veel succes met het haten met mijn vader, als de rest van de Clan maar weet hoe moedig hij was." Mauwde ze kort, "ik daarentegen haat jou moeder niet. Ze was moedig en een goede leidster, iets wat ik in jou niet terug zie." Bluewisp hield haar gezicht dit maal strak en staarde hem onverstoord aan. "Medelijden, waarom? Ik sta vrij gelukkig in het leven hoor."


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:23

Zijn ogen schoten kil omhoog. Hoe kon ze blijven denken dat hij geen goede warrior was dat hij zo'n monster was. Hij beet op zijn onderlip om niet opnieuw uit te schieten naar haar iets dat hij eigenlijk absoluut niet wou. Hij had geen zin in nog meer gejank plus Silverstar zou waarschijnlijk zijn oren van zijn kop af scheuren. Met een grom keek hij weg en beet zijn kaken op elkaar. "Tja misschien is mij nooit geleerd om normaal te functioneren hmm." Siste hij zacht en staarde haar strak aan. Hij was er klaar mee, hoe durfde ze.. "Ik kan nou niet bepaald haten wat dood is nietwaar?" Mompelde hij droogjes en staarde haar strak aan. "Nee waarom zou jij ooit rede hebben om haar te haten, ze heeft haar leven gegeven voor het zielige leven van haar deputy." Siste hij koel en schudde zijn kop niet meer antwoorden op haar woorden. Hij was hier klaar mee. Hij had voor een moment aardig tegen haar willen doen maar hij werd er nu al weer gek van.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:30

"Je spreekt jezelf tegen, je zei net nog dat je hem haatte." Haar woorden waren slechts een fluistertoon, ze werd moe van de discussie die plaatsvond. "Ik heb geen eens zin meer om te reageren op de eindeloze beledigingen." Ging ze langzaam verder. Voor de zoveelste keer noemde Rowanflight haar vader zielig. Haar blauwe ogen keken voor een kort moment recht in de ogen van de kater voor haar. "Okay, als jij dat vind." Met deze woorden besloot ze zich over te geven, wat had het voor een zin? Geruisloos draaide ze zich om en liep een eindje van hem vandaan om in de zon te gaan zitten. Ze kwam nu wel erg dicht bij een traan die over haar wang zou rollen, maar ze gunde het hem niet om dat te zien. Dat zou teveel lol zijn. Een vreemd gevoel draaide haar buik om de vijf seconden om, iets trok haar naar de kater toe. Wat het was wist ze niet, maar er was een drang. Ze sloot haar ogen kort en stelde zichzelf afwachtend op, het was nu aan Rowanflight wat hij zou doen.


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:39

Hij gromde zacht op zijn woorden en ze rolde met haar ogen. "Dan heb jij mij duidelijk niet goed verstaan." Siste hij zacht terwijl zijn staart even hee nen weer trilde toen hij de laatste doorn uit zijn vacht wist te krijgen en keek haar aan toen ze de strijd op gaf. Dat had hij eigenlijk niet gedacht dat ze zou doen. Nee zkeer niet, hahij zojuist haar spirit gebroken? In tegenstelling tot wat hij eigenlijk had gedacht voelde hij zich rot en keek even naar haar rug voor hij langzaam haar kant op stapte. "Bluewisp.." Mompelde hij zacht en beet o zijn tong. "Ehm... Sorry.. Denk ik." Fluisterde hij en duwde heel even zijn neus tegen haar zachte schouder. "Ik.. Moet niet zo hard doen.. HEt is wel je vader ik snap het.."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:43

Ze staarde een tijdje doelloos voor zich uit, het duurde dan ook een moment voordat Rowanflight naar haar toekwam. Er hing een doodse stilte en haar blauwe ogen hadden hun kracht verloren. Ze trilde even kort van de inspanning die ze net had geleverd en besefte zich dat ze zo druk waren met zichzelf dat ze Zira vergeten waren. Nu was ze niet alleen een slechte clangenoot maar ook nog eens een waardeloze warrior. Rowan kwam naar haar toe ze voelde zijn neus tegen haar schouder en ze trilde kort, ze voelde een vreemde tinteling in haar buik en ontmoette zijn ogen. "Het spijt mij ook," mauwde ze zacht.


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:47

Vreemd vaag in zijn achterhoofd besefte hij zich dat ze de rogue compleet alleen hadden gelaten maar eigenlijk was dat niet heel belangrijk voor hem momenteel. Hij voelde zich schuldig, hij had haar waarschijnlijk echt pijn gedaan en dat was niet zijn bedoeling geweest. Hack hij had al ruzie genoeg met haar broer Arrowthrill. Hij wou niet meer gezeur en dan zeker niet met haar. Zijn hart stond voor een seconde stil toen hij naar haar keek en een glimlach vormde zich voorzichtig op zijn lippen terwijl hij zijn neus zachtjes tegen haar wang duwde. "Ik denk dat ik een andere roos voor je zou moeten plukken.. Die lelijke was niet echt.. de goede keuze."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 20:29

Er raasde momenteel allemaal gevoelens door haar heen. Blijdschap, verwardheid en onzekerheid. Ze wist niet goed wat ze van hem kon verwachten, zou hij haar dadelijk niet weer de grond in trappen? Blue voelde zijn neus tegen haar wang aangeduwd en toen hield ze het voor een kort niet meer. Haar pootjes voelde als spaghetti slierten en zenuwachtig keek ze van rechts naar links. "Nou, op dat moment was ik wel als die ene roos." Grinnikte ze maar opnieuw was de spanning te merken en haperde ze af en toe in haar zin. Bluewisp wilde aan de ene kant bij hem blijven, maar aan de andere kant wilde ze heel hard wegrennen.


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 21:16

Hij keek haar aan. Niet helemaal zeker en licht schuldig. Hij was behoorlijk tegen haar uitgevallen en dat was niet zijn bedoeling geweest, bij lange na niet. Hij had niets tegen haar. Nee hij had alles tegen haar vader maar daar kon zij niets aan doen. Zij kon er niets aan doen dat hij haar de naam van zijn moeder had gegeven. Zij kon er niets aan doen dat hij het niet kon handelen dat zijn moeder dood was.. Het brak hem wetend dat hij de zus van Arrowthrill zo behandeld had. Hij haatte het.. maar hij wou gewoon zijn stem laten horen. Hij was er klaar mee om klein en angstig te zijn en zij had gezien hoe klein hij werkelijk was.. Hoe. "Hoe wist je de waarheid." Fluisterde hij zchtjes terwijl hij omlaag keek beschaamd.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 15:54

Blue wist nog steeds niet hoe ze zich moest gedragen, Rowanflight zat nog steeds dichtbij haar en ze werd met de seconde zenuwachtiger van zijn aanwezigheid. Hoe wist je de waarheid, klonken zijn zachte woorden in haar grijze oortje. Met een klein zuchtje keek ze hem aan, Blue ontmoette opnieuw zijn heldere ogen. "Wat wil je precies horen?" Mauwde ze voorzichtig. "Ik denk dat onze meningen vooralsnog zullen verschillen," ging ze verder. Blue keek hem aan, "ik wil je niet kwetsen Rowanflight. Maar mijn mening zou dat misschien wel doen." Ze keek een beetje teleurgesteld naar beneden. Bluewisp wilde hem graag op een vriendschappelijke manier leren kennen, maar als hun meningen zo verdeeld waren wat moest ze dan doen? Er voor altijd over zwijgen?


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 18:38

Zacht zuchte de jonge kater en sloot zijn ogen terwijl hij zijn kopje heen en weer schudde bij haar woorden. Wat wou hij horen.. Dat was een vraag die hij zelf niet eens zou kunen beantwoorden. Hij wou niets horen want het zou hem toch sowieso alleen maar pijn doen. Alleen maar vernietigen zoals ze op dit moment alleen maar deed met hem. "Dat zullen ze zeker Bluewisp." Mompelde hij rustig en keek even omhoog naar de lucht die langzaam maar zeker donkerder werd. "Dan spreek je niet meer. Niets waar ik iets aan kan veranderen." Hij zuchtte zacht en duwde zichzelf omhoog voor hij even wegliep.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 18:57

Een beetje verward liet de kater Bluewisp achter, was hij nou echt van plan om weg te lopen? Ze kreeg totaal geen hoogte meer van hem en met een verbaasde uitdrukking keek ze hem aan. "Ga je nu weg," haar stem bevatte meerde emoties. Teleurstelling had toch wel de overhand. Ze merkte dat het donkerder werd en ze moest zich dadelijk gaan melden voor de avondpatrouille. Blue wilde niet weg, misschien had ze wel een potentiële vriend aan Rowanflight maar ze wist niet zeker of dat er in zat. De haat die hij tegen zijn vader had was misschien te groot om te accepteren. Kon hij niet communiceren met Bluestar of zo? Was dat niet mogelijk.


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 maa 2015 - 22:21






Rowanflight

Hij wou niet weg.. Hij wou haar niet alleen laten zitten nu. Elk instinct in hem brandde om gewoon naar haar toe te stappen en zijn staart om haar heen te laten rusten. Haar dicht tegen zich aantrekkend en haar vertellen dat hij haar nooit in de steek zou laten. Maar inplaats van dat doen draaide hij zijn donkere kop om en keek haar aan. "Bluewhisp.." Begon hij zachtjes zijn keel pijnlijk en gezwollen. Het deed pijn om haar naam te spreken. waarom.. Waarom deed het pijn. Waarom voelde hij zich verraden en verlaten tegelijk. Terwijl hij zo naar haar keek. Al wat hij wou was haar. Al wat hij nodig had was zij. En hij zou het nooit krijgen. Hij zou haar nooit verkrijgen simpel zat

MEt een ruk draaide hij zijn kop terug en sloeg geiriteerd met zijn staart voor hij snoof en zijn kop weer omhoog bracht. Liet hij zich nou werkelijk van slag brengen door een kattin? Een klein prinsesje dat zijn leven sinds dag 1 al aan het verpesten was? Het moest niet veel gekker worden zeg. Zometeen zag hij ook nog eens muizen vliegen als het zo door ging in zijn botte kop. "Wat maakt het uit of ik blijf of ga?" Was zijn korte antwoord gevoelens verbergend achter een koele blik terwijl hij haar kant op stapte. "Het maakt geen verschil of ik blijf of niet. ik blijf haar zien. In alles." Diep haalde hij adem en verbrak opnieuw het oogcontact. "Misschien moeten we even gaan jagen.. We kunnen moeilijk net doen alsof we de hele tijd bezig zijn geweest en met lege poten terugkomen.." Mompelde hij droogjes en trok zijn bek open in een lange gaap.



"This is how an angel dies I blame it on my own sick pride"



tag; name ♥️
code by chip




Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 14:00

Haar twee felblauwe kijkers richtten zich op de kater die naast haar stond. Hij sprak haar naam uit maar er zat een pijnlijke ondertoon in zijn stem. "Het is okay," mauwde ze zachtjes en drukte haar neus weer tegen zijn wang. Voordat ze kon uitleggen wat ze bedoelde veranderde zijn blik. De emotie maakte plaats voor een kille blik die ze niet goed kon verklaren. Die blik alleen al schrok haar af en ze zette gelijk een stapje achteruit. Nog voor hij zijn woorden uitsprak, woorden die haar opnieuw pijn deden.

Ze kon niet begrijpen wat ze zag in de kater. Aan de ene kant wilde ze zo graag bij hem zijn, maar aan de andere kant wilde ze zo ver mogelijk van hem vandaan zijn. "Maar ik wil dat je blijft.." Mauwde ze, haar stem kleintjes. Haar oren hingen in haar nek en haar hoofd hing naar beneden. Toen mompelde hij dat ze maar moesten gaan jagen. Ongelovig keek ze hem eerst aan. "Ik heb geen zin in jagen." Snauwde ze en ze keerde zijn rug naar hem toe. Gekwetst ging ze zitten en haar staart zwiepte zachtjes heen en weer.


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:30






Rowanflight

Ze wou niet dat hij ging.. Ze wou niet dat hij wegging maar.. Waarom.. Waarom zou zij.. Hij beet op zijn onderlip en keek haar aan. Waarom zou ze ooit willen dat hij bleef bij haar.. Hij was een monster en ja hij wou wel graag blijven maar hij kon het niet, hij kon niet blijven, hij zou haar alleen maar pijn doen als hij bleef. Het moment dat ze plots snauwde liet hem bijna omhog schieten en schuld gevoel schoot in zijn lichaam terwijl hij door zijn poten kroop en trilde. "Alsjeblieft Bluewisp.. Schreeuw niet alsjeblieft." Hij piepte bijna terwijl hij zijn ogen sloot. "Dan gaan we niet jagen maar snauw alsjeblieft niet meer voor.." Hij keek weg en bleef zijn hoofd langzaam heen en weer schudden. Hoe kon ze... Zo tegen hem doen. Hij snapte het niet, hij snapte het gewoon niet meer.


"This is how an angel dies I blame it on my own sick pride"



tag; name ♥️
code by chip




Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 23:06

Opnieuw schoot verbazing als een glimp door haar ogen en ze keerde zich om naar de kater. Hij was door zijn poten gezakt en haalde nu pas dezelfde hoogte als zij had. "Ik snap niks van je Rowan." Besloot ze het maar op te biechten. Met haar gevoel rondlopen had toch geen nut. "Het ene moment ben je lief, het andere moment ben je zo kil." Mauwde ze ook haar stem trilde inmiddels en haar blauwe ogen werden vochtig. "Het is net alsof je door me heen kijkt dan. Ik vind je dan.." haar adem stokte in haar keel. Twijfelend sloeg ze haar staart rond haar poten als een soort bescherming. Haar grijze oortjes lagen in haar nek en ze voelde zich maar heel kleintjes tegen over de kater. Opnieuw zocht ze zijn gele kijkers en met een verlichtende zucht sprak ze de woorden uit die op haar hart lagen. "Ik vind je dan eng."


Young, wild and free - Pagina 2 QHTBjCa
Young, wild and free - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Young, wild and free
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: