[Idee] Warrior Cats journaal!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Idee] Warrior Cats journaal!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdance
StarClan
[Idee] Warrior Cats journaal! Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimema 24 aug 2015 - 21:46

Hey hey,
Kip, Anouk, San, Lolo, Stephie en ik hadden in het AOT een soort van journaal bedacht over de gebeurtenissen in de RPG. Wat we hiermee bedoelen is dat een groepje mensen die dit graag willen en actief zijn iedere maand een soort van verslag/journaal maken over de afgelopen gebeurtenissen in de RPG, zoals bijv. Brat gaat vreemd met Ripa, of Futuresong blijkt kittens te verwachten van Ashdrizzle, etc etc. De bedoeling hier van is is dat iedereen een beetje bijhoudt wat er aan de gang is, want we begonnen hiermee sinds dat Anouk niet meer wist wat er op dit moment aan de gang was. Het is niet bedoelt voor OOC dingen, maar écht in de RPG, zodat je dus soepeler en sneller weer terug in de RPG komt te zitten.
xx,
Nynke



[Idee] Warrior Cats journaal! 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Idee] Warrior Cats journaal! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimema 24 aug 2015 - 23:24

Je kan hier best n topicje voor openen bij creatief of iets in die zin. Naar ervaring ga ik hier geen speciaal board of iets voor maken, want meestal loopt t na een tijdje wel een beetje dood, vanwege drukte etc.


[Idee] Warrior Cats journaal! RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 11:44

Het lijkt me wel een leuk idee mits het actief kan worden gehouden en om de maand of twee maanden ofzo dus vernieuwt met nieuwe dingen die in de rpg gebeurt zijn. Ik ben nieuwsgierig of het iets wordt. En bedoel je een krant zoals 'maak dat de kat wijs' of echt een filmpje zoals 'het nieuws'?


[Idee] Warrior Cats journaal! Adnfja[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! 2gxnp75[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! Cyber_pixel[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! 34nodx3[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! Teeth_dogs
[Idee] Warrior Cats journaal! 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 11:51

Meer een soort van 'intervieuw'. c: Wat ik hiermee bedoel:
Stel je voor, 7 spelers hebben er zin in en hebben genoeg tijd. Ze hebben allemaal een hoofdaccount, en de hoofdaccount van 1 is bijvoorbeeld een kitten uit ThunderClan, dan gaat hij/zij die topics doorspitsen op het ThunderClan territory en camp. 2 is het actiefst in BloodClan, dan doet hij de Twolegplace en BloodClancamp etcetra etcetra. 1 van hen gaat ook de Accountmarkt, dus Storylines, kitten verwachtingen enzo doorspitsen. Wanneer ze dat gedaan hebben, maken ze een stukje tekst wat aanloopt op de ander, met hun hoofdaccount uit die Clan/Rogue. Bijvoorbeeld: Ik ben heel actief met Snowkit, ben gekozen tot schrijver over ThunderClan, spits de topics door en ga in de huid van Snowkit een stukje erover schrijven.

Snowkit:
"Hoe het dus gaat in ThunderClan, zeg je? (Praat over de gebeurtenissen in ThunderClan op haar manier). En dan gaan we nu naar de ShadowClan, onder leiding van Tallshadow." (Stel je voor)
Zoiets moet het dan voorstellen, en dan om de één of twee maanden, als het niet dood loopt. :')
Misschien dat ik het bij eventen ga plaatsen c:



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
[Idee] Warrior Cats journaal! Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 12:34

is een leuk ideetje. Kan wel iets leuks worden. Ik hoop dat het succes heeft :3 ik mis de wc krant wel een beetje dus hoop dat dit iets wordt


[Idee] Warrior Cats journaal! Adnfja[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! 2gxnp75[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! Cyber_pixel[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! 34nodx3[Idee] Warrior Cats journaal! 10pvxmw[Idee] Warrior Cats journaal! Teeth_dogs
[Idee] Warrior Cats journaal! 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 15:44

Mocht dat trouwens teveel werk blijken - het is namelijk inderdaad een leuk maar ook erg ambitieus idee - dan kan je altijd nog iemand aanwijzen naar wie mensen grote gebeurtenissen kunnen pm'en en dat diegene dat allemaal in bullet points onder elkaar zet. Dan heb je wel het handige dat iedereen op de hoogte is, maar kost het veel minder tijd en is het dus makkelijker vol te houden (:
Slechts voor wanneer jullie merken dat het teveel tijd opslokt ^^


[Idee] Warrior Cats journaal! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 15:47

Ik vind het een heel leuk idee, vooral omdat ik zelf eigenlijk nooit door heb wat er allemaal in de RPG gebeurd c': Het lijkt me dan wel een goed idee om het wat simpel te houden, want hoe meer werk er in gestoken moet worden, hoe minder zin men erin heeft. Bovenstaand idee van Emma is wel heel handig, gewoon PB'en als er iets van belang gebeurd in de RPG c: Veel succes als jullie ermee gaan beginnen!


i can't explain what i mean
[Idee] Warrior Cats journaal! Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 16:55

Goed idee! Ik zou wel mee willen helpen als dat kan...


[Idee] Warrior Cats journaal! 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
[Idee] Warrior Cats journaal! Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Warrior Cats journaal!   [Idee] Warrior Cats journaal! Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 16:58

Bedankt voor de tips mensen! C: 'K zal vandaag nog een event topic over dit aanmaken, om te kijken of dit een soort van kan enzo x3



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
[Idee] Warrior Cats journaal! Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Warrior Cats journaal!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: