Rogue Ontmoeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rogue Ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 18:45

Sandstorm liep rustig op de vlakte, met het wuivende gras. Het was er rustig. Sandstorm was een rogue, hij had geen clan of clangenoten. Hij was alleen. Of hoorde hij daar iets bewegen? Prooi was het niet. Daar leek het te groot voor, of in ieder geval het geluid. Sandstorm liet zichzelf in sluiphouding zakken, het gras kietelde zijn onderbuik. Sandstorm sloop in de richting van wat bomen en struiken. Hij meende een zwarte flits te zien, of was dat verbeelding? In ieder geval sprong er niemand tevoorschijn. Wacht! In een milliseconde draaide hij zich om en sprong op een muis. Dat zal het wel zijn geweest, besloot hij. Met de dode muis tussen zijn tanden bleef hij zitten. Toch liet Sandstorm de muis los, hij had het gevoel dat er nog een kat in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 19:03

Night liep voorzichtig door de bosjes. Ze moest zachtjes zijn, want ze was in de buurt van de clangebieden. En die zouden niet blij zijn om haar te zien. Night was een rogue, en overleefde op prooi wat ze vond, soms in de clangebieden. Ze woonde op een verlaten boerderij waar soms dikke muizen rondliepen. Ze stond ineens stil, haar oren naar voren gericht. Ze zag een kater zitten met een zandkleurige vacht en groene ogen. Ze zat een muis te eten. Night sloop nog ietsje verder, maar hoorde toen een oorverdovende 'krak!' Ze was op een tak gaan staan. Nu keek de kater haar kant uit...


Rogue Ontmoeting Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Rogue Ontmoeting NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 19:09

O, dan zal het wel niets zijn. dacht Sandstorm nog steeds niet op zijn gemak. 'KRAK' een enorme krak galmde over de plaats. Sandstorm draaide zich snel om. Wat had dit te betekenen? Hij rende naar de plek toe en zag een zwarte poes. Ze rook niet naar clan, ze was duidelijk ook geen poesiepoes. Ze moest een rogue zijn. 'Hallo, vreemdeling' siste Sandstorm. 'En wat doe jij hier dan wel niet?' hij draaide om haar heen. Als rogue moest je altijd voorzichtig zijn, je wist nooit wat erg ging gebeuren. Je kon niet iedereen vertrouwen. Ook al zag deze poes er betrouwbaar uit, hij bleef op zijn hoede. 'Ik ben Sandstorm' ze mocht zijn naam best weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 19:30

Ijsel dook ineens achter de kater op. Ze ging naast hem staan en zag dat ze kleiner was dan de kater. Ze verveelde zich. Vroeger overleefde van vieze troep van de vuilnisbeld. Nu kwam ze elke dag langs bij een oude oma die haar haar zelf gevangen zalm gaf. Ijsel vond het altijd zo lekker!, die verse zalm! Ze was niet meer weg te krijgen. En daarom kreeg ze er ook nog eens koud vers water bij en daar was Ijsel ook heel blij mee want die vieze drap dat blijkbaar een sloot heten daar werd je alleen maar zieker en zieker van. De oude vrouw knipte ook Ijsels vaccht waneer die echt te lang was. Ijsel sloeg haar witte pluimstaart rond haar heen en keek afwachtend naar de andere. Ze was niet bang voor ze want zewaren geen clankatten zo te zien. In haar felblauwe ogen waren geen spoortje angst in te zien.


Rogue Ontmoeting 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 19:37

Nu Aztec was weggelopen bij zijn tweebenen voelde hij zich toch een beetje alleen. (Lees mijn voorstelling XD). Hij wist nu ook niet echt waar hij naartoe moest. Dus liep hij doelloos rond, naar zijn tweebenen terugkeren kon hij niet want hij was al een maand weg en al veel te ver van het huis. Hij sloeg ergens tussen een struik links in en hoorde een paar katten praten. Onmiddellijk dacht Aztec aan hoe hij -een paar dagen- geleden in een gevecht was terechtgekomen. Dit wou hij zeker nu niet meer overdoen.
Hij ging wat dieper de struik in. Hij zag een rossige kat en een zwarte kat, ze waren aan het praten. Het leek erop dat de ene een kater en de andere een poes was. Hij hoorde iets ritselen achter zich en keek om. Het was een muis. Zonder erbij na te denken dat hij met zijn sprong geluid maakte, ving hij de muis. En dan realiseerde hij zich dat ze hem hadden gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Rogue Ontmoeting Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 20:38

Rusty keek naar het raam dat open stond. Zou hij moeite doen of gewoon via het kattenluik gaan? Hij stond op en liep door het klepje de frisse lucht in. Een koele nieuwblad bries streek zijn rode vacht. Sinds zijn ontmoeting met Winterpaw, Sunpaw en Blueflame was zijn leven veranderd. Hij had veel lopen denken over hoe het daar in de Clans zou zijn. Het leek hem geweldig om vrij te zijn, toch was de prijs hoog. Als het aan hem lag zou hij die betalen, maar het lag aan de Clanleider, Bluestar. Als zij hem niet wilde, dan kon hij niets beginnen. Rustig trippelde hij verder en sloop zijn tuin uit. Hij liep niet naar het bos, omdat hij daar niets te zoeken had, wist hij nu. Wanneer Sunpaw en de rest hem weer zouden zien zou hij wel horen wat ervan was gekomen. Nu was het tijd om ergens anders langs te lopen. Op een gegeven moment kwam hij uit op een heel mooi groot grasveld. In de verte stonden 4 katten. Hij snuffelde, maar de geuren roken niet zoals die van de ThunderClan katten. Rustig maar op zijn hoede kwam hij naderbij. Zouden dit net zo felle katten zijn als die van de Clans? Of waren dit ander soort katten. Ze roken niet naar anderen, wat erop duidde dat ze alleen waren. 'Hallo?' zei hij aarzelend. Als Kittypet was hij nog niet zo veel gewend, laat staan 4 katten samen die niet roken naar anderen of een tweebeen. Zijn huisfolk hield hem altijd bij zich waardoor hij naar hen rook. Deze katten zagen er niet zo verzorgd uit en ze hadden geen halsband. Wilde katten dus.


Rogue Ontmoeting RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 20:51

Night liep langzaam de struik uit. Toen stond ze ineens stokstijf stil. Een andere kat was uit de bosjes gekropen en keek de zandkleurige kater aan. De kater keek van de witte kat naar Night. Toen ritselde ineens iets achter hem in de struiken. Het was een langharige bruine kater. De kater keek verschrikt op. Een moment keken ze elkaar ijskoud aan, toen keek Night weer naar de andere twee katten. Oh was ik hier maar nooit gekomen... dacht ze. Te veel katten. Straks zou er een gevecht uit breken! Night dacht dat ze het nog wel kon opnemen tegen de bruine kater achter haar, maar die witte en zandkleurige... Toen zag ze ineens een oranje flits in de bosjes achter de witte en zandkleurige kat. Er kwam een oranje kater uit de bosjes lopen. "Hallo?" zei hij voorzichtig. Deze kat leek helemaal niet gevaarlijk. Toen viel Night's blik op de halsband die de kater om had. Een kittypet! Night wachtte af. Nu keek iedereen naar de oranje kat.


Rogue Ontmoeting Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Rogue Ontmoeting NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 21:22

Aztec dook na zijn sprong onmiddellijk terug de struiken in en liet zijn muis voor wat ze was; de zwarte kat zat hem aan te kijken. Hij schuifelde wat ongemakkelijk heen en weer. Opeens bedacht dat hij altijd geleerd had dat hij vijandig moest zijn tegen onbekende katten zodat ze je niet als mietje aanschouwden. Hij blies hard en zette een hoge rug op tegen de zwarte kat. Hij hoopte wel niet dat dit op een gevecht zou uitdraaien.

(Zie ik er zo slap uit misschien? XD)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Rogue Ontmoeting Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 22:01

Rusty voelde de ogen van verscheidene katten op hem branden. Vooral de zwarte poes keek hem doordringend aan. Naast hem was de bruine kat gaan blazen en zette zijn rug op. Waren wilde katten allemaal zo vijandig? dacht hij in zichzelf. De Clan katten hadden hem ook al van zijn muisje weg gejaagd, maar uiteindelijk vond hij ze toch best redelijk en vriendelijk. Wat andere kittypets hadden verteld gold niet voor hem. Ze hadden hem anders gezien, anders gevonden, dan de rest. Misschien mocht hij zelfs bij hun Clan. Eigenlijk had hij er nog niet eens over nagedacht of hij dat wel wilde. Zijn leven opgeven? De ene kant verlangde ernaar, de andere kant hield terug. Eerst nadenken voor je iets deed. Heel belangrijk. Hij voelde zijn halsband ongemakkelijk om zijn nek schuren. Toch was hij nieuwsgierig naar deze katten die nergens bij leken te horen.

(Whaa inspiloosheid)


Rogue Ontmoeting RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 14:09

Aztec verschoot toen een oranje kat - een Kittypet - uit de struiken kwam. Hij herkende de kat aan zijn halsbandje. Hij dacht aan zijn verleden, een maand geleden was hij ook nog een Kittypet geweest, tot hij weggelopen was. Nu begon hij steeds meer te twijfelen of dat wel zo'n goede keuze was.
De oranje kat staarde ons nieuwsgierig aan. Ze zaten hier nu al met vijf katten, inclusief hemzelf. Aztec wou zeggen dat hij ook nog een Kittypet was geweest maar hield zijn mond. Maar veel tijd had hij niet om erover na te denken. Hij begon weer te blazen en zette zijn hoge rug op. Maar vertrouwen had hij niet. Misschien was dit toch niet zo'n goed idee.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 14:50

Sandstorm keek geïrriteerd rond. Eerst was hier niemand, toen een zwarte kat. Er kwamen nog twee rogue's bij, maar dat was het vreemdste nog niet. Er was een Kittypet. Een KITTYPET. Wat deden die hier? Bij een clan maakte het dier nog kans. Maar bij Rogue's? Nou ja, iedereen staarde naar het katje. Sandstorm besloot de stilte te verbreken. 'Kittypet, hallo. Ik ben Sandstorm. En wat dacht jij hier te doen?'


Rogue Ontmoeting 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 18:12

De zandkleurige kater vroeg aan de kittypet: "Kittypet, hallo. Ik ben Sandstorm. En wat dacht jij hier te doen?" Sandstorm, zo heette de zandkleurige kater dus... Night had er genoeg van. Ze stond op en schouderde langs de andere katten. "Waarom ben je hier?" blies ze. "Weet je niet dat het hier gevaarlijk is? Heb je niet gehoord van je kittypet vrienden over de "wildkatten" die hier wonen?" Night keek hem dreigend aan. Ze had wel bewondering voor de oranje kater. In zijn groene ogen kon ze nu angst zien, maar ook moed. Hij zag er ook sterk uit. Als hij niet zo dik was geweest en geen halsband had gehad, zou ze hem mischien wel voor een rogue aangezien hebben.


Rogue Ontmoeting Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Rogue Ontmoeting NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 18:21

De zwarte poes kwam naar voren. 'Waarom ben je hier?' Ze blies venijnig. 'Weet je niet dat het hier gevaarlijk is?' Groot gelijk had ze. 'Heb je niet gehoord van je kittypet vrienden over de wildkatten die hier wonen?' Ze keek hem dreigend aan met haar gele ogen. Sandstorm lachte inwendig. Net goed voor die vadsige kittypet. Misschien was het wel een aardige kat, maar in de wereld van eenlingen stond je eigen leven en je eigen behoefte op de eerste plaats. Anders overleefde je niet. Sandstorm keek even naar de andere katten die hier waren. De zwarte, een witte, een rode die toch bruin was XD, de kittypet en hijzelf. Je kon zo zien wie de rogues waren. Zij hadden de blik met ervaring, met kennis om te overleven. Hoewel hij de kittypet wel bewonderde, je moest moed hebben om niet keihard weg te rennen. Uit de oogjes sprak ook moed, maar toch ook een zekere angst. Sandstorm besloot zijn antwoord af te wachten.


Rogue Ontmoeting 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :


Laatst aangepast door Sandstorm op za 3 jul 2010 - 14:54; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : geen rode Aztec XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 21:00

Bijna onmiddelijk vielen de andere katten Aztec bij en bliezen ook naar de Kittypet. De zandkleurige kater had de moed om zich voor te stellen en zei: 'Kittypet, hallo. Ik ben Sandstorm. En wat dacht jij hier te doen?'. Oke, dat was dus Sandstorm. Toen Aztec aan het denken was sprong de zwarte kater naar voren en vroeg iets venijniger:
Waarom ben je hier?" blies ze. "Weet je niet dat het hier gevaarlijk is? Heb je niet gehoord van je Kittypet vrienden over de "wildkatten" die hier wonen?' Dat vond Aztec een beetje te gewaagd. Misschien was hij het nog niet zo gewoon om als Rogue te leven en niet als Kittypet. Toch raapte hij al zijn moed bijeen en zei: 'Wat is je naam Kittypet?' 'En waarom ben je hier?'. Als de Kittypet zou wegspurten, zou hij er achternagaan, dat wist hij zeker. De Kittypet had nog steeds niet geantwoord.

(Ik ben toch niet rood, Sandstorm? XD! )


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Rogue Ontmoeting Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 16:28

Hij keek naar de kater die Sandstorm heette. Weer dat afschuwelijke woord, kittypet. Rusty onderdrukte nog net een grom. 'Ik ga waar ik wil' zei hij. Ergens was dit eng, aan de andere kant nam hij het niet meer zo aangesproken te worden. De zwarte begon te blazen en hij kromde zijn rug. 'Tuurlijk heb ik gehoord van de wilde katten. Ik weet niet wie jullie zijn, maar ThunderClan heb ik al ontmoet, ik word een wilde kat als ik dat wil' siste hij tussen zijn tanden door, maar het was wel verstaanbaar. Ze moesten niet met hem sollen. Straks als hij een echte ThunderClan krijger was kon hij ze allemaal aan. Toch was het nog de vraag of hij echt zou kiezen, maar als hij daardoor sterker werd en een vrij leven kreeg was dit bijna een besloten vraag. De roodbruine besloot ook wat te zeggen. Telkens maar die zelfde vraag, Wat doe je hier? Hij werd er kwaad om. 'Ik ben Rusty en een huis houd mij niet tegen om te gaan en staan waar ik wil. Dit is geen Clan territorium, dat is mij verteld' zei hij op kwade toon. Waarom behandelde niemand hem met respect? Hij zou naar ThunderClan gaan, hij had zichzelf bedacht. Geen woorden meer die minachtend naar hem snauwden, hij zou zijn weg tot warrior vechten. Clankat, dat klonk veel beter dan kittypet.


Rogue Ontmoeting RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 16:48

Die Kittypet durfde. Hij keek kwaad naar de overmacht aan rogues, die samen zouden vechten als het moest. 'Ik ben Rusty, en geen huis houdt mij tegen om te gaan en te staan waar ik wil. Dit is geen Clan territorium, dat is mij verteld.' Sandstorm wist niet of hij aardig zou doen tegen de kater of snauwen. Hij begon met snauwen. 'Nou, Kittypet, een huis kan je dan wel niet tegenhouden, maar wij wel, als we dat willen. Dit is geen clanterritorium; dit is rogueterritorium. Wij bepalen hier de wetten. Maar dat hadden ze je zeker vergeten te vertellen hé?' Hij grijnsde toen de kittypet boos naar hem keek. Dit was eigenlijk iets te gemeen. Rusty verdiende een kans om uit dat ellendige leven als kittypet te ontsnappen. 'Maar, Rusty, als je je hier kunt handhaven zul je respect verdienen. Zodra je die halsband en dat vet kwijt bent maak je een goede kans. Vechtlust is wat ons op de been houdt. De Thunderclan zei je? Dat zijn geen wilde katten. En die hebben problemen, te weinig warriors. Ik vroeg me al af wat ze zouden gaan doen. Let op, in de wildernis. Je bent nergens veilig. Zelfs niet in een clan. Denk voordat je kiest, hoewel een kittypet leven echt een hel is.' De kater keek hem nog steeds boos aan. Sandstorm kon het niet helpen, deze kat was zo grappig. 'Gebruik je zintuigen eens goed, Rusty. Ruik je het leven, voel je de bosgrond? Kijk naar de lucht, die je nergens zo blauw zal zien als hier. Dít is het echte leven.' Sandstorm hoopte dat de kittypet niet te beledigd zou zijn, maar hij was nu eenmaal niet de aardigste kat die hier rondliep.


Rogue Ontmoeting 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 17:18

Aztec wachtte eigenlijk niet op het antwoord van de Kittypet. Hij ging aan de kant in het midden zitten. Zo kon hij het gesprek goed volgen. De Kittypet heette blijkbaar Rusty. Zo ging het gesprek verder. Rusty zei nog iets en dan begon de zandkleurige kater te snauwen. Echt veel zin had Aztec niet om dit gesprek te volgen. Hij luisterde met één oor en keek rond. Aztec hoorde Sandstorm tegen Rusty snauwen. Hij had wel medelijden met die Rusty - ook omdat hij vroeger ook een Kittypet was geweest -. Maar veel moest hij niet denken want dan begon ook Rusty tegen Sandstorm te miauwen. Toen dit gedaan was begon Sandstorm op een iets vriendelijkere manier te praten, dit keer luisterde hij wel. 'Maar, Rusty, als je je hier kunt handhaven, zul je respect verdienen. Zodra je die halsband en dat vet kwijt bent, maak je een goede kans. Vechtlust is wat ons op de been houdt. De Thunderclan zei je? Dat zijn geen wilde katten. En die hebben problemen, te weinig warriors. Ik vroeg me al af wat ze zouden gaan doen. Let op, in de wildernis. Je bent nergens veilig. Zelfs niet in een clan. Denk voordat je kiest, hoewel een kittypet leven echt een hel is.' Toen Sandstorms preek tegen Rusty eindelijk klaar was, kon Aztec een kleine gaap niet onderdrukken. Maar direct daarna volgde nog een paar zinnetjes van Sandstorm: 'Gebruik je zintuigen eens goed, Rusty. Ruik je het leven, voel je de bosgrond? Kijk naar de lucht, die je nergens zo blauw zal zien als hier. Dit is het echte leven.' Aztec voelde dat de kater de nadruk legde op 'dit'. Nu ging hij zitten afwachten wat Rusty ging zeggen, want hijzelf had geen zin om zijn mond open te doen. Misschien vertelde hij later wel dat hij ooit ook een Kittypet was geweest.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Rogue Ontmoeting Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 17:53

Hij luisterde naar de woorden. Het eerste wat er uit Sandstorm kwam was een snauw. Hij onderdrukte nogmaals het grommen om deze katten die dachten hem de dienst uit te maken. 'Clankatten zijn wel wilde katten' siste hij. 'En ik weet dat het gevaarlijk is, dat hebben ze me heus wel verteld. Ik heb al gekozen, ik heb al nagedacht. Clankatten leven tenminste ergens voor' zei hij op een wat minder kwade toon. Als ze zich allemaal tegen hem zouden keren zou hij in de problemen zitten. Hij was nog niet getraind als warrior, nog niet gewend aan het wilde leven en het vechten dat erbij hoorde. Toch was hij niet van plan weg te rennen. Dat had hij ook niet bij de Clankatten gedaan, dat was wat hém anders maakte dan de rest. Sandstorm maakte hem lekker met zijn mooie woordjes. Alsof hij dacht dat Rusty van plan was in bij zijn huisfolk te blijven. Dat zou hij niet doen. Hij was te gek op het vers, groene gras dat zijn poten kriebelde. Maar hij merkte wat er in zijn preek zat. Het was zeker beter om als een eenling verder te gaan? Als een Rogue. Het Clan leven leek Rusty juist het mooiste wat er was. Dingen om te delen met de andere katten, rangen om te behalen. Andere om je te helpen beschermen of die jij juist kon beschermen. Nieuwgeboren kittens die door de Clan werden verzorgd. Het leren van het leven van een wilde kat, met een mentor aan je zijde, die je alles vertelde. Zelf een warrior worden en misschien ooit een leerling voor jezelf hebben. Wat hij had gehoord, stond hem aan. Dit eenzame leven leek hem niet half zo mooi, spannend, maar lang niet zo goed als je, je zou voelen in een Clan. De roodbruine kat bleef stil zitten en leek maar half te luisteren.


Rogue Ontmoeting RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimezo 4 jul 2010 - 12:31

Night stond toe te kijken toen Sandstorm en Rusty, zo heette de oranje kater blijkbaar, aan het praten waren. Toen liet Rusty een woord vallen. ThunderClan. Dat woord vervulde Night met verdriet. Ze keek naar haar poten. Toen werd het haar te veel. Ze moest het vertellen. "Ik weet hoe het is om te leven in een clan..." iedereen keek naar haar. Ze voelde zich ongemakkelijk en kneedde de grond met haar poten. Nu was het grote moment. "Vroeger leefde ik een clan. ThunderClan, om precies te zijn." Ze dacht even na. Hoe moest ze dit uitleggen? "ThunderClan heeft me weg gejaagd. Om niks. Ik had niks gedaan. Het was een misverstand." Night kon er niks aan doen. De woorden rolden er gewoon uit. "Ik was uit het bos gejaagd en kwam hier te wonen. Ik veranderde mijn naam, Nightfur, in gewoon Night. Ik wou er niet meer aan herinnerd worden dat ik ooit bij een Clan hoorde."


Rogue Ontmoeting Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Rogue Ontmoeting NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting Icon_minitimezo 4 jul 2010 - 17:48

Weer leek Aztec helemaal geen zin te hebben om zich te mengen in het gesprek, waar iedereen precies door elkaar praatte. Aztec kreeg er haast hoofdpijn van. Toen hij beter keek naar de zwarte kat, zag hij dat ze iets wou zeggen terwijl Rusty, de oranje kater, het woord 'Thunderclan' liet vallen. De zwarte kat keek opeens naar haar poten. Toen Aztec wou vragen wat er scheelde, begon ze haar verhaal. Ze startte onschuldig met te zeggen dat ze wist hoe het leven in een clan was. Er kwamen vragen op bij Aztec, hoe kon zij dat nu weten? Een duistere gedachte kwam bij hem op; misschien was ze een spion, ze spioneerde voor de andere Rogues, om een aanval voor te bereiden! Aztec geloofde dit eigenlijk zelf niet, dus luisterde hij verder naar de zwarte poes. 'Vroeger leefde ik een clan. ThunderClan, om precies te zijn.' Aztec zag dat ze even nadacht. ' ThunderClan heeft me weg gejaagd. Om niks. Ik had niks gedaan. Het was een misverstand.' Hoe kon de Thunderclan zoiets doen, dacht Aztec. 'Ik was uit het bos gejaagd en kwam hier te wonen. Ik veranderde mijn naam, Nightfur, in gewoon Night. Ik wou er niet meer aan herinnerd worden dat ik ooit bij een Clan hoorde.' Na dit verhaal te horen kreeg hij medelijden met Night - zoals ze nu blijkbaar heette - en een stemmetje in zijn hoofd zei hem dat hij beter ook zijn Kittypet verleden vertelde. Maar hij wilde niet, niemand moest dit weten. Ooit zou hij het wel eens vertellen.

(Nu niet, in een volgende post misschien. Deze is al te lang. Xb)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rogue Ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: