Don't you? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Don't you? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 23:15

Ze bleef staan, en dat bood Tall genoeg zekerheid om uiteindelijk te gaan zitten. Dit was een soort teken dat ze bij hem zou blijven, een belangrijk punt in hun relatie, voor zover ze die hadden. Toch had de kater gehoopt dat het niet onder deze omstandigheden zou hoeven zijn. Dat ze ook gewoon vrolijk hadden kunnen rondrennen, hun zoveelste gekke avontuur aan het beleven waren. Al was dat misschien minder waard geweest, want Little zei nu in de stilte dat ze bij hem zou blijven, ook als hij zo'n emotioneel wrak was als nu. Dat zei meer dan zeggen dat je bij elkaar zou blijven in mooie tijden, mooie tijden waren makkelijk, iedereen kon dat. Dit was de kunst, die zij zich meester moesten maken. "We hebben ook nooit een normaal gesprek," Grinnikte hij uiteindelijk, nog steeds wat zwakjes in zijn stem, maar duidelijk beter dan zojuist toen de poes hem de lastige levensvragen gesteld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Don't you? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:39


Toen ze de woorden van de veel grotere kater hoorde nam ze een klein stapje achteruit en priemde ze haar al iets vrolijkere groene blik in die van hem. "Niet mijn schuld hoor!" Miauwde ze ontkennend terwijl ze een kleine grijns op haar gelaat zette. Misschien werd het inderdaad maar eens tijd dat ze zich wat positiever ging gedragen. Het was vast niet fijn voor hem, net nu zijn broer dood was dat zij zich als een depressieve uk ging voordoen. "Dus, ik ga terug naar mijn eerste intentie; jou afleiden." Klonk ze, haar toon al iets blijer. "Wat wil je doen? Of moet ik deze keer met een fabulous idee afkomen?" Haar ene wenkbrauw schoot de hoogte in en met nog steeds de grijns op haar gelaat behoudende keek ze hem aan.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Don't you? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 18:10

Hij moest lachen toen de poes zichzelf snel onttrok aan de schuld, en knikte schuldbewust. Oke dan, dan was het zijn schuld. Deze keer sowieso, want door de bloem, en het feit dat hij niet als een emotioneel hoopje op de vloer lag, was dit geen normaal gesprek geworden. Gelukkig leek de poes het niet erg te vinden dat dat zo was, en kwam ze juist terug op waar het origineel over gegaan zou moeten hebben. "Dus, ik ga terug naar mijn eerste intentie; jou afleiden." Tall grinnikte, en schudde ongelovig zijn hoofd, waar had hij zulke leuke vrienden ook alweer aan verdient? "Wat wil je doen? Of moet ik deze keer met een fabulous idee afkomen?" Hierbij keek hij haar onderzoekend, maar ondeugend, aan. "Kan je dat dan?" Vroeg hij plagend, waarna hij even zijn borstkas een ferme lik gaf en zijn rug strekte. "Laat maar zien dan!" Hij was wel benieuwd om eerlijk te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Don't you? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 23:37


Toen de kater haar plagend had toegesproken had ze haar mond ietwat geopend en keek ze hem beledigd aan. "Pas maar op, straks zet ik stiekem een spin in je nest als je aan het slapen bent!" Dreigde ze, hem bloedserieus aankijkende. Echter brak er nadien toch een lach uit op haar gelaat en keek ze hem vrolijk maar tegelijkertijd ook nadenkend aan. "Euhm.. Wat dacht je van vechttraining? Ik ben best benieuwd wat je van m'n nieuwe trucjes vind." Stelde ze voor terwijl ze een wenkbrauw wiebel maakte.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Don't you? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 2:26

Hij wilde lachen na zijn plagende opmerking, maar keek in plaats daarvan redelijk geschrokken zodra haar dreigement zijn oren bereikte. Dat zou ze niet doen toch? Had hij eindelijk dat ene stomme beest weg, kwam er een nieuwe! Even overwoog Tall dan ook om de poes te smeken om genade te hebben, maar dat bleek niet nodig want ze barstte al in lachen uit. Waardoor hij haar beteuterd aankeek, telkens weer trapte hij hierin, het was inmiddels meer beschamend dan grappig. Nog steeds wel een beetje grappig though. "Euhm.. Wat dacht je van vechttraining? Ik ben best benieuwd wat je van m'n nieuwe trucjes vind." Tall schoot meteen in de lach, hij kon het niet helpen maar de combi van haar gezichtsuitdrukking met de toon van haar stem was geen combi om serieus te nemen. Vandaar dat hij, toen de lach opgehouden was, niet een heel serieus antwoord gaf. "Oef," Zei hij in plaats daarvan, naar de grond kijkende en diep onder de indruk zijnde, "Ik weet niet of dat te fabulous voor me is hoor," Waarbij hij haar aankeek met vrolijk twinkelende ogen, en een lach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Don't you? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 16:38


Zodra de bruine tabby in de lach schoot zette Little een pruillip op en keek ze hem beledigd aan. Was hij haar nu aan het uitlachen? Omdat hij dacht dat ze toch niet kon vechten en dus hij zijn tijd aan het verdoen was?! Little schudde haar kopje, wetende dat Tallshadow helemaal niet zo in elkaar stak. Maar waarom was hij dan in de lach geschoten? De grijze kattin besloot maar vrede te sluiten met het feit dat ze daar nooit achter zou komen. Na zijn laatste zin haalde ze eventjes haar schouders op. "Nou.. dan vraag ik wel aan Ashdrizzle of hij me wilt helpen.." Miauwde ze nadien zachtjes, hopende de reactie te krijgen die ze wou.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Don't you? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimema 19 okt 2015 - 13:39

Ze leek lichtelijk beledigd door het feit dat de kater haar had toegelachen, maar ze zou er wel overheen komen. Bovendien was hij hier niet de evil kat, maar Little was dat. Haar volgende zin maakte dat wel duidelijk, het was gewoonweg niet eerlijk. De kater's mond viel open terwijl zijn ogen zich vernauwden. "Evil.." Mauwde hij geamuseerd, maar duidelijk wel lichtelijk jaloers. Zou ze dit ook ooit tegen Ash zeggen? Vast niet, die kater verdiende ongetwijfeld al haar aandacht. Mind the sarcasm though. "Dit kan Ashdrizzle helemaal niet," Besloot hij uiteindelijk, een competitieve blik in zijn ogen. Wedden dat hij dit beter kon! Die kater was te soft, te onvoorspelbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Don't you? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimema 19 okt 2015 - 19:05


De grijze kattin greens even om zijn reactie en haalde luchtig haar schouders op. "Oh, wie zegt dat? Ash kan veel meer dan je denkt hoor." Miauwde ze, op een toon die aangaf dat ze het allemaal heel logisch vond. Misschien dat ze de grijze kater ook expres bij zijn korte naam had genoemd, net zoals ze dat bij Tall ook altijd deed. Even keek ze in het rond, om uiteindelijk dan toch haar groene blik op de bruine tabby te richten. Een speelse glimlach krulde zich om haar lippen. Dus, wat was het verdict?
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Don't you? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimema 19 okt 2015 - 19:32

Hij keek verbaasd op toen ze hem tegensprak, en al helemaal omdat ze de kater bij zijn korte naam genoemd had. Hij sprong meteen op, en schudde zijn hoofd. "Ik ben er heilig van overtuigd dat 'Ash' het niet net zo goed kan als ik," Antwoordde hij de poes, en wenkte met zijn hoofd. "Dat zal ik je wel even laten zien," Want hij kon het natuurlijk niet hebben dat die kater hoger op het lijstje stond dan hij, waar had hij dan zo hard voor gewerkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Don't you? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimema 19 okt 2015 - 21:23


Ze had moeite om de grijns die op haar gezicht geplakt stond in bedwang te houden. Zeker na zijn dramatische zin kon ze het niet laten om de grijns te laten uitbreken in een enorm brede lach. Echter had ze dit pas gedaan nadat hij zich had omgedraaid. Zodra hij zich weer tot haar richtte sloeg ze de lach van haar gelaat af en keek ze hem opnieuw wat twijfelend aan. "Zeker? Ik wil je tijd niet verdoen of zo.. Daarbij hadden Ash en ik toch nog een keer afgesproken om iets leuks te gaan doen.." Ze haalde haar smalle schouders op en liet haar groene blik afdwalen, proberende om de lach onder controle te houden.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Don't you? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 0:36

Nu werd 'ie mooi! Het was niet alsof Tall hier het geduld of de tijd voor had! Zijn lontje was korter dan normaal, en het einde bijna bereikt. Hij had geen zin om tegen Little te tieren, maar echt zin om nu nog iets anders te doen had hij ook niet. Vandaar dat Tall zich omdraaide, en de poes fel aankeek. "Als je zo graag iets met 'Ash' wil doen, zijn dat jouw zaken," Mauwde hij, gepijnigd en niet in zijn hum, "Je weet wat ik van hem denk, maar het is jouw vriend, betrek mij er gewoon niet bij," En na die woorden sloeg de kater kwaad met zijn staart en stalkte weg. Zijn ademhaling ongecontroleerd omdat woede ook andere emoties triggerde waar hij liever niet mee dealde. De kater had geen zin om nu nog iemand te zien. Niemand mocht hem zo zien. En Little kon voor zijn part naar 'Ash' gaan als ze dat zo graag wilde, blijkbaar betekende hij toch niet genoeg.

> Tall topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Don't you? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Don't you?   Don't you? - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 6:18


Verbaasd had ze geluisterd naar Tall's woorden voordat hij vertrokken was en haar achterliet met hangende oortjes. Maar.. zo had ze het helemaal niet bedoelt! Ze wou juist afwachten en op het juiste moment in lachen uitbarsten zodat hij ongeschonden mee kon lachen. Maar nu.. wat moest ze nu doen? Haar groene blik zag hem algauw verdwijnen. "Maar zo bedoelde ik het niet.." Mauwde ze nog, zachtjes. Hij had het vast niet verstaan, aangezien hij al weg was. Een zucht verliet haar bekje waarna ze even rondkeek en in de verte de bloem zag liggen die hij voor haar geplukt had. Een steek van schuldigheid en verdriet ging door haar lichaam heen, waarna ze haar kopje schudde en zelf de andere kant opging.

- Little ook topic uit ~
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: