My friend||&Applenose



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My friend||&Applenose

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 15:07


De robuust kater sloop door het territorium, hij zocht haar met zijn geschonden neus. Hij kon niet meer zo goed ruiken, maar hoopte toch de geur van Applenose op te kunnen vangen. Hij verplaatste zich soepel in het territorium, dit was beslist niet de eerste keer -nog de laatste- dat hij zich in dit territorium bevond. Met Moonpaw zat hij hier ook geregeld wel eens, een andere soort vriendin van hem. Hij had in totaal eigenlijk van alle katten die hij kende maar 3 vrienden. Waarvan één rogue en twee thunderclankatten. Een apprentice en een warrior, waarmee hij al uitbundige gesprekken had gevoerd en met Applenose zelfs een heel avontuur. Met Forest had hij enkel veel geleerd, daardoor was hij voor hem een soort van vriend. Door hem was zijn gehoor van verschrikkelijk naar uitstekend gegaan en kon hij het kleinste geluid opvangen. Nu was hij hier om met Applenose eens een woordje te babbelen, hij had haar niet meer gezien sinds dat hij in bc zat.


OCC; mijn beginposten zijn altijd het langst ;,)
-eerst Applenose, daarna open


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
My friend||&Applenose DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 20:12

Applenose was aan het jagen toen een bekende geur haar neus binnendrong. Het was de geur van Cyber! Ze maakte een vreugdesprongetje. Cyber was haar rogue vriend die ze al een tijdje niet meer had gezien, daarom was ze blij dat hij in de beurt was. Alleen er was iets raars met zijn geur, zijn rogue geur was namelijk vermengt met de geur van Bloodclan. Meteen schoot de gedachte door haar hoofd dat Cyber in gevaar was. Ze rende zo snel als ze kon naar hem toe. Alleen toen ze bij Cyber aankwam was hij helemaal alleen,  een beetje verbaast keek ze rond en kwam er al snel achter dat de Bloodclangeur van Cyber kwam…  Ze opende haar mond om iets te zeggen, maar deed hem snel weer dicht, ze kon geen woord uitbrengen… Haar vriend zat nu bij de Bloodclan...

Sorry, hij is wat langer dan gedacht.


My friend||&Applenose Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:14


Een verstomde kat stond voor hem, even voelde Cyber zich beschaamd. Wat was er? Hij keek de verstomde Applenose niet-begrijpend aan en wiebelde zo maar wat met zijn oor. Een tijdje keken ze elkaar in stilte aan. Nog steeds begreep Cyber het niet, "Hey." liet hij vrolijk horen, blij zijn vriendin terug te zien.


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
My friend||&Applenose DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 19:30

"Hey." liet Cyber vrolijk horen. De kater had blijkbaar niet door dat Applenose de Bloodclangeur had geroken. "Hey." besloot Applenose maar te zeggen. Ze liep twijfelend naar de kater toe en ging voor hem zitten. "Cyber, waarom ruik je naar Bloodclan?" vroeg ze. Het antwoord wist ze natuurlijk al alleen ze hoopte zo dat het niet waar was...

Super laat sorry!



My friend||&Applenose Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 19:56


Cyber keek haar schuin aan, rook hij al zo hard naar bloodclangeur? Rare vraag eigenlijk, maar hij besloot er maar op te antwoorden. "Omdat ik de bloodclan gejoined heb?" mauwde hij weifelend. Dan pas schoten zijn oren naar voren en trokken zijn snorharen naar achteren. Ooh nee, hij snapte het. De poes vond dit natuurlijk geen prettig idee. "Sorry...?" probeerde Cyber. Hij ging zijn bijna enigste vriendin nu toch niet kwijtraken?


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
My friend||&Applenose DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 21:48

"Omdat ik de bloodclan gejoined heb?" antwoordde Cyber weifelend. Cyber leek het nog niet echt te beseffen dat dit voor Applenose een ramp was. Maar na een paar seconde leek hij het door te hebben zijn oren schoten naar voren en trokken zijn snorharen naar achteren. "Sorry...?" probeerde Cyber. Applenose zuchtte. "Het geeft niet, het is jou keuze, alleen zeg ik niet dat ik het een goede keuze vind." zei ze. Ze kon er niet veel aandoen, Cyber had zijn keuze al gemaakt en zij besloot die keuze maar te accepteren. Ze wilde haar vriend namelijk niet kwijt raken. "Dus, hoe gaat het veder met je." vroeg ze om de stilte te verbreken.


My friend||&Applenose Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 10:29

Ja kon zijn opgeluchte zucht wel tot bij fourtrees horen toen de zucht zijn mond verliet. "Dankje dat je het accepteerd." Hij wekte even een geruststellend lachje op "ik ga heus geen gewetenloze killer worden. Ik blijf gewoon mijn karakter behouden en wou dit proberen." Hij klonk een beetje weifelend, maar dat was omdat hij niet zeker wist of hij zichzelf in toom zou kunnen blijve houden bij die andere killers. Die wel kil zomaar katten vermoorden of helemaak gek zijn zoals Brat was. Hij was gewoon een kille kat, nie bang voor gevechten, met lichte leedvermaak en die katten pestte. Maar dat was hij gewoon. De poes vroeg hoe het met hem was. "Eum valt wel mee" zei hij, prooi was terug en rechtlopers hadden zijn territorium verlaten maar nu hij ook nog eens in een soort clan zat moest hij zich omhoog weten te werken tussen deze katten, een plaatsje veroveren. "In de Elite leven is niet makkelijk," een glimlach "maar ik heb nieuwe kits gekregen, met Iggy." Hij zuchtte verliefd, "hoe gaat het met jouw?"

OCC: gsm post


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
My friend||&Applenose DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 20:42

Applenose hoorde Cyber opgelucht zuchtte. "Dankje dat je het accepteerd." zei Cyber. Hij wekte een geruststellend lachje op. "ik ga heus geen gewetenloze killer worden. Ik blijf gewoon mijn karakter behouden en wou dit proberen." zei de kater. Applenose hoorde een beetje weifeling in zijn stem, maar ze besloot om er maar niet op in te gaan. Ze vertrouwde haar vriend namelijk en geloofde erin dat hij niet zomaar in een bloeddorstige moordenaar zou veranderen. Toen Cyber vertelde dat dat het leven in de Elite niet makkelijk was knikte ze begrijpend. Alleen wat hij daarna zei was een complete verrassing voor haar, hij was namelijk weer vader geworden! "Cyber dat is super! Gefeliciteerd!" zei ze blij. "hoe gaat het met jouw?" vroeg Cyber vervolgens. "Met mij gaat het goed, er is niet veel gebeurt sinds de laatste keer dat ik je sprak, alleen dan dat ik Bonepaw of Ripa of whatever, een paar flinke schoppen onder z'n kont heb gegeven." zei ze met een grijns op haar gezicht.

Note: Met hulp van een vriendin is hij wat langer geworden Wink


My friend||&Applenose Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimema 31 aug 2015 - 11:25


Hij keek trots naar Applenose "Het zitten twee sterke jongens tussen."Cyber ronkte kort, maar de poes antwoorde al op zijn vraag. "Dat is pas geweldig!" gromde hij grijnzend, hij haattte oude bonepaw, nieuwe Ripa. Hij had een gevecht met Bonepaw aangegaan toen hij die naam nog had en was daarbij een deel van zijn reukvermogen kwijt geraakt. Vervolgens had Cyber Ripa opgezocht nadat deze zijn geheugen kwijt was geraakt en had hem flink in elkaar geslagen en wijsgemaakt dat de sterke kater zijn ouders en siblings had vermoord. "Vertel me erover." greens hij welwillend. Hij haatte Ripa echt. "Ik heb hem ook een schop onder zijn kont gegeven." verklaarde Cyber.


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
My friend||&Applenose DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:06

"Er zitten twee sterke jongens tussen." vertelde Cyber trots. Applenose keek Cyber blij aan. Ze vond het leuk dat haar vriend gelukkig was. "Dat is pas geweldig!" vervolgde Cyber grijzend toen Applenose vertelde over Bonepaw. "Vertel me erover." zei hij. "Ik heb hem ook een schop onder zijn kont gegeven." legde hij vervolgens uit. Applenose knikte als teken dat ze het snapte. "Nou." begon ze en ze schraapte haar keel. Toen pas drong het tot haar door dat ze nog steeds op Thunderclan territorium waren en aangezien Bloodclankatten niet heel erg gewenst waren hier was dit niet de beste plek voor een gesprek. "Misschien is het beter als we ons gesprek ergens anders vervolgen, als je snapt wat ik bedoel." zei Applenose terwijl ze opstond.


My friend||&Applenose Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:28


Cyber knikte "Nou ja inderdaad misschien beter zo. Laten we naar neutraal gebied gaan, terug naar mijn territorium?" hij kende de weg vanaf hier, niet zo ver weg eigenlijk zelf. Applenose had al eerder de reis gemaakt, al konden ze deze keer beter niet op auto's springen en reutemeteut. "Volg je?"
-ik maak het topic wel aan


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
My friend||&Applenose DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:38

"Nou ja inderdaad misschien beter zo. Laten we naar neutraal gebied gaan, terug naar mijn territorium?" vroeg Cyber. "Goed idee." antwoordde Applenose. "Alleen ik ga niet nog een keer op auto's springen" vervolgde ze. Ze rilde bij de gedachte aan de vorige keer dat ze op een auto was gesprongen. Dat was namelijk niet goed afgelopen. "Volg je?" vroeg Cyber waardoor Applenose opschrok uit haar gedachte. "Ja." zei ze. Ze stond op en liep achter Cyber aan.

Note: is goed!


My friend||&Applenose Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My friend||&Applenose Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My friend||&Applenose   My friend||&Applenose Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:46


Cyber glimlachte geruststellend naar zijn vriendin "Was ik niet van plan, ik weet nu wel beter." mrauwde hij daarbij. Hij begon hun pad naar zijn territorium, en al snel waren ze bij de grens van thunderclan. "Ik zal het simpel houden deze keer." Behalve dat ze recht door enkele katten hun territorium zouden gaan, maar dat was over het algemeen meestal niet zo'n probleem als ze snel waren.


FINISHED

Vervolg: https://www.warriorcatsnl.com/t26064-now-we-can-talk-applenose


My friend||&Applenose AdnfjaMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 2gxnp75My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Cyber_pixelMy friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose 34nodx3My friend||&Applenose 10pvxmwMy friend||&Applenose Teeth_dogs
My friend||&Applenose 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My friend||&Applenose
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: