Lonely patrol. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lonely patrol.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:55

Ze glimlachte toen hij een grijns op zette, zo mocht ze haar clan graag zien. "Precies! Katten hebben iemand zoals jij nodig." Glimlachte ze. Vooral zij, ze kon wel plezier gebruiken en met hem had ze het naar haar zin, ook al was hij vele manen ouder.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:59


Graywing glimlachte oprecht, en was blij dat Future hem wist af te leiden. "En katten zoals jij." Zei hij op een warme toon. "We hebben toch iemand nodig om alles voor ons te bedenken." Deputy, het leek hem een verschrikkelijke baan. De zorgen van de clan, alles plannen, en vooral alle verantwoordelijk. Hij zou het niet aankunnen.


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 20:31

Ze bloosde, meisjeachtig dat ze ook was. "Ik snap het niet. Ik ben zo jong, ik heb misschien wel Stormstars bloed in me maar... toch." Ze had er geen slecht gevoel bij. Maar ook geen goed. Gelukkig wist Butterstar dit, en hielp haar genoeg om een goede leider te kunnen worden...


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 15:30


"Ik snap het niet. Ik ben zo jong, ik heb misschien wel Stormstars bloed in me maar... toch." Sprak Futuresong, en Graywing keek haar bemoedigend aan. Hij moest bekennen dat hij haar struggle niet echt begreep. Butterstar's vertrouwen was een hele eer en een teken dat je heel wat was. "Butterstar vertrouwd je." Zei hij alsof dat al heel wat was. "Ze weet wat ze doet, en als zij denkt dat je een goede deputy bent dan vertrouw ik daarop, net als de rest van de clan." Hij glimlachte warm naar haar, en hoopte dat ze zich wat beter zou voelen.


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 17:16

Ze knikte, Butterstar vertrouwde haar. Zijn warme glimlach en zijn woorden gaven hem een warm gevoel, waarna ze glimlachte en even opgelucht zuchtte. "Dankje." Zei ze simpel. Hij had haar een stuk beter later voelen en daar was ze hem dankbaar voor. Ze gaf hem een kopje in zijn nek, en begon daarna haar poot te likken omdat ze niet precies wist wat ze moest doen.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 18:58


Futuresong knikte, en Graywing hoopte dat hij daadwerkelijk ook een beetje tot haar doorgedrongen was. Een onzekere deputy konden ze niet gebruiken. "Dankje." Zei ze simpel, en gaf hem een kopje in zijn nek. De kater had geen problemen met fysiek contact, maar aangezien de poes deputy was kwam het toch een beetje onverwacht. Grijnzend gaf hij haar een kopje terug, en was blij dat hij ervoor had gezorgd dat ze zich wat beter voelde. Ontspannen tuurde hij naar de boomgrens. "Thunderclan heeft zich rustig gehouden." Merkte hij een beetje onzinnig op.


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 14:27

Ze knikte, het was een heel ander onderwerp maar hij had wel een punt. "Dat is maar goed ook. Anders hadden ze met ons te maken." Ze trok haar wenkbrauwen grinnikend op en wiebelde ze even. Als het daar op aankwam had ze geen probleem ermee om haar bekkie open te trekken, laat staan tegen de Thunderclan.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 16:02


"Dat is maar goed ook. Anders hadden ze met ons te maken." Zei Futuresong met een wenkbrauwwiebel, en Graywing grijnsde. Een moment dacht hij aan Winterplume, zijn soort van vriend uit Thunderclan, maar toen dacht hij weer aan zijn dode clanleden. "Ze zijn gewoon bang voor de machtige Futuresong en Graywing the Badgerslayer." Zei hij op een serieuze toon. De zwarte kater was niet bang om Thunderclan een lesje te leren.


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 jun 2015 - 20:56

Ze lachte dit keer echt hardop om zijn zin, dat ze zelfs haar lippen op elkaar perste omdat ze schrok van het geluid dat ze produceerde. "Badgerslayer... Juist." Grinnikte ze even na. "Denk het wel ja."


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 21:59

De deputy lachte hardop, en Graywing was blij om te zien dat ze zich op haar gemak voelde. "Badgerslayer... Juist." Grinnikte ze even na. "Denk het wel ja." De kater keek haar even schuin aan voordat de gebruikelijke grijns zijn lippen weer sierde. "Badgerslayer ja." Zei hij. "Dat ben ik nu toch?"


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 20:59

Ze grinnikte nogmaals. "Maar natuurlijk. Zo dapper... Badgerslayer to the rescue." Lachte ze. Ze zag het helemaal voor zich, Graywing in een uniform met een maskertje op die allemaal dassen afslachtte.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 12:04


"Maar natuurlijk. Zo dapper... Badgerslayer to the rescue." Lachte Futuresong en Graywing grijnsde. Graywing the Badgerslayer, dat was toch niet zo moeilijk om te geloven? "Dat klinkt eigenlijk helemaal niet zo slecht." Zei hij grinnikend. "Ik moet Butterstar maar vragen of ze bij de volgende ceremonie mijn naam wil veranderen."


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 22:22

Weer, grinnikte ze. "Moet je doen. Ik zie haar er voor aan om het nog te doen ook." Ja, ook dit zag ze voor zich. Butterstar, schreeuwend over de hele clan dat Graywing de naam Badgerslayer zou dragen. "Maar ik vind Graywing ook wel mooi, het klinkt zo engelachtig."


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 13:06

"Moet je doen. Ik zie haar er voor aan om het nog te doen ook." Graywing grijnsde. "Butterstar neemt mij heel serieus hoor." Zei hij met een sarcastische ondertoon. "Maar ik vind Graywing ook wel mooi, het klinkt zo engelachtig." Ging Future verder en Gray keek haar glimlachend aan. "Ik ben toch een engeltje? Ik ben alleen niet meer zo grijs als vroeger." Toen de kater nog jong was had hij een grijze vacht gehad, maar naarmate hij ouder werd was zijn vacht ook donkerder geworden waardoor hij nu tussen het grijs en zwart inzat. "Maar ja, we kunnen niet allemaal gezegend zijn met zo'n poëtische naam als Futuresong."


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 14:31

Ze grinnikte. Butter zal alles doen om iemand te vrede te stellen. "Je bent inderdaad een engeltje." Knikte ze bevestigend. Hij liet haar anders stralen. Op zijn volgende woorden bloosde ze, haar naam was inderdaad een beetje poëtisch. "Dat kan, maar mijne zal veranderen." Ze trok haar wenkbrauwen op en glimlachte. Futurestar... Ergens klonk het helemaal niet zo verkeerd.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 15:05


"Je bent inderdaad een engeltje." Zei Future bevestigend, en Graywing grijnsde zelfvoldaan. "Dat kan, maar mijne zal veranderen." Gray knikte. Hij was alweer vergeten dan Futuresong deputy was. Hij voelde zich op zijn gemak bij haar, en het voelde nog niet formeel zoals bij Butterstar. "Hm, Futurestar." Zei hij bedenkelijk. "Jouw namen worden wel steeds beter. Al is het ook niet zo moeilijk om beter te klinken als Butterstar."


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 16:31

Ze grinnikte. "Graystar zou ook niet verkeerd zijn hoor." Glimlachte ze, maar ze zag het niet helemaal voor zich, zij met Gray aan haar zijde. Maar je wist maar nooit, eerst zou ze haar allerbest doen voor Butter. Dat was wat ze vooral niet voor zich zag, Butter die weg was. Maar goed, ook al zat het in haar naam ze was geen kat die keek naar de toekomst, maar naar het heden.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 16:40

"Graystar zou ook niet verkeerd zijn hoor." Zei Future met een glimlach, en Gray kuchte, alsof hij zich verslikte. Hij had daar zelfs nog nooit aan gedacht. "Dan zou het waarschijnlijk nooit meer goed komen met de clan." Zei hij met een zekere stem. Nee, hij kreeg het niet eens voor elkaar een serieuze warrior te zijn, laat staan leider.


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 17:55

Ze grinnikte. "Ach, iedereen kan leren. Ik was vroeger een vervelende apprentice, die haar moeder haatte, iedereen gebruikte en afkatte. Look at me now." Apprentice tijd was niet zo lang geleden. En ook al had ze het kattige nog in zich, ze was erg gegroeid.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 20:17


die haar moeder haatte Daar deed ze luchtig over. Toen ze nog leefde was zijn moeder zijn favoriete kat op de hele aardbol geweest. 'My little Robin' Had ze hem altijd genoemd. Zijn ouders waren geweldig geweest, en vader worden was een van de weinige dingen die hij in zijn leven nog echt wilde. Maar dan moest hij eerst een poes zo ver krijgen en dat was de uitdaging. "Je bent inderdaad erg gegroeid." Grijnsde hij luchtig met een glimlach. "Maar het is nog steeds maar een kleine verandering vergeleken bij mij die eindelijk een keer volwassen word."


Lonely patrol. - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lonely patrol.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: