Roko's terugkeer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Roko's terugkeer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Roko
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 13:49

Het was alweer een tijd geleden dat roko in het bos van de 4 clans was geweest, hij was hier geboren en woonde hier als kit. Hij was nu nog in een stukje bos buiten het clan gebied maar nog even en hij had het donderclan teretorium berijkt. Hij kende de clans goed en de clans hem. Hij wist niet of dat hij eigenlijk wel het donderclan gebied in mag. Maar hij zou toch niet gaan jagen dus het kan wel dacht roko. Hij had nu de grens berijkt en stond er voor. Hij rook de geuren van het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:05

Winterpaw liep door het bos. Het was een warme dag, maar daar had ze niet veel last van. Ze luisterde naar de geluiden om haar heen en ze snoof de geuren van het bos op. Het was heerlijk om gewoon even uit het kamp te zijn en gewoon even door het bos kon lopen zonder iets te hoeven doen. Ze keek om haar heen en zag alleen maar groen. Het was nu ook bijna groenblad, dus de meeste bomen en planten hadden nu wel al hun bladeren terug. Ze snoof nog een keer de lucht in. De geur van een andere kat kwam haar neus in. Het was geen clankat, maar het was ook geen onbekende geur. Ze wist alleen niet waarvan de geur was. Ze besloot om naar de plek te gaan waar de geur vandaan kwam. Ze sloop vlak boven de grond met de wind naar haar toe zodat de kat haar niet kon ruiken. Ze ging een struikje in en keek naar de kat. Ze kende de kat ergens van, maar ze wist zo snel niet meer waarvan. Het maakte haar ook niet uit of ze de kat kende of niet. Officieel mag hij niet in Thunderclan territorium komen. Winterpaw besloot om gewoon uit de bosjes te lopen en de kat gaan begroeten. Ze liep de bosjes uit en liep naar de kat toe. "Hoi" Zei Winterpaw en ging voor de kat zitten. "Wie ben jij en wat doe je hier?" Vroeg ze erachteraan. Winterpaw was altijd al nieuwsgierig geweest, maar ze wilde ook dingen zeker weten voor ze iets ging toestaan. Ze keek naar de kat en hoopte dat het een vriendelijke kat was, want anders werd ze misschien nog aangevallen ook.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:18

(srry voor de korte post kon niks meer bedenken...)

Roko snoof de geur van een donderclan kat op, hij wachte tot de poes hier was.
Even later zwam er een witte poes uit de struiken en zei wat.''hoi'' zij roko en hij andwoorde:''oh, niks bijzonders.'' ''Ik ben hier geboren en ik heb hier nog wat familie''
Hij keek de poes nog eens goed aan, ze was nog jong dus nog wel een leerling dacht roko.
hij beweegte met een van zijn achterpoten die net de grond niet raakte moezaam heen en weer. Hij was nog moe van die lange reis. Roko snoof de geur van de poes nog eens goed op en rook ook de geuren van andere donderclan katten. Maar 1 geur kwam hem heel bekend voor... Zijn zusje!!!! Zijn zusje kende deze kat!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:26

Winterpaw keek de kater aan. "Heb jij in de Thunderclan familie zitten?" Zei ze en krulde haar staart om haar poten. Ze ontspande zich wat meer dan ze eerst had gedaan. Winterpaw had echt geen idee wie haar familie kon zijn, maar daar zou Winterpaw nog wel achter komen. Ze begon haar poot te likken en haalde de poot langs haar oor. De kater zag er vermoeid uit, maar hij zou vast wel weer snel op krachten komen. Winterpaw verbaasde zich er nog steeds over dat deze kater familie had in de Thunderclan, maar dat kon toch? Haar moeder was immers ook een rogue. Winterpaw moest haar best doen om niet weer te gaan huilen bij de gedachte aan haar moeder. Ze hoopte dat de kater het niet had gemerkt. Ze keek de kater weer aan. "Ben jij dan verbannen uit de Thunderclan?" Vroeg ze. Ze was er eigenlijk wel nieuwsgierig naar geworden. Winterpaw moest een keer leren minder nieuwsgierig te zijn, want zo vergat ze dat deze kat eigenlijk helemaal niet op dit territorium mocht komen, maar dat interesseerde Winterpaw op dit moment niet meer. Ze was te nieuwsgierig.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:27

Steelpaw had zin om Winterpaw te laten schrikken en hij sloop een heel eind achter haar en na een tijdje te hebben verscholen begon hij over de takken van de bomen te sprinten en hij was klaar om elk moment volop te remmen. Hij rende toen op zijn hardst en remde volop toen hij een kleine kat zag. Hij maakte geen geluid en sprong stilletjes achter Winterpaw en riep"BOE! Ik herrinner me nog dat ik ontmoeting had met buitenstaanders en nu doe jij dat ook.Nu heb je over mij geoordeeld terwijl je het nu zelf ook doet." Hij keek naar Winterpaw en toen naar de andere kat en zei"Trouwens hoi, mijn naam is Steelpaw."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:34

Net toen Roko wou gaan andwoorden kwam er een andere kat aan die de poes waarmee roko aan het praten was liet schriken. Steelpaw heete die kat. ''hoi ik ben roko'' andwoorde hij zo vriendelijk mogelijk. Hij richte zich weer op de poes (waarvan hij nog steets de naam niet wist) En zei ''ik ben nog nooit lid van een clan geweest, ik ben wild geboren en mijn zusje ook'' Hij beweegte weer een van zijn achter poten pijnlijk heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:37

"Wie is je zusje dan, sorry dat ik me ermee bemoei.Alleen een raad zorg dat je haar ziet voordat haar iets overkomt." Hij keek naar de kleine kat hijzelf was ook niet groot maar wel groter dan Roko. Hij liet niet merken dat hij aan zijn ouders dacht en dat het voor hun al veel te laat is. Hij keek weer op en had weer een vriendelijk gezicht. Hij ging zitten en wachtte op antwoord van Roko of Winterpaw. Hij was nieuwsgierig geworden.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:40

Winterpaw draaide zich om en zag Steelpaw. "Je hebt gelijk, maar ik heb jou ook niet bestraft, dus jij hoeft mij er ook niet voor te straffen." Ze richtte zich weer tot de kater. "Hij is een van de aardige katten uit de clan. Sommige had je nu beter niet tegen kunnen komen." Zei Winterpaw "En trouwens ik ben Winterpaw." Ze keek naar de poot van Roko. "Wacht hier. Ik haal wel wat voor je poot." Winterpaw rende weg en zocht de juiste kruiden. Ze vond was Daisy leaves. Dit moest wel een beetje helpen. Ze liep ermee terug naar Steelpaw en Roko. "Nu moet je even stil blijven liggen. Ze likte het sap op de zere poot in en nu was het wachten of het zou helpen, want anders moest ze dingen gaan mengen en dat zou wat langer duren. "Dit moet voldoende zijn, maar als het niet helpt moet je het zeggen." Zei Winterpaw


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:58

''het helpt een beetje'' zei Roko. '' die poot is ooit eens onder een monster gekomen.''
roko zuchte. ''en nu willen jullie zeker weten hoe dat komt. ach.. ik kan het dan beter maar vertelen'' zei hij. ''het gebeurde allemaal toen ik nog maar een kit was'' begon roko.
''ik en mijn zusje waren op de vlucht voor de schaduwclan, zei hadden onze moeder vermoord omdat we zich op hun teretorium waaren. maar we jaagden er geen eens!!! m'n zusje sprong op het donderpad en riep dat ik er ook op moest, zei was niet bang voor monsters en ze hoopte dat de schaduw clan dat wel was. maar dat was het niet en er brak op het donderpad een gevecht uit. wij waren in de minderheid maar we konden ons goed verdedigen. na een tijdje hadden ze m'n zusje bewusteloos geslaagen en lag ze gewond op het donderpad. opeens vlugte de schaduwclan, eerst wist ik niet waarom maar er kwam een monster aan. en m'n zusje lag daar nog!!! ik rende er zo snel mogelijk heen en greep haar bij haar nekvel en gooide haar naar de overkant. Maar zelf kwam ik niet optijd weg en het monster raakte mijn achter poot. ik kon toen niet meer voor mijn zusje zorgen en bracht haar toen naar de donderclan; in de hoop dat ze daar een betere toekomst zou krijgen. Ik ben toen het bos uit gegaan.'' dat was het hele verhaal dacht roko.''ik weet niet wat haar naam daar is geworden maar ze heete als wilde kat altijd blue.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:02

"Zou het Blueflame kunnen zijn? In ieder geval monsters zijn gevaarlijk maar leuk om op te rijden en ik kan het weten" Steelpaw keek met een blij gezicht je en schommelde nuttelloos met zijn hoofd van links naar rechts. Hij was net een knikpoppetje dat heel erg nuttelloos deed om dat hij zich verveelde. Maar geduldig wachte hij op antwoord.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:05

Winterpaw luisterde aandachtig naar haar verhaal. Ook Winterpaw's moeder was vermoord door de Shadowclan en dat was nog niet eens zo lang geleden. De gedachte werd Winterpaw te veel en ze begon te huilen. Ze kon er niks aan doen, maar haat en verdriet kwamen over haar heen. Ze keek naar Roko, maar ze kon geen woord meer uitbrengen. Winterpaw was altijd sterk geweest en had nooit haat voor iemand gevoeld, maar sinds haar moeder is vermoord staat haar hele leven op zijn kop. Ze staarde met betraande ogen voor haar uit en dacht diep na voor Roko. Er waren twee katten in de clan die met Blue begonnen. Het was vast geen Bluestar, dus zou het Blueflame moeten zijn. "Je zus kan inderdaad Blueflame zijn." Zei Winterpaw en keek weer naar de grond.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:13

''mischien wel...'' zei roko ''maar wat is er winterpaw?'' voordat ze meer over Blueflame zou gaan vragen wou hij eerst weten wat er met winterpaw aan de hand was. Hij kan er niet tegen om andere katten te zien huilen maar voor hij haar zou kunnen troosten moest hij wel weten wat er is. roko gaf haar wel een snel vriendschappelijk kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:15

Steelpaw liep naar Winterpaw en ging naast haar zitten en liet haar uithuilen op hem om haar te steunen. "Krop het niet op. Ze deed het voor jullie weet je nog. Het was haar beslissing." Zijn vacht werd nat door haar tranen maar het maakte hem niks uit, haar wond was nog vers en die van Steelpaw was oud. Hij wachtte tot ze uitgehuild was en keek haar aan en zei"Het was een offer om jullie te redden, mijn ouders hebben dat ook voor mij gedaan ze hadden zich de dood ingeworpen in gevecht met een vos." Steelpaw begon ook te huilen als hij denkt aan hoe ze hem hadden gered.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:18

Winterpaw keek Roko aan. "De Shadowclan heeft ook mijn moeder vermoord en dat is nog niet zo heel lang geleden gebeurd, dus ik heb er nog steeds moeite mee." Ze staarde voor zich uit en probeerde het deze keer weer in te houden. Ze moest er toch een keer overheen komen. Ze kon er niet eeuwig over blijven huilen. Het was nu wel een keer genoeg geweest. Winterpaw keek naar Steelpaw. Ze waren beide nog niet over hun ouders heen, maar Winterpaw maakte zich deze keer sterk om Steelpaw te troosten. "Ze hebben jou gered en ik weet dat Dineira hetzelfde voor mij heeft gedaan." Zei ze en gaf hem een troostend kopje.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:21

Steelpaw's tranen droogde op en een tijdje lang was er zo'n moment dat Steelpaw niet lachte. Hij had een somber gezicht en hij kreeg een klein glimlachje toen het weer ging. Steelpaw zei"Mijn ouders Greenheart en Ripred hadden zich op een vos gestort om mij te redden. Roko je moet naar je zus zoeken voor dat haar iets overkomt en je haar verliest"
Hij keek weer een beetje vrolijk en knikte dankbaar naar Winterpaw voor het troosten.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:27

''grrrrr schaduwclan'' gromde roko. maar voor dat roko zich er te veel boos over ging maken zei hij snel '''maar wie is die Blueflame dan?'' hij wou er graag alles over te weten komen. er was een kans dat dat zijn zusje zou zijn.

(srry erg korte past maar ik moet nu snel gaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:44

Winterpaw wist niet heel veel van Blueflame, maar ze zou Roko alles vertellen wat ze maar wist. "Blueflame is een 12 manen oude poes. Ze is een blauw/grijze kat met gevlamde poten, witte buik, heldere blauwe ogen en zwarte strepen bij haar mond. Meer kan ik je niet echt geven qua informatie, want veel meer weet ik niet van haar." Zei Winterpaw. Ze hoopte dat dit genoeg informatie was voor Roko en dat het Roko's zusje was, want Winterpaw kende Blueflame niet heel goed. Daar zou ze eerder wat aan Sunpaw voor moeten vragen, want zij is de leerling van Blueflame. Winterpaw wachtte op een antwoord. Hopelijk was Blueflame het zusje van Roko.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 16:04

"We kunnen het aan Sunpaw vragen die is de leerling van Blueflame en Sunpaw is mijn vriendin dus ze zal het vast wel goed vinden." Hij keek naar Roko en Winterpaw, Steelpaw's ogen waren nog vochtig door het rouwen. Hij miste zijn ouders erg maar dit ging voor het verleden ligt achter je. Geduldig wachte Steelpaw op antwoord van een van de twee. Want Winterpaw herkende goede ideeen dat was zeker.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 16:08

Winterpaw concentreerde zich nu op Steelpaw en luisterde. "Het zou kunnen, maar ik weet niet of Sunpaw dat goed gaat vinden. Waarschijnlijk vindt ze het wel goed als we het hele verhaal vertellen." Zei ze. Ze gaf een goedkeurend knikje naar Steelpaw. "Wat vind jij ervan Roko?" Vroeg ze en keek Roko aan. Winterpaw ging rustig zitten en likte haar vacht schoon waar de tranen op waren gekomen. Zo werd haar vacht wat mooier. Ze liep naar een zonnig plekje toe en liet haar vacht drogen. Dit vond Winterpaw het leukste om te doen als het warm weer was ,want als het koud weer was, dan zou ze liever in haar warme nestje blijven liggen.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Roko's terugkeer DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 16:16

sunpaw liep door het grote bos en keek om haar heen tot ze twee bekende geuren rook maar een geur was vaag toch wel en niet bekende geur sunpaw ging laag aan de grond sluipen en volgde het verhaal en keek verwonderd naar de derde kat en dacht ,,zou dat egt de broer van bleuflame zijn? blueflma had het de laatste keer wel over een roko of zoiets,, sunpaw besloot het er op te wagen stapte de bosjes uit en ze zei '' hoi is het waar wat je net vertelde? en was het echt serieus bij het donderpad?'' ze keek verwonderd naar de onbekende kat en zei '' o sorry ik heb me nog niet voorgesteld ik ben sunpaw aangenaam''.


Roko's terugkeer 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roko's terugkeer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: