Innocence has died {Zira} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Innocence has died {Zira}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 15:20

"Am I?" Was het antwoord en een kleine grijns verscheen op het gezicht van Zira. Geen afschrikwekkende of zelfs gekke grijns, maar een grijns van amusement. "Hoor je dat tegenwoordig niet meer te overleggen?" Klonk het vervolgens, en ze trok met haar oortje. "Blijkbaar niet," murmelde ze waarna ze haar oogjes sloot om zich volledig op te krullen tegen Jinx aan. In zijn zwarte vacht terwijl ze zijn geur rook. Hiermee kon ze wel in slaap vallen. Echter hoorde ze een erg onaangename stem voor dit moment. Haar ogen schoten open en meteen stond ze op. Een gevoel van leegte overspoelde haar maar ze negeerde dat zoals ze altijd deed. “Gut wat een gezelligheid.” De stem van Claw leek de lucht wel te vergiftigen op het moment. Zira spande haar spieren aan. Hij had het recht niet om haar hiervoor straf te geven. Of wel? “Volgens mij ken ik jou nog niet.” Miauwde de zwarte kater vervolgens onaardig tegen Jinx. "Jinx, aangenaam. Je zal wel Claw zijn." Beantwoordde hij rustig, maar Zira spande haar spieren toch alert aan. Claw richtte zich op haar en automatisch sloeg haar hart ietsje over. Waarvan was dat? Haar 'crush' of angst? Het antwoord had ze niet. “Misschien is hier even wat uitleg nodig, dan heb ik ook duidelijkheid als er opeens een nieuw nestje kittens in de BloodClan rondhuppelt.” Geïrriteerd zwiepte de commander met haar staart. "Als ik even mag" Hoorde ze Jinx zeggen en ze trok ietwat geërgerd met haar oortje. Ze kon dit zelf wel afhandelen. "Ik zie niet helemaal waarom dit jou zaken zouden zijn. Je hebt Zira aangewezen als deputy, vertrouw je er dan niet op dat ze weet wat ze doet?" Haar ogen versmalden zich bij dit. Natuurlijk vertrouwde Claw haar niet - zij vertrouwde hem ook niet. "Ssh," suste ze Jinx, waarbij ze haar staart tegen zijn bek aanlegde zodat hij verder niks meer zou zeggen. "Claw," klonk haar rauwe stem vervolgens. "Volgens mij wordt het recht om iemand leuk te vinden niet van je afgenomen als je commander wordt." Dit laatste siste ze.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 2gxnp75Innocence has died {Zira} - Pagina 2 23mrb6wInnocence has died {Zira} - Pagina 2 2hqc5lx Innocence has died {Zira} - Pagina 2 E8v3o2Innocence has died {Zira} - Pagina 2 34nodx3Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Vmwrhy Innocence has died {Zira} - Pagina 2 23h0tfkInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 7:23

Een koud humorloos lachje verliet zijn bek terwijl hij Jinx aankeek. “Hoe raad je het.” Zijn stem klonk sarcastisch en zijn groengele ogen stonden kil. Het irriteerde hem mateloos en gelukkig zag hij die irritatie ook bij Zira toen die Jinx het nodig vond om zelf het woord te nemen. Met een ruk draaide hij zijn kop een fractie en staarde de andere zwarte kater strak aan. “Jij hebt blijkbaar nog helemaal geen idee hoe het gaat in de Elite. Leer dat eerst maar eens voordat jij het nodig vind een grote bek tegen mij op te zetten. Want weet je wat het is.” Hij deed een stap naar de kater toe en kneedde zijn nagels in de grond. “Ik ren net zo lang achter je aan totdat je kapot bent en je het gevoel hebt dat je poten niet meer bij je lijf horen, dan bijt ik zo langzaam je strot door dat je smeekt of ik het niet sneller kan doen. Waag het nooit meer om zo’n toon tegen mij aan te slaan.” Hij had geen enkel woord gesist, het klonk doodskalm. Als hij zo sprak dan begaf je je op het meest gevaarlijke terrein. Als hij begon te schelden of begon te sissen dan was er nog niets aan de hand, maar je merkte het maar al te goed als je te ver was gegaan. “Laat ik even heel duidelijk tegen jou zijn. Ik vertrouw Zira niet, vertrouwen is iets gevaarlijks vriend. Het betekend dat je iemand te dichtbij laat komen en dan opeens is het te laat en lachen ze je vierkant uit als je dan al niet dood bent.” Plots verscheen er een grijnsje om zijn lippen alsof er niets gebeurd was en deed hij weer een stap achteruit, voordat hij antwoord gaf op Zira. Soms had hij echt zin om haar door elkaar te rammen. “Jij mag van mijn part de hele wereld leuk vinden Zira, maar er zit een verschil tussen iemand leuk vinden en iemand dichtbij laten komen. Je hebt hem net toegelaten in de Bloodclan. Vind je het dan niet verstandig om hem eerst zichzelf te laten bewijzen, een heel klein beetje maar? Jij bent de Commander Zira en als jij doet alsof alles maar kan wat denk jij dan dat de rest van de BloodClanners gaat doen. Denk daar eerst maar eens goed over na voordat je hem weer een lik over zijn neus geeft. Hij was tenslotte een kittypet.” Zijn blik had zich tijdens zijn woorden steeds dieper in die van Zira geboord. Ze was behoorlijk dom bezig en dat maakte hij haar duidelijk ook. Hij kon dit niet door de poten zien en als ze zo door ging was hij genoodzaakt haar straf te geven en dat zou betekenen voor het zicht van alle Elite katten. Hij wist dat zij dat ook zou weten, ze riskeerde totale vernedering.



Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Eki8z
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 ZrDY9U2Innocence has died {Zira} - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 13:20

Zijn woorden leken bij beide katten niet goed te vallen. Het werd hem al snel duidelijk dat het in de Bloodclan niet werkte zoals in alle andere clans. Het was een fout van hem om dat te denken, dat viel hem nu wel op. Dit was geen democratie, vrijheid van meningsuiting kon de boom in.
"Ssh,"De staart van Zira streek langs zijn kin, waardoor hij niet verder kon spreken. Hij had even de neiging om erin te bijten, maar besloot dat het nu niet echt tijd was voor grapjes.
De zwarte kater draaide met een ruk zijn kop naar hem om. “Jij hebt blijkbaar nog helemaal geen idee hoe het gaat in de Elite. Leer dat eerst maar eens voordat jij het nodig vind een grote bek tegen mij op te zetten. Want weet je wat het is.” Hij stapte dichterbij en kneedde de grond met zijn klauwen. “Ik ren net zo lang achter je aan totdat je kapot bent en je het gevoel hebt dat je poten niet meer bij je lijf horen, dan bijt ik zo langzaam je strot door dat je smeekt of ik het niet sneller kan doen. Waag het nooit meer om zo’n toon tegen mij aan te slaan.”Zijn woorden waren ijzig kalm. Jinx vernauwde zijn ogen en keek deze kater strak aan. Zijn staart zwiepte geïrriteerd van links naar rechts. “Laat ik even heel duidelijk tegen jou zijn. Ik vertrouw Zira niet, vertrouwen is iets gevaarlijks vriend. Het betekend dat je iemand te dichtbij laat komen en dan opeens is het te laat en lachen ze je vierkant uit als je dan al niet dood bent.” Woede fonkelde in zijn ogen, maar Jinx hield braaf zijn mond. Hij had hersens, en wist dat het niet slim was om hierop in te gaan. Deze kater was niet voor niets leider, al twijfelde Jinx ergens of hij zijn woorden waar kon maken. Toch zou hij het maar niet zo ver laten komen, ooit zou hij deze kater nog wel terug pakken, als hij zijn kans zag.
"Claw" Begon Zira "Volgens mij wordt het recht om iemand leuk te vinden niet van je afgenomen als je commander wordt."Er glinsterde iets in Jinx zijn ogen, als ze het zelfs tegenover Claw bekende dat ze hem leuk vond, was dat wel heel wat. Claw stapte van hem weg en richtte zich tot Zira. “Jij mag van mijn part de hele wereld leuk vinden Zira, maar er zit een verschil tussen iemand leuk vinden en iemand dichtbij laten komen. Je hebt hem net toegelaten in de Bloodclan. Vind je het dan niet verstandig om hem eerst zichzelf te laten bewijzen, een heel klein beetje maar? Jij bent de Commander Zira en als jij doet alsof alles maar kan wat denk jij dan dat de rest van de BloodClanners gaat doen. Denk daar eerst maar eens goed over na voordat je hem weer een lik over zijn neus geeft. Hij was tenslotte een kittypet.” Zijn blik boorde zich in die van Claw, maar hij hield zich stil. Wetend dat zijn woorden niet gewenst waren, dit was Bloodclan talk. Onwillekeurig snoof hij geërgerd.


Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 15:55

Met een ijzige blik in haar ogen staarde ze naar Claw. Ze liet haar blik nu niet naar Jinx glijden, want dat zou een teken van zwakte zijn. “Jij mag van mijn part de hele wereld leuk vinden Zira, maar er zit een verschil tussen iemand leuk vinden en iemand dichtbij laten komen. Je hebt hem net toegelaten in de Bloodclan. Vind je het dan niet verstandig om hem eerst zichzelf te laten bewijzen, een heel klein beetje maar? Jij bent de Commander Zira en als jij doet alsof alles maar kan wat denk jij dan dat de rest van de BloodClanners gaat doen. Denk daar eerst maar eens goed over na voordat je hem weer een lik over zijn neus geeft. Hij was tenslotte een kittypet.” Zijn woorden deden pijn en een soort van verdrietige uitdrukking gleed over haar gezicht heen. Haar gedachtes flitsten terug naar haar eerste ontmoeting met Jinx - hoe cliché dat ook mocht zijn. Ze plaagden elkaar allemaal een beetje, iets wat nooit opgehouden had. Ze was toen nog maar een member, en ze wist niet precies wat ze fijner vond. Toen vond ze dat ze vrijer geweest was, al leek dat misschien alleen maar zo. Haar ogen vonden opnieuw die van Claw en er rees woedde in haar op. Hoe durfde hij deze blijheid, die ze al zo lang niet gehad had, van haar af te pakken? Haar haren rezen een paar millimeter omhoog maar Zira hield zichzelf in, zo goed en kwaad als dat kon. Ze schudde lichtjes met haar kop. Ze moest op dit moment haar emoties in controle houden, hoe moeilijk ze dat op het moment ook vond. "Goed." Beantwoordde ze haar leider. "Totdat hij een moordenaar zal zijn," begon ze met lichte afkeer. "Zal ik hem niet meer aankijken, helpen, of ook maar iets met hem doen. Hij zal als stof voor me zijn. Maar zodra hij de kittypet vermoord heeft, ga ik met hem om."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 2gxnp75Innocence has died {Zira} - Pagina 2 23mrb6wInnocence has died {Zira} - Pagina 2 2hqc5lx Innocence has died {Zira} - Pagina 2 E8v3o2Innocence has died {Zira} - Pagina 2 34nodx3Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Vmwrhy Innocence has died {Zira} - Pagina 2 23h0tfkInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 8:24

Gelukkig hield de kater verder zijn bek, ergens waardeerde hij dat ook wel weer. Misschien was deze Jinx nog niet zo verkeerd, maar dan moest hij zichzelf eerst wel bewijzen. Hij trok wel met zijn snorharen toen de voormalig Kittypet geërgerd snoof. Hij staarde hem strak aan zonder met zijn ogen te knipperen. Pas toen zijn commander begon te praten wende hij zijn blik van hem af naar Zira. Hij luisterde naar haar woorden en zijn oren kwamen langzaam wat naar voren. Hij gaf haar een kort knikje. “Mooi.” Daarmee wist hij genoeg en voelde hij niet meer de drang om te blijven. Hij vertrouwde de woorden van Zira niet, maar ze had het toegezegd dus meer kon hij er niet aan doen. Hij zou het in de gaten houden en dan moest hij er maar vanuit gaan dat ze de waarheid sprak, al ging hij nooit zomaar ergens vanuit. Hij draaide zich om en liep bij het tweetal vandaan, een bedenkelijk trek om zijn lippen. Hij moest hier over nadenken, het had hem overrompeld. Hij hoopte maar dat het geen probleem ging worden er waren al genoeg problemen. Hij grauwde zachtjes en rende daarna terug naar het camp.

[Claw is topic uit]



Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Eki8z
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 ZrDY9U2Innocence has died {Zira} - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 13:25

Toen de kater minachtend snoof, gaf Claw hem een dodelijke blik. Jinx beantwoorde die, niet van plan om ook maar een enkel teken van zwakte of onderdanigheid naar deze kater te tonen. Hij zou doen wat hij zei, immers was Claw zijn leider nu. Maar daar zou het bij blijven. Diep van binnen had hij wel ontzag voor deze kater, voor zijn kille manier van doen en zijn machtige indruk, maar dat zou hij nooit laten zien. Hij vertikte het.
Zira nam het woord, en eindelijk wendde Claw zijn blik van hem af. "Goed."stemde ze in. "Totdat hij een moordenaar zal zijn," Afkeur weergalmde in haar stem. "Zal ik hem niet meer aankijken, helpen, of ook maar iets met hem doen. Hij zal als stof voor me zijn. Maar zodra hij de kittypet vermoord heeft, ga ik met hem om." Jinx trok zijn ogen tot spleetjes, het idee stond hem helemaal niet aan, maar Claw stemde in. De zwarte kater draaide zich zonder pardon om en liep weg, zonder ook maar een woord aan hen vuil te maken.
Geërgerd zwiepte Jinx met zijn staart. Het feit dat hij niet meer vrij was, dat hij tot dingen toe werd gedwongen die hij niet wilde doen, dat hij niet kon lief hebben zonder toestemming; alles aan deze situatie irriteerde hem mateloos.
"Prima" Snauwde hij bijna, waarna hij zonder Zira nog aan te kijken over het hek heen sprong en verdween. De poes alleen achterlatend.


-Ook Jinx is het topic uit


Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Innocence has died {Zira}   Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 11:16

Boos - nee, woedend - snoof ze toen Claw zo simpel durfde te reageren. Dit kostte haar heel veel moeite, haar gevoelens in drang houden, en hij beantwoordde alleen maar met 'Mooi', en dat was dat. Zira gromde laag, niet hard genoeg voor Claw om te horen, maar misschien had Jinx het wel gehoord. Dat wist ze niet. Ze zag de leider weglopen en haar ogen belandden op de andere zwarte kater, die nu ook weg wilde gaan. Voelde hij hier dan niks bij? Haar ogen verwijdden iets bij deze gedachte. "Prima," beet hij haar toe en Zira trok met haar oortje. "Fijn," snauwde ze terug en woedend sprong ze een dak op, waarna ze haar nagels in een vogel boorde.

- Topic afgerond ~


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 2hh0j8y
Innocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 2gxnp75Innocence has died {Zira} - Pagina 2 23mrb6wInnocence has died {Zira} - Pagina 2 2hqc5lx Innocence has died {Zira} - Pagina 2 E8v3o2Innocence has died {Zira} - Pagina 2 34nodx3Innocence has died {Zira} - Pagina 2 Vmwrhy Innocence has died {Zira} - Pagina 2 23h0tfkInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmwInnocence has died {Zira} - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Innocence has died {Zira}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: