Life is War (Dustpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life is War (Dustpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflight
StarClan
Life is War (Dustpaw) JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Life is War (Dustpaw)   Life is War (Dustpaw) Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 15:41







Rowanflight

De Thunderclan warrior rekte zich uitgebreid uit en gaapte. De ochtend was al vroeg gekomen en het was tijd om Dustpaw te trainen. Zijn nieuwe apprentice. Het voelde een beetje onwennig. Waarom had Silverstar zijn eigen kind toevertrouwd aan hem? Was het niet gebruikelijker dat de deputy of senior warriors de kits van een leader trainde? Snel schudde hij de gedachte dat het wellicht een of ander ziek grapje van zich af en hielp zich er aan te herinneren dat hij de zoon van Bluestar was. Hij verdiende dit.

In stilte stapte hij naar de appretice den en likte over zijn grijze poot voor hij zijn kop naar binnen stak. "Dustpaw het is tijd om op te staan." Zijn stem was rustig terwijl hij zijn kop opnieuw terug trok en naar de kamp ingang liep in stilte wachtend tot zijn apprentice naar hem toe zou kkomen.



"This is how an angel dies I blame it on my own sick pride"



tag; name ♥️
code by chip




Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Life is War (Dustpaw) 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Life is War (Dustpaw)   Life is War (Dustpaw) Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 13:49

De jonge apprentice had zijn nest ergens dichtbij de uitgang van de den geplaatst, hij had het fijn gevonden om nog een beetje in de open lucht te kunnen slapen en nog een beetje naar buiten te kunnen kijken. In het nest waar hij in de Nursery had gelegen had hij immers ook uitzicht gehad naar buiten. Misschien waren het wel de genen die Silverstar aan hem had gegeven, het feit dat de kater namelijk vroeger altijd buiten sliep zou ook Dust's gedrag kunnen verklaren dat hij de dens soms wat te benauwd en warm begon te vinden. Het was al vrij vroeg in de ochtend toen hij gewekt werd door een stem. Het was tijd om op te staan. Hij associeerde de stem meteen met die van zijn mentor en voordat hij het wist stond hij op, zonder een of ander slecht humeur stapte hij naar buiten. Hij snoof de heerlijke ochtendgeur in zich op, vandaag zouden zijn trainingen eindelijk van start gaan. "Wat gaan we eerst doen, Rowanflight?" Begon hij dan maar, nieuwsgierig naar wat de kater voor hem in petto had vandaag.

Sorry voor mijn late reactie, ik hoop dat we dit nog door kunnen zetten? ;3


Life is War (Dustpaw) VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Life is War (Dustpaw) JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Life is War (Dustpaw)   Life is War (Dustpaw) Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 19:35


In alle rust wachtte hij op zijn apprentice. Zijn oranje ogen glimmend bij de gedachte dat hij binnenkort Dustpaw alles mocht leren dat hij wist. Alles kon leren wat hij had geleerd. Het voelde speciaal. Aslof hij eindelijk een taak had in dit leven. Silverstar had hem zijn naam gegeven. Rowanflight het voelde krachtiger aan hoe vaker de jonge warrior het door zijn hoofd herhaalde. En vervolgens had Silverstar zijn eigen zoon toegewezen aan Rowan. Het liet hem zacht glimlachen al verduwde hij snel zijn lichaam om strak naar Dustpaw te kijken die naar hem toe was gelopen. Wat gingen ze doen ja dat was een goede vraag. "Als eerste wil ik even richting de Riverclan border. Zeker nu met de warmte zullen er maar wat veel Riverclanners bij onze sunningrocks zijn ik wil er zeker van zijn dat geen een denkt dat die over kan steken om te jagen in ons territorium. Bovendien is er aan die border behoorlijk veel prooi en ik wil wel eens zien hoe goed jij kan jagen." Zijn harde serieuze gezicht bij het eerste deel van zijn verhaal veranderde in een geammuseerde blik en hij snorde zachtjes.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Life is War (Dustpaw) 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Life is War (Dustpaw)   Life is War (Dustpaw) Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 19:56

Zijn helderblauwe kijkers gleden rustig over de kater die nu voor hem stond heen. Hij had een blauwgrijze vacht en oranje ogen en Dust noest toegeven dat hij er best mocht zijn. Een enthousiaste glimlach verscheen op het gezicht van de jonge apprentice toen zijn mentor hem vertelde wat ze gingen doen. Hij stond te popelen om zijn training eindelijk te starten, dat zou hem immers een stap dichterbij het worden van de beste warrior ooit zetten. Ze zouden dus gaan jagen, iets wat Dust de afgelopen paar keren wel vaker had gedaan, maar het was niet bepaald heel succesvol geworden omdat niemand hem echt had aangeleerd hoe het moest. "Goed, ik zal je niet teleurstellen!" Zei hij vrolijk, zijn kijkers gleden nu naar de uitgang. Hij was helemaal klaar om te gaan. "Ik moet wel zeggen dat ik nog geen fatsoenlijke trainingen heb gehad, mijn vorige mentor heeft me nooit echt opgehaald." Geen rondleiding, dat had hij helemaal zelf moeten doen, geen trainingen daarnaast, hij had hier en daar wat geleerd van andere katten, maar het waren geen fatsoenlijke trainingen geweest. Trainingen die hij had moeten krijgen.


Life is War (Dustpaw) VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Life is War (Dustpaw) JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Life is War (Dustpaw)   Life is War (Dustpaw) Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 20:56

Rowanflights glimlach was oprecht terwijl hij naar de apprentice keek en gaapte zichzelf volledig uitrekkend. De opmerking van Dustpaw liet hem zachtjes zuchtten en hij knikte. Een apprentice van 8 manen oud en compleet nog geen training jammer genoeg moest Rowan toegeven dat hij in Dustpaws poten hd gestaan. Ook hij had te lang op zijn mentor moeten wachten waardoor hij uiteindelijk zichzelf was gaan trainen en verkeerde vrienden was gaan maken. Uiteindelijk was zijn jeugd niet de meest geweldige geweest en hij hoopte dat hij Dustpaw een betere jeugd kon geven. "Well then, ik neem aan dat je zelf al rond hebt gekeken?" Vroeg hij rustig en glimlachte warm naar de apprentice. "Heb je jezelf al iets getrained?" Vroeg hij warm en rekte zichzelf opnieuw uit terwijl hij door bleef lopen.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life is War (Dustpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: