The Court - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Court

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 17:44

The Gray Son of Gotham
Winter glimlachte om zijn verlegen toontje. Hij wende zijn blik even af en het lukte hem zijn natuurlijke zelfverzekerde grijns weer op zijn gezicht te toveren. "Da's waar. Maar ik maak mezelf van kant als ik je moet tegenkomen tijdens een gevecht tussen de clans." Graywing zucht zacht. Dat zou inderdaad geen ideale situatie voor hen zijn. Maar hij probeerde positief te blijven. "Weet je wat." Zei hij met een grijns. "Als Butterstar me vraagt om tegen Thunderclan te vecht dan doe ik wel alsof ik mijn poot verstuikt heb ofzo." Hij lachte om zijn eigen grapje, maar werd toen weer serieus. "Ik beloof dat ik je nooit pijn zal doen." Zei hij zacht.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 18:14

"Weet je wat. Als Butterstar me vraagt om tegen Thunderclan te vechten dan doe ik wel alsof ik mijn poot heb verstuikt ofzo." hij lachte, en automatisch moest zijzelf ook lachen. Ze kreeg het helemaal warm vanbinnen. "Ik beloof je dat ik je nooit pijn zal doen." ging hij zacht verder. Ze wiebelde verlegen met haar oortjes. "Ik zal jou ook nooit pijn doen. Niet dat ik dat überhaupt zou kunnen." ze giechelde, en keek snel weer naar de grond. Ze begreep niet goed hoe ze binnen enkele minuten vrienden was geworden met een vreemde, maar wat maakte het ook uit.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 18:27

The Gray Son of Gotham
Winter wiebelde met haar oortjes en Graywing vond dat het er schattig uitzag. Hij mocht haar wel, en hoe vreemd het ook klonk, hij had het gevoel dat hij in deze korte tijd al een soort band met haar had gevormd. "Ik zal jou ook nooit pijn doen. Niet dat ik dat überhaupt zou kunnen." Zei ze waarna ze giechelde. Graywing keek haar weer grijnzend aan. "Geeft niet." Zei hij een beetje plagerig. "Er zijn heel weinig katten die mij pijn zouden kunnen doen."

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 18:33

"Geeft niet. Er zijn heel weinig katten die mij pijn zouden kunnen doen." zei hij op een plagerig toontje. Ze porde hem speels met haar rechterpootje. "Tssk, ben jij zo goed dan?" vroeg ze met een knipoog. Intussen vroeg ze zich af wanneer dat vervelende hete gevoel in haar buik zou weggaan. Dat had ze normaal nooit, dit sloeg nergens op. Ze hoopte maar niet dat hij de lichtelijle verwarring op haar gezicht kon zien, want ze kon het niet zomaar uitleggen.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 19:00

The Gray Son of Gotham
Winter porde hem speels in zijn buik. Eigenlijk moest Gray haar nu daarvoor terugpakken, maar omdat zij het was liet hij het gaan. "Tssk, ben jij zo goed dan?" Vroeg ze met een knipoog. "Niet om op te scheppen, maar ik ben nog tien keer beter dan dat." Zei hij met een bloedserieus gezicht. Hij deed nog even zijn best om serieus te kijken, maar toen brak er toch weer een grijns door. Hij grijnsde normaal al veel, maar om een of andere reden kon hij op dit moment gewoon niet serieus kijken.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 19:26

"Niet om op te scheppen, maar ik ben nog tien keer beter dan dat." heel even leek hij bloedserieus, maar al snel kwam die grijns weer tevoorschijn. Winter porde hem nog een keer, expres iets harder dan eerst, terwijl ze het vuur vanbinnen weer voelde oplaaien. "Nou, dan mag Riverclan wel blij zijn met jou!" zei ze met een grote glimlach, en keek eventjes weer weg. Ze wist nou niet meer of ze blij was met dat binnenste vuur of niet, maar het ging ook niet weg.

-Ship xD


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 19:39

The Gray Son of Gotham
Winter porde hem weer, en Gray voelde zich nu uitgedaagd. Nu zou hij haar wel terugpakken. "Nou, dan mag Riverclan wel blij zijn met jou!" zei ze met een grote glimlach. Winter keek even weg en Gray maakte ervan gebruik om haar een zetje te geven, waardoor ze omrolde. "Niemand port de riverclan topkrijger zomaar." Zei hij met een grijns.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 19:49

Ineens gaf hij haar ook een zetje, waardoor ze op haar rug rolde. Ze slaakte een verbaasd gilletje, en bleef lekker op haar rug liggen. "Niemand port de Riverclan topkrijger zomaar." zei hij met nog steeds die eeuwige grijns op zijn smoel. Ze lachte, sprong op, en begon hem overal te porren. "Oh echt wel!" zei ze uitdagend, en keek hem met zogenaamd ultra onschuldige ogen aan.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 20:30

Graywing schreef:
The Gray Son of Gotham
Winter sprong op en porde hem weer, en toen nog eens, en ze hield maar niet op. "Oh echt wel!" zei ze uitdagend met een onschuldige blik. Graywing keek haar een paar seconden emotieloos aan en gaf haar toen weer een duw. Ze viel om maar deze keer sprong hij boven op haar en duwde haar voorzichtig tegen de grond. "Als je het lief vraagt laat ik je misschien gaan." Zei hij plagerig.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 20:40

Ineens viel ze alweer om, en plotseling stond Gray bovenop haar. Haar hart begon iets sneller te kloppen dannnormaal, en het vuur werd weer aangewakkerd. "Als je het lief vraagt laat ik je misschien gaan." zei hij op een plagerig toontje. Ze prikte hem giechelend in zijn buik, en kreeg bijna de slappe lach. "Nooit!" lachte ze, en worstelde om los te komen. Niet dat het hielp, ze was veel te zwak.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 21:00

The Gray Son of Gotham
Winter porde in zijn buik. "Nooit!" Zei ze, en worstelde om te ontsnappen, maar Graywing hield haar goed vast. "Dan hebben we een probleem." Zei hij met een grijns. Hij had geen probleem met deze positie. "Je hoeft het alleen maar lief te vragen hoor." Herinnerde hij haar.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 21:22

"Dan hebben we een probleem. Je hoeft het alleen maar te vragen hoor." zei hij met zijn eeuwige grijns. Ze slaakte een zucht. "Hoezo hebben we een probleem? Alleen jij hoor, ik lig prima zo, namelijk!" ze schrok eigenlijk bijna van haar eigen woorden, maar ze kon ze niet meer terug nemen. Verlegen keek ze gauw weg.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 21:33

The Gray Son of Gotham
"Hoezo hebben we een probleem? Alleen jij hoor, ik lig prima zo, namelijk!" Zei Winter waarna ze weer verlegen wegkeek. Graywing grijnsde weer. "Je hebt ook een mooi uitzicht natuurlijk." Zei hij op sarcastische toon. Hij keek op naar de lucht. Ze waren hier al een tijd en het begon langzamerhand te schemeren. Hij wilde hier eigenlijk liever blijven, maar hij keek er ook niet naar uit om door het donker terug te gaan. "Het word al laat." Zei hij niet bijzonder enthousiast. "Misschien moeten we maar gaan."

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 21:58

"Je hebt ook een mooi uitzicht natuurlijk." ze giechelde, en knikte nog ook. Toen keek hij even naar de lucht. "Het wordt al laat. Misschien moeten we maar gaan." zei hij toen ineens. Ze zuchtte. "Als je van me af gaat, zou dat misschien ook wel helpen." zei ze met een flauwe glimlach, maar met tegenzin. Ze had nog helemaal geen zin om te gaan, maar echt een keus had ze waarschijnlijk niet.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 22:11

The Gray Son of Gotham
Het feit dat Winter knikte bij zijn opmerking streelde zijn ego. "Als je van me af gaat, zou dat misschien ook wel helpen." Zei ze. Graywing deed wat er van hem gevraagd werd en kwam van haar af. Hij keek haar nog even aan. "Als we voor het donker terug willen zijn moeten we denk ik gaan." Zei hij nogmaals. Hij keek in de richting van het Riverclan territorium, en keek toen weer naar Winter. Hij wilde liever blijven, maar hij zou haar vast nog wel eens een keer zien.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 0:09

De kater stapte van haar af, en ze rolde zoch voorzichtig op haar buik. "Als we voor het donker terug willen zijn moeten we denk ik gaan." zei hij weer. Ze had de neiging om te zeggen dat dat haar niks uitmaakte, maar hij had gewoon gelijk. "Ja eh... tot ziens dan maar eh..." murmelde ze met tegenzin. Ze wilde niet weg gaan, ze had het in geen tijden zo leuk gehad. Maar het was wel het beste. Ze zou hem vast nog wel eens zien. Hoopte ze tenminste.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
The Court  - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 12:45

The Gray Son of Gotham
"Ja eh... tot ziens dan maar eh..." Murmelde Winterplume. Graywing keek haar nog even met een glimlach aan. "We zien elkaar vast weer een keer." Zei hij terwijl hij optimistisch probeerde te klinken. Hij wilde haar echt weer een keer zien. "Tot ziens." Zei hij, en hij draaide zich om. Met snelle passen liep hij terug naar het Riverclan territorium en stond zichzelf toe om nog een keer om te kijken en te grijnzen. Hij zal zorgen dat zijn volgende vistripjes in de buurt van de steppingstones zouden zijn.

robb stark


The Court  - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
The Court  - Pagina 2 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: The Court    The Court  - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 14:21

"We zien elkaar vast weer een keer. Tot ziens." zei Graywing, en toen draaide hij zich om en liep weg. Ze haalde trillend even diep adem toen hij nog een keer grijnzend omkeek. Met een beverig glimlachje keek ze hem na, en toen draaide zij zich ook om. Dit was absurd. Ze kon het nauwelijks bevatten hoe erg hij haar te pakken had gekregen. Wanhopig probeerde ze hem uit haar gedachten te bannen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk gaf ze het op, en glimlachte ze nogmaals.


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
The Court  - Pagina 2 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Court
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: