Let the battle begin



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let the battle begin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 12:42

Rosesheart sluipte rond, Haar neus volgde een indringende geur. Haar oren bewogen in de richting van een geritsel, Even draaide ze haar kop. Het was een muisje die rond scharrelde, Zou ze hem vangen? Ze draaide zich om en zakte in sluiphouding, met de jachtmodus. Ze nam een aanloopje en sprong op de muis. Beet erin en het diertje was dood. Ze pakte het op en liep verder. Ze volgde het spoor verder, Ze kwam bij een hek met ene grote gat aan de onderkant, Die precies groot genoeg was om er als kat doorheen te kunnen, Ze at rustig eerst nog de muis op en toen ze die op had keek ze om een hoekje.
Het was een tuin van tweebenen, Een boom, Een schuur, Plantjes, Een hondenhok, Tuingereedschappen. Wat? Ze schok wakker en keek naar de hondenhok. Zou de geur dan van die hond zijn? Maar een hond is groot en past nooit door dat gaatje. Ze stapte voorzichtig de tuin in en keek om. Hè bah, Het begon net te regenen, Het kwam met bakken de lucht uit vallen. In zo'n korte tijd veranderde het weer wel erg snel. Haar vacht werd nat, Maar besloot verder te gaan zoeken. Ze stapte de tuin in en hoorde een geluid, Het kraakte en het piepte. Ze keek om zich heen, Wat was dat nou weer?


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 13:04

Bloodheart liep rustig door de regen door het bos, naar de bosrand. Bloodheart was nog nooit daar geweest, terwijl ze een nieuwsgierig poesje is. Ze rook de geur van een andere kat, sneller begonnen haarpootjes naar de bosrand te trippelen. De geur kwam haar bekend voor maar van wie hij was wist ze niet meer. Uiteindelijk kwam ze bij de rand van het bos en stuiten ze op een hek met een gat er in, groot genoeg voor zichzelf. Bloodheart voelde de druppels op haar vacht en lichaam vallen. Aargghh wat haatte ze regen toch erg. Snel kroop ze door het gat en liep door de tuin van een tweebeen. Ze zag de kat die claimde dat de muis van haar was en hem probeerde te stelen daar in de tuin stond. ''wat doe jij hier, waarom volg jij me overal naar toe'' de haat in haar stem was goed te horen. Bloodheart keek verwonderd om zich heen. Wat was alles hier mooi maar wat stonden die bloemen gek in stenen, bloemen groeide toch in aarde en niet in steen. Vlug keek ze weer naar Rosesheart voor ze nog zou vergeten dat die poes hier ook was.


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 13:15

Rosesheart blik werd nijdig toen ze Bloodheart zag.
" Wat ik hier doe? Ten eerste, Dat hoef jij niet te weten. Ten tweede, Ik was hier eerder dan jou, Dus wat doe jij hier? Ten derde, Jij bent mij gevolgt. " Ze zei het zo arrogant dat haar neus in de lucht stoof. Haar staart zwiepte sierlijk heen en weer. Ook zei zag de bloemen in steen. " Ik wil niet aardig doen tegen iemand die mijn muisje had gevangen maar volgensmij klopt dat niet." Zei ze fluisterend, met een nogsteeds arrogante, boze en betweterige stem. Ze wees met haar staart naar de bloemen die achter en in de stenen zat. Ze hoorde een licht gegrom wat bijna niet hoorbaar was. De regen stroomde nogsteeds en haar vacht werd helemaal platgedrukt tegen haar lichaam. Ze draaide sierlijk haar oortjes heen en weer, Klaar voor elk moment wat er te wachten stond. De geur van een vieze hond kwam langzaam naar boven. Haar ogen werden groter bij het zien van een hond. Of een hondje? Tja, Hij was groter dan een kat maar kleiner dan een ... ja? Kleiner dan een pony? Of kleiner dan een tweebeen van 4 jaar. Haar haren rezen overeind en de nagels sloegen uit. Langzaam stapte ze achteruit. De hond kwam nu op hun af.


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 13:27

Bloodheart luisterde naar de poes " Wat ik hier doe? Ten eerste, Dat hoef jij niet te weten. Ten tweede, Ik was hier eerder dan jou, Dus wat doe jij hier? Ten derde, Jij bent mij gevolgt. " ''arrogantie zit er bij jou wel in hé'' zij ze nijdig. aar staart zwiepte heen en weer. Haar vacht was intussen vast geplakt aan haar lichaam, dat gevoel is vreselijk. " Ik wil niet aardig doen tegen iemand die mijn muisje had gevangen maar volgensmij klopt dat niet." Werd er gefluisterd op een betweterige en arrigante toon. Bloodheart keek nog bozer naar de poes. ''het is en blijft mijn muis! Ik had hem gevangen, IK niet jij'' Bloodheart keek op naar de hond die ze eerder nog niet had opgemerkt. Ze werd er bang van en sloeg meteen haar nagels uit en zette haar vacht op, zover het kon met haar natte vacht. Het regende nog steeds maar niet meer zo hard. Haar nagels kwamen in het gras waar zei en Rosesheart op stonden. Nog steeds boos over het muisje keek ze naar de hond. De adrenaline stroomde door haar lichaam. Als haar hier zou overkomen zo de poes haar helpen en wat zou zij moeten doen? vroeg Bloodheart zich zelf af kijkend naar de hond.


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
Let the battle begin DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 14:38

(ik mag er denk ik wel bij komen hé?)

Het had net geregend in het bos en Wolfies lange, zandkleurige vacht was zwaar en kletsnat. Wolfie was een beetje boos op de natuur vanwege de regen. Opeens drong een geur haar neus binnen, muis! Toen ze haar mond opende om te ruiken waar de muis was rook ze ook nog twee andere geuren, de geuren waren van katten, allebei poezen en Rogues. Wolfie was nieuwsgierig en bekeek graag katten vanaf een afstandje, dus volgde ze de geuren en kwam uiteindelijk bij een hek aan. Ze bekeek het hek en zag dat er een gat in zat, net groot genoeg om haar erdoor te laten. Wolfie vergat de muizengeur en focusde zich nu op de katten. Ze kroop door het gat, waardoor haar lange vacht over de grond sleepte. Ze keek om zich heen, ze was in de tuin van een tweebeennest, er waren bloemen, bomen en een hondenhok. In het midden van de tuin zaten twee katten te kibbelen, de twee poezen die ze had geroken. Wolfie rook nu ook nog een onbekende geur, waar zou die vanaf komen? Ze keek weer naar de poezen "Het is en blijft mijn muis!" Zei een van de twee, een rode poes. "Ik had hem gevangen, IK niet jij!" De andere kat, bruin met donkere strepen, was stil en bleef als aan de grond genageld stilstaan en keek in de richting van het hondenhok. De hond die er in lag te slapen was wakker geworden van het gekibbel van de poezen en kwam nu in volle vaart op hen af. "Uhm... ik denk dat we nu het beste kunnen gaan rennen..." Zei Wolfie paniekkerig.


Let the battle begin Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 14:46

Rosesheart staarde haar nogal boos aan ''arrogantie zit er bij jou wel in hé'' Toen ze dat zei keek ze nog arroganter. "Tuurlijk, Ik ben zo geboren en niemand kan er iets aan doen." Zei ze uitdagend. Gelukkig begon het iets minder al te regenen. Ze had zo'n hekel aan de regen, Haar vacht was dan helemaal geruïneerd. ''het is en blijft mijn muis! Ik had hem gevangen, IK niet jij'' " Best, Je had de muis toch al op en ik had toch al een andere gevangen." Ze haalde haar neus op en draaide haar kop weg van die van haar. Die hond gromde boos en begon te blaffen. Hij stapte steeds dichterbij, Rosesheart wist niet wat ze moest doen, Het enigste wat ze wist is dat ze kon wegvluchten maarja, Dat is nogal lullig voor Bloodheart. Nouja ze kwam hier zelf dus dan kan ze het wel afhandelen. Maar weer aan de andere kant, Zo kan ze zich van de lieve kant laten zien en kunnen we misschien vriendin worden. Maar wil ze wel vrienden worden met zo'n iemand? Achja, Haar staart zwiepte vrolijk heen en weer toen het stopte met regenen. Ze schudde al het overige water uit haar vacht en streek haar staart normaal. Haar blik ging daarna weer naar de hond. " Ren snel weg! " Zei ze boos en waarschuwend. "Ik handel het wel af!" Zei ze nogal onzeker overhaar zelf. Ze wist niet wat er ging gebeuren.


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 14:54

Bloodheart keek naar de hond die gromde en blafde. " Ren snel weg! " Zei de poes boos en waarschuwend. "Ik handel het wel af!" werd er onzeker geroepen. van bij de schuuting klonk nog een stem "Uhm... ik denk dat we nu het beste kunnen gaan rennen..." Bloodheart twijfelde even en keek naar Rosesheart ''ik ga niet weg zonder jou, ik laat je niet achter!'' klonk de vastberaden stem van Bloodheart. Bloodheart keek naar de kat bij de schutting, '' kom je mee, uuhhmm hoe je ook mag heetten', die hond kan der toch niet door heen'' zei Bloodheart iet wat bezorgd. Het mag dat wel een tr*t zijn maar een mede kat laat je niet achter bij een hond. Dat is gewoon verraad dacht bloodheart. Ze was er wel blij mee dat de regen gestopt was. ze schudde vluchtuig haar vacht uit en zette een paar stappen richting de schutting. Ze voelde hoe de zon opnieuw doorbrak en haar vacht begon te verwarmen


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 15:04

Rosesheart zag de poes bij de schutting, Een onbekende maar ze riep dat we weg moesten.
Haar ogen twinkelen lichtjes en onzichtbaar op toen ze Bloodheart hoorde praten. Ze gaf haar een knikje van tevredenheid wat heel erg zelden was voor haar. Samen renden ze naar de schutting, "Ga jij maar voor" Zei ze snel gehaast tegen Bloodheart. Daarna volgde zei, Maar de hond had haar al te pakken. Ze voelde hoe de hond haar beet in haar staart. Ze siste het uit en sloeg wild met haar voorpoten tegen de ogen van de hond. Ze zag hoe het bloed stroomde langs haar staart. Ze probeerde weg te krabbelen maar het lukte niet, Ze was nog steeds in de ban van de hond. Dit keer sloeg ze met haar nagels uitgeslagen over zijn neus. De hond piepte en deinsde terug. De tweebeen liepen naar buiten om te kijken wat er was gebeurd. Snel krabbelde Rosesheart de schutting onderdoor weg. De hond blafte boos en probeerde zich door de gat te wurmen.


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 15:10

Bloodheart deed gehoorzaam wat rosesheart tegen haar zei en kroop door het gat in de schutting. Bloodheart hoorde ineens het gesis van Rosesheart. en keek achterom, verlamd bleef ze staan kijken wat er gebeurde. Toen de hond zijn kop door het gat stak sloeg Bloodhearthaar nagels uit en kraste over zijn oog naar zijn neus. De hond probeerde haar nog te bijten maar Bloodheart dook snel weg. De hond begon te janken en liep daar de tweebenen die hun harde en jammerende stemmen lieten horen tegen de hond. een van de tweebenen liep naar het hek en keek er over heen. Bloodheart keek de tweebeen recht in zijn ogen aan en begon te blazen en sloeg met haar poot richting de tweenbeen. Bloodheart keek naar de poes dr staart, ze voelde mee met de poes die nog niet lang geleden haar prooi probeerde te stelen. Bloodheart likte over de staart van Rosesheart en keek haar aan ''gaat het een beetje?'' vroeg ze bezorgd


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 15:25

Rosesheart rende een eindje verder van het hek af. "Ja ut gaat." Zei ze lichtjes geirriteerd en nogal weer arrogant. " Sorry dat ik zo reageerde van die muis." Ze keek naar de lucht die weer mooi hemelsblauw werd. De zon scheen heerlijk op haar vacht die langzaam droogde. "Wat is eigenlijk je naam?
Ze likte over haar eigenstaart. " Gelukkig is de wond niet zo diep, Na een dag of 3 geneest het weer goed." Ze ging effe zitten en bijkomen van de schrik. Ze had nog nooit zoiets meegemaakt, En dan ook nog die vreselijke tweebenen, Hielden ze die hond maar binnen dan was dit nooit gekomen. Maar wacht maar die hond gaat boeten voor wat hij haar heeft aangedaan. Ze zwiepte haar staart weer vrolijk heen en weer. Genietend van de zon. "Mijn naam is Rosesheart." Zei ze tevreden en ging met haar ogen dicht in de zon zitten te genieten. Haar vacht kleurde bruinig in de zon. Ze luisterde naar de zachte geluiden omzich heen. Het getjilp van de vogeltjes was zo dichtbij, En de geur, Zo lekker warm en vers. Het waren ook nog is jonge vogeltjes.


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 15:48

Bloodheart keek naar de poes "Ja ut gaat." Zei de poes lichtjes geirriteerd en nogal arrogant. " Sorry dat ik zo reageerde van die muis." Bloodheart keek naar haar ''het geeft niet, we hadden beide honger.'' ze liep mee met de poes die van het hek afliep en ligt naast haar zitten. ''mijn naam is Bloodheart'' zei Bloodheart nog voor Rosesheart haar naam zei. ze glimlachde toen ze haar naam hoorde ''echt mooie naam, rosesheart!'' Bloodheart hoorde de vogels ook ''zal ik er 2 vangen?'' vroeg ze fluisterend nog voor de antwoord had lang ze al in dr sluippositie en greep 1 van de vogels met haar nagels en de andere met haar bek. ze za de andere 3 kleintjes angstig wegvliegen. Ze beet de eerste vogel dood en greep de gene die ze in haar nagels had in haar bek en beet die ook dood. Trots liep ze met beide vogeltjes naar Rosesheart en liet ze uit haar bek vallen. Bloodheart schoof een van de vogels naar Rosesheart en begon aan de andere te knabbelen. Nadat ze het vogeltje op had ging ze liggen en verzorgde haar vacht.


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Let the battle begin DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 16:51

Redeye had het schouwspel van een afstandje gevolgd. Ze kende alle katten vaag. Ze zat diep weggedoken achter in een struik. Haar inktzwarte huid zat onder de blaadjes en haar rode ogen stonden verwonderd. Ze was nog nooit in de buurt geweest van een tuin. Naast dat ze voornamelijk op de katten hun ruzie had gelet had ze ook rond gekeken. Voor tweebenen hadden deze het aardig goed voor elkaar. Het zag er alleen vreemd en onnatuurlijk uit voor haar. Ze verlangde terug naar de grote bomen waar ze veilig en hoog in kon zitten. Maar ze had haar aangeboren nieuwsgierigheid niet kunnen onderdrukken toen ze de poes die ze vaag kon als Rosesheart in de richting van de tweebenen had zien lopen met Bloodheart achter haar aan. Dus was zij zo voorzichtig mogelijk achter de twee aangeslopen. Tot nu toe hadden ze haar niet opgemerkt. En toen er nog een derde kat bij hun voegde snapte Redeye er al helemaal niets meer van. Het stikte hier van de tweebenen en drie Rogue's liepen hier zomaar rond alsof dit territorium van hun was. Redeye was overigens nog aardig blij dat ze zich niet meteen tussen hun had gemengd maar onder een struik was gaan zitten. Het gevolg was dat zij nog vrijwel compleet droog was terwijl er uit de anderen hun vacht druppels maar niet stopte met vallen. Redeye had al lang stilgezeten en ze werd het zitten een beetje zat maar tot nu toe wou ze zich nog niet bekend maken. Voorzichtig verzette ze haar pootjes en probeerde in een andere houding te gaan zitten. Dat had ze beter niet kunnen doen. Er bleef een takje in haar vacht hangen die nog aan de struik vast zat en klapte terug waardoor de hele struik beefde. Van schrik viel Redeye bijna achterover, raakte uit evenwicht en lande op een stapel dode takjes die broken en Redeye wist zeker dat ze zichzelf nu veraden had. Angstig wachte ze af op wat de katten zouden doen als ze er achter kwamen dat de zwarte poes hun had bespioneerd.


Let the battle begin Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 17:12

Rosesheart blik werd zacht en vriendelijk. "Bloodheart is een nogal aparte naam." Probeerde ze zo minmogelijk arrogant over tekomen. Haar oogjes twinkelden toen ze zei dat haar naam mooi werd genoemd. " Bedankt, Mun moeder had me die naamgegeven. " Ze dacht even terug naar die tijd. " Ja, Als je wilt kan ik ze ook wel vangen. " Maar dat zei ze iets telaat want Bloodheart was al weg. De zon scheen nog steeds glinsterend op haar vacht. Ergens brande het ook wel, Alsof ze werden bespioneerd. " Bedankt voor het vogeltje." Ze knikte tevreden en ging er van eten. Aan de overkant zag je struiken heen en weer gaan, Toen het stopte hoorde je een enorm gekraak, Rosesheart gelooft dat het oude takjes waren die kapot werden gebroken. Ze sprong overeind en haar haren rezen rechtomhoog, Automatisch sloegen haar nagels ook al uit. " Ik weet dat je daar bent." Siste boos en arrogant. Haar pas ging sierlijk over tot draven en kwam bij de struik. Ze ging er een stukje vanaf nog staan en zei: " Kom te voorschijn, Wie je ook bent ik weet toch dat je je daar verstopt." Snauwde ze er kwaad uit. Ze spuugde het laatste woordje er een beetje uit.


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 17:21

Bloodheart keek naar Rosesheart toen ze "Bloodheart is een nogal aparte naam." zei. ''Ja dat klopt. maar ja wat doe je er aan, niks. En ik ben eigelijk best trots op mijn naam. Mijn vacht is rood, en als ze zon er op schijnt nog roder. Bloodheart keek vrolijk naar Rosesheart. '' dan heeft je moeder smaak. hahaha telaaat'' zei Bloodheart toen Roses zei dat zij ze wel wilde vangen. " Bedankt voor het vogeltje." zei Rosesheart. Bloodheart keek vrindelijk naar haar '' Geen enkel probleem.' Toen Bloodheart het takje hoorde breken sprong ze op n sloeg haar nage meteen uit. " Kom te voorschijn, Wie je ook bent ik weet toch dat je je daar verstopt." werd er geroepen door Rosesheart voor ze het zelf kon doen. Bloodheart liep achter Rosesheart aan en kwam naast haar staan. Dreigend met haar klauw op geheven.


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Let the battle begin DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 17:37

" Kom te voorschijn, Wie je ook bent ik weet toch dat je je daar verstopt." Redeye verstijfde. Het was onmiskenbaar Rosesheart's stem. Beverig stond ze op. Ze wou eigenlijk in de struik blijven zitten maar ze hoorde ze al haar kant op komen. Snel bedacht ze haar opties; omdraaien en wegrennen, op ze af stappen en vechten als het nodig was of blijven zitten. Redeye zuchtte en besloot het tweede te doen. Ze ontblootte haar scherpe nagels en kwam grommend uit de struiken. Ze wist hoe groot de risico's waren van haar actie en besloot die te aanvaarden. Ze zakte door haar poten en sloop verder in aanval's houding. Ze was niet meer de jonge kit van lang geleden, toen haar ouders van haar af werden genomen was ze compleet hulpeloos geweest. Haar ouders hadden ooit bij een clan gehoord. Maar in gevecht om die clan te helpen overleden. Redeye die toen nog Redkit werd genoemd had hun gevolgd. Ze had het voor haar eigen ogen zien gebeuren. Ze was ver weg gerend en had haar zusje achter haar gelaten. Tijdens dat gevecht had ze niets anders kunnen doen dan kijken hoe haar toekomst kapot ging. Niemand van de clan van haar ouders wist dat zij en haar zusje bestonden. Dus werd ze niet gemist. Ze had van zowel haar vader als haar moeder vaak over gevaarlijke buitenstaanders gehoord. En ook over dat haar ouders hun clan nooit mocht weten dat zij bestonden. Het was tegen de krijgerscode in. Redeye had zich als kleine kit van nog geen 6 maanden oud als Rogue bestempeld en was de wildernis in getrokken. Ze had vele katten ontmoet en al hun gezichten schoten in een flits aan haar voorbij. Met haar gedachte bleef ze hangen bij Blackheart. Ze schudde haar gedachtes weg en richtte zich weer op het aankomende gevecht. Ze gromde nog een keer diep naar de katten en precies op haar grom brak de zon op het laatste punt door de wolken waardoor het terrein overgoten werd met de felle schijnsels van de pure en gele zon. Redeye voelde de warme zon op haar zwarte vacht en ze kreeg een adrenaline shot door haar hele lichaam heen. Ze ging in aanvalspositie zitten en liet haar tanden zien die blonken in de zon.


Let the battle begin Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 19:00

Rosesheart sprong boos naar voren, Ze bekeek de poes, Ze snuifde de geur op en wist al bijna wie het was. " Waarom zat je in die struiken naar ons te kijken?" Spuugde ze er fel en arrogant uit. Haar staart zwiepte van links naar rechts. Haar ogen versmalden zich tot spleetjes en keek nijdig naar Redeye. Als er iets wat ze lelijk vind is het een zwarte kat, En met rode ogen nog wel. " Walgelijk, Die kleur." Zei ze uitdagend en ging rustig zitten. Haar haren stonden nogsteeds overeind en haar nagels waren nogsteeds uitgeslagen, Klaar voor elk moment wat komen gaat. De zon scheen heerlijk op haar vacht, Die nu overigens allang droog was. Haar vacht was weer mooi, Glad en glimmend. Ze hield enorm van glimmend en glanzend. Ze voelde zich weer een hele diva. Dat kon je niet zeggen van Redeye dacht ze zich bij haar zelf. Die haalt nog niet eens het woordje mooi. Ze keek nogsteeds nijdig en arrogant naar Redeye. In haar ooghoeken zag ze Bloodheart, Zij was mooier dan Redeye maar zij bleef de mooiste vond ze van zichzelf. Toen Redeye haar tanden liet zien werd ze nog bozer. "He, We zijn hier niet om te vechten. Maar je vraagt er gewoon om. Ze keek uitdagend en evil.


Let the battle begin 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 19:33

Bloodheart bekeek de poes en vond haar vacht vreselijk net als Rosesheart haat ze de kleur zwart " Walgelijk, Die kleur." Bloodheart lachde ''inderdaad lelijker kan het gewoon niet'' zei de bespottelijk en ging naast Rosesheart zitten. en beek bespottend naar de zwarte poes ''omg zie die ogen'' riep Bloodheart. Zelf had ze geen zin om te vechten, dan maar de vijands zelfvertrouwen verpesten. Ze zag dat Redeye haar tanden blootlegde en meteen sloeg Bloodheart haar nagels uit en sloeg naar haar neus. ''He, We zijn hier niet om te vechten. Maar je vraagt er gewoon om'' klonk de stem van Rosesheart nadat ze haar nagels over Redeye's neus liet gaan. Bloodheart keek naar Redeye ''waarom ben jij hier'' klonk Bloodhearts haatdragende stem. Bloodheart merkte dat nu ze het met Rosesheart kon vinden ze een prima team samen waren. Ze keek naar Rosesheart, alsof we iemand moet hebben om te 'pesten'. Bloodheart keek naar de vogel die voorbij vloog.


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
Let the battle begin DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 19:48

De zwarte kater met blauwe ogen stapte door het bos. Dit bos kende hij erg goed. Hij wist waar hij moest zijn en hij wist waar andermans territoriums waren. Altijd handig als je ergens wou gaan jagen. Plots drong de geur van drie katten tot hem door. Twee van de drie kende hij. Het waren Bloodheart en die ene poes die de muis van haar wou stelen. Hij stapte uit de struiken en zag nu ook een andere poes. Een poes met rode ogen. Kort knikte hij naar die poes, de anderen stonden met de rug naar hem toe. "Hey" Zei hij waarna de twee poezen uit waren gesproken. Hij ging zitten en trok even met zijn oren. Hij keek de zwarte poes aan en knikte nogmaals vriendelijk naar haar. Hij vocht niet zo vaak met poezen, en al zeker niet als hij daar geen rede voor had. Hij vocht enkel met katten die anderen bedreigden of hem aanvielen.


Let the battle begin 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Let the battle begin DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 21:08

De poezen bespotte haar. Redeye trok nog een keer haar lippen op en gromde diep. Dit waren echt diva's. Ze wou naar voren stormen en ze laten zien hoe hard een "lelijke" kat kon bijten. Ze wou op ze af springen toen er een kater aan kwam. Hij was diep zwart net zoals zij en had hemelsblauwe ogen. Redeye herstelde zichzelf licht en gaf snel een lik over haar vacht. Ze bedacht zich meteen dat ze onder de bladeren zat en schudde zich snel uit. De bladeren vielen om haar heen op de grond wat een inposerend aanblik gaf. Redeye gaapte en gaf haar grote scherpe tanden bloot. De kater knikte naar haar en zij knikte terug. " Weet je sommige katten houden meer van zwart dan jullie printjes mevrouwtjes." Redeye glimlachte vals. Ze zou hun wel wat laten zien. Ze zag de nagels van de poezen en sloeg hare nog extra uit. Er zat nog opgedroogd bloed aan van haar laatste gevecht. Ze dacht glimlachend terug aan de hond die ze in haar eentje had weggejaagd. Ze keek op naar de kater die twijfelend tussen hun in stond. Redeye glimlachte. " Dus lieve poezen als jullie mijn vachtkleur lelijk vinden, dan vinden jullie die van deze kater vast ook ordinair en lelijk?" Redeye gromde sarcastisch en keek hun semi kwaad aan. Ze rekte zich uit en liet haar staart over de grond slaan. Het gaf en ritmisch geluid en Redeye hoopte dat het de poezen zou irriteren.


Let the battle begin Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Let the battle begin DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Let the battle begin   Let the battle begin Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 21:29

voel em nog steeds niet lekker maar mn flim is op realcme

Bloodheart keek naar Warriorclaw, ''heey warriorclaw'' ze Bloodheart vrolijk. " Dus lieve poezen als jullie mijn vachtkleur lelijk vinden, dan vinden jullie die van deze kater vast ook ordinair en lelijk?" zei de zwarte poes waar Bloodheart op antwoorden ''nee we vinden jou gwn irritant. wie gaat nou in de bosjes als een of andere kit staan spioneren'' klonk de geïrriteerde stem van Bloodheart. Ze keek naar de zwarte kater die ze niet erg lang geleden nog ontmoet had toen Rosesheart haar prooi wilde stelen. Ze dacht terug aan de eerste ontmoeting met Rosesheart. Dat we ruzie maakte om een miezerig muisje was de eerste gedachte van Bloodheart. Ze keek bij die gedachte meteen naar de poes naast haar en meteen was ze vrolijk. Bloodheart ging staan en zwiepte met haar staart. De Bomen die om haar heen stonden waren nog boompjes van 2 jaar terug, nu stonden ze in volle bloei. Net als de bladeren aan de takken van de zelfde boom.


Let the battle begin O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let the battle begin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: