The Court



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Court

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 11:09

The Gray Son of Gotham
Langzaam wandelde Graywing tussen de Fourtrees. Zoals altijd was er niemand te bekennen, en de grijze warrior kwam hier vaak om even de rust op te zoeken. Maar hij was hier ook voor de afwisseling, want als je hier iemand tegenkwam dan was het iemand die je anders waarschijnlijk nooit ontmoet zou hebben. Dit was een plek waar je altijd relax kon praten met de katten van de andere clans, zonder vijandigheid of argwaan, en dat vond hij prettig. Dat je tot een andere clan behoorde vond Graywing geen geldige reden om een hekel aan elkaar te hebben, en hier vond het eigenlijk ook wel interessant om te praten met katten die eigenlijk toch heel anders waren dan hij, en toch een andere levenswijze leken te hebben. Graywing spitste zijn oren en keek nog eens om hem heen. Hij hoorde zacht geritsel van pootstappen in het gras en nieuwsgierig keek hij in de richting van het Thunderclan territorium.

-Eerst Winterplume

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 12:06

De wind deed haar huiveren, en ze zette haar vacht een beetje op. Waar hadden haar poten haar vandaag naartoe gebracht? Ze herkende niet alles meteen. Bovendien had de wandeling haar vermoeid, dus ging ze even zitten. Toch gek, dat dingen die ze vroeger goed kon haar nu vermoeiden. Misschien kwam het door haar slaapgebrek en verminderde eetlust. Ze legde even haar kop op haar voorpooties. Ze viel bijna in slaap, maar toen klonken er voetstappen. Ze spitste haar oortjes, en besloot te gaan kijken. Ze sprong op, en wandelde in de richting van het geluid. Ze was bij Fourtrees terechtgekomen. Het rood witte poesje zag een donkergekleurde kater rustig rondwandelen. Ze dacht eerst dat ze maar beter weg kon gaan, maar dat had toch geen zin aangezien hij vast al wist ze er was. Ze stapte uit de schaduwen, en hoopte maar dat haar vacht haar uitgemergelde lijfje goed genoeg verhulde.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 12:39

The Gray Son of Gotham
Er stapte een rood witte poes uit de schaduwen en Graywing bekeek haar aandachtig. Ze was Thunderclan dat merkte hij meteen. Ze zag er echter niet heel erg gezond uit, ze had een dikke vacht maar dat verhulde niet dat ze zeer mager was. "Hey" Zei hij met een vriendelijke glimlach. "Ik ben Graywing, van Riverclan." Hij liep wat dichter naar haar toe, langzaam om haar niet nerveus te maken. Hoe dichterbij hij kwam hoe meer haar ongezonde staat hem opviel. Een kat in die conditie hoorde niet zo ver bij het kamp vandaan te gaan. "Gaat het wel goed met je?" Vroeg hij een tikje bezorgd. Hij wist dat hij zich eigenlijk niet verantwoordelijk hoefde te voelen voor een Thunderclanpoes, maar het leek niet alsof haar eigen clan dat deed.

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 12:51

"Hey, ik ben Graywing, van Riverclan." zei de donkere kater, terwijl hij langzaam dichter naar haar toe kwam lopen. Goed, hij leek niet al te vijandig. Ze ontspande zich een beetje. "Aangenaam Graywing, ik ben Winterplume van de Thunderclan." antwoordde ze met een flauwe glimlach. "Gaat het wel goed met je?" vroeg hij toen een beetje bezorgd. Van binnen schrok ze tamelijk. "Eh.. jawel..." zei ze iets te veel aarzelend. Ze tikte lichtelijk nerveus met haar staart op de grond en zette haar vacht nog iets meer op. Maar ze besefte ook dat het waarschijnlijk niets hielp. Ze besloot uiteindelijk maar te gaan zitten. Als hij haar wilde vermoorden, zou dat hem toch wel lukken.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 13:26

The Gray Son of Gotham
"Aangenaam Graywing, ik ben Winterplume van de Thunderclan." Stelde de poes zich voor. Ze leek zich wat meer te ontspannen en Graywing glimlachte. "Mooie naam." Complementeerde hij haar, in de hoop dat ze zich wat meer op haar gemak zou voelen. "Eh.. jawel..." Beantwoordde Winterplume zijn vraag terwijl ze nerveus met haar staart zwiepte en ging zitten. Graywng knikte een beetje bedenkelijk. Hij besloot ook maar te gaan zitten en hij keek haar aan. "De geur van dassen is hier nog steeds sterk." Zei hij om van onderwerp te veranderen. "Het word tijd dat Windclan eindelijk eens iets aan die beesten gaat doen, vind je niet?"

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 14:20

"De geur van dassen is hier nog steeds sterk." de plotselinge verandering van onderwerp verbaasde haar, maar ze knikte toch. "Het wordt tijd dat Windclan eindelijk eens iets aan die beesten gaat doen, vind je niet?" ging hij verder. Ze hield haar kopje even schuin. Dit onderwerp was eigenlijk nog steeds aan zijn eerdere vraag gelinkt. "Tja eh.. het is wel gevaarlijk, ja." antwoordde ze een beetje onzeker. Ze merkte dat haar staart nog steeds onophoudelijk op de grond bleef tikken, en ze legde gauw haar voorpootje erop. Ze zag hem kronkelen onder haar poot, en kreeg er een raar gevoel van..


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 15:24

The Gray Son of Gotham
"Tja eh.. het is wel gevaarlijk, ja." Zei Winterplume. Ze zat zwiete steeds nerveus met haar staart en Graywing werd daar zelf een beetje zenuwachtig van. Hij wist niet goed meer wat hij moest zeggen aangezien haar antwoorden niet al te zeker klonken, en hij werd er zelf een beetje onzeker van. "Heb je al eens een das gezien?" Vroeg hij, om het gesprek op gang te houden. "Het is geen fijn gezicht dat kan ik je wel vertellen." Nee, dassen waren geen mooie dieren. Ze stonken, waren log, en ze waren levensgevaarlijk.

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 15:48

Ze besefte dat ze Graywing ook zenuwachtig maakte met haar rare gedoe, en probeerde uit alle macht normaal te doen. "Heb je al eens een das gezien? Het is geen fijn gezicht dat kan ik je wel vertellen." zei hij. Het lukte haar eindelijk zich iets meer op haar gemak te voelen. Ze verbaasde zichzelf met een hartelijk lachje. "Nee, en zo te horen moet ik dat ook niet willen!" zei ze nog steeds glimlachend. Ze wierp een blik op de vlieg die voor haar neus bleef vliegen. Ze bleef hem maar volgen met haar gele ogen, hoewel dat er waarschijnlijk vreemd uit zag.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 16:23

The Gray Son of Gotham
Plotseling glimlachte Winterplume. "Nee, en zo te horen moet ik dat ook niet willen!" Graywing grijnsde als antwoord op haar lach, blij dat ze zich meer op haar gemak voelde. "Dat wil je zeker niet." Zei hij een beetje plagerig en keek haar aan. Ze deed erg raar met haar ogen en het zag er eerlijk gezegd nogal komisch uit. Graywing grinnikte toen hij de oorzaak ontdekte. Er zoemde een grote zwarte vlieg heen en weer voor haar neus. Hij zwiepte ernaar met zijn staart en grijnsde. "Als we nu op jacht gaan naar vliegen sturen ze ons waarschijnlijk terug naar de nursery." Grinnikte hij.

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 17:24

"Als we nu op jacht gaan naar vliegen sturen ze ons waarschijnlijk terug naar de Nursery." grinnikte Gray. Winter lachte, de schattigste lach die ze had, en ze vroeg zich af wat er nou weer mis met haar was. "Het is best leuk in de Nursery hoor!" grapte ze, terwijl ze met haar sneeuwwitte pootje naar de dikke vlieg sloeg. Ineens sprong ze geschrokken op en slaakte een klein gilletje. Er was een enorme zwarte spin onder haar buik gekropen, en ze was doodsbang voor spinnen. Half hysterisch staarde ze naar de spin vlakbij haar.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 13:12

The Gray Son of Gotham
Winter lachte een schattig lachje. "Het is best leuk in de Nursery hoor!" Zei ze toen ze met haar poot naar de vlieg sloeg. "Ik wilde er vroeger anders heel graag weg hoor." Zei hij. Plotseling sprong Winter op en slaakte een gil. Gray keek aniekerig om zich heen bang dat er wat ernstigs aan de hand was, maar toen hij de oorzaak voor de paniek zijn kreeg hij bijna de slappe lach. "Misschien is de nursery toch wat te hoog gegrepen voor je." Grapte hij grinnikend. "Moet ik je maar komen redden?"

robb stark


The Court  2cpombr


Laatst aangepast door Graywing op za 16 mei 2015 - 13:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 13:24

"Misschien is de Nursery toch wat te hoog gegrepen voor je. Moet ik je maar komen redden?" grinnikte Graywing. Ze knikte beverig, en probeerde haar adem weer onder controle te krijgen. De dikke spin kroop nog steeds over de grond, en ze bleef er verstijfd van schrik naar kijken. Ze knikte beverig, zonder weg te kijken. Later zou ze zich wel zorgen maken over dat ze voor gek stond.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 13:59

The Gray Son of Gotham
Winter knikte beverig en ze leek serieus in paniek te zijn. Graywing kreeg de neiging om niets te doen en toe te kijken, maar hij stapte grijnzend naar voren en plante zijn grote voorpoot bovenop de spin. "Ik moet je wel laten weten dat mijn respect voor Thunderclan warriors flink gedaald." Zei hij nog steeds met een grote grijns op zijn kop. "Ik dacht dat jullie daar in dat bos wel gewend waren aan spinnen."

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 14:13

Graywing plette de spin, en meteen ontspande ze zich weer. "Ik moet je wel laten laten weten dat mijn respect voor Thunderclan warriors flink gedaald is. Ik dacht dat jullie daar in dat bos wel gewend waren aan spinnen." ging hij toen verder. Met een ruk keek ze op. "Misschien is er wel een reden voor dat ik bang ben voor spinnen. Maar nee, daar denk je niet aan he?" zei ze beledigd, en sprong op om weg te lopen. Ze liet zich niet zomaar even lekker beledigen door een Riverclanner.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 14:19

The Gray Son of Gotham
"Misschien is er wel een reden voor dat ik bang ben voor spinnen. Maar nee, daar denk je niet aan he?" Zei Winter beledigt. Ze sprong op, waarschijnlijk om weg te lopen. Graywing stond even perplex. Dat was een snelle omslag. "Het was maar een grapje." Zei hij nu met een serieuzere toon. "Je kunt toch wel tegen een grapje?" Hij keek haar nu serieuzer aan en zijn eeuwige grijns was van zijn gezicht verdwenen. "Kom op, blijf nog even."
robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 14:26

"Het was maar een grapje. Je kunt toch wel tegen een grapje?" de donkere kater leek nu iets serieuzer, maar ze was nog steeds overduidelijk beledigd. "Kom op, blijf nog even." zei hij weer. Winter schudde haar kop. "Er is een emotionele reden voor, dus néé, dan kam ik niet tegen een grapje. En waarom moet ik blijven?" antwoordde ze iets rustiger. Ze stond nog steeds te trillen op haar poten, en het kon haar ook niks meer schelen dat je nu haar ribben kon tellen. Waarom was ze zo snel op haar teentjes getrapt? Misschien had het wel gewoon met haar hele levenssituatie te maken...


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 14:40

The Gray Son of Gotham
"Er is een emotionele reden voor, dus néé, dan kam ik niet tegen een grapje. En waarom moet ik blijven?" Zei Winter. Ze leek al wat rustiger en daar was Gray opgelucht over. "Het spijt me." Zei hij oprecht. "Ik ken je nog maar net, en ik ben nog niet bekend met je trauma's en emotionele problemen." Hij keek haar weer even aan. Hij had waarschijnlijk een gevoelige snaar geraakt, maar hij kon er ook niets aan doen, en hij was ook niet van plan om alle schuld o zich te nemen. "We hadden het gezellig, en dat kan het weer worden, daarom wil ik dat je blijft."

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 16:32

Het spijt me. Ik ken je nog maar net, en ik ben nog niet bekend met je trauma's en emotionele problemen. We hadden het gezellig, en dat kan het weer worden, daarom wil ik dat je blijft." hij keek haar aan, en ze keek verlegen weg. Het was waar, hij kon er ook niet zoveel aan doen. Een beetje beschaamd zakte ze door haar pootjes, en sloeg trillend haar rode staart om zich heen. Ze wenste dat haar staart iets pluiziger was geweest, maar ze moest het hier maar mee doen. "Maar jij bent een Riverclanner, en ik een Thunderclanner.." zei ze zachtjes. Ze had al zoveel gehoord over mislukte relaties en vriendschappen tussen katten van verschillende clans.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 17:20

The Gray Son of Gotham

Winter leek wat gekalmeerd te zijn en Graywing wierp haar weer een glimlachje toe. "Maar jij bent een Riverclanner, en ik een Thunderclanner.." Zei ze zacht. Graywing keek weer serieus. Hij wist dat sommige katten een groot drama maakten van vriendschappen tussen katten van andere clans, maar hij vond dat maar onzin. Hij en Winter leefden misschien op een andere manier en waren anders opgevoed, maar dat betekende niet dat ze geen vrienden konden zijn. "Dat maakte mij niets uit." Zei hij met een serieuze ondertoon. "We zijn misschien van een andere clan, maar dat betekend niet dat we geen vrienden kunnen zijn. We kunnen elkaar hier toch ontmoeten, of bij de steppingstones, en zelfs bij gatherings." Hij glimlachte een beetje verlegen, waar was hij nou weer mee bezig? Hij was nooit verlegen.

robb stark


The Court  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 17:31

"Dat maakt mij niets uit. We zijn misschien van een andere clan, maar dat betekend niet dat we geen vrienden kunnen zijn. We kunnen elkaar hier toch ontmoeten, of bij de steppingstones, en zelfs bij gatherings." zei hij, en tot haar genoegen was hij deze keer degene die verlegen was. Om hetnog wat erger te maken, schonk ze hem een grote glimlach. "Da's waar. Maar ik maak mezelf van kant als ik je moet tegenkomen tijdens een gevecht tussen de clans." antwoordde ze weer met een serieuze blik. Dat zou een regelrechte ramp zijn. Sowieso hield ze al niet van gevechten, dus tja.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Court
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: