Pussy || &Rina



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pussy || &Rina

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
Pussy || &Rina Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 11:43


Hij sleepte van verveling zijn poten over de kasseien. Met een verveelde zucht ging hij zitten en haalde een poot over zijn dikke kopvacht, de wind legde het slecht. Alluwel, echt slecht kon het niet liggen. Het was eerder dat zijn vele littekens te zien kwamen en dan leek Cyber zwak in zijn ogen. Wie kreeg er nou littekens van gevechten als je zo sterk was als hij? Hij zou elk gevecht met gemak kunnen winnen. Maar Cyber wist dat vooral die bloodclannertjes -en Bonepaw, nu Ripa- geen gemakkelijke katjes waren. Cyber zwermde wat door de straten van deze vervloekte buurt van zwakheid.


Pussy || &Rina AdnfjaPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 2gxnp75Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Cyber_pixelPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 34nodx3Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Teeth_dogs
Pussy || &Rina 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Pussy || &Rina 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 8:43

Rina keek op van een schaduw in de boom, het leek wel... Hem! Haar groene ogen kon je wel zien schijnen ondanks haar lichte vacht. Met een krachtige sprong belandde ze op de kater en beet hem in zijn oor. ''Ik hab je!' gromde ze. Plots zag ze dat de kat dat ze aanviel geen blauwe maar groene ogen had. Snel sprong Rina van de kat af. 'Oh, sorry, ik dacht dat je iemand anders was.' zei ze plots lichtelijk verlegen.




Pussy || &Rina 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Pussy || &Rina Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 12:26


Cyber werd verrast door een plotseling gewicht die op zijn rug kwam en een beet in zijn oor. Cyber gromde laag en wou net in tegenverdediging gaan toen de kat van hem afsprong. Cyber siste luid en dook in gevechthouding in elkaar, tanden en klauwen ontbloot. "What the h-" toen pas drong het tot hem door. Dit was geen bloodclankat of rogue. Dit was een kittypet! En nog wel een vrouwtje! Cyber walgde van zichzelf, en daardoor had hij zich laten bespringen? Man, echt zwak. "Ja je meent het snotkittypet. Ik ben Cyber."


Pussy || &Rina AdnfjaPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 2gxnp75Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Cyber_pixelPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 34nodx3Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Teeth_dogs
Pussy || &Rina 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Pussy || &Rina 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 12:31


"Ja je meent het snotkittypet. Ik ben Cyber." Rina draaide met haar ogen, wat boeide haar zijn naam nou? 'Jouw naam doet er niet toe, ik ben geen snotkittypet maar een kittypet en misschien half rogue, want ik woon niet in een huis. Ik dacht dat zo'n slimme rogue als jij het wel wist.' Het was duidelijk dat ze die woorden niet pikte en versmalde haar ogen tot spleetjes. 'Ik zou je nog wel door willen bijten, maar ik zie dat het geen nut heeft.' Ze draaide zich om om een paar likken te geven bij een plas, want ze had al tijden dorst in deze hitte. Ze wist niet wat die 'Cyber' hier deed maar het beviel haar niet.




Pussy || &Rina 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Pussy || &Rina Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 16:21


"Ah dus een kittypet die geen huis heeft? Op straat gezet door je rechtlopers misschien? Als zelfs de rechtlopers je niet moeten hebben dan zit je wel echt diep." Zei hij nep lachend van nep amusement. De poes draaide zich om en ging wat water oplikken aan het water. Cyber gaf zijn geschonden ego ook even een lik en wachtte op enig antwoord van de poes.


Pussy || &Rina AdnfjaPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 2gxnp75Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Cyber_pixelPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 34nodx3Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Teeth_dogs
Pussy || &Rina 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Pussy || &Rina 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 19:01

Rina negeerde zijn neplach en keek hem droog aan. 'Too bad, ikzelf ben weggelopen, ze behandelen je daar als een knuffel, reageren hun woede op je af en alles wat je maar kan bedenken.' miauwde ze. Ze keek weg naar de horizon naast haar. 'Maar wat doet er toe wat mijn verleden of heden is? Zolang die huismensen mij met rust laten ben ik al comfortabel genoeg.' Haar staart zwiepte ze naar de andere kant toe. 'En jij? Je ruikt bekend naar BloodClan,. Ow wacht, laat me raden. Je komt uit BloodClan?' het laatste had ze met een half sarcastische toon gevraagd wat ze misschien ook bedoelde. Haar groene ogen keken dwars in de zijne aan, wachtend op antwoord.




Pussy || &Rina 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Pussy || &Rina Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:19

Cyber gromde maar wat als antwoord op wat de poes zei, het was dus een kittypet met karakter. Nou en, een kittypet bleef een kittypet. En zei hadden zwakke bloedlijnen. Toen begon ze over hem, en zei dat hij uit bloodclan kwam. "Too bad," aapte hij haar na, "Ik ben eigenlijk een rogue. Maar ik ben kortgeleden naar bloodclan overgestapt." Cyber greens, "Om Claw ten gronde te richten en de clans over te nemen." grapte hij en greens er vollop bij. Nou ja, of hij dat ook echt zou doen zag hij later nog wel. Nu ging het erom dat hij bij katten met dezelfde karakters en visies zat. En hij zocht zijn moeder misschien ergens ook wel, die terug was gelopen naar de bloodclan nadat Cyber en zijn siblings weg waren getrokken van haar. Ze was eigenlijk een bloodclanpoes, maar als kitten was ze rogue geworden.


Pussy || &Rina AdnfjaPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 2gxnp75Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Cyber_pixelPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 34nodx3Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Teeth_dogs
Pussy || &Rina 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Pussy || &Rina 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimema 17 aug 2015 - 22:39

"Too bad. Ik ben eigenlijk een rogue. Maar ik ben kortgeleden naar bloodclan overgestapt. Om Claw ten gronde te richten en de clans over te nemen." de laatste was een grapje bedoelt. Dat kon je zo van zijn grijns aflezen. 'Ik wens je veel geluk en ik breng wel bloemen naar je graf.' speelde ze het spel mee met een droge stem. 'En je meent het dat je rogue was, heb ik echt niet geroken.' miauwde ze sarcastisch. 'Maar zelfs als ik het niet echt kon ruiken had ik het geweten. Je bent zowat populair hier, maar I don't judge.' of hij het geloofde of niet was het zijn probleem.




Pussy || &Rina 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Pussy || &Rina Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Pussy || &Rina   Pussy || &Rina Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 18:23

Cyber greens breeder toen ze zei bloemen op zijn graf te leggen. Zogezegd nederig boog hij en gaf haar een vette knipoog "Ik voel me vereerd madame" snorde hij schor. De poes mauwde verder, "Ben ik populair hier? Go dat is me een eer." mrauwde hij grijnzend. Hij was vrij bekend, maar veel katten haatten hem ook dus echt populair kon je het niet noemen in zijn ogen. Hij was wel op bepaalde plaatsen gevreesd en bekend, maar niet bepaald populair. Hij had eerder een bekende reputatie als ontvoerder, territorium inpikker etcetera. "Jouw ken ik echter niet, met wie heb ik hier te maken ?"


Pussy || &Rina AdnfjaPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 2gxnp75Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Cyber_pixelPussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina 34nodx3Pussy || &Rina 10pvxmwPussy || &Rina Teeth_dogs
Pussy || &Rina 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pussy || &Rina
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: