in to a little talk?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 in to a little talk?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Member
in to a little talk?  0rS1Iyi
Dorian
538
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:35

Rustig wandelde de grijze kater richting de kleine stroom water. Meestal was hij een van de minst opvallende geweest. Van af kitten af aan al. Niemand had er erg in gehad. En hij zelf ook niet. Wat maakte dat niet heel veel katten van Bleaktail af wisten. Maar toch bestond hij wel degelijk. Soms vroeg hij zich af of hij meer van zich moest laten horen. Maar deze gedachten vervolgen meestal van snel. Als hij andere leerde kennen gebeurde dat meestal toch vanzelf. Inmiddels was hij bij de smalle stroom water aangekomen. Bleaktail ging zitten en nam een paar slokken van het water. Van het een op het andere moment viel er een bepaald soort stilte. Een stilte waarin hij ophield waar hij mee bezig was en zijn gehoor op scherp zetten. Pootstappen. Nog niet eens zo gek ver weg. Bleaktail rook. Het was iemand van eigen clan. Dat te weten bleef hij rustig zitten. Rustig wachtende tot de kat binnen zijn blikveld zou komen.


in to a little talk?  Xf6nctP
in to a little talk?  LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersin to a little talk?  LVq0Br9
in to a little talk?  COxUkZt  in to a little talk?  23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
in to a little talk?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 22:23

Blackpaw stond met haar poten in het koude water. Zwemmen. Hmm. Dat was toch best een intrigerend iets. Nog nooit had ze het gedaan, en nu ze zo aan het pootjebaden was, kon ze zich niet voorstellen dat het echt leuk was om met je hele lichaam door het water te gaan. Ze sprong er weer uit, en schudde haar poten droog. Een andere kat viel haar op. Nieuwsgierig bewoog ze even haar snorharen, en liep vervolgens op hem af. "Hey," glimlachte ze.



in to a little talk?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
in to a little talk?  0rS1Iyi
Dorian
538
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 20:45

Hij wachtte tot de kat binnen zijn bereik zou komen. Niet veel later kwam het dier inderdaad dichterbij. Ze was bruin met zwart en had helder blauwe ogen.  "Hey," Zei de kattin. En glimlachte. Bleaktail glimlachte beleefd terug. "Ey." Zei hij. Doorgaans had hij het niet zo op gesprekjes. Maar zo af en toe een praatje kon er wel mee door. Bleaktail kwam van zijn plaatsje bij het water af en liep naar de kattin toe. Zodat ze tegenover elkaar stonden. Even keek hij van haar naar het water en weer terug. "Vind je water oké?"Vroeg hij. Sommige katten schenen een hekel aan water. Hij zelf was er vrij neutraal in. Bleaktail vroeg zich af wat de kattin haar mening zou zijn.  


in to a little talk?  Xf6nctP
in to a little talk?  LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersin to a little talk?  LVq0Br9
in to a little talk?  COxUkZt  in to a little talk?  23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
in to a little talk?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 13:21

Blackpaw keek nog eens naar haar nog natte poten, en begon vervolgens met haar kop te schudden. "Nope. Niet mijn ding, ben ik bang." Ze schudde haar poten nog eens uit, maar veel water verloor ze er niet door. "Ik snap niet dat Riverclankatten dit leuk vinden."



in to a little talk?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
in to a little talk?  0rS1Iyi
Dorian
538
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 23:17

Op de vraag of ze water oké vond volgde een duidelijk antwoord. "Nope. Niet mijn ding, ben ik bang." Bleaktail knikte even. Hij kon het zich best voorstellen. Een koude massa waar je in wegzakte als je niet kon zwemmen , echt uitnodigend was water niet. Behalve op hele hete dagen. Maar zelfs dan nam hij liever geen gok en ging naar ondiep water. "Ik snap niet dat Riverclankatten dit leuk vinden."Bleaktail grinnikte. "Ik snap  Riverclankatten überhaupt niet."Zei hij. Terwijl hij een klein schelpje dat aan de waterkant lag in stukken stapte. Als er een clan was waar hij zich het meest aan ergerde dan was het de Riverclan wel. Hij keek op van de schelp naar de kattin. "Mijn naam is Bleaktail." Zei hij. Aangezien de twee elkaar nog niet eerder ontmoet hadden leek het hem wel handig zijn naam te vertellen.  


in to a little talk?  Xf6nctP
in to a little talk?  LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersin to a little talk?  LVq0Br9
in to a little talk?  COxUkZt  in to a little talk?  23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
in to a little talk?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:55

Blackpaw liet even haar onderlip puilen en knikte begrijpend. "Nope. Eigenlijk snap ik maar weinig clans." Al had ze maar weinig katten uit andere clans ontmoet, en kende ze maar weinig van hun gebruiken; toch was ze opgegroeid met het idee dat de shadowclanners superieur waren aan andere clans. En het feit dat ze het gevecht met de windclan gewonnen hadden, had dat idee zeker gevoed. "Ik ben Blackpaw," stelde ze zichzelf terug voor. Maar voordat ze haar naam fatsoenlijk had kunnen uitspreken, begonnen er onverwacht flinke druppels op haar kop te vallen. Ze keek met samengeknepen ogen omhoog, maar moest haar ogen al snel afdekken om ze te beschermen tegen de plotselinge regen.



in to a little talk?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
in to a little talk?  0rS1Iyi
Dorian
538
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: in to a little talk?    in to a little talk?  Icon_minitimema 6 apr 2015 - 18:43

"Ik snap  Riverclankatten überhaupt niet."Zei hij. De kattin knikte. "Nope. Eigenlijk snap ik maar weinig clans."Zei ze. Bleaktail trok een wenkbrauw op. Hij snapte niet goed hoe ze dat kon vinden. Aangezien de Shadowclan toch wel degelijk een clan was. Maar hij liet haar in haar waarde en ging er niet tegenin. In plaats daarvan keek hij op van het schelpje en stelde zich zelf voor. De kattin deed het zelfde. "Ik ben Blackpaw." Gelukkig , die naam was gemakkelijk te onthouden. Dat was dan weer iets dat mee viel. Net toen de kattin haar naam zei begon het te regenen. Blackpaw keek heel even omhoog. Maar de regen dwong haar al snel weer naar beneden te kijken. Bleaktail zuchte lichtelijk. Hij hield er van om ergens stil te zitten zonder iets uit te voeren. Maar voor deze keer zou hij zich opofferen. "Zullen we dan maar gaan schuilen?"Vroeg hij. Het leek hem dat de kattin wel ja zou zeggen aangezien ze bang was voor water.  


in to a little talk?  Xf6nctP
in to a little talk?  LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersin to a little talk?  LVq0Br9
in to a little talk?  COxUkZt  in to a little talk?  23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
in to a little talk?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: