Lonely patrol. - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lonely patrol.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 21:19

Ze trok haar kop schuin en kneep haar ogen tot spleetjes. "Kléine verandering? Ik haatte mijn moeder Gray." Oké, net deed ze er luchtig over, maar ze wou het eigenlijk gewoon verbergen. Ze schaamde zich zo. "En dat is iets wat ik nooit meer kan veranderen of terugnemen." Zuchtte ze vervolgens koud.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 21:31


Graywing verstijfde een beetje. Normaal probeerde hij dit soort serieuze onderwerpen te vermijden, maar nu kwam hij er niet meer onderuit. "Het spijt me." Zei hij eerlijk. "Maar ik ben bang dat ik dat nooit echt zal kunnen begrijpen. Ik heb mijn familie maar een korte tijd om me heen gehad en een van de weinige dingen die ik me daarvan kan herinneren is dat ik ze geweldig vond." Hij zuchte een beetje gespannen. Hij wilde Future niet op stang jagen, maar het zat niet in zijn aard om hier omheen te draaien. "Maar als je erover wilt praten kan ik proberen je te begrijpen."


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 20:27

Ze fronste. Het was al moeilijk om zichzelf open te stellen ze deed hem nog pijn ook. "Sorry." Zei ze kortweg en duwde haar kop in zijn nek, en heel even daar voelde ze zich veilig. Bij iemand anders. Misschien was het wel omdat ze niet echt een vaderfiguur had in haar leven, misschien ook niet. Het voelde fijn. "Nee dat hoeft niet. Het spijt me van je ouders."


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 20:49


"Sorry." Was het enige wat ze zei, en ze duwde haar kop in zijn nek. Graywing was vooral verrast dat het totaal niet ongemakkelijk aanvoelde. Ze had het waarschijnlijk gewoon even nodig. Hij bleef stil zitten. "Nee dat hoeft niet. Het spijt me van je ouders." Zei Future vervolgens. "Je hoeft je niet te verontschuldigen." Zei hij zacht. "Het is niet alsof je er iets aan had kunnen doen." Maar ik wel.


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 21:00

Ze knikte. "En toch doe ik het." Onschuldig glimlachte ze naar de kater, eigenwijs zat ook in haar karakter. "Misschien nu wel? Kan ik iets voor je doen? Wil jíj er misschien over praten? Als ik ergens goed in ben is het naar anders problemen luisteren." Battlepaw. Daar dacht ze nu even snel aan, maar besloot dat niet te lang te doen. Ze zal nu zich op  Graywing moeten focussen.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 21:14

"En toch doe ik het." Zei Future met een onschuldige glimlach, en Graywing grijnsde kort. "Misschien nu wel? Kan ik iets voor je doen? Wil jíj er misschien over praten? Als ik ergens goed in ben is het naar anders problemen luisteren." Glimlachend schudde de kater zijn kop. Hij wist dat ze het goed bedoelde, maar hij wilde er niet over praten. Hij wilde niet meer die kater zijn die alleen nog maar aan de dood van zijn ouders kon denken. "Dat hoeft niet." Zei hij terwijl hij probeerde wat opgewekter te klinken. "En trouwens, ik ben een gast. Ik praat eigenlijk niet over mijn gevoelens."


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 22:20

Ze grinnikte. "Een gast.... Maar daarom is het nog niet goed je gevoelens op te proppen. Maar, als je niet wilt dan hoef je niet. Ik ben daar heel gemakkelijk in, zie je." Ze gaf hem een soort wenkbrauwwiebel om de sfeer weer wat op te beuren en schoot kort in de lach.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 21:54

"Een gast.... Maar daarom is het nog niet goed je gevoelens op te proppen. Maar, als je niet wilt dan hoef je niet. Ik ben daar heel gemakkelijk in, zie je." Graywing grijnsde luchtig. "Ik prop niets op." Zei hij alsof er niets aan de hand was. "Het is lang al geleden." Een momentje was hij stil maar toen keek hij weer op. "Maar genoeg over onze jeugdtrauma's"


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 22:55

Ze knikte. Tuurlijk niet, dat deden mannen niet. "Ja inderdaad. Ik denk dat ik weer terug naar het kamp zou moeten gaan, als je het niet erg vind. Ik weet niet of jij nog wilt blijven of terug mee loopt?" Ze staarde naar de zon die langzamerhand achter de horizon verdween, een klein schuldgevoel door haar buik. Had Butter haar niet nodig gehad? Ach... Het was in ieder geval rustig bij de zonrotsen, wat een voordeel was voor hen, toch?


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 16:45

Futuresong knikte en Gray was opgelucht dat ze het onderwerp lieten vallen. "Ja inderdaad. Ik denk dat ik weer terug naar het kamp zou moeten gaan, als je het niet erg vind. Ik weet niet of jij nog wilt blijven of terug mee loopt?" De kater sprong energiek op. "Ik loop wel even mee." Zei hij met een vrolijke grijns. "Voor het geval je een das tegenkomt, en The Badgerslaer nodig hebt om je te beschermen."


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 22:10

Ze grinnikte en begon te lopen, gezelschap was altijd fijn. "Right! Voel me nu wel een stuk veiliger." Ze was niet 100% serieus, maar ook niet on-serieus. Ze hadden echt wel een dassenprobleem en met zijn tweeën was altijd beter dan in je eentje. "Maar laten we gewoon hopen er geen tegen te komen."


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 21:19

"Right! Voel me nu wel een stuk veiliger." Graywing kon nietgoed bepalen of de poes een grapje maakte of echt serieus was, maar het was fijn te geloven dat het een beetje van beide was. "Maar laten we gewoon hopen er geen tegen te komen." Gray grijnsde. "Dassen kunnen soms best wel gezellig zijn hoor." Zei hij vrolijk. "Buiten het grommen en bijten om hebben ze een geweldig gevoel voor humor." Ontspannen liep de kater verder. Hij voelde zich op zijn gemak bij Future, en het was fijn om bij iemand te zijn die een beetje gevat kon antwoorden op zijn grappen.


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 21:56

Ze keek hem even aan met een "serieus?" blik, maar bedacht zich toen, het was Graywing. "Oh, natuurlijk! Ik was het even vergeten doordat ze noGAL VEEL KATTEN HEBBEN VERWOND." Grinnikte ze. Ze snapte wel dat hij met een soort grap de ander wou teleurstellen, en voelde zich ook gemeen om niet te lachen, dat was de reden waarom ze het lichtelijk deed. Maar de dassen was niet iets dat ze licht nam, dat waarschijnlijk ook nodig was als deputy


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 22:07

Future keek hem even serieus aan, maar grinnikte toen. Misschien was hij te ver gegaan, maar het was beter om naar je angsten te lachen dan om er voortdurend bang voor te zijn. "Oh, natuurlijk! Ik was het even vergeten doordat ze nogal veelkatten hebben verwond." Zei de deputy, en Graywing knikte. "Ja, je merkt het gewoon niet zo snel op." Zei hij op dezelfde toon. "Maar dassen kunnen ook wel echte rotzakken zijn hoor. Stelletje agressieve chagrijnen."


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 jul 2015 - 19:30

Ze knikte, hier was ze het meer mee eens. "Inderdaad, ze mogen van mij weer snel hun hol in. Wegwezen." Sprak ze met een glimlach op haar gezicht. De beesten hadden totaal geen nut, wat moesten ze nog op hun territorium? Er was toch aarde genoeg, verder?


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 14:10

"Inderdaad, ze mogen van mij weer snel hun hol in. Wegwezen." Graywing grijnsde. Zolang hun hol maar heel ver weg was. Hij snapte wel dat dassen ook gewoon dieren waren, maar hij had hun liever niet in de buurt. "Van mij mogen ze Windcan nog wel even blijven pesten." Zei hij. Het was tenslotte hun schuld dat dit probleem nog niet was opgelost.


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 16:29

Ze rolde met haar ogen, Windclan. Wolverinebite, Everstar, Wolflion. Ze mocht ze allemaal niet. "Dat kan, het probleem is dat wij dan ook problemen hebben jammer genoeg." Ze zuchte, en zag dat ze al bij het kamp aangekomen waren. "Het was me een genoegen u te spreken, Badgerslayer." Zei ze deftig en glimlachte. "Maar ik ben bang dat ik je zou moeten verlaten. Spreek ik je nog later?" Zonder echt op antwoord te wachten liep ze weg, misschien moest ze nog wel een of andere taak doen.


Yaay Future topicje uit :3


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. - Pagina 3 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 22:30

"Dat kan, het probleem is dat wij dan ook problemen hebben jammer genoeg." Graywing knikte. Jammer, inderdaad. Als die dassen de grenzen nou ook eens konden waarderen. De twee waren aangekomen bij het kamp en Gray keek de poes aan. "Het was me een genoegen u te spreken, Badgerslayer." Zei ze deftig. "Hetzelfde, hooggeachte deputy Futuresong." Zei hij bekakt. "Maar ik ben bang dat ik je zou moeten verlaten. Spreek ik je nog later?" Vroeg Future, maar door de manier waarop ze wegliep vroeg Graywing zich af of ze daar wel echt zin in had.

Topic uit


Lonely patrol. - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lonely patrol.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: