Rough



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quinntus
Member
Rough  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Rough    Rough  Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 20:34

I'm not a killer
i kill because you're weak
Quinntus schudde zijn vacht uit. Hij likte het bloed van zijn mondhoeken, maar deed de moeite niet om ook zijn poten te doen. Hij had een stukje verse kat gestolen uit de vrieskast. Het zat er misschien nog maar een paar seconden in. Heerlijk... Ja zucht, niet beginnen over kannibalisme please, vlees is gewoon lekker.

Hij stak zijn neus even in het water voordat zijn roze tong het op likte.

{ Eerste post voor Cyber daarna mag je gerust joinen Very Happy

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Rough  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rough  Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rough    Rough  Icon_minitimema 8 jun 2015 - 9:05


Een zwart witte (?) kat met bebloede poten.. had wel wat weg van hem. Op het feit na dan dat deze een -nogal rare- kittypet was. Cybe had al de hele dag zijn grenzen bewaakt, wat rondgedoold en in clanterritoria een konijn en een muis of twee gevangen voor zijn kleine moordenaars. Nu werd het tijd fun te gaan beleven met kittypets. "goedenavond beste, goede jacht gehad?"


-Kat in de diepvriezer O.o whut


Rough  AdnfjaRough  10pvxmwRough  2gxnp75Rough  10pvxmwRough  Cyber_pixelRough  10pvxmwRough  34nodx3Rough  10pvxmwRough  Teeth_dogs
Rough  33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Rough  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Rough    Rough  Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 18:00

I'm not a killer
i kill because you're weak
Een geur prikkelde zijn neus. Hij haalde zijn tong uit het water en keek naar een zwart-witte kater. Ze hadden dezelfde vacht, maar daar stopte het ook bij. "goedenavond beste, goede jacht gehad?" Hij knikte de kat toe. Een arrogante glans lag in zijn ogen. "Mijn baas is een slager, dus hoef ik niet te jagen."

{ Haha jhaa xD de slager is een beetje vreemd >3

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Rough  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rough  Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rough    Rough  Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 16:34


Op Cybers gezicht lag direct een walgende uitdrukking. "Ben je soms te zwak om te jagen?" Oké vers vlees bij een slager klonk nog niet zo heel slecht. Het was beter dan kittypetvoeding, maar het bleef iets van rechtlopers en dat was tegen Cybers regels. Cyber gaf een lik over het litteken op zijn schouder en richtte zijn blik terug op de arrogante kat voor zich.


Rough  AdnfjaRough  10pvxmwRough  2gxnp75Rough  10pvxmwRough  Cyber_pixelRough  10pvxmwRough  34nodx3Rough  10pvxmwRough  Teeth_dogs
Rough  33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Rough  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Rough    Rough  Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 14:34

I'm not a killer
i kill because you're weak
"Ben je soms te zwak om te jagen?" Hij rolde met zijn ogen. "Ik ben nog steeds een huiskat hoor. Mijn moeder leerde me niet om te jagen of dat soort stuff." Wel vechten, maar dat had hij geleerd van arrogante katten die de naam "Bloodclan" claimde. Natuurlijk zat er een reden achter, maar hij was niet zo dom geweest om zich daarbij aan te sluiten. Nee, zijn twolegs waren goed en hij had niks te kort.

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Rough  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rough  Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rough    Rough  Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 14:25


Cyber moest grijnzen en begon te lachen. "Eens een kittypet, altijd een kittypet. Je bent even waardeloos als een hoop koeienvla." Cyber grinnikte nog wat en keek de kater voor hem smalend aan. "Bebloede poten of niet, je kunt nog altijd niet je eigen voedsel vangen. Laat staan dat je dan een kat kunt 'vangen'. haha"


Rough  AdnfjaRough  10pvxmwRough  2gxnp75Rough  10pvxmwRough  Cyber_pixelRough  10pvxmwRough  34nodx3Rough  10pvxmwRough  Teeth_dogs
Rough  33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: