That wasn't so graceful - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 That wasn't so graceful

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cinderpaw*
Member
That wasn't so graceful - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't so graceful   That wasn't so graceful - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 9:42

De kater had het beest fel aangevallen, samen zorgde ze ervoor dat het beest droop van het het bloed. Alles ging perfect, het leek erop dat ze zonder schrammen ervan gingen komen. Maar toen liet het monster een grote snede achter bij Lurkingpaw, die wel zijn oog mee had. Geschrokken hield ze de das even niet in de gaten, die was wild van de pijn en sloeg gewoon in het wilde weg rond. Net op tijd kon ze nog een poot ontwijken. De andere apprentice had voor een gapende wond in zijn nek bezorgd en de rode kattin besloot om deze nog wat dieper te maken. Grauwend klauwde ze naar zijn nek, waarbij ze een lap vlees meenam. Het dier was uitzinnig van pijn en woede. Na haar laatste slag draaide het dier zich zwaargewond om, ze hoopte dat hij het niet zou overleven, rot beesten. Toen draaide ze zich om naar de kater, haar ogen werden groot. "Ik denk dat we naar het demonisch schaap moeten." Miauwde ze met grote ogen. Ze zag dat de kater moeite had met staan en lopen, dus besloot ze hem te ondersteunen. Haar rode vacht zag rood van het bloed, maar ze kon niet goed zien of het van haar of van het beest was.


That wasn't so graceful - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
That wasn't so graceful - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't so graceful   That wasn't so graceful - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 9:49

"Ik denk dat we naar het demonisch schaap moeten." Zei ze waarna ze hem ondersteunde, maar hij schudde zijn kop even verwilderd. Zijn kop nog steeds lichtjes bonkend... Niet echt lichtjes, eerder keihard. Hij klemde zijn tanden op elkaar. "Nee!" Gromde hij wild waarna hij weg van haar sprong, even omviel, maar al snel terug rechtkwam en begon te rennen, met alle pijn die erbij hoorde. Nee, nee. Ondertussen had hij zijn ogen gesloten. "Het is maar een schrammetje!" Brulde hij er dan maar achter. Zijn kop deed zo'n pijn, hier had hij geen zin in.


Rip Augurkielurkie
That wasn't so graceful - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
That wasn't so graceful - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't so graceful   That wasn't so graceful - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 19:19

De kater schoot uit haar beurt en rende als een bezetene weg. Dingen roepend dat het niet erg was en dat hij niet naar Acefray wou. "En nu ga jij eens luisteren, meneertje ik-kan-wel-zonder-Medicine-Cat!" Grauwde ze kwaad naar hem. Normaal werd ze nooit kwaad, nooit! Maar nu was het een uitzondering. "Hou op met zo kinderachtig te doen! Wij gaan naar Acefray of je dat nu leuk vind of niet, dat kan me geen reet schelen! Niemand heeft iets aan een dode Lurkingpaw! Iedere kat met hersenen ziet dat die wond diep is, veel te diep! Dus doe normaal en kom mee!" Ze was woedend,laaiend, dat de kater zo kinderachtig deed. Haar groene ogen spuwde vuur en haar rode vacht leek wel in brand te staan.


That wasn't so graceful - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
That wasn't so graceful - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't so graceful   That wasn't so graceful - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 9:45

"En nu ga jij eens luisteren, meneertje ik-kan-wel-zonder-Medicine-Cat!" Hij plooide zijn oren in zijn nek en schudde zijn kop. Nee, hij wilde niet naar die schaap gaan, stomme Ace. Rennen met ogen toe hielp ook niet echt, want al snel botste hij tegen een boom en bleef hij daar even liggen, aangezien alles pijn deed, maar vooral zijn kop. Hij gromde zachtjes. Ah, echt, Mousedung! "Hou op met zo kinderachtig te doen! Wij gaan naar Acefray of je dat nu leuk vind of niet, dat kan me geen reet schelen! Niemand heeft iets aan een dode Lurkingpaw! Iedere kat met hersenen ziet dat die wond diep is, veel te diep! Dus doe normaal en kom mee!" Hij snoof even luid. "Hij heeft mij niet nodig, ik hem ook niet," Riep hij maar terug.


Rip Augurkielurkie
That wasn't so graceful - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
That wasn't so graceful - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't so graceful   That wasn't so graceful - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 13:04

Waarom wou die kater nu niet luisteren? Nu begon ze echt kwaad te worden, maar ze voelde zich ook zo schuldig. Ze kon hem niet dwingen om te gaan, maar zelf kende ze niks van planten, of toch niet veel. "Hij heeft mij niet nodig, ik hem ook niet," Haar vacht rees hoog op. "Ik heb je wel nodig! En aan een dode Lurking heeft niemand iets!" Het was eruit voor ze er erg in had, maar ze begon het gevoel te krijgen dat het geen zin had om tegen hem in te gaan. Misschien was het tijd om haar plantenkennis te gaan gebruiken, niet dat ze die echt had. Enkele kleine basilicum planten trokken haar aandacht, hadden die geen ontsmettende gaven? Voorzichtig plukte ze er enkele. De kater lag nog steeds op de plaats waar hij tegen de boom was aan geknald. "Dit kan misschien een beetje prikken." Miauwde ze voor ze de bladeren in haar mond stak en er een papperig goedje van maakte. Met haar poot drukte ze het goede aan op zijn wond, spinnenrag. Ze had spinnenrag nodig, dat had ze Acefray ooit zien doen. Ze had geluk, een spinnenweb hing in de buurt en haastig jaagde ze de spin weg. Iets wat onhandig deed ze de draad rond haar poten en hinkte ze terug naar de kater. Het goedje zat er nog op, maar voor de zekerheid drukte ze het nog één keer voorzichtig aan. Daarna deed ze het spinnenrag erop, het zag er niet zo professioneel uit als bij Acefray, maar voor nu moest het goed zijn.


That wasn't so graceful - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't so graceful   That wasn't so graceful - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
That wasn't so graceful
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: