Vossie?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vossie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw
Member
Vossie? DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Vossie?   Vossie? Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 19:44


Blackpaw was rustig en opgewekt, zeker nu het kamp weer krioelde van leven door het lekkere weer en de actieve apprentices. Maar ze zat nog met een knoop in haar maag waar ze vanaf moest, en ze wist vrijwel zeker dat dat kon door een simpel gesprekje. Ze had Foxpaw onwijs onbeleefd afgewezen toen ze in een persoonlijk gesprek zat met Mazepaw. Maze had zich duidelijk heel ongemakkelijk gevoeld, dus Blackpaw had hem met een smoesje geholpen. Maar Foxpaw had het doorgehad, en was beledigd weggelopen. Logisch, want ze wist niet wat er aan de hand was. Maar ze was ervan overtuigd dat als ze Foxpaw uitlegde waarom ze zo deed, dat ze het zou begrijpen.

[Foxpaw! ^^]



Vossie? Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Vossie? Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Vossie?   Vossie? Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 16:40

Met een muis die uit haar bekje bungelde liep ze het kamp binnen. Het was maar een kleine muis, maar ze was zeker trots dat ze hem gevangen had. Ze legde hem op de prooistapel, en zwiepte vrolijk met haar staart heen en weer. Toch werd haar hele lichaam gespannen toen ze haar 'vriendin' zag zitten, Blackpaw, die haar zomaar had weggestuurd. Ze wist niet goed waar ze kijken moest en draaide zich om, waarbij ze hoopte ongemerkt uit het kamp te verdwijnen. Ze had zó geen zin in dit gedoe.


Vossie? 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Vossie? DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Vossie?   Vossie? Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 12:35


"Fox." Het was nauwelijks een vraag. Blackpaw had gezien dat Foxpaw haar had gezien, en had zich omgedraaid. Ze trok een kort sprintje zodat ze naast haar kwam te lopen, en hield haar tegen nog verder te lopen. "Fox, ik wil je even kort uitleggen wat er eergister gebeurde met Mazepaw." Haar helderblauwe ogen staarde haar vriendin aan.



Vossie? Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Vossie? Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Vossie?   Vossie? Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 7:38

"Fox." Dang it! Was ze toch niet zo sneaky als ze dacht... Ze liep door en deed net alsof ze Black weer niet hoorde, maar die had haar nu al ingehaald. "Fox, ik wil je even kort uitleggen wat er eergister gebeurde met Mazepaw." Foxpaw keek om en keek naar Blackpaw. "Nou, ga je gang." Miauwde ze wat kil en ze plofte hard neer op de grond.


Vossie? 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Vossie? DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Vossie?   Vossie? Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 10:57

Ze kreeg een bot tegenantwoord, waarna Foxpaw op de grond plofte. Echt waar? Was ze echt zo kwaad om één ding? Hadden ze het niet tientallen keren heel erg leuk gehad, en nu was ze al dagen zo kwaad om één iets? "Mazepaw en ik hadden een persoonlijk gesprek. Iets wat hij niet met iedereen wilde delen." Hij had het zelfs ongemakkelijk gevonden om het haar te vertellen, terwijl zij elkaar toch elke dag spraken en heel veel deelden. "Ik vind het altijd onwijs gezellig als je bij me komt staan, maar het kwam nu even slecht uit. Sorry dat ik je op die manier wegstuurde." Ze snapte dat Foxpaw zich afgepoeierd voelde door de situatie - zij zou het ook niet leuk gevonden hebben. "Ik deed het voor een andere vriend. Niet omdat ik jou niet mag, of niet met je wil praten, of wat dan ook." Maar nu duidelijk was waarom, en dat ze er een goede reden voor had, zou ze er niet lang boos over blijven, toch?



Vossie? Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Vossie? Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Vossie?   Vossie? Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 19:43

"Mazepaw en ik hadden een persoonlijk gesprek. Iets wat hij niet met iedereen wilde delen." Foxpaw zuchtte zachtjes. Ergens snapte ze het ook wel, maar ze was veel te koppig om het toe te geven. "Ik vind het altijd onwijs gezellig als je bij me komt staan, maar het kwam nu even slecht uit. Sorry dat ik je op die manier wegstuurde. Ik deed het voor een andere vriend. Niet omdat ik jou niet mag, of niet met je wil praten, of wat dan ook." De rode apprentice keek wat ongemakkelijk naar Blackpaw, zoekend naar een leugen, maar toen ze die niet kon vinden zuchtte ze. "Oké," miauwde ze tenslotte en ze duwde haar neusje tegen de schouder van haar vriendin. "S..." Foxpaw wachtte even. Dit was niet makkelijk voor haar. "Sorry." Miauwde ze toen snel en sloeg wat beschaamd haar ogen neer.


Vossie? 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vossie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: