Roko's terugkeer - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Roko's terugkeer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Steelfang
Member
Roko's terugkeer - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 16:19

"Sunnie!" Steelpaw rende naar haar toe en gaf haar een lik over haar hoofd. Hij keek met heldere ogen naar haar en sprak"Dit is Roko en hij is echt familie van Blueflame ruik zijn geurspoor dan. Hij keek haar aan en bewees dat hij het meende en gaf haar nog een lik en een kopje. Je kon zien dat hij haar heel erg leuk vond.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Roko's terugkeer - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 16:23

Winterpaw keek even naar Sunpaw en daarna weer naar Roko. "Ik weet het niet zeker, maat ik denk wel dat Roko familie van Blueflame is." Zei ze en keek naar Sunpaw. "Kun jij Roko wat meer vertellen over Blueflame? Want misschien kan Roko Blueflame met meer informatie beter herkennen." Winterpaw ging zitten en keek Sunpaw vragend aan. Dit deed Winterpaw allemaal voor een rogue besefte ze, maar dat maakte haar niet meer uit. Ze was het al vergeten en dat kwam alleen maar door haar nieuwsgierigheid. Ze moest er toch wel wat van geleerd hebben de afgelopen twee en een halve maan of was ze nu ineens alles plots vergeten, maar Roko had haar hulp nu nodig met het zoeken naar zijn zusje en daar wilde Winterpaw graag mee helpen.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Roko's terugkeer - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 17:17

sunpaw keek vragend naar roko en zei '''een broer van blueflame? maar je lijkt helemaal niet op haar want blueflame in grijs met wit en heeft mooie helderblauwe ogen maar jij niet''
sunpaw stapte naar roko toe en keek hem vragend aan ze rook aan hem maar er hing wel een vaag bekende bekende geur om hem heen ze stapte weer achteruit en ging zitten ze zei '' blueflame is mijn mentor en ik ben erg blij met haar ik vind haar heel lief en een goeie mentor maar een paar dagen geleden toen zaten blueflame en ik langs het donderpad en toen kwam er een monster voorbij blueflame viel naar achter en toen ze bij kwam zij ze jou naam en ik beloofde haar te helpen vinden naar haar afkomst maar meer weet ik niet het enige hoe wij er achter kunnen komen is door naar bleuflame toe te gaan''. sunpaw keek naar de drie katten en likte haar poot


Roko's terugkeer - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Roko's terugkeer - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 17:24

"Een mooi besluit van een mooie poes." Steelpaw gaf haar een lik en een kopje. Hij keek met verliefde ogen en vroeg"Waar is Blueflame op dit moment"Hij hoopte dat ze het wist dan zouden ze wat dichterbij het antwoord komen. Steelpaw strekte zich uit en wachte vermoeid op een antwoord van een van de drie.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Roko's terugkeer - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Roko's terugkeer - Pagina 2 DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 12:03

''oké laten we die blueflame maar gaan opzoeken!'' zei roko opgewonden, hij zou eindelijk zijn zusje weer zien! roko had aldie tijd stil zitten luisteren. Hj sprong op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Roko's terugkeer - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Roko's terugkeer   Roko's terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 12:31

sunpaw keek op en gaf een knipoog naar steelpaw en keek toen naar de drie en zei '' ik denk dat we het beste gewoon naar het kamp kunnen gaan en als ze daar niet is vragen we aan iemand anders die het mischien weet maar wel op een voorwaarde wijn moeten ons om roko ormen want niet iedereen zal roko gelijk vertruowen ze zullen hem als een buitenstaander zien ik ga voor roko lopen steelpaw links winterpaw rechts ,sorry roko maar dat is nodig'' sunpaw ging voor roko staan en ze liepen naar het kamp.

(lees verder bij ,roko en blueflame)


Roko's terugkeer - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roko's terugkeer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: