A New life >Brat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A New life >Brat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 16:44

Rustig liet hij zich zakken aan de rand van het kamp. Hij had een plekje in de schaduw gevonden waar niet veel katten zaten. De neiging om naar een van zijn clangenoten toe te stappen had hij niet echt, de meeste vond hij toch alleen maar sukkels. Als een kat het nodig vond een gesprek met hem aan te knopen, mocht ie echter zijn gang gaan.

-hopelijk is het oke als het een soort spt topic is? :3
eerste post Brat!


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 16:59

met een girriteerde blik keek de rode poes naar haar donker rode halsband god dat ding was soms zo irritant! 'Brat laat het zitten straks gaat het kapot'. de poes rolde met haar ogen Ik maak het heus niet stuk hoor' siste ze zachtjes verveeld keek ze het kamp rond dit keer zat ze in het midden van het kamp iets wat ze niet vaak deed, ze keek met een koude blik het kamp door haar ogen vielen al gelijk op een groepje katten die een gevecht hadden stelltje SUKKELS! klonk een stem streng brat haalde haar schouders op en keek veder haar ogen vielen toen op een zwarte schim hij was moeilijk ze zien de schaduw viel op zijn zwarte vacht waardoor alleen zijn ogen te zien waren 'Ga eens naar hem toe' ze deed wat haar gezegt was en liep naar de kater toe en hoe dichter bij ze kwam hoe meer ze van hem te zien kreeg en daar door kon zeggen wie het was ' Dat is die jinx ofzo kittypet' brat knikte ze had wel eens van hem gehoord, Het ging ook rond dat hij en zira iets hadden samen toen de poes maar een vosse lengte van hem vandaan was opende ze haar bek 'Zo jij zit hier ook zo alleen Jinx was het?' lachte ze op een uitdaagnde manier, Ik ben benieuwed
♥ Isa


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 17:21

Zijn ogen gleden over de open plek en bleven hangen bij een stel katten die aan het vechten. Ze waren nog jong en hun gevecht leek niet al te serieus. Al leek het Jinx niet erg slim, ze verloren hun krachten door als een stel idioten overal om te vechten.
De zwarte kater vroeg zich telkens weer af of hij hier wel thuis hoorde, of dat zijn vorige leven hem beter stond. Toch kon hij niet zomaar de clan verlaten, hij wilde Claw nog terug pakken en bovendien zou hij niet zomaar Zira verlaten.
De kater zuchtte en keek toe hoe een jongere poes op hem af kwam lopen. Hij herkende iets in haar, maar kon niet precies achterhalen wat. Toen ze nog een vosselengte van hem af was begon ze te praten. 'Zo jij zit hier ook zo alleen Jinx was het?'lachte ze uitdagend. Jinx grinnikte zachtjes. "Ik voel geen behoefte om me met sukkels te bemoeien" Zijn ogen gleden af naar de vechtende katten. "Hoe komt het dat je mijn naam kent? Ik heb me nogal kort geleden bij de Elite aangesloten, voor de meesten ben ik een vreemdeling."


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 20:47

"Ik voel geen behoefte om me met sukkels te bemoeien" Zijn ogen gleden af naar de vechtende katten. de poes grinnikte en draaide zich kort om en keek naar de vechtende katten 'inderdaad sukkels' zei ze kalm ze draaide haar hoofd weer naar de zwarte kater toe die net zijn bek open deed om iets te zeggen "Hoe komt het dat je mijn naam kent? Ik heb me nogal kort geleden bij de Elite aangesloten, voor de meesten ben ik een vreemdeling." de poes begon zachtjes te lachen Nou laat ik het zo zeggen ik ben redelijk bekend en populair en nieuwtjes breiken mij redelijk snel en jij Jinx bent een nieuwtje' grinnikte ze.


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 16:21

De poes was, godzijdank, niet beledigd door zijn woorden. Ze stemde zelfs met hem in. 'inderdaad sukkels'Haar ogen waren gefixeerd op het gevecht, maar na haar woorden keek ze hem weer aan. Jinx vroeg haar hoe het kwam dat ze zijn naam kende. Immers was hij hier nieuw, en de meesten toonden geen interesse in hem. Dat waardeerde hij. Daar tegenover was iets wat hem mateloos irriteerde; het tanden systeem. Hij had er nog geen, omdat het hem simpelweg niets boeide. Maar hij werd telkens bestempeld als kittypet en niet serieus genomen. Dat vond hij niet echt leuk.
De poes lachte zachtjes en Jinx keek haar met één opgetrokken wenkbrauw aan. 'Nou laat ik het zo zeggen ik ben redelijk bekend en populair en nieuwtjes breiken mij redelijk snel en jij Jinx bent een nieuwtje' Nu was het zijn beurt om te lachen. "Een nieuwtje? Ik?"Geamuseerd keek hij de poes aan en hij tikte met zijn staart op de plaats naast hem, als uitnodiging om bij hem te komen zitten. "Tell me all about it"


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 18:16


De zwarte kater begon ook te lachen wat een goed teken was, "Een nieuwtje? Ik?" Geamuseerd keek hij haar aan, de poes schudde haar hoofd en knikte simpel veel katten hadden het over hem maar het kwam niet als een verassing dat Jinx er zelf niks van wist het werd ook wel geheim gehouden hij tikte met zijn staart op de plaats naast hem, als uitnodiging om bij hem te komen zitten. grijnsend knikte ze en ging naast hem zitten "Tell me all about it" zei hij vervolgens You really wanna know?' grinnikte ze.


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 18:23

De poes knikte. Het deerde Jinx meestal niet zo wat anderen over hem dachten, toch was hij wel nieuwsgierig wat zijn nieuwe clangenoten achter zijn rug om zeiden. Het zou vast iets met Zira te maken hebben, bedacht hij zich. Verder kon hij alleen maar gokken, aan niemand had hij veel over zichzelf verteld. Behalve Hurricane misschien, maar dat was ook maar één ding. En Jinx best wel zeker dat hij dat niet door zou vertellen, Hurricane was immers degene die er op stond het geheim te houden.
De poes nam zijn uitnodiging aan en ging naast hem zitten. De kater vroeg haar er alles over te vertellen, daarop antwoordde ze grinnikend. 'You really wanna know?' Hij keek haar sceptisch aan. "I'm getting the feeling It's nothing good"Een grijnsje sierde zijn lippen. "Maar kom maar op, ik kan wel wat hebben, Sweety"


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 18:31

"I'm getting the feeling It's nothing good"Een grijnsje sierde zijn lippen, de poes begon te grinniken en begon aan haar poot te likken 'Nieuwtjes zijn meestal ook niet goed' zei ze rustig 'Volgens mij heeft hij wel een idee wat je bedoelt' de poes knikte zachtjes op de worden van de stem en keek de kater weer aan "Maar kom maar op, ik kan wel wat hebben, Sweety" miauwde de kater brat keek hem kort aan 'Als jet het echt wilt weten' begon ze 'Ze vertrouwen je niet om je..Kittypet verleden ze hebben het hier niet op kittypets, Plus het gerucht gaat dat jij iets met zira zou hebben' er verscheen een grijns op het gelaat van de poes ze was wel benieuwd wat de kater te zeggen had,


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 19:40

'Nieuwtjes zijn meestal ook niet goed'bevestigde de poes zijn gedachtes. Ach, dan zij het zo. De kater had zich nooit echt wat aangetrokken van wat anderen van hem vonden, simpelweg omdat het simpel weg niet belangrijk was. Hij was altijd alleen geweest, wat kon hem het schelen wat katten van hem dachten? Nu hij in de Elite zat, was dat echter misschien een beetje anders. Vandaar dat hij er ook naar vroeg en doordrong dat ze het hem vertelde.
De poes keek hem kort aan. 'Als je t het echt wilt weten'begon ze. 'Ze vertrouwen je niet om je..Kittypet verleden ze hebben het hier niet op kittypets, Plus het gerucht gaat dat jij iets met zira zou hebben' Jinx schudde grinnikend zijn kop. "Ach, dat wist ik al."miauwde hij koeltjes. "Ze hebben geen reden om mij te vertrouwen, dus verwacht ik dat ook niet. Het is immers zo dat ik ook niemand hier nog vertrouw."Zijn ogen gleden over het kamp. "Tijd zal het wel helen, hoop ik. Op een dag ben ik misschien net zo populair als jij."Hij knipoogde grappend naar haar. Hij liet Zira hier echter expres buiten.


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 10:40

de zwarte kater schudde grinnikend zijn kop. "Ach, dat wist ik al."miauwde hij koeltjes de poes ging door met haar poot te likken Ze hebben geen reden om mij te vertrouwen, dus verwacht ik dat ook niet. Het is immers zo dat ik ook niemand hier nog vertrouw."Zijn ogen gleden over het kamp. "Tijd zal het wel helen, hoop ik. Op een dag ben ik misschien net zo populair als jij." de rode poes begon te lachen 'Ohh misshien ooit wel al zou het voor jouw wel wat moeilijker worden' de poes keek de kater met een grijns aan 'Oh nee waar zijn mijn manieren!, ik ben Brat'' de poes maakte een kleine buiging bij haar naam en keek de kater aan 'Aangenaam'


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 15:23

De poes begon te lachen en bij zijn woorden, en een klein grijnsje sierde zijn lippen. De kater had geen haast, tijd zou hem wel wat meer aanzicht geven. Daar ging hij in iedergeval vanuit. 'Ohh misshien ooit wel al zou het voor jouw wel wat moeilijker worden' Hij beantwoordde haar blik met een opgetrokken wenkbrauw. "Hoezo niet, ik heb er toch the looks voor?" Hij grinnikte zachtjes en wendde zijn blik weer af, het was duidelijk dat zijn woorden zeer sarcastisch waren. Al zat er wel iets van waarheid in natuurlijk, niemand kon zijn goede looks weer staan.
Bijna niemand dan.
'Oh nee waar zijn mijn manieren!, ik ben Brat''De poes maakte, waarschijnlijk grappend, een buiginkje bij haar naam en keek hem opnieuw aan. 'Aangenaam' Hij keek haar ietwat sceptisch aan. "Brat? Je moeder vond je vast heel lief."miauwde hij met spot in zijn stem.


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 22:22

. "Hoezo niet, ik heb er toch the looks voor?" Hij grinnikte zachtjes en wendde zijn blik weer af, brta begon te lachen 'Met je looks is niks mis hoor, Maar je achtergrond wel' zei ze vervolgens hij zag er inderdaad niet verkeerd uit hij leek eigenlijk best veel op hurricane, verdacht veel "Brat? Je moeder vond je vast heel lief."miauwde hij met spot in zijn stem, brat knikte ' integendeel! ik was de liefste van het nest' e begon weer te lachen, brat was inderdaad niet een angel naam maar het paste bij haar en daar ging het om.

flut >.<


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 13:42

Brat lachte om zijn soort-van-grap. 'Met je looks is niks mis hoor, Maar je achtergrond wel' De poes haar woorden leken niet eens sarcastisch te zijn, iets wat Jinx goed deed. Hij wist ook wel dat Claw er wel behoorlijk uitzag, maar misschien kon hij het toch van de leider winnen.
De kater schudde deze gedachte snel van zich af, geërgerd alleen al bij de gedachte aan zijn leider. Hij was toch veel leuker, dat zou Zira vast ook wel zien.
Om zichzelf van die gedachte af te halen keek hij de poes weer aan in haar blauwe kijkers en maakte een ietwat spottende opmerking over haar naam. Daar kon Brat gelukkig wel om lachen. ' integendeel! ik was de liefste van het nest'Miauwde ze. Jinx grinnikte met haar mee. "Trouwens, ik zag je laatst met Hurricane.."Er twinkelden pretlichtjes in zijn ogen. Had zijn half broertje een vriendinnetje? "Hebben jullie wat?"Vroeg hij ongegeneerd.


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 21:13

Jinx grinnikte met haar mee. "Trouwens, ik zag je laatst met Hurricane.."Er twinkelden pretlichtjes in zijn ogen. Had zijn half broertje een vriendinnetje? "Hebben jullie wat?"Vroeg hij ongegeneerd. de poes keek hem verbaasd aan waarom wilden hij dat weten? het ging hem niks aan 'Heeft mijn zus iets met jouw?' vroeg ze grinnikend hij wist vast niet dat zira haar oudere zus was, 'Nou nu weet hij het wel' de poes grinnikte naar hem eigenlijk wisten veel katten niet dat zira haar oudere zus was, 'Niet ierdeen hoeft het ook te weten' brat nikte het was ook niet zo belangerijk.


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimema 10 aug 2015 - 14:02

De poes keek hem verbaasd aan, kennelijk niet zo blij met zijn vraag. Ach, dat was dan jammer voor haar. Hij hoopte eigenlijk dat het zo was, Brat was best oké, en hoewel hij nooit echt contact had gehad met Hurricane, voelde hij als grote broer wel de neiging om diens vriendinnetjes een beetje in de gaten te houden. 'Heeft mijn zus iets met jouw?' Was het tegenwoord van Brat. Even keek Jinx haar onbegrijpelijk aan, totdat hij besefte dat ze Zira bedoelde. Kennelijk waren die twee dus zussen, mooi, weer wat geleerd.
Half lachend schudde hij zijn kop. "Ik vroeg het eerst."Hij keek haar ietwat plagend aan. Nu ze het had gezegd kon hij wel zien dat dit Zira haar zusje was. Ze hadden wel wat van elkaar weg.


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 12:08


Het duurde niet lang voordat de kater door had dat ze zira bedoelde half lachend schudde hij zijn kop. "Ik vroeg het eerst."Hij keek haar ietwat plagend aan. de poes begon te grinniken ' En ik vroeg het as tweede' miauwde ze op een speelse toon, Deze Jinx was nog niet zo slecht ze zou et niet verrasend vinden als hij echt iets met zira had ' En nog iets hoezo ken jij hurricane?' vroeg ze vervolgens met een grijns, Er zou vast wel een verband liggen tussen hurricane en Jinx ze leken erg op elkaar.


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 11:45

De poes grinnikte, maar gaf alsnog geen antwoord op zijn vraag, iets wat Jinx al half had verwacht. ' En ik vroeg het as tweede'Miauwde ze op een speelse toon. Jinx keek haar met een enkele opgetrokken wenkbrauw aan. "Niet zo brutaal jij." miauwde hij zogenaamd serieus, al was duidelijk dat hij er geen woord van meende. ' En nog iets hoezo ken jij hurricane?'Vroeg ze met een grijns. Eh.. Twijfelachtig wiebelde hij met zijn oren. Hij had Hurricane gezegd dat hij niets zou vertellen. Zijn ogen gleden even af naar de blauwe van Brat. Ach, zijn -waarschijnlijke- vriendin mocht het vast wel weten. Anders had hij pech.
Hij haalde zijn schouders op. "Grappig genoeg, is hij mijn half broer."Miauwde hij. Het klonk nog steeds raar, hij had altijd gedacht dat Oliver zijn enige broer was, maar dat was kennelijk niet het geval geweest.


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 17:54

"Niet zo brutaal jij." miauwde hij zogenaamd serieus, al was duidelijk dat hij er geen woord van meende, brat begon te lachen ' Soms moet je een beetje brutaal zijn' grinnikte ze, het kon haar niet schelen of ze brutaal was of niet als hij maar antwoord gaf dan was het prima ' En nog iets hoezo ken jij hurricane?'Vroeg ze vervolgens met een grijns. Twijfelachtig wiebelde hij met zijn oren. brats nieuwsgierighied groeide bij elke beweging al bleef ze stil het was duidelijk dat deze Jinx Hurricane kende maar de vraag was nog, Hoe kende? Hij haalde zijn schouders op. "Grappig genoeg, is hij mijn half broer."Miauwde hij. ze keek hem even met grote ogen aan, ' IK WIST HET WEL!' ze hadden iets weg van elkaar iets broedelijk brat begon weer te lachen ' ik wist het wel' maiwude ze lachend.


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 20:38

Na enige twijfel besloot hij het toch aan Brat te vertellen. Hij ging er half vanuit dat ze inderdaad iets met elkaar hadden, en als dat zo was, had zij het recht om het te weten. Eigenlijk was het wel grappig, hij had een soort-van-iets met Zira, en zij hetzelfde met zijn half broertje. Kennelijk trokken hun families elkaar aan.
De rossige poes bleek het nog grappiger dan hem te vinden. Ze keek hem met grote ogen aan, waarna ze in lachen uitbarstte. ' ik wist het wel' miauwde ze al lachend. Jinx grinnikte zachtjes, ach, misschien was het ook wel te zien ja. Immers deelden ze dezelfde kleur zwart, en hun bouw leek aardig op elkaar. "Maar je moet het niet tegen iedereen gaan door lullen." Hij keek haar weer aan "Hurricane wil niet dat de hele clan het weet." Hij trok een gespeeld pruillipje. "Volgens mij schaamt hij zich voor me."Miauwde hij zogenaamd beledigd.


A New life >Brat Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 15:29


"Maar je moet het niet tegen iedereen gaan door lullen." Hij keek haar weer aan, de poes knikte enkel en keek hem nieuwsgierig aan "Hurricane wil niet dat de hele clan het weet." Hij trok een gespeeld pruillipje. "Volgens mij schaamt hij zich voor me."Miauwde hij zogenaamd beledigd, even keek de rode poes hem verbaasd aan, maar schoot al snel weer in de lach ' Hoe kom je daar nou weer bij?!' grinnikte de poes ' Ik weet zeker dat hij blij is met een beetje famillie' ze knipoogde naar de kater, Nee hurricane kennde vond hij het stiekem vast wel fijn om een half broer te hebben al zou het vast nooit te geven, en Deze Jinx was zo slecht nog niet.


A New life >Brat VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A New life >Brat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: