A New life >Brat - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A New life >Brat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Jinx
Deceased
A New life >Brat - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 12:21

Ze keek hem verbaasd aan, maar barstte uiteindelijk toch in lachen uit. 'Hoe kom je daar nou weer bij?!'Miauwde ze al grinnikend. Jinx haalde zijn schouders onwetend op. ' Ik weet zeker dat hij blij is met een beetje famillie' Ze knipoogde naar hem. Jinx lachte geamuseerd, ergens vond hij het we interessant om dit van haar te horen. Hijzelf had het namelijk niet heel goed kunnen peilen bij zijn broertje. Het was vreemd om te bedenken dat Brat hem waarschijnlijk beter kende dan hijzelf. "Ik hoop het maar voor hem, want ik zal voorlopig nog niet weggaan." Miauwde hij geamuseerd.


-kortjes sorry xD


A New life >Brat - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 21:31


"Ik hoop het maar voor hem, want ik zal voorlopig nog niet weggaan." Miauwde hij geamuseerd, Brat grinnikte zachtjes en knikte ' Vast wel' zei ze simpel ze wist dat hurricane het nooit zou toegeven maar diep van binnen voelden hij het vast wel ze goed kende ze hem onderant wel, zachtjes tikte ze met haar staart op de grond ' deze Jinx gast is nog zo slecht nog niet' ze knikte zachtjes ze keek weer naar de zwarte kater ' Vraagje waarom wilden je eigenlijk Bloodclan joinen? wat ik gehoord heb was je twoleg vrij goed voor je?'


A New life >Brat - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
A New life >Brat - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 21:06

' Vast wel'Miauwde de poes. Jinx grinnikte zachtjes, ergens dankbaar voor haar vertrouwen. Hijzelf wist het nog niet zo zeker, maar veel zou het ook niet uitmaken. De tijd zou het hem wel leren.
De kater zijn goede humeur verdween echter bij Brat's volgende woorden, al liet hij dat niet zien. ' Vraagje waarom wilden je eigenlijk Bloodclan joinen? wat ik gehoord heb was je twoleg vrij goed voor je?' Het was een vrij logische vraag, toch gaf hij er niet graag antwoord op, gezien het nogal persoonlijk was. Nadat Raza was vermoord had iets in hem leeg gevoeld, dat had hij geprobeerd op te vullen door bij de Bloodclan te gaan, om wraak te nemen op niemand in het bijzonder. Echter was Zira toch wel de grootste reden, maar dat zou hij niet aan Brat haar neus hangen. "Van alles en nog wat. Ik leefde mijn hele leven al hetzelfde, dit is mooi wat afwisseling."Miauwde hij luchtig. "Mijn eigenaar is een goed mens, maar is een zwerver. Ik heb voor mezelf moeten zorgen, je denkt toch niet dat ik lui uit een kattenbakje at?"Vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen en een grijns op zijn snuit


A New life >Brat - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
A New life >Brat - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: A New life >Brat   A New life >Brat - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 16:22

"Van alles en nog wat. Ik leefde mijn hele leven al hetzelfde, dit is mooi wat afwisseling."Miauwde hij luchtig. "Mijn eigenaar is een goed mens, maar is een zwerver. Ik heb voor mezelf moeten zorgen, je denkt toch niet dat ik lui uit een kattenbakje at?"Vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen en een grijns op zijn snuit, brat begon te grinniken maar luisterde aandachtige naar zijn woorden ' Hij houd iets achter' klonk een stem kil brat knikte simpel en keek weer richting de zwarte kater ze keek omhoog het begon zachtjes te regenen ' Whatever make you happy' sprak ze kort ze stond op en gaf hem een knipoog ' Ik ga maar weer eens heb geen zin in een natte vacht, Spreek je nog wel~' met een sierlijke beweging bewoog de rode poes zich naar haar barn, plus ze was erg moe al was dat niet belangrijk om te weten.

brat topic uit


A New life >Brat - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A New life >Brat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: