Apprentice event



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Apprentice event

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:25

Bedankt voor het aanklikken van dit topic! Ik had dus een klein ideetje bedacht, maar voordat ik het helemaal uit ga werken wilde ik eerst hier vragen of men zin heeft om mee te doen. Dit event is speciaal voor ShadowClan apprentices, omdat ik merk dat deze er best veel zijn en de meeste ook flink actief posten. In de boeken is het namelijk zo dat de meeste apprentices elkaar wel redelijk goed kennen, en dat ze 's avonds in hun den nieuwtjes en tips uitwisselen. Nu leek het mij wel leuk om dat te doen, maar dan net nog met een klein draaitje eraan wat het allemaal wat spannender maakt.

[Topic 1]
Dit topic zal plaatsvinden in de apprentices den van ShadowClan. Het topic begint na het laatste maal van die dag, en de apprentices zullen dus ook langzaam maar zeker naar hun dens trekken. Hierin kunnen we doen dat er een gesprek ontstaat tussen hen. Zo blijven ze doorgaan, totdat het gesprek na een tijdje op het punt komt dat iemand voorstelt om met z'n allen iets te gaan doen. De meeste katten vinden het goed en beginnen voorstellen rond te gooien voor de volgende dag, totdat iemand voorstelt om nu iets leuks te gaan doen. Sommige kunnen twijfelen, anderen enthousiast reageren, de meningen zijn verdeeld. Daarna zullen ze instemmen met de kat, opstaan, en stiekem het kamp verlaten in het holst van de nacht.

[Topic 2]
Deze vindt buiten het kamp plaats, in het territorium waar de groep steeds verder in gaat. In dit topic kunnen gesprekken plaatsvinden tijdens het lopen, sommige katten kunnen natuurlijk bang zijn voor het donker of er kunnen leuke schrikmomenten komen. Al met al is het een prachtige, heldere nacht met een bijna volle maan die hun pad verlicht. Totdat het weer plotseling omslaat. Het begint eerst zachtjes te regenen en te waaien, maar op het moment dat de groep om wil draaien om terug te gaan steekt de wind nog harder op en klinkt er een donderslag door de lucht heen. Er begint paniek te ontstaan, maar iedereen weet elkaar een beetje in toom te houden. Er ontstaat onenigheid wat er moet gebeuren, een aantal katten willen zo snel mogelijk terug naar hun veilige den, anderen stellen voor om te schuilen. Plotseling komt er een grote dennenboom naar beneden zetten die bovenop de groep katten valt. Een aantal zullen gelukkig op tijd wegspringen voor het gevaarte, maar een paar katten kunnen er ook onder terechtkomen. Met man en macht helpen de apprentices om iedereen er onderuit te krijgen, waarna ze met z'n allen een schuilplek gaan zoeken. Het enige wat ze kunnen vinden is een grote, verlaten dassenburcht waar ze met z'n allen inpassen. Er zullen katten een beetje gewond zijn - het liefst niet al te zwaar natuurlijk - en dan wordt het wachten tot ze gevonden worden. Het zal dus wachten worden voor hen, en het is koud dus moeten ze elkaar op de een of andere manier warm houden. De volgende ochtend zullen ze gevonden worden door een patrouille die natuurlijk op pad is gestuurd omdat er aardig wat apprentices verdwenen zijn uit het kamp (dit kan in een apart topic in het kamp ontdekt worden).

Mijn vraag is dus, wie willen er allemaal meedoen met dit event dat ik erg actief wil maken? Ik zoek tevens een klein aantal warriors die hen op het einde vinden, maar voornamelijk natuurlijk een groot aantal actieve apprentices!

Apprentices die meedoen:
x Ivypaw
x Airpaw
x Emberpaw
x Roughpaw
x Foxpaw
x Mazepaw
x Smokepaw
x Burnedpaw
x Lurkingpaw
x Windpaw
x Cinderpaw
x Cherrypaw
x Wolfpaw
x Hazelpaw
x Blackpaw

Warriors van de patrouille:
x Sharpsoul
x Bonecrusher

-Daanz


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️


Laatst aangepast door Ivypaw. op zo 5 apr 2015 - 15:28; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Apprentice event DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:31

Als t mag, zou ik graag mee willen doen met Airpaw c:
ze is al een apprentice, haar naam is nog niet veranderd.


Apprentice event Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:37

Ik zet je erbij!


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Apprentice event Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:47

Leuk idee! Ember doet mee ;D


Apprentice event 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Apprentice event MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:48

Count Roughpaw in!


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Apprentice event EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:50

Ik ga jullie erbij zetten!


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Apprentice event Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:52

Fox doet mee!


Apprentice event 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 10:54

Ik ga je erbij zetten!


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Apprentice event DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:22

Maze doet mee c:



Apprentice event Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Apprentice event DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:23

Smoke is in ^^ Tegen dan moet haar schouder wel al goed gebeterd zijn c:


Apprentice event Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:24

Geweldig! Jullie staan erbij~


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
Apprentice event DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:25

Burnedpaw doet ook mee. ^^
Misschien Redpaw ook later, maar dat laat ik je wel weten. ;D


||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Apprentice event KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:33

Augurksel gaat mee c:


Rip Augurkielurkie
Apprentice event 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:45

Ik zet ze erbij :'D


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Apprentice event BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:25

Count Wind in, ofcourse ^^
Ze is veel te enthousiast om dit aan haar voorbij te laten gaan xD


Apprentice event BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:30

Ze komt erbij~


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Apprentice event DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:31

ik heb Sharp wel voor de patrouille


Apprentice event 333d3jk

Apprentice event 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
Apprentice event DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:34

Cinderpaw doet mee als dat mag c:


Apprentice event 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Apprentice event ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:35

Okey bedankt :'D
Ga ze erbij zetten!


Apprentice event D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Apprentice event DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice event   Apprentice event Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:42

Zet Bonecrusher maar bij de patrouille >3


Apprentice event F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apprentice event
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: