;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ;; I wanna dream | Sagepaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Echopaw
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 23:40

Sage had het goed. "Jup, ik heb een zusje, Pandapaw" knikte Echo. Vervolgens moest de tabby apprentice. Oké, Echo zelf was niet de meest fantastische lie detector. Beste vriendin rogue, dat kon. Crush op een oudere kater? Just, whut? En vervolgens dacht ze eraan de clan te verlaten? Al starend richting de grond bleef de Shadowclanpoes even denken. "Crush op een oudere kater? Die laatste twee klinken allebei super onlogisch, dus die denk ik dan maar..." gaf de kattin maar toe. Ze wist het echt niet precies. De glimlach die op de snuit van de andere apprentice lag gaf niets weg. Ze stond er alleen voor.


;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 HxSLHVT
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 A12SBeM;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 19:27

Sage smaalde toen ze het goed leek te hebben, nu had ze toch nog iets van mensenkattenkennis. De zwart-witte poes, waarvan ze de naam eigenlijk alweer vergeten was, vertelde dat ze een zusje genaamd Pandapaw had. Sage had ergens ook wel een zusje gewild, maar met haar broertje nam ze ook meer dan genoegen, al was hij soms wel iets te beschermend over haar. "Crush op een oudere kater? Die laatste twee klinken allebei super onlogisch, dus die denk ik dan maar..." mompelde de kattin toen. Sage keek haar nog steeds glimlachend aan, de opties die ze gegeven had, waren niet al te simpel. "Wie weet heb je het wel goed," sprak de poes toen. Ze was niet echt van plan dat soort intieme details aan een poes te vertellen die niet uit haar Clan kwam. Ze mocht lekker blijven raden. "Maar dat mag je zelf uitvogelen."  
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 23:51

Ze ging niet eens vertellen wat de waarheid was! Echo strekte haar kop zo mogelijk wat verder boven zich uit, en wilde even iets zeggen om tegen haar in te gaan, maar ze kon echt maar weinig bedenken. Bovendien wilde ze niet veel jonger lijken tegenover de oudere apprentice, dus hield ze haar snuit maar gewoon dicht. "Ik hou het maar op die crush op die oudere kater," meldde ze met een klein knikje. Dat geloofde ze niet. Gezien de poes niet wilde vertellen wat de leugen was, had het ook geen zin om verder te vragen. Maar ze kon wel verder gaan op wie weet het verkeerde. "Ik neem dan maar aan dat Riverclan niet zo'n leuke clan is," sprak de zwart-witte poes doodleuk.


;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 HxSLHVT
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 A12SBeM;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 19:40

Sage greens even toen ze de poging tot protesteren van de poes zag, maar die gaf het toch maar op. Sage had de fout gemaakt om toch wat persoonlijke dingen te vertellen en dus zou het niet wijs zijn om haar oprecht de waarheid te vertellen. Wie wist wat de verkeerde persoon met de juiste informatie kon doen. "Ik hou het maar op die crush op die oudere kater," concludeerde de zwart-witte poes toen. Sage gaf haar even een scheef glimlachje, nog steeds niet laten ziend of ze het bij het rechte eind had of niet. Ergens vond Sage het best leuk om met anderen te spelen, maar ze liet het nooit veel te ver gaan. De volgende vraag van de Shadowclanner raakte haar ergens toch wel. "Ik neem dan maar aan dat Riverclan niet zo'n leuke clan is," zei de poes toen, op een toon die Sage niet zo kon waarderen. "Als je vriendjes bent met Butterstar is het vast heel leuk," antwoordde Sage toen wat op norse toon. Er was altijd een soort it-crowd, en het waren vooral Butterstar, Futuresong en het drama waar ze zich op dat moment mee bezig hielden. Soms had Sage het gevoel dat de hele Clan haar maar een zorg kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 10:36

Dat leek haar toch wel een soort van te raken. Zou het dan toch niet waar zijn? Ze zou het uitvinden. De poes klonk nors toen ze wat zei over vrienden van Butterstar. Zover als dat mogelijk was liet Echo een wenkbrauw rijzen. "Je leader trekt katten voor?" snortte ze, een kort knikje gevende. "Dat klinkt inderdaad niet al te nice," Weer knikte ze even, bedenkend wat ze over haar eigen clan erbij kon melden. "Ik zou m'n clan nooit verlaten. Shrewstar behandelt ons heel eerlijk," vertelde ze. Beetje promotie maken kon geen kwaad. Bovendien sprak ze kwaad over Butterstar, dus als de andere apprentice toch trouw aan haar was zou ze wel wat zeggen, toch?


;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 HxSLHVT
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 A12SBeM;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 0:29

Haar antwoord gaf behoorlijk wat negativiteit over haar Clan weg, en daarmee ook misschien één van de waarheden die ze in haar 'spelletje' had genoemd. Ze dacht er in werkelijkheid over na om de Clan te verlaten, en het leek nu ook steeds duidelijker te worden op de manier waarmee ze over Riverclan sprak. Er was eigenlijk gewoon niets meer voor haar. Ze had weinig vrienden, haar familie moest ze niet en haar Clanleider kon het zich niet veroorloven om naar haar om te kijken. Die had alleen belang voor haar eigen naaste familie en haar in-crowd. "Je leader trekt katten voor? Dat klinkt inderdaad niet al te nice," sprak de Shadowclanner. Voortrekken was misschien een groot woord. "Niet zozeer voortrekken, ze heeft gewoon geen oog voor iemand behalve haar vriendjes," legde Sage uit. Ze deed altijd zo moederlijk, maar wanneer er echt iets aan de hand was, was de poes nergens te bekennen. Het kon ook gewoon zo zijn dat Sage zich niet thuis voelde in de familie die de Riverclan moest zijn. "Ik zou m'n clan nooit verlaten. Shrewstar behandelt ons heel eerlijk," ging de andere poes toen verder. Sage greens even kort. "Als ik van Clan kon veranderen..." de zin maakte ze echter niet af, omdat ze hem toch niet echt meende. Erg veel interesse in Shadowclan had ze ook niet. Waarschijnlijk zat ze voor eeuwig vast in de Riverclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 19:45

Niet voortrekken, maar ze lette alleen maar op d'r vriendjes. Voor Echo klonk dat eigenlijk nog erger. Alsof ze gewoon iedereen zou negeren, behalve die katten die ze mocht. Wauw. Leuke clan was dat. Ze begon serieus eruit op te maken dat ze nooit naar Riverclan moest stappen, niet eens zou willen proberen. Niet dat ze dat al wilde. Immers was Shadowclan toch de beste clan. Haar geboorteclan, waar haar cultuur en een groot deel van haar bloed lag. Als ze van clan kon veranderen, maakte Sagepaw haar zin niet af. Echo hield haar kop iets scheef en bewoog een wenkbrauw, voor zover dat kon. "...wilde je waarheen? Ik denk niet dat enige andere clan je zou accepteren," Zo was het nu eenmaal. "Je kunt altijd nog rogue worden. Of... naar Bloodclan," De gevlekte poes trok een vieze snuit.


;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 HxSLHVT
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 A12SBeM;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: ;; I wanna dream | Sagepaw   ;; I wanna dream | Sagepaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 22:46

Sage's blauwe ogen keken even naar beneden, naar haar poten die op dit moment aan de grond genageld leken te zijn. Ze kon het niet zo goed bevatten dat ze er echt over nadacht om de Clan te verlaten, laat staan dat ze het aan een volstrekt onbekende kattin vertelde. Raar genoeg was er toch genoeg vertrouwen tussen Sage en deze poes - waarvan ze de naam niet eens wist - om haar diepste geheimen te vertellen. "...wilde je waarheen? Ik denk niet dat enige andere clan je zou accepteren," maakte de poes haar zin af. Ze had wel gelijk. Geen Clan zou haar toelaten, en alleen... "Alleen redt ik het niet," gaf ze toen maar toe. Jagen kon ze zeker wel, maar er waren genoeg katten - vooral rogues - die veel en veel sterker waren dan zij ooit zou zijn. Ze had geen kans in haar eentje, en dat wist ze zelf ook wel. Ze zou echter nog liever doodgaan dan zich bij de Bloodclan te voegen. "Ik zit vast in Riverclan," zuchtte de grijsbruine kattin toen. Er waren geen andere opties voor haar. 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
;; I wanna dream | Sagepaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: