Got me looking



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Got me looking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 14:21


Vrolijker dan weken daarvoor huppelde Blackpaw door het bos. Lichtvoetig vloog ze over de lichtgroene grond, en ze was met haar hoofd in de wolken. Bijna alles leek weer op z'n plaats te vallen, behalve dat ze enkele van haar vriendinnen al oneindig lang niet had gesproken. Ach, er was vast niks aan de hand. Bovendien, ze was nu veel te blij om zich zorgen te maken. Ze sprong van steen naar steen, van beet richting een vlinder die ontsnapte, en sloot haar ogen af en toe om van de zon te genieten. Newleaf was fijn. Maar ze was zo in gedachten verzonken dat ze niet doorhad dat ze bijna tegen iemand aanbotste.



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 14:55

Rustig liep een knappe kater tussen de kale bomen en struiken door. Nog even en die struiken zullen vol bladeren zijn. Ondanks het feit dat alles nog kaal was en er weinig leven te zien was was de zon er al en scheen die verwarmend op zijn zwart-witte vacht. Vandaag had Sharpsoul besloten om eerst ene wandeling te maken voor hij ging jagen. Hij kon de ontspanning gebruiken en er was niets mis met ene beetje plezier. Even bleef de kater stil staan om zijn blauwe ogen te sluiten, zijn kop omhoog te tillen om zo de zon even zijn gezicht te laten verwarmen. Pas toen de kater iets hoorde aankomen liet hij zijn ogen open gaan en bestudeerde hij de omgeving. Het duurde even tot hij iets aan zag komen. Natuurlijk had Sharpsoul al lang geroken dat het een shadowclan kat was maar ergens was hij wel verbaast om te zien dat het een apprentice was. Natuurlijk was er niets mis mee om als apprentice wat plezier te hebben, iedereen mocht wel eens plezier hebben als hun taken er niet onder leden. Zonder het zelf door te hebben kwam er ene kleine glimlach op de kater zijn gezicht. Hij kon zich nog goed herinneren hoe het was om zo rond te rennen en plezier te hebben. Om eerlijk te zijn miste de kater die tijden. Tot zijn verbazing merkte de kater al snel op hoe de apprentice hem niet had gezien, hierdoor moest hij al snel opzij springen zodat de poes niet tegen hem opliep.

-sorry, het is echt flut xd


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 15:57

~ Haha, nee joh! ^__^

Blackpaw raakte niemand, maar ze voelde hoe nog net de puntjes van haar vacht wat aantikten. Meteen zette ze haar poten stevig op de grond en keek achterom. Daar zag ze een kat staan. Schaapachtig ontblootte ze haar tanden om te lachen, want ze had door dat het er vast debiel uit had gezien. Ze had gewoon beter op moeten letten. "Woops," miauwde ze, met nog steeds dezelfde awkward lach op haar snuit. Toen realiseerde ze zich dat ze de kater niet kende. Iedere keer verbaasde het haar weer hoeveel katten ze nog niet kende, terwijl ze toch dagelijks in het kamp en daar omheen te vinden was. De shadowclan was groot - écht heel groot.



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:16

Sharpsoul zag hoe de apprentice na ene paar stappen tot een stilstand kwam en zich omdraaide om te zien waar ze bijna was tegenaan gelopen. Hij zag al snel hoe de poes een kleine awkward glimlach kreeg en hij hoorde haar wat miauwen. Sharpsoul moest glimlachen om deze daad, hij had het namelijk zelf al vaak genoeg meegemaakt. “Ik zou maar wat oppassen als ik jou was, er zijn best veel warriors die je ondertussen al de les zouden lezen. Geloof me maar, ik spreek uit ervaring” Miauwde de kater vriendelijk met een glimlach. “Ik ben Sharpsoul” Ging hij verder terwijl de zwart-witte kater ene paar stappen richting de apprentice zette.

-sorry dit is echt kort....


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:49

Blackpaw sloeg even haar ogen neer. De kater had gelijk, dat wist ze. Ze had beter op moeten letten. Maar zo streng waren de meeste warriors toch niet? "Dan heb jij wel hele slechte ervaringen opgedaan in jouw tijd," grinnikte Blackpaw, maar ze knikte beleefd toen de kater zich voorstelde. "Ik ben Blackpaw," miauwde ze terug. "Maar.. was dat serieus? Waren warriors zo streng voor je toen je een apprentice was?" Ze wist wel dat sommige katers heel knorrig konden zijn, maar die ontweek ze gewoon - waarom tijd besteden aan chagrijnige ventjes, als ze zich had voorgenomen gelukkig door het leven te gaan?



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:55

"leuk je te ontmoeten blackpaw" miauwde de knappe kater. "En nou ja, ze waren niet allemaal streng maar er waren er wel ene paar. Natuurlijk hing het ook van hun dag af en van het feit dat ik de zoon van shrewstar ben. Ik droomde ervan om een super warrior te worden en andere warriors verwachte van me dat ik beleefd enzo was dus als ik per ongeluk bijna tegen iemand op botste kreeg ik wel eens onder mijn voeten" Grinnikte de kater. Natuurlijk was het nooit ernstig maar leuk was het ook weer niet. Rustig liet de kater zijn achterwerk zakken tot het de grond raakte en sloeg hij zijn gevlekte staart om zijn poten. "En wat brengt jou hier? Ik zou toch denken dat je aan het trainen zou zijn of met een stel vrienden zou spelen."


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimema 23 maa 2015 - 20:03

Blackpaw's wenkbrauwen schoten verbaasd omhoog toen Sharpsoul zei dat hij de zoon van Shrewstar was. "Aaaah. Jeetje zeg, ik realiseer me nu ineens dat ik eigenlijk geen idee heb wie de kits van Shrewstar zijn," miauwde ze. "Behalve Tallshadow dan." Hem zag ze wel regelmatig. "Ik had me ook nooit gerealiseerd dat dat echt druk op je legde." De kater ging zitten, en Blackpaw volgde zijn beweging. "Nou.. tsja, ik had een vrolijk middagje en ik had zin om een beetje van newleaf te genieten," zei ze, maar haar stem klonk wat zachter, omdat ze zich goed kon voorstellen dat het er debiel uit had moeten zien dat ze zo in haar eentje aan het ronddansen was.



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 11:04

"Nou het is niet alsof je de hele tijd druk op je voelt ofzo, ik was ook maar een kitten of apprentice maar soms voelde je gewoon een soort druk omdat je moeder een leader is en je natuurlijk niet wilt dat iemand haar gaat beoordelen omdat haar kittens zich slecht gedragen enzo." Even keerde de kater zijn blik van de poes af en keek om zich heen. Zo hier en daar zag hij al dat er wat bladeren op de struiken kwamen en het gras was ondertussen al een stuk groener. Toch voelde hij nog hoe de koude wind langs hem heen waaide, een herinnering dat het nog even kan duren tot Greenleaf er is. Toch bracht de zon samen met de koude wind ene prettig gevoel bij Sharpsoul. Toen hij zijn blauwe ogen weer op de apprentice richtte hoorde hij hoe dat de poes verder ging met praten maar dan om een zachtere toon. Hij snapte het wel ze schaamde zich waarschijnlijk een beetje. Niet dat dat moest maar het was begrijpelijk. "Je moet je heus niet schamen ofzo, iedereen heeft wel zo ene moment waarin ze zich gewoon laten gaan." Glimlachte de kater vriendelijk


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 10:51


~ Wow, dit topic was echt helemaal naar beneden gezakt. Sorry, ik had hem dus niet meer gezien (A)

Blackpaw begon te knikken. Ja, daar kon ze zich wel wat bij voorstellen. Zij had nooit de druk gevoeld om zich te bewijzen omwille van haar ouders, al had ze wel altijd de drang gevoeld om een zo'n goed mogelijke warrior te worden. Vervolgens antwoordde hij vriendelijk op haar beschamende uitleg, en Blackpaw's gelaat werd gesierd met een glimlach. Het was altijd fijn als warrior zo vriendelijk en begrijpend waren. "Bijzonder dat ik je hier nog nooit heb gezien," merkte ze op. Hij leek erg zijn weg in de clan te kennen, en toch was dit de eerste keer dat ze hem zag.



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 11:01

Het was nog niet zo lang geleden dat hijzelf nog in het rond had gesprongen dus natuurlijk snapte hij hoe de poes zich voelde. Elke keer dat iemand hem toen had gezien schaamde hij zich dood. Of nou ja, voor ene minuutje misschien, daarna was hij erover heen en deed hij weer raar. De kater wist daarom ook hoe leuk het was om een warrior tegen te komen die je niet de les las maar je juist begreep. Sharpsoul zag hoe een glimlach op het gezicht van de poes verscheen. Na de poes haar woorden voelde de kater een beetje verdriet over zich heen komen, dit toonde hij echter niet en drukte hij snel weg. Nu was niet de tijd om verdrietig te zijn, dat was hij al lang genoeg geweest. "Euhm ja, er waren wat dingen die ik moest uitzoeken dus was ik niet echt veel in het camp, ik ging al vroeg jagen en kwam pas laat terug."


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 11:08

Even leek Blackpaw iets van verdriet te zien, maar als het al zo was, was het maar voor een tiende van een seconde. De kater vertelde dat hij vaak vroeg was gaan jagen en pas laat terug was gekomen. "Was ook wel nodig, afgelopen bareleaf." God, die tijden waren lastig geweest. Er was zelfs maar weinig te eten geweest voor de queens en de kittens. En toen zij haar kittenrang op had gegeven om apprentice te worden en dus geen recht meer had op het eerste eten, was ze al snel afgevallen. Door het trainen en het weinige vet dat ze had, waren haar spieren mooi strak gaan staan. Eigenlijk vond ze dat wel mooi, maar ze moest toegeven dat het wel fijn was nu ze weer een gezond gewicht had. "Maar heb je dan nooit de tijd genomen om gewoon even wat leuks te doen deze bareleaf?" Ze wist dat de meeste warriors toch wel ook nog af en toe gewoon even gingen chillen in het kamp met wat vrienden.



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 16:17

De kater begreep precies wat ze bedoelde, het was een strenge bareleaf geweest. En het was heel moeilijk geweest om prooi te vinden. Toch was de kater best blij met wat hij allemaal had gevangen. Heel veel prooi was mager maar zo nu en dan, heel af en toe was er een redelijk dik konijn of muis tussen. Of ten minste dik voor de tijd van het jaar. "Nee, ik heb de hele tijd gejaagd of soms de med. cat geholpen met kruiden te vinden enzo." De kater had er niet echt het nut in gezien om iets leuks te doen. Zijn hart zou er toch niet in zijn geweest. Sharpsoul herinnerde zich nog heel goed hoe verdrietig hij was. En daarnaast was Leafbare niet lang na dat hij een warrior was geworden, hij wou zichzelf bewijzen en de clan zo goed mogelijk helpen. Dat wou hij nog steeds. Behalve het feit dat het zijn taak was om de clan te helpen door te jagen enzo deed hij het ook graag. Plus, het deed hem een beetje beter voelen over het feit dat hij zijn moeder ontweek. Op deze manier deed hij ten minste iets nuttigs en was dat niet nog iets waarin hij faalde tegenover zijn moeder.


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 16:48

Met een bewonderende blik knikte Blackpaw. "Wauw. Dedication. Ik kan er niks anders over zeggen. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van de clan en ik wil een zo'n goed mogelijke warrior worden. Maar ik zou nooit maandenlang achter elkaar alleen maar jagen." Ze had soms ook even haar pleziermomentjes nodig. "Maar als je dan toch zo into jagen bent, zullen we dat dan eens samen doen?"



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 21:11

"Ik snap het, de enige reden dat ik dat vol hield was omdat ik iemand probeerde te ontwijken en ik niet aan mijn problemen moest denken wanneer ik jaagde." Bekende de kater, hij was er niet trots op dat hij zijn problemen had ontweken maar ja, nu was er niets meer aan te doen. Al dat hij kon doen is zijn problemen oplossen in de plaats van ervan weglopen. "En ja, klinkt leuk. Lead the way" het was altijd leuk om met iemand te gaan jagen, en wie weet. Misschien kan hij deze apprentice wat tips geven?


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 17:06


Iemand ontwijken? Dat wekte natuurlijk Blackpaw's nieuwsgierigheid op. Ze begon rustig te stappen toen Sharpsoul instemde met een jacht, maar was niet volledig gefocust op het vinden van een prooi. "Hoe bedoelde je dat..?" vroeg ze voorzichtig toen ze een paar meter verder waren. "Dat je iemand moest ontwijken?" Dat klonk alsof er iets heftigs gebeurd was, maar ze kon zich maar moeilijk voorstellen wat.


Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimedi 31 maa 2015 - 16:18

"Nou er was iemand van mijn familie die ik niet onder ogen durfde te komen tot ik alles op ene rij had gezet enzo." Sharpsoul wou geen namen noemen, het was uiteindelijk natuurlijk nog steeds persoonlijk. Even keek de kater weg van de apprentice en spitste hij zijn oren en opende zijn mond om meer geuren op te vangen. Er kwamen verschillende geuren en geluiden op Sharpsoul af, maar geen prooi. De kater vond het wel spijtig omdat hij de apprentice graag in actie had gezien, maar het was niet alsof hij nu depressief ging doen. Het was nog lang geen avond en er was nog genoeg kans om te jagen.


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 11:25

De kater ontweek duidelijk een naam en details, dus Blackpaw durfde er niet verder naar te vragen. Maar ze kon niet anders dan heel nieuwsgierig zijn naar wat er precies was gebeurd. "En.. is je dat gelukt?" Dus ze vroeg maar naar of nu alles oké was.



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Got me looking DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 22:35

"Ja, het is gelukt, het gaat nu al een stuk beter met me Antwoordde de kater oprecht met een glimlach. Even bewogen de oren van de zwart-witte kater, denkent dat hij iets hoorde maar het bleek gewoon de wind te zijn die door een struik waaide. "Dus eeuhm, hoe gaat je training?" Vroeg de kater toen maar, niet zeker wat verder te zeggen. Gij wist dat de poes nieuwsgierig was naar wat er gebeurt was maar dat ging de kater niet zeggen. Daar was hij nog niet klaar voor. Hij zou het niet eens durven zegen tegen een vriend, laat staan iemand die hij net ontmoet had.


Got me looking 333d3jk

Got me looking 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Got me looking DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Got me looking   Got me looking Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 16:35

Een glimlach sierde haar snuit. "Gelukkig maar. Dat is het belangrijkste," miauwde ze. Ze veegde even met haar poten over de grond, en voelde de aarde onder de bovenste laag nog steeds erg koud was. "Gaat wel oké," reageerde ze. Eigenlijk ging ze onwijs goed. Ze had al zo veel geleerd, en ze trainde iedere dag. Al was dat nu vaak zelf, omdat haar mentor - moeder, whatever - plotseling wat kittens had uitgepoept en haar nu niet meer kon trainen. Ze had gezegd van wel, maar vervolgens had Blackpaw gezien dat Dauntrose haar kittens koud en alleen achter had gelaten in de nursery. Hoe onverantwoord was dat? "Het is allemaal een beetje onduidelijk of ik een nieuwe mentor moet, en zo ja, dan moet ik daar nog een moon op wachten."



Got me looking Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Got me looking
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: