Innocence has died {Zira}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Innocence has died {Zira}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimezo 5 jul 2015 - 22:37

Hij was net teruggekeerd van zijn 'tripje' met Snake, en nu hij had gedaan wat hij zojuist had gedaan, wist hij het zeker; hij zou zich aansluiten bij de Bloodclan. Nog nooit eerder had hij een ander het leven ontnomen, maar toen hij het deed voelde het goed. Aan de ene kant beangstigde dat gevoel hem, aan de andere kant fascineerde het hem.
De zwarte kater bewoog zich stilletjes naar het kamp toe, totdat hij de sterke geur van Bloodclanners al kon ruiken. Jinx had geluk, want al snel onderscheidde hij de geur van Zira, een geur die hem maar al te bekend was geworden. Wat het was dat hij voor haar voelde, wist hij niet zeker, maar op het moment maakte dat toch weinig uit.
Hij trof haar alleen aan en trippelde rustig op haar af. Het bloed van de kittypet had hij zo goed mogelijk uit zijn vacht gehaald, maar nog een paar kleine vlekken sierden haast onmerkbaar zijn zwarte poten. "Zira"Begon hij koeltjes."Ik heb een voorstel voor je."Zijn ogen vonden de hare. "Ik me aansluiten bij de Elite, alleen kan ik mijn mens niet alleen laten. Mijn voorstel was dat ik hem af en toe blijf bezoeken, maar ik zal altijd bereikbaar en in de buurt zijn, mocht dat nodig zijn voor wat voor reden dan ook." Hij wist dat hij dit wilde, het enige waar hij aan zou moeten wennen was dat Zira nu zijn 'leider' was. Überhaupt het feit dat hij nu een leider had, was iets waar hij aan zou moeten wennen.





-Dit topic is alleen voor Zira, als je wilt inspringen, stuur dan eerst even een pm!


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimema 6 jul 2015 - 8:17

Zira kon hem al van mijlenver ruiken, maar kon ook het bloed ruiken dat om zijn geur heen hing. Zou er wat gebeurd zijn? Er verscheen een bezorgde blik in haar ogen maar toen hij in het zicht kwam, was het wel duidelijk dat er niks met 'm aan de hand was. Er verscheen een achterdochtige blik in haar ogen. Ze wist dat hij niet deed aan moorden; was hij in een gevecht beland? "Zira." Zei Jinx tegen haar toen hij vlakbij genoeg was om met haar te praten. Als teken van begroeting zwiepte ze met haar staart. "Ik heb een voorstel voor je." Hierbij ging haar kopje onbewust een klein beetje schuin. Een voorstel, dat zou waarschijnlijk gaan over dat ze hem uitgenodigd had in de Elite. "Ik me aansluiten bij de Elite, alleen kan ik mijn mens niet alleen laten. Mijn voorstel was dat ik hem af en toe blijf bezoeken, maar ik zal altijd bereikbaar en in de buurt zijn, mocht dat nodig zijn voor wat voor reden dan ook." Hierbij bewogen haar oortjes nadenkend heen en weer. Had ze zijn mens ooit gezien? Niet zover ze wist. Ze wist niet of hij gevaarlijk zou zijn voor de elite, dus dat moest ze eerst uitzoeken. "Iedere Elitekat gaat overdag heen waar die maar wilt," miauwde ze. "Dus dat is geen probleem. Maar je kan je mens naar ons kamp leiden, en dat moeten we natuurlijk voorkomen. Waar is hij?"


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimema 6 jul 2015 - 13:43

"Iedere Elitekat gaat overdag heen waar die maar wilt,"Hij knikte, dat was mooi. Immers was hij niet zo van grote groepen katten, bijna alle katten werkten hem op de zenuwen. Er waren echter een paar uitzonderingen, zoals Zira, bijvoorbeeld. Het zelfde had gegolden voor Shiva, Eclipse en Raza. Echter leken die allemaal verdwenen te zijn.
"Dus dat is geen probleem. Maar je kan je mens naar ons kamp leiden, en dat moeten we natuurlijk voorkomen. Waar is hij?" Hij keek haar met één opgetrokken wenkbrauw aan. Er naar toe leiden? Hij wist wel beter, en zijn mens ook. Maar goed, hij begreep het wel. Zira was immers de almachtige leider, die moest alles zeker weten. "Hij is hier niet ver vandaan, ik kan je er heen brengen, als je wilt."


kort sorry ik moest haasten ;w;


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 11:25

Ze kreeg een blik naar haar toegestuurd maar ze moest weten of deze mens net zo gevaarlijk was als degene die Raza vermoord had. "Hij is hier niet ver vandaan, ik kan je er heen brengen, als je wilt." Vertelde Jinx haar, en meteen knikte ze. "Ja, doe dat. Je weet dat je een kittypet moet vermoorden als je lid wilt worden, toch?" Beantwoordde ze, en ze trippelde naar hem toe. "Al heb je dat volgens mij al gedaan. Had die halsband meegenomen, dat zou makkelijk geweest zijn."

{ Flutje ;3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 12:08

De poes knikte meteen na zijn woorden. Jinx had het wel verwacht, maar had toch gehoopt dat ze zei 'nee laat maar'. Die zwerver was namelijk ongeveer het enige wezen waar hij echt om gaf en zijn leven voor zou geven. Het liefst hield de kater hem geheim, wetend dat doordat hij zoveel om de man gaf, het ook meteen zijn zwakte was. En als er iets was wat hij haatte, was dat zijn zwakte tonen. "Ja, doe dat. Je weet dat je een kittypet moet vermoorden als je lid wilt worden, toch?" Hij lachte schampertjes. Een kittypet vermoorden, dat was niet echt een helden actie, als je het hem vroeg. Hij begon richting zijn eigenaar te trippelen, er vanuit gaand dat Zira hem zou volgen. "Al heb je dat volgens mij al gedaan. Had die halsband meegenomen, dat zou makkelijk geweest zijn." Kort grinnikte de kater, de poes had het dus al opgemerkt. "Zie je mij al met een roze halsband met belletjes rond lopen?" Hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Is een halsband echt verplicht? Het lijkt me nogal ongemakkelijk zitten. Bovendien, ik zie het nut er niet echt van in." Hij sprong over een hekje heen en wachtte totdat zij dat ook deed. "Maar als o machtige leider Zira mij beveelt een halsband te dragen zal ik dat doen." Ietwat plagend keek hij haar aan.


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 21:33

Het tweetal begon met trippelen, en de bruine poes nam maar aan dat ze richting zijn 'baas' en het toelopen waren. "Zie je mij al met een roze halsband met belletjes rond lopen?" Merkte Jinx toen op, en Zira vroeg zich af wat deze vraag betekende. Had hij het over de halsband van de kittypet, of over halsbanden in het algemeen? "Is een halsband echt verplicht? Het lijkt me nogal ongemakkelijk zitten. Bovendien, ik zie het nut er niet echt van in." De commander volgde de bewegingen van de zwarte kater en ging naast hem op het hek staan. "Ja, het is nodig, het is iets van de Elite." Beantwoordde ze, haar stem uiterst serieus; BloodClanners waren gesteld op hun halsbanden - of eigenlijk meer de tanden die eraan zaten. "Maar als o machtige leider Zira mij beveelt een halsband te dragen zal ik dat doen." Dit beviel Zira wel. "Ik beveel het je," beantwoordde ze dus, nu haar stem wat grappend, al was er een serieuze toon in te vinden. "Dus, welke kant op? Vertel anders is wat over hem."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 13:17

Het was jammer dat zijn poging om onder een halsband uit te komen niet was gelukt. Kennelijk was het dus een best wel belangrijk ding voor de Bloo-, pardon, Elite. Nog iets waar hij aan moest wennen. Voorheen had hij altijd 'Bloodclan' gezegd, simpelweg omdat hij wist dat de meeste katten dat irritant vonden en hij een pestkop was. Uiteindelijk was het een beetje blijven hangen, nu moest hij dus wel overstappen naar Elite.
"Ik beveel het je,"miauwde ze grappend terug, al was er wel een serieuze toon in haar stem te vinden. Het was duidelijk dat Zira van haar macht genoot. Grmpf."Dus, welke kant op? Vertel anders is wat over hem." Vroeg ze hem. Jinx wees kort met zijn staart naar een paar straatjes verderop. "Als het goed is zit hij daar."Miauwde hij rusting, ietwat zenuwachtig om haar hem te laten zien. "Voor de rest is er niet heel veel over te vertellen, hij heeft voor me gezorgd toen ik een hulpeloze kitten was, sindsdien ben ik bij hem gebleven." Hij haalde zijn schouders op en keek haar aan. "Tenzij je mijn o-zo zielige verleden wilt horen"Er was iets van zelfspot in zijn stem te horen. Jinx grijnsde, maar hoopte dat ze er niet op in zou gaan.


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:07

"Als het goed is zit hij daar." Miauwde Jinx en haar rode ogen volgde zijn staart, die een beetje een vage richting aanwees. Hm, oké dan. "Voor de rest is er niet heel veel over te vertellen, hij heeft voor me gezorgd toen ik een hulpeloze kitten was, sindsdien ben ik bij hem gebleven." Zira knikte en dacht hier is even goed over na. Waarschijnlijk volgde die mens helemaal geen bedreiging, al helemaal niet als hij voor Jinx gezorgd had voor kitten, in plaats van hem te laten verhongeren. "Tenzij je mijn o-zo zielige verleden wilt horen." Zei de zwarte kater tegen haar maar Zira schudde haar kop. Het was duidelijk dat hij het er niet graag over had en ze was niet van plan om vervelende herinneringen bij hem op te halen.
"Nee, hoeft niet." Zei ze dus ook terug. "Je snapt wel dat hij je misschien niet meer herkent als je een tijdje bij de Elite zit? Want je zal een halsband dragen en hoogstwaarschijnlijk littekens krijgen, je vacht zal ruwer worden etcetera." Ze grinnikte naar hem. "Je wordt er ruig van," fluisterde ze in zijn oor met een grijns op haar gezicht.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 11:10

"Nee, hoeft niet." Miauwde de poes. Jinx knikte ietwat dankbaar, blij dat ze er niet op inging. Hij zou het zonder problemen kunnen vertellen, maar liever praatte hij er niet over. Immer vond hij het verleden nooit echt belangrijk, het ging hem meer om wat er in het heden gebeurde. "Je snapt wel dat hij je misschien niet meer herkent als je een tijdje bij de Elite zit? Want je zal een halsband dragen en hoogstwaarschijnlijk littekens krijgen, je vacht zal ruwer worden etcetera." ze grinnikte en Jinx keek haar wat sceptisch aan. "Je wordt er ruig van,"Fluisterde ze met een grote grijns in zijn oor. Hij wiebelde geamuseerd met zijn oren. "God, moet ik dan ook nog mijn prachtige uiterlijk opgeven?"Vroeg hij dramatisch, maar grinnikte toen zachtjes. "Het zal wel goed zitten, die man vergeet me niet zo gemakkelijk."De zwarte kater liep een hoek om en daar zat hij dan. De man die hij zijn eigenaar noemde zal er al even erg uit als ooit. Zijn kleren waren geraffeld en hij was zeer dun door het gebrek aan voedsel. Kort miauwde Jinx, om zijn aandacht te trekken. De man keek op en glimlachte bij het zicht van de zwarte kater die nu voorzichtig een kopje aan zijn hand gaf. Hij aaide hem zachtjes en keek nieuwsgierig naar Zira, zich afvragend wat die hier deed. Wat niet gek was, Jinx nam eigenlijk nooit katten mee naar zijn eigenaar. "Nou, dit is dus mijn eigenaar."hij keek Zira afwachtend aan, afvragend hoe ze zou reageren.


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 12:14

"God, moet ik dan ook nog mijn prachtige uiterlijk opgeven?" Miauwde Jinx terug op haar opmerking en als - een lekker duidelijk - antwoord gaf ze een zwiep met haar staart. "Het zal wel goed zitten, die man vergeet me niet zo gemakkelijk." Ging de kater verder en Zira trok wat ongemakkelijk met haar oortje. Ze wist niet of dat een goed iets was of een slecht iets. Ze trippelde achter Jinx aan, die de hoek omsloeg en automatisch duwde ze haar nagels in de grond. Ze wist van zichzelf dat haar emoties haar bui bepaalde en als ze nu bang of verdedigend zou worden dan zou ze niet terugkrabbelen om de mens aan te vallen.
Echter leek deze mens anders dan de andere. Haar oortjes gingen ietwat nieuwsgierig naar voren toen de man Jinx aaide, en vervolgens naar haar keek. Meteen zette Zira uit voorzorg een stapje naar achteren. "Nou, dit is dus mijn eigenaar." Miauwde Jinx, en ze versmalde haar rode ogen - niet goed wetend wat te doen. Ze had nog nooit een aardige mens gezien. Langzaam kwam ze naar voren, heel goed kijkend hoe de man reageerde.

{ Jij bespeelt de man xD


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 16:13

Afgezien van zijn nerveus wiebelende oor was het niet aan hem te zien hoe zenuwachtig hij was. Zijn eigenaar vertrouwde hij volledig, die zou geen rare dingen doen. Immers wist deze man met katten om te gaan.
Zira daarintegen, hij had geen idee hoe ze zou reageren. Ze leek een enorme hekel tegenover mensen te hebben, net als hij trouwens. Hij wilde haar zo graag bewijzen dat deze man niet was zoals de andere mensen. Nee, deze man was goed. Maar hoe moest hij dat aan Zira duidelijk maken?
De bruine poes stapte voorzichtig naar voren, afwachtend bijna. De man, die niet precies wist wat er aan de hand was, stak langzaam en heel voorzichtig zijn hand uit, zodat Zira die kon besnuffelen. Hij had zijn ogen afgewend, wetend dat het een bedreiging kon zijn als hij in haar ogen keek. Nerveus keek Jinx toe wat ze zou doen.

is goe xD


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 23:12

De hand van de man kwam langzaam naar voren en aarzelend duwde Zira haar neusje tegen zijn hand. Dit was hoe dat moest, toch? Haar spieren bleven gespannen zodat ze gelijk weg kon springen als dit nodig zou zijn. Toen pas merkte Zira dat ze niet de enige was die heel erg gespannen was. Nee, Jinx die was misschien nog wel nerveuzer dan haar.
Er verscheen een softe blik in haar ogen en nu duwde ze haar neusje zonder aarzeling tegen de hand aan, waarbij ze onder de hand doorliep zodat deze over haar rug streek. Vervolgens trippelde ze naar de zwarte kater toe en duwde zonder te aarzelen zichzelf tegen hem aan, waarbij ze haar kop tegen zijn schouder aan wreef. Dit was eigenlijk niet het goede moment om de softe haar te laten zien maar ze moest haar gevoelens uiten.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 19:47

Jinx keek toe hoe Zira aarzelend haar neus tegen de hand van de man drukte. De zwarte kater kon zien hoe haar spieren gespannen waren, klaar om uit te halen, mocht dat nodig zijn. Plots vroeg hij zich af hoe ze zo geworden was, zo gehard en altijd klaar om te vechten. Ze kon niet zo geboren zijn., zo werd je gemaakt.
Plots keek Zira hem aan, en ondanks zijn masker leek ze te zien hoe nerveus hij was. Dit leek invloed op haar te hebben; ze ontspande en duwde haar kop zonder aarzelen tegen die van zijn eigenaar aan en liep door, zodat hij haar rug aaide. De man glimlachte vriendelijk en aaide haar zachtjes. Als dit al niet verrassend genoeg was, dan was het wel wat Zira daarna deed. Ze liep op hem af en duwde zichzelf zonder aarzelen tegen hem aan, waarbij haar kop langs zijn schouder streek. Even was de kater te versteend om iets te doen, voor het eerste in een lange tijd was hij volledig van zijn stuk gebracht, niet precies wetend hoe hij met de situatie om moest gaan. Als hij nu naar de man had gekeken, had hij gezien hoe die geamuseerd grijnsde, Jinx was echter te druk bezig met verwerken wat Zira zojuist had gedaan. Was dit nog steeds een spel?
"Z-Zira" Hij bracht wat sukkelig haar naam uit


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 20:07

Zodra ze haar kop tegen zijn schouder aanwreef leek hij te verstenen. Iets waar Zira van schrok, en daarom trok ze haar kop ook ietsje terug. Gelukkig leek hij steeds iets meer te ontspannen. "Z-Zira," miauwde hij vervolgens en de commander keek hem aan met haar rode kijkers. Ze grijnsde naar hem waarna ze hem nadeed met haar stem. "Ja, J-Jinx," spon ze zachtjes en schoof nog iets dichter naar hem toe. Ze keek hem vervolgens serieuzer aan in zijn ogen en likte toen over zijn oor heen. "Is er iets?" Fluisterde ze.

{ DEEZ FLUFF


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 23:12

Haar rode ogen keken hem aan, ze had door dat hij nog steeds gespannen was. Dit lag echter niet aan haar, of nuja, niet op de slechte manier... Of wel.
De kater dwong zichzelf wat te ontspannen, wat gelukkig lukte. Met een zachtere blik ontmoette hij haar rode kijkers. "Ja, J-Jinx," deed ze hem al grijnzend na. Hij grijnsde wat schaapachtig naar haar, niet precies wetend of dit nog steeds deel uitmaakte van hun flirterige spel, of dat dit iets serieuzer was. De kater besloot het echter even aan de kant te zetten, of dit echt was of nep maakte nu even niet uit. Hij zou er hoe dan ook van genieten.
Ze spinde zachtjes en schoof nog iets dichter tegen hem aan, daarna werd de blik van de poes echter wat serieuzer waarna ze hem over zijn oor likte. "Is er iets?" vroeg ze hem. Hij glimlachte breed en duwde kort even zijn neus in haar nek. "Nee hoor, je verraste me gewoon."hij grijnsde en genoot van haar lichaam tegen de zijne.
Zijn eigenaar leek niet precies te weten wat te doen. De man stond op en tikte Jinx even kort aan, waarna hij iets als een afscheid murmelde, waarschijnlijk dacht de man dat de twee wel wat privacy konden gebruiken. De man strompelde weg, de twee katten alleen achterlatend.



Alle Jinx x Zira topics eindigen in romantische/flirterige shit :'D
misschien zegt dat iets *hint hint*


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimema 13 jul 2015 - 8:35

Zachtjes spinde Zira waarna ze ietsjes dichter tegen hem aanschoof, zodat ze elkaar continu aanraakten. Zijn neusje kwam in haar nek en zachtjes rilde Zira, maar niet van angst. Nee, omdat het zo'n prettig gevoel was. Haar gedachtes vlogen terug naar Claw. Ook een prachtige, zwarte kater, met prachtige, groen-gele ogen, maar niet zo'n leuk karakter. Jinx had het allemaal wél. "Nee hoor, je verraste me gewoon." Zijn stem liet haar opschrikken uit haar karakter en ze glimlachte naar hem. Gelukkig geen negatieve reactie. Opeens hoorde ze de mens bewegen, en meteen was ze alert. Haar spieren spanden zich ietsjes aan, haar oortjes kwamen recht overeind en de ietwat slaperige houding was meteen verdwenen. Toen de man hun kant opkwam werd ze ietwat zenuwachtig, maar het bleek dat hij Jinx alleen maar aantikte en toen wegliep. Zira liet haar waakse houding varen. Ze kreeg de drang om Jinx te knuffelen - een drang die ze heel lang geleden voor het laatst gehad had. Ze wilde gewoon in zijn poten zijn, bij hem zijn; een gevoel dat prettig was maar ook eng. Want dit was haar zwakte; liefde. Ondanks het onheilspellende gevoel duwde Zira haar neusje in zijn vacht en haalde haar kop langs zijn kaak. Ze stond hierna op, en ging voor hem staan waarna ze de zwarte kater op de grond duwde. Hierna rolde ze van hem af en lag naast hem, haar kop nog op zijn buik.

{ hehehehehehehehehe


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 14:45

Naast hem voelde hij Zira verstijven, waarna hij kort werd aangetikt door zijn eigenaar. Jinx keek wat verrast op naar de man, die iets wat leek op een afscheid murmelde en daarna weg strompelde. Jinx keek geamuseerd toe, zich afvragend hoe die man alles zo goed kon aanvoelen. Soms, heel soms, leek hij bijna katten taal te kunnen verstaan, maar dan herinnerde de zwarte kater zich dat het een mens was en bleef, dat was onmogelijk.
De waakse houding liet Zira varen toen de man uit zicht verdween, Jinx keek haar aan, van plan een opmerking te maken over hoe gespannen ze was van zijn eigenaar, maar de woorden kwamen niet uit zijn mond, want Zira had haar neusje in zijn vacht geduwd en haalde haar kop langs zijn kaak. Zachtjes spinde Jinx, genietend van haar aanwezigheid. Al bleef een stemmetje in zijn kop hem waarschuwen; was dit wel echt? Hij had iets in haar ogen gezien, voelde ze niet iets voor die zak van een leader? Snel schudde hij die gedachtes van zich af, het zou zonde zijn om daar nu over na te denken. Hij zou wel zien hoe het af zou lopen.
Plots stond Zira op en ging voor hem staan, waarna ze hem op de grond duwde. Jinx liet haar d'r gang gaan en zag toe hoe ze van hem af rolde, haar kop nog op zijn buik. Zachtjes likte hij haar oor. "Je vriendje Claw zou hier heel jaloers van worden."Miauwde hij geamuseerd.


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 16:58

Haar kop lag comfortabel op zijn borst en met een glimlach staarde ze omhoog naar de lucht, die je hier goed kon zien aangezien ze niet midden in de stad zaten. Echter schrok ze een beetje toen ze een tong voelde op haar oor, maar glimlachte al snel. Ze was het gewoon allemaal niet meer gewend en was daarom af en toe wat schrikachtig, maar ze vond het fijn - misschien wel fijner dan ze zou moeten. zira gaf Jinx een aantal kopjes over zijn borst heen en spinde zachtjes. Dit was geen spelletje meer voor haar. "Je vriendje Claw zou hier heel jaloers van worden." Deze opmerking was grappig bedoeld maar Zira vond 't niet al te leuk, aangezien ze zelf alles nog niet eens uitgevogeld had. Echter had ze wel al snel een tegenwoord. "Hij is mijn vriendje niet," miauwde ze uitdagend maar voordat hij meer kon zeggen kroop ze ietsje omhoog en gaf hem een lik over zijn neus. "You are,"


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 2gxnp75Innocence has died {Zira} 23mrb6wInnocence has died {Zira} 2hqc5lx Innocence has died {Zira} E8v3o2Innocence has died {Zira} 34nodx3Innocence has died {Zira} Vmwrhy Innocence has died {Zira} 23h0tfkInnocence has died {Zira} 10pvxmwInnocence has died {Zira} 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Innocence has died {Zira} Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 13:54

Hij lag al een tijdje in de bosjes, zijn kop stond inmiddels op onweer. Het zou hem een zorg zijn als een andere kattin zo klef liep te doen met een net toegelaten BloodClanner, maar zijn commander was een ander verhaal. Die kater moest zich nog bewijzen en het stond hem helemaal niet aan dat hij nog zo close leek te zijn met zijn twoleg. Het was iets wat hij verafschuwde en hij ergerde zich er mateloos aan dat Zira het bijna leek aan te moedigen. Ze moest toch wel beter weten, of had hij zich in haar vergist? Hij hoopte van niet want dan hadden ze nog een hele lange en vervelende weg te gaan. Toen ze hem een lik over zijn neus gaf vond hij het genoeg geweest, het werd tijd om in te grijpen. Hij stond op en sjouwde met ferme passen naar het tweetal toe. “Gut wat een gezelligheid.” Zijn stem klonk gemaakt vrolijk, maar zijn ogen lachten niet mee. Er lag een ijzig kalme blik in zijn groengele ogen, eentje die alarmbellen bij de ander moest laten rinkelen. “Volgens mij ken ik jou nog niet.” Hij staarde strak naar de andere zwarte kater zijn stem was weer kil geworden, daarna wende hij zijn kop langzaam naar Zira. “Misschien is hier even wat uitleg nodig, dan heb ik ook duidelijkheid als er opeens een nieuw nestje kittens in de BloodClan rondhuppelt.” Zijn ogen fonkelden vervaarlijk.

[Toestemming is gegeven =) ]



Innocence has died {Zira} Eki8z
Innocence has died {Zira} ZrDY9U2Innocence has died {Zira} 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 23:33

Zira leek af en toe nog steeds gespannen, maar dat leek niet door hem te komen. Het was alsof ze het gewoon ontwend was. Iets wat hij haar niet kwalijk nam.
Toen hij echter een opmerking over Claw maakte, leek ze niet zo blij te zijn. De poes probeerde het te verbergen, maar de zwarte kater had door dat dit toch wel een beetje een gevoelige snaar was. Haar tegenwoord had ze echter al snel paraat. "Hij is mijn vriendje niet," De kans om hierop te reageren had hij niet, want de poes kroop omhoog en gaf hem een lik over zijn neus. "You are," Zijn hart sloeg even een slag over, maar hij verborg het achter een grote grijns op zijn snuit. Hij kon simpel weg niet weten of Zira hem alleen maar wilde manipuleren, of dat dit echt was. Hij hoopte en dacht het laatste. Want dat wat hij in haar ogen zag, leek verdomd veel op liefde. En dat was lastig om te faken, hij had ervaring. "Am I?"spinde hij. "Hoor je dat tegenwoordig niet meer te overleggen?"
Hun moment werd echter ruw onderbroken toen een andere zwarte kater tevoorschijn kwam. Hij sjouwde met ferme passen op hen af. Alert keek Jinx toe, echter had hij al snel door wie dit was. Zijn dominante houding en het belachelijk aantal hondentanden aan zijn nek maakte het wel duidelijk. Dit was dus Claw, en hij leek niet blij.
Shit
“Gut wat een gezelligheid.” zijn stem klonk gemaakt vrolijk, maar zijn ogen spuugden koud vuur. Jinx stond rustig op, alsof de aanwezigheid van deze kater hem niet zoveel deed. “Volgens mij ken ik jou nog niet.” Het was duidelijk tegenover hem bedoeld, want Claw keek hem strak aan. Jinx beantwoordde zijn blik bewust niet, en likte rustig zijn poot. "Jinx, aangenaam. Je zal wel Claw zijn."miauwde hij zeer kalm. Claw had zich echter al tot Zira gewend. “Misschien is hier even wat uitleg nodig, dan heb ik ook duidelijkheid als er opeens een nieuw nestje kittens in de BloodClan rondhuppelt.” Geërgerd onderbrak hij het likken van zijn poot. "Als ik even mag" er klonk iets van irritatie door in zijn stem, hij gaf Claw echter geen tijd om te antwoorden. "Ik zie niet helemaal waarom dit jou zaken zouden zijn. Je hebt Zira aangewezen als deputy, vertrouw je er dan niet op dat ze weet wat ze doet?"Zijn stem was koel en puur zakelijk, niet spottend of uitdagend bedoeld. Hij was net toegelaten in de Bloodclan, het zou een beetje lullig zijn als hij er meteen werd uitgegooid, niet?


Innocence has died {Zira} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Innocence has died {Zira}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: