[Discussie] Onrealisme?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Discussie] Onrealisme?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Howl
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 16:38

Hier ga ik dan, een eerste echte discussie openen.

Sinds ik veel actief ben met Howl bij Bloodclan valt me wat op... het onrealisme bij sommige karakters. Nu snap ik ook wel dat het moeilijk is om je karakter slecht te laten doen, maar dit los je niet op met het uitmoorden van 100 NPC's of echte accounts in maar 2 posts tijd. Dat is gewoon onrealistisch en kan niet. Tenzij je als je kat een kitten van 2 maanden vermoord, dat is zo gebeurd.
Nu wil ik kijken of we dit probleem aan kunnen pakken. Mocht het zijn doormiddel van een 'hoe RPG ik slecht zonder het te laten overheersen' cusus of gewoon door het simpelweg eruit gooien van katten die zich niet kunnen gedragen. Ik heb de meest rare dingen voorbij zien komen. Van katten die in hun eentje een duitse herder kunnen doden tot messen aan halsbanden. Het is gewoon niet realistisch jongens, hier moet wat aan gebeuren!

Nu roep ik iedereen die dit probleem met mij deelt op te staan en te overleggen over een oplossing met mij.

Ik wil dat dit op een humane en nette manier gebeurd, anders laat ik dit topic dichtgooien of mag je niet meer meedoen aan de discussie en laat ik je uitsluiten!

xoxo Kiki out.

EDIT: Dit is geen verwijt naar de mensen die zich zo (hebben) gedragen, is wil gewoon dat we kunnen bespreken hoe het anders kan!


[Discussie] Onrealisme? 2gxnp75[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 2hqc5lx[Discussie] Onrealisme? 34nodx3[Discussie] Onrealisme? Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Discussie] Onrealisme? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 16:52

Ik wil even toevoegen dat een Clankamp niet voor niets een centraal punt is van een Clan. Er zijn altijd warriors in het kamp, zelfs overdag. Bovendien wordt er ook wacht gehouden in de boeken 's nachts. Af en toe zie ik topics dat er gewoon een kat binnen komt die
1 al opgemerkt zou zijn zodra die binnen is of zelfs erbuiten al,
2 niet in zijn eentje tegen iedereen op kan en
3 absoluut niet met iemand kan gaan lopen praten of iemand kan gaan vermoorden zonder dat de rest dat te weten komt.
Als jij opeens n vreemde hoort in je huis zonder dat er iemand uitgenodigd is dan gaan er ook belletjes rinkelen. Bovendien kunnen katten nog eens ruiken ook of r n indringer in de buurt is.


[Discussie] Onrealisme? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
[Discussie] Onrealisme? Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:03

Ik ben het wel met je eens! Wat ook niet realistisch is, is dat een kitten al van alles kan doen. De oogjes kan pas open vanaf een paar weken en de eerste woordjes komen meestal rond de één maand; het is dan eigenlijk ook onmogelijk dat een kitten op één maan oud al volledige zinnen en goede grammatica praat. Ook is het niet realistisch dat een kitten van onder de vijf manen een prooi kan vangen.

Ook is het onrealistisch dat Clankatten (of andere niet-BloodClanner) eigenlijk vrijwel nooit bang zijn als ze een BloodClanner tegenkomen. Denk erom dat Scourge Tigerstar (of Tijgerster) in één beweging vermoordde en dit toont aan dat ze echt heel sterk zijn. Jongens, de BloodClan heeft echt een hele reputatie om hun naam staan van moorden, net zoals de meeste Rogues, trouwens. Daar begin je ook niet een gezellig praatje mee; zelfs niet als je karakter de lak heeft aan de regels of heel roekeloos is. Je kat moet een beetje dom zijn en niet voor zijn eigen veiligheid kunnen zorgen wil hij een gesprek aangaan met de BloodClan of Rogues.


[Discussie] Onrealisme? 29429sk


Laatst aangepast door Foxfire op ma 31 aug 2015 - 17:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Discussie] Onrealisme? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:22

Het is echter ook niet zo, om even op hierboven te reagern, dat Clankatten niet tegen een BloodClanner opgewassen zijn. Ik zou mijn kat van een jaar of 3 echt nie bang laten zijn voor een ukje van 12 manen dat even stoer komt doen tbh. Een BloodClanner met evenveel ervaring als zijn tegenstander kan alsnog verliezen. Hetzelfde met een Clankat, rogue of kittypet.


[Discussie] Onrealisme? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
[Discussie] Onrealisme? Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:28

Klopt, het is natuurlijk niet zo dat de Clankatten niks kunnen tegen de BC - ze zijn niet voor niets de grote boskatten en zo. Maar als je de boeken leest is het al snel duidelijk dat echt bijna alle katten bang zijn voor BloodClan, al is het maar door de verhalen. En ik bedoelde ook wat meer over een gezellig praatje tussen een BloodClanner x Clankat, want ze zijn een soort aartsvijanden. En opnieuw, natuurlijk kan er ook een 'goed' iemand in de BC zitten, maar dan nog moet er eerst wel iets van angst en/of vijandschap zijn vind ik, voor het realisme. Maar dat is natuurlijk hoe ik het ervaar ^^


[Discussie] Onrealisme? 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
[Discussie] Onrealisme? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:05

Ik denk dat een van de grootste oorzaak van onrealisme nog altijd het oplopen van verwondingen is, maar omdat dit in een ander topic al grootschalig is besproken, ga ik hier niet verder op in.

Dit linkt wel in op een klein puntje dat ik ook wil bespreken, namelijk wanneer een Bloodclan kat/rogue zich op clangebied begeeft. Het komt bij mij over dat grenzen niet zo heel veel meer betekenen en dat katten er heel snel gewoon overheen gaan, terwijl dat meestal een van de ergste regelovertredingen is die je kan maken. Like, het komt nu over alsof katten 'gewoon even' ander clangebied inlopen en helemaal niet bang zijn voor de consequenties.
I mean, als je een clankat tegenkomt, in een patrouille, kan je niet heel erg dreigend overkomen :")
Maar omdat wonden als een extra soort iets worden gezien, levert dit meestal ook nooit consequenties op en dat stoort mij wel iets


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
[Discussie] Onrealisme? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:06

Ja ik snap wat je bedoeld, maar dat respect van rpger op rpger is er dus ook pas echt als het goed gedaan wordt. Ik denk dat het ook per kat verschilt hoe mensen erop reageren. Persoonlijk laat ik mijn kat sneller bang zijn voor een BloodClanner die niet elke dag zo'n beetje op het territorium loopt rond te zwerven.


[Discussie] Onrealisme? Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfang
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Beertje «
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons ‣
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxfang
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:15

Ik vind het dat jullie gelijk hebben. Het meeste is al gezegd ^^, maar ik vind het ook vreemd dat een Rogue, Bloodclanner of andere Clan-kat zomaar in het kamp kan lopen en even een prooi stelen van de prooihoop of in de Nursery glippen en dan een kitten kan stelen. Ik bedoel, het kan... maar dan zou het kamp echt wel héél onbeschermd zijn. Daarbij zie ik ook dat een gevecht tussen een BC en een andere kat (Niet BC dan ^^) soms ook heel onrealistisch verloopt. De Bloodclanner is meestal heel bloeddorstig en maakt de andere ervaren kat bijna dood, terwijl hij amper een schrammetje oploopt.

Ik wil best met jullie naar een oplossing zoeken :3, misschien kunnen we zoals Kieks al voorstelden een cursus opstellen. x


If you can't handle my LIES you don't deserve the THRUTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 18:19

Het is ook zo dat er in Bloodclan slechts één soort type van karakter is, en dat is gemeen/slecht etc etc. Er zijn dan nog wat variaties, maar vaak blijft slecht zijn toch een van hun hoofdkarakter trekken. Ik denk dat aangezien bijna iedereen (ik zeg niet persé iedereen) hetzelfde karakter heeft er veel competitie is enzo en dat men dan abnormale dingen gaat uitspoken zodat zijn of haar kat dan toch iets speciaals heeft. In een clan kunnen er van alle soorten type katten zijn, van goed tot kwaad maar aangezien Bloodclan over het algemeen slecht is zijn er dus minder originele ideeën.

Het is ook zo dat als men zich op clan territorium waagt ze simpelweg de dreigementen om terug weg te gaan negeren. En als ze dan in een gevecht belanden, dan lijkt het alsof de Bloodclan kat een god is of zo. Terwijl het me juist logischer lijkt dat Clan katten over het algemeen sterker zijn aangezien zij echt al van jongs af aan getraind worden. Zoals waz al zei kan een kat van 12 manen geen krijger van 3 jaar aan, maar men lijkt hier geen rekening meer mee te houden

wel, dat denk ik er toch over :') bijt m'n neus er niet af als m'n mening je niet aangaat, danku. (A)


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
[Discussie] Onrealisme? Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:30

Dat van wonden ben ik ook helemaal mee eens. Eigenlijk zou het handig zijn als iedereen voor een gevecht/vechttopic even een mailtje naar elkaar stuurt om te bepalen wie wint, en ook dat ze allebei wonden krijgen ^^ Je komt niet ongeschonden uit een gevecht, natuurlijk.
Als een BC-er een patrouille tegenkomt is het natuurlijk bijna onmogelijk om te winnen, want patrouilles bestaan altijd uit zeker twee/drie warriors en dat wordt ze natuurlijk veel te link. Leeftijdsverschil is natuurlijk ook zo, kleine BC-er van 12 moons wint niet tegenover een warrior van 3 jaar.
Wat Beertje zegt over katten die het kamp in glippen en iets stelen, vind ik ook heel onrealistisch, maar het kán, dus er kan niet veel over worden gezegd, denk ik. Het is volgens mij zelfs wel is gebeurd in de boeken, maar dat kan ik me ook verkeerd herinneren.
Chi, ik vind het idd ook zo dat de BloodClan alleen bestaat uit de 'slechte' katten. Nou is dit natuurlijk logisch - want hé, het is de Bloed Clan - en mij lijkt het ook niet echt realistisch om er een goede kat in te stoppen, want die zou nooit zomaar vrijwillig joinen en weggaan zodra dat kan. Het leven in de BC is hard en daarom worden de meesten vanzelf ook hard. En wat ik heb met Zira, die heeft een hele geschiedenis en heeft daarom een rede om de TC te haten en ook om zo wrokkig te zijn ;3

Ik vind het inderdaad wel zo dat er niet altijd angst hoeft te zijn voor BC en Rogues (12 moons jonge BC-er/Rogue en 3 jaar oude warrior, bijv) maar als de BloodClanner/Rogue toch echt al ervaren is denk ik dat het alleen maar op zijn plaats is voor die angst. Neem nou Sushi; die zwerft overal rond en velen zijn toch wel bang voor haar. Maar nu ze in het RiverClan kamp is en ze gevangen genomen is, twijfelen de katten er niet aan om haar te vechten en te vernederen. Dus het is denk ik ook in welke positie de kat is. ^^


[Discussie] Onrealisme? 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Discussie] Onrealisme? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:43

Ik denk dat veel mensen dat inderdaad ook hebben Waz, misschien zelfs wel onbewust. Ook ben ik het eens met Soof dat er soms hele hordes buitenclanners in een clangebied komen, en als ze daarmee geconfronteerd worden, zij het met waarschuwing of met gevecht, heb ik zelden meegemaakt dat ze ook daadwerkelijk weggaan.
Natuurlijk snap ik dat een kat dreigender overkomt als hij niet luistert naar waarschuwingen, maar soms is het vanuit het oogpunt van een kat, Bloodclan en Rogue gelijk, ronduit dom niet te luisteren. Bloodclanners hebben eigenlijk niets te zoeken in clangebied en de voordelen van daar blijven zijn voor hen dan ook niet zo groot, Rogues hebben natuurlijk eten nodig, maar als zij verwond raken hebben ze een serieus probleem. Ze leven als het ware als Jagers/Verzamelaars, en die konden het zich niet veroorloven om gewond te raken, de Bloodclan laat dan ook niet voor niets gewonde katten achter, ze zijn een liability. Hierdoor is het ook voor die katten niet gunstig om zwaar gewond te raken, je wil echt niet uit de Bc getrapt worden omdat je lastig bent! Natuurlijk kunnen ze prima in een gevecht komen, maar vanuit de kat gezien zou het goed zijn om op tijd weg te gaan. Clankatten daarentegen hoeven zich over al deze zaken geen zorgen te maken, en dat zou hun grootste voordeel moeten zijn in gevechten tegen indringers.

Misschien is dit al gezegd, maar ik heb het redelijk vaak meegemaakt dus twee keer kan vast geen kwaad xD

Als oplossingen is er inderdaad de mogelijkheid op een cursus 'slecht' RPG'en. Ook kan je Bc accounts een 'buddy' aanwijzen zodat ze elkaar kunnen helpen en checken. Natuurlijken laten veel mensen in hun post trouwens het ook merken als ze iets onrealistisch vinden gaan, vaak staat er dan iets als dat de kat het niet geloofde of dat die geïrriteerd raakt ofzo, ik raad aan om vooral in gevechten gewoon de post van de ander goed door te lezen en je dan te bedenken wat een realistische, dus niet stoere, gave of imposante, maar realistische reactie is :')


[Discussie] Onrealisme? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
[Discussie] Onrealisme? Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:48

Over het in kampen binnendringen: ik snap dat het soms echt kan gebeuren, maar volgens mij is iets als het stelen van prooi op klaarlichte dag redelijk onmogelijk. Zelfs grenzen oversteken zou niet heel makkelijk moeten zijn. Op dit moment zijn er nogal wat spanningen tussen de clans, dus grenzen worden nu juist strenger bewaakt. Een territorium binnensluipen is natuurlijk nog wel te doen, want de grens is lang en kan natuurlijk niet voortdurend overal bewaakt worden, maar het zou ook niet zo verschrikkelijk makkelijk moeten zijn om zo dicht bij het kamp te komen.

Verder heb ik altijd het idee dat als een clankat en BloodClanner even oud zijn, die laatste dan vaak wel sterker zou moeten zijn, omdat katten bij BloodClan volgens mij veel zwaardere vechttraining krijgen die ook gericht is op doden. Maar als het inderdaad 3 jaar tegen 12 manen is, wint de ervaring wel, zou je zeggen, al hangt het natuurlijk van de kat af.

Volgens mij kunnen slechte katten net zo veel diepgang hebben als goede. In een normale clan zitten overwegend goede katten, maar die proberen zich volgens mij (over het algemeen) ook niet te onderscheiden door hoe verschrikkelijk goed en geweldig ze zijn. Het zou dus volgens mij als je een slechte kat bespeelt ook helemaal niet nodig hoeven zijn om je te onderscheiden door proberen overal bovenuit te steken in slechtheid.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[Discussie] Onrealisme? 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:58

Wat Emma zegt, ben ik het ook compleet mee een. Rogues/Bloodclanners hebben niet veel te zoeken bij de clans, maar als ze hun nieuwsgierigheid niet kunnen drukken moeten ze ook de gevolgen daarvan in zien. Dan kan je topic wel zogenaamd dicht zitten, maar als je op Clangrond bent dan vind ik het moeten kunnen dat de desbetreffende Clan dat topic elk moment binnen moet kunnen vallen, dicht of niet. Zo ging het vroeger op Wolf Story met de Shadows, die mochten vreemde wolven uit hun gebied verjagen en hadden zo de 'macht' over dat ene stuk grond. Ik vind dat clans dat ook moeten mogen. Ongeacht of het topic dicht zit. Zodra het een Rogue/Kittypet/Bloodclanner bevat moet een Clankat er altijd bij kunnen om ze te verjagen.

Zo'n cursus RPG'en kan wel gemaakt worden, maar dat gaat ook weer tijd kosten. Ik denk dat  het ook goed is om de mensen die neit zeker zijn van hun slechte karakter ze moeten kunnen oefenen in het Newbie gedeelte zodat mensen ze kunnen beoordelen. Dit moet natuurlijk wel opbouwend gebeuren, want anders is het voor de persoon in kwestie ook niet leuk.

Wat Loïs zegt klopt ook, als een kat een lagere rang/leeftijd heeft mag deze minder gevreesd worden. Als een kitten oog in oog komt te staan met een volwassen Bloodclan kat dan is het natuurlijk wel zo dat die kitten bang moet zijn, er gaan immers wilde verhalen in de clans de ronde over de Elite! Misschien is het handig om hier wat regeltjes hiervoor te maken.

EDIT want Floriske postte: Over de diepgang van een karakter ben ik het ook wel met je eens. Kijk nou naar de clans in de boeken. Tigerheart was een Shadowclanner voordat hij compleet evil werd. Tallstar was een hele lieve vriendelijke leider, maar Windclan heeft ook wel leiders gehad die minder vriendelijk waren. Het ligt echt in de aard van het beestje. Nu zijn de Bloodclanners wel (bijna) altijd uit op moord, ik vind dat het ook wel is zo mag zijn dat er wat minder moordlustige 'ik-maak-alles-op-mijn-pad-dood' katten mogen zijn daar!


[Discussie] Onrealisme? 2gxnp75[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 2hqc5lx[Discussie] Onrealisme? 34nodx3[Discussie] Onrealisme? Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
[Discussie] Onrealisme? Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:06

Vinden jullie dat ik er meer op moet gaan letten wat slechte karakters betreft? Ik heb er nu nog nooit wat van gezegd, omdat ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe diegene zijn eigen kat speelt als het maar niet te ver gaat en dat gaat het soms misschien wel.
Al vind ik wel dat Bloodclanners en Rogue's in clangebied moeten kunnen posten, maar dat inderdaad er een grote kans bestaat dat ze dan gepakt worden. Op die manier krijg je misschien ook wat meer activiteit als er geprobeerd wordt om katten weer terug te halen.
Dit is even mijn korte mening, omdat ik nooit zo goed weet of ik me wel in discussies moet mengen. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarom XD .



[Discussie] Onrealisme? Eki8z
[Discussie] Onrealisme? ZrDY9U2[Discussie] Onrealisme? 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:12

Ik ben het met Floriske en Julia eens. Ik snap dat je personage ver kan komen door veel moorden te plegen en sluw en kil te zijn maar er zullen toch ook wel wat bloodclan katten zijn die gedwongen worden om 'slecht' te zijn? Of ze zijn bang dat ze of een dierbare iets aangedaan word? Er bestaat trouwens ook niemand die alleen maar slecht is. Veel 'slechte' bloodclanners hebben ook een partner wat betekent dat ze ook goeds in hun hebben. Het is ook realistischer als ze met een rede zich zo te gedragen. Bijv. Scourge omdat hij is aangevallen door Tigerpaw.


[Discussie] Onrealisme? 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
[Discussie] Onrealisme? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:16

@Julia
Misschien dat Claw soms van een paar BCers hoort die /te veel/ herrie schoppen in clangebied en dat Claw deze dan ook er op aan spreekt (als dat tegen de principes van hem in is) dan denken mensen vanzelf wel van 'oh ja, niet té vaak doen'.

Maar ik denk dat Clankatten dan ook niet 24/7 in BC gebied moeten zitten om precies dezelfde reden, daar is het zelfs nóg gevaarlijker, aangezien de katten die daar rondlopen je wel zomaar vermoorden.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
[Discussie] Onrealisme? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
[Discussie] Onrealisme? Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:22

Dat zou ik kunnen doen inderdaad. Al zou Claw dat alleen doen als het slecht is voor het imago van de Elite anders kan het hem namelijk helemaal niets schelen. Dat is ook een beetje het probleem, als er veel katten gevangen genomen worden is het anders natuurlijk maar als er eentje mist dan interesseert hem dat niet. Tenzij het ook hierbij invloed heeft op het imago van de Elite.
Het is een beetje wikken en wegen hierbij denk ik.



[Discussie] Onrealisme? Eki8z
[Discussie] Onrealisme? ZrDY9U2[Discussie] Onrealisme? 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:24

Ja, het is een beetje lastig om het in de RPG te doen denk ik? Aangezien als er allemaal dingen gebeuren het alleen maar goed is voor Bloodclan. Maar hou er wel rekening mee dat zoals Cyber nu Windclan aan heeft gevallen, het wel zo maar is kan zijn dat Windclan wraak wilt en terug gaat komen en het kamp van Bloodclan aanvalt! Op zo'n manier zou het wel kunnen.


[Discussie] Onrealisme? 2gxnp75[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 2hqc5lx[Discussie] Onrealisme? 34nodx3[Discussie] Onrealisme? Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
[Discussie] Onrealisme? 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:26

Dat is een goede oplossing lijkt me.
Op die manier krijg je interactie van twee kanten.



I'm hunting with StarClan
[Discussie] Onrealisme? R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
[Discussie] Onrealisme? DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: [Discussie] Onrealisme?   [Discussie] Onrealisme? Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:31

Precies! Dat zou dan ook weer betekenen dat als katten wat uitvreten, er een tegen reactie verwacht kan worden. Dan kan de leider wel beslissen of hij hier blij mee is of niet en zo heeft een keuze in de RPG ook een consequentie in de RPG.
Verder denk ik dat er misschien een gedeelte bij het Newbie subforum kan komen waar een 'curus' slecht RPG'en neergezet kan worden en katten hun slechte karakters kunnen oefenen en verbeteren zodat ze niet zich zomaar in de meest bizarre situaties werken!


[Discussie] Onrealisme? 2gxnp75[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 10pvxmw[Discussie] Onrealisme? 2hqc5lx[Discussie] Onrealisme? 34nodx3[Discussie] Onrealisme? Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Discussie] Onrealisme?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: