Facebook groep



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Facebook groep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icepaw..
Member
Facebook groep DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:29

Het is me opgevallen dat het vaak moeilijk is om elkaar te vinden op Fb, misschien kunnen we daarom een WC groep aanmaken en hier ergens de link zetten? Zodat je elkaar gemakkelijk kunt vinden? En waar misschien ook nieuwtjes of iets op geplaatst wordt? Als het al bestaat is dat mijn fout xD


Facebook groep N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Facebook groep DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:31

Er is een geheime Facebook groep voor WC c:
Wazz en/of Maaike kunnen je daar aan toevoegen, geloof ik n_n


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Facebook groep ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Facebook groep Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:31

Er is wel een FB groep ^^ Als je wilt, en als ik toestemming heb van de beheerder van de groep natuurlijk, wil ik je gerust toevoegen C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertkit
Member
Facebook groep DPKsfdL
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 6 moons old
Gender:
Rank:
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:38

Zou ik er dan ook bij mogen? Al weet ik niet zeker of iemand hier op WC mijn facebook heeft


Facebook groep F1f4e9
 Lovelypaw x Luckypaw x Sharppaw x Tearpaw x Stormpaw x Locustpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Facebook groep Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:41

@Alex, als je je FB naam geeft, wil ik je erbij voegen (via pb als je dat liever hebt). Ik geloof dat Maaike en Waz het geen probleem zullen vinden? Het is tot slot voor leden van WC maar moest er toch een probleem zijn, steek het maar op mij dan x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Facebook groep DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:43

Groep is er idd al en mensen die op wc zitten mogen gewoon toegevoegd. Ik heb immers nie iedereen op Fb en geen tijd om actief iedereen te gaan zoeken


Facebook groep Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Facebook groep DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 10:53

Mijn fb is Emma Schepers, hopelijk vind je hem xD Hoe noemt de groep? Anders wil ik ook wel zoeken?


Facebook groep N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Facebook groep Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Facebook groep   Facebook groep Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 11:07

Zoek mij anders gewoon maar op en voeg me toe als vriend, mijn voornaam is Wazoula, daar is er maar 1 van.


Facebook groep RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Facebook groep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: