Great.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Great.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roughflower
Member
Great. MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 16:01

Soms had Roughpaw een beetje het gevoel dat ze overal buiten stond. Waar dit door kwam wist ze niet. Maar alles wat er gebeurde was zij niet van op de hoogte. Ze ging veel om met Lurkingpaw, kon het wel goed vinden met Dawnpaw, kon het eigenlijk wel goed vinden met iedereen, maar waar was die geweldige vriendschap met vriendengroep? Waar waren alle spannende, geweldige dingen? Niet echt hier bij haar.
Ze had er nooit echt over na gedacht. Maar nu wel en stond ze hier, bij Little Creek, naar zich zelf te kijken, voor zo ver dat mogelijk was, te piekeren. Geweldig.

Open


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Great. EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Great. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 16:07

~ Let's make this happen ;3

Voor het eerst sinds dagen was Blackpaw weer vrolijk. Een poes die ze pas net had ontmoet, Icepaw, had haar een wake-up call gegeven, waardoor ze alles iets positiever was gaan bekijken. Daar moest ze haar nog voor bedanken. Haar bui ging op en neer; de ene maand had ze een geweldige tijd, maar uit ervaring bleek dat dat plots kon omslaan als er weer eens onverwachts iets naars op haar pad kwam. Een onverwachte adoptie, een killer mom, een depressieve nieuwe moeder, een weglopende kater.. Ze schudde wild haar hoofd door elkaar. Alles was weer goed. Ze moest daar nu niet over nadenken. Ze voelde zich dan ook verplicht om het sneue gezicht van Roughpaw op te vrolijken toen ze haar sipjes bij de Little Creek zag zitten. "Rough!" riep ze opgewekt.



Great. Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Great. MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 17:02

Ze bleef piekeren. Ze begreep zich zelf ook niet zo goed. Het ging toch gewoon goed? Ja, ze zat met Lurkingpaw in haar maag, hij deed iets met haar wat ze niet begreep. Ze probeerde er niet al te veel over na te denken. "Rough!" Klonk er plots en ze herkende de stem van Blackpaw. Ze draaide zich om en glimlachte. Blackpaw hoefde niet te zien dat ze in een pieker bui zat. "Heey Blackpaw!" miauwde ze met een glimlach, ietwat wankelend. "Hoe is het?" Vroeg ze vervolgens.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Great. EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Great. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 17:16

Blackpaw was intussen al een lange tijd geen kitten meer, maar soms, heel soms, als ze heel enthousiast was, had ze weer even geen controle over haar poten. Het stoppen lukte niet helemaal, dus botste ze - gelukkig niet al te hard - tegen Roughpaw aan. "Eigenlijk.. best goed," glimlachte ze. Ze hield even haar kopje schuin toen Roughpaw niet meteen net zo enthousiast reageerde. "En met jou?"



Great. Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Great. MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 18:40

Blackpaw stopte niet en Roughpaw stond daar maar wat, aan de rand van Little Creek. Nog voor Roughpaw opzij kon springen botse Blackpaw tegen haar aan. Roughpaw deinsde wat naar achteren Little Creek in, gelukkig niet zo diep als dat het naar haar idee was geweest toen ze een jonge kitten was en hier bijna was verdronken. Roughpaw maakte een 'wow' geluidje en kwam weer op het land. Ze schudde haar achterpootjes uit waarbij Blackpaw vertelde dat het eigenlijk best wel goed ging. "Nou, mooi. En dankjewel voor het afkoelen van mijn achterpootjes," miauwde Roughpaw met een grinnik. Vervolgens croeg Blackpaw hoe het met haar ging. "Eh goed... Denk ik," miauwde ze. Blackpaw kende ze al best lang, heel lang eigenlijk. En ze kon haar ook wel vriendin noemen. Maar ja, Roughpaw was niet van het serieuze.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Great. EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Great. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 18:54

Met een beschaamde blik keek Blackpaw Roughpaw aan, en lachte kort schaapachtig. "Graag gedaan," grinnikte ze daarna. ".. Dénk je?" vroeg ze vervolgens wat voorzichtiger, al was nog steeds de vrolijkheid in haar stem te horen.

~ Kurt surry :c



Great. Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Great. MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 20:40

Roughpaw keek Blackpaw kort aan met een uitdagende blik, misschien zelfs dreigend. Een blik die zei; 'ik krijg je nog wel.' Vervolgens vroeg de grijs cyperse poes hoe het met haar ging. Dat wist Roughpaw niet zo goed, wat ook in haar antwoord te merken was. "Ja... denk ik. Ik zit heel veel in mijn kop en heb het idee dat ik overal buiten val. En Starclan! Dit is niks voor mij, onzekerheid, zeuren, bah."

OOC: Geeft niet, SPT is altijd wel fijn ^^


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Great. EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Great. Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 20:49

Winddancer

Vrolijk maar ietwat doelloos liep de tabby door het territorium. Aan de geuren, die waterachtiger werden, merkte ze dat ze in de buurt van de Little creek kwam. Dat was niet erg, misschien kon ze daar iets vangen. dan had ze iets te doen. De grote poes liep tussen de struikjes door en rook ineens twee andere, bekende geuren. Blackpaw en.. Roughpaw, toch? Ze was niet helemaal zeker, maar wel bijna. Een glimlachje vormde zich rond haar lippen toen de twee in zicht kwamen, en vrolijk huppelde ze naar hen toe. "Hallow!" Haar stem was nog steeds pieperig, wat ze irritant vond. toen ze nog kitten was had ze gehoopt dat haar stem zwaarder zou worden eens ze apprentice werd, maar ze as al een moon apprentice en - nog geen verandering. Fijn. Ze had het gevoel alsof iedereen daardoor dacht dat ze zwak was, een zwak, nutteloos, klein poesje. Maar dat was ze niet. Ze was groot, stoer en sterk. Ze was groter dan haar broertjes - bijna dan, maar in ieder geval groter dan lurkie - en ze was groter dan gemiddeld. Ze was sterk en best snel voor haar grootte. Tuurlijk, slimheid was niet Windpaw's sterkste punt, maar dat kon met de nodige training heus wel beter worden. Hoezo zwak poesje?


Great. 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Great. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:34

Even keek Blackpaw met een uitdagende blik terug. Haar ogen waren wat samengeknepen, en er waren twinkelingen in haar irissen te zien. Maar dat verdween toen Roughpaw vertelde wat er op haar hart lag. "Hmm," begon ze bedenkelijk. "Ik kan me niet voorstellen dat je echt overal buiten valt, want.. nouja.. ik heb het idee dat iedereen in het kamp je kent. Maar als je wil kan ik je wel eens meenemen naar mijn vrienden!" Op dat moment kwam net Windpaw aangetrippeld. "Om te beginnen, dit is Windpaw," grinnikte ze. Perfecte timing.



Great. Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Great. MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Great.   Great. Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:21

Ze vernauwde haar ogen terwijl het puntje van haar staart op de grond tikte. Gatver, waarom was ze hier aan begonnen? "Hmm," hoorde ze Blackpaw. "Ik kan me niet voorstellen dat je echt overal buiten valt, want.. nouja.. ik heb het idee dat iedereen in het kamp je kent. Maar als je wil kan ik je wel eens meenemen naar mijn vrienden!" Klonk Blackpaw's stem. Als Roughpaw het niet verkeerd had, waren Blackpaw's vrienden ook de hare. Lurkingpaw, Dawnpaw, Mazepaw en zo voorts. "Hallow!" Klonk er toen voor Roughpaw op Blackpaw kon reageren. Ah, Windpaw, ook een apprentice waar ze het wel goed mee vinden kon. "Om te beginnen, dit is Windpaw," miauwde Blackpaw op dat moment. Roughpaw grinnikte. "Natuurlijk ken ik Windpaw, ik ben praktisch met haar opgegroeid," lachte Roughpaw. Plus, iedereen kende elkaar in een clan, want een clan op zich was al een familie. Zou gek zijn als je niet wist wie er allemaal in je clan leefde. "Maar.. heey Windpaw!"


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Great. EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Great.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: