Rogue Ontmoeting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rogue Ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jul 2010 - 20:05

De bruin-rode kater leek zich erg te vervelen. Sandstorm gaf toe dat de preek saai was, maar goed, hij had niets te doen en verveelde zich. Dan kon er wel eens iets van dit uit zijn bek komen. De kittypet, Rusty, leek vastbesloten bij de Thunderclan te gaan. Moest hij zelf weten. De zwarte poes keek ongemakkelijk. Toen begon ze een verhaal. 'Ik woonde vroeger bij de Thunderclan.' Oeps, hij had haar toch niet beledigd? Even wilde Sandstorm vragen waarom ze weggestuurd was, maar dat moest een kat zelf weten, of hij dat wilde vertellen. Arme zwarte poes. De bruin-rode keek erg onrustig. Zat hem iets dwars? Sandstorm zelf had helemaal niet zo'n schokkend verleden; hij was opgevoed door rogue's, die gevangen waren genomen door tweebenen met netten. Hij had in de struikjes gezeten omdat zijn moeder hem dat had gezegd. Hij was slechts 5 manen oud geweest. Vroeger had hij bij een clan willen horen, bij katten die om elkaar gaven. Maar telkens jaagden ze de 5 manen oude kater weg. De clans wilden hem niet, ze haatten hem, enkel omdat hij eenling was. Dit had hem verbitterd tegenover de clans opgesteld. Zij wilden hem niet, dan wilde hij hen ook niet. Sandstorm was erg sceptisch en bevooroordeeld tegenover clans. Ze hadden de hoop van een jonge kat gebroken. Sandstorm had moeten weten dat ze geen buitenstaanders opnemen, met goede redenen. Jong en naïef is maar al te waar. Hij keek nog steeds naar de zwarte kat. Haar verleden leek zwaar op haar te drukken. Konden ze maar opnieuw beginnen. Zonder zonden, haat of dromen. Maar werd het leven dan niet leeg? Er was een stilte gevallen over de katten. Wie zou hem verbreken?


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 18:30

(Ik verbreek de stilte... Razz )

Sandstorm was verzonken in een diepe gedachte, ja, zo leek het toch, want Aztec lette weer nergens op. Aztec keek naar zijn poten. Hij was altijd maar aan het denken over zijn Kittypet verleden, waar hij nu toch iets zou over moeten vertellen, voor het te laat was, maar hij dierf niet. Wat een bange kater was hij toch. Aztec keek weer op en zag dat Sandstorm naar Night keek. En weer dacht Aztec na; altijd maar over hetzelfde, zijn verleden. Misschien zou hij het zeggen na er nog iemand naar voren kwam. Nu kon hij toch zeker al beginnen met zich voor te stellen. Hij wachtte een beetje tot iedereen min of meer stil was en zei dan: 'Ik ben Aztec, een weggelopen Kittypet.' ****, Aztec verschoot, nu had hij toch iets gerept over zijn Kittypet verleden. Hij hoopte dat de andere katten het niet gemerkt hadden - wat bijna niet kon - maar dat ze er toch niet verder op in zouden gaan - wat ook bijna onmogelijk was -. Aztec voelde dat alle ogen nu op hem brandden.

(Bedankt om te wachten!)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:55

Night voelde allemaal ogen in haar prikken. Vragende ogen. Waarom had ze het nou gezegd? Toen zei de bruine kater ineens iets. "Ik ben Aztec" Zo heette hij dus. "Een weggelopen kittypet." Nights ogen werden groot. Het ene moment was ze nog verdrietig over haar verleden aan het denken, en het andere moment keek ze naar Aztec. Iedereen keek nu naar hem. Hij keek schuldig, alsof hij het niet had mogen zeggen. Misschien schaamde hij zich wel. Night snapte hoe hij zich voelde. Ze probeerde de spanning een beetje te verbreken met een beetje humor. "Leuke naam voor een kittypet," zei ze. Toen twijfelde ze weer. Misschien was het toch niet zo een goed idee geweest om dat te hebben gezegd.


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 20:25

Opeens keek iedereen naar Aztec. Nou ja, niet helemaal opeens. Hij was vroeger een Kittypet geweest. Het kostte hem blijkbaar moeite het te zeggen. Night verbrak de stilte. 'Leuke naam voor een kittypet.' Ja, welke tweebeen verzon er zo'n naam? Meestal heetten de katten naar mensen ofzo. Dit was een mooie naam. Sandstorm wilde dat hij niet zo'n prekerige reputatie had gemaakt net, maar hij kon toen niet stoppen met praten. Hij besloot te proberen het snauwerige en gemene ook te lozen. 'Ja, Night heeft gelijk. Het is een mooie naam.' Sandstorm wilde zeggen dat een kittypet verleden niets uitmaakte, maar dat kon niet na zijn houding tegenover Rusty.


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 18:16

Night had er genoeg van. Te veel katten hier. Er was hier ook een spanning, zoals de stille wolken voor een grote storm. Ze liep langzaam achteruit en rende toen de bosjes in, niet omkijkend naar de rest. Ze rende richting ThunderClan territorium. Ze wilde naar het kamp gaan kijken. De zon ging net onder, het zou straks nacht worden. Handig dacht Night. Zo zullen de anderen me niet zien, als ze op patrouille zijn. Ze liep nu wat rustiger, luisterend naar de nacht geluiden. Een paar vleermuizen vlogen over, en in de bosjes hoorde ze krekels. Nu was ze bij het ravijn aan gekomen. Ze ging zitten en keek naar het slapende kamp. Aan de ene kant was het fijn om hier te zijn, aan de andere kant ook moeilijk. Ze had familie in ThunderClan. Haar nichtjes Cloudkit en Winterpaw, en haar neef Steelpaw. Ooit had ze ook een liefdevolle partner gehad. Hij had met ogen vol pijn van verdriet en verraad toe gekeken hoe ze weggejaagd werd. Soms zag ze Winterpaw met haar mentor op weg gaan. Dan keek ze vol trots en verdriet toe. Ze miste haar partner. Zou ze ooit nog een keer gelukkig zijn met iemand anders?

(kijk hier voor vervolg http://warriorcats.bigforumpro.com/nursery-f41/broer-en-zus-darkkit-en-sorrelkit-t270.htm#5932)


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 23:02

Na zijn onnodige voorstelling bleef Aztec stil, tot Night zei dat ze het een mooie naam vond. De zandkleurige kater sprak daarop in: 'Ja, Night heeft gelijk, het is een mooie naam.' Nu voelde hij een glimpje van trots in zich opvloeien. Net toen hij de 2 katten wou bedanken, bleef zijn blik rusten op Night, ze leek erg nerveus. Toen begon ze langzaam achteruit te stappen zodat niemand het zag, maar Aztec had het wel in de gaten, ze wou weglopen. Opeens rende ze de bosjes in. Niemand verwachtte dat, behalve Aztec. Hij rende Night direct achterna, tot grote verbijstering van de andere katten die er nog stonden.
Ze rende blijkbaar recht op een ravijn af, hopelijk wist ze wat ze deed dacht Aztec. Hij zelf was ook nog nooit in dit deel van het bos geweest. Night begon wat trager te lopen en stond uiteindelijjk stil en ging zitten. Ze was blijkbaar in een diepe gedachte verzonken, die Aztec niet ging verstoren. Hij bleef in de bosjes zitten om te zien wat ze zou doen.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 18:16

Aztec leek blij met de complimentjes over zijn naam. Hij leek net wat te willen gaan zeggen, toen Night zich ineens omdraaide en wegrende. Aztec rende direct achter haar aan. Sandstorm was bezorgt; had hij de poes soms beledigd door zo over clans te spreken? Hij had haar geen pijn willen doen. Langzaam en bedeesd, met een kop vol vragen, liep hij naar de plek waar ze door de struiken gerend was. Hij zag een glimp van rode vacht in de verte. De richting van het ravijn. Als ze maar niet... Hij begon sneller te lopen, het gras kietelde zijn buik, maar hij voelde het niet. Uiteindelijk kwam hij aan bij de plaats waar de twee katten zaten; Night in gedachten verzonken, Aztec er vlakbij in de buurt. Het was een goed idee haar niet te storen. Heel stil, zoals zijn vader hem dat geleerd had, liep Sandstorm tot aan Aztec en ging naast hem zitten. Wachtend. Hij wierp de andere rogue een blik toe, om zijn mening te peilen. Het enige wat ze konden doen was wachten. Zolang ze maar niet in het ravijn sprong vond hij het wel goed.


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 18:02

(Hier begon het; http://warriorcats.bigforumpro.com/hoogsparren-f62/lange-wandeling-of-korte-patrouile-t348.htm#6191)

Zonder op een reactie te wachten, liep hij terug de bosjes in. Op dat moment bleef hij staan. Diezelfde kat van op de open plek, Sandstorm zat daar. Hij schrok zich rot en vroeg 'Wat doe jij hier Sandstorm? Ik dacht dat je zou blijven staan!' Hij bedoelde dit wel niet slecht. Toch wachtte hij niet op het antwoord, want Night was verdwenen tijdens zijn 'gesprek' met Sandstorm. Hij keek geschrokken om zich heen. Ze zou toch niet..., dacht Aztec paniekerig. Snel wenkte hij Sandstorm en rende naar de raviijn. Weer keek hij paniekerig rond. Hij zag geen flitsen van zwarte vacht maar dat betekende niets. Ze kon ook al ondergegaan zijn. De paniek en angst stonden in zijn ogen te lezen. 'Kun je zwemmen in sterke stroming?' Het was eigenlijk een domme vraag, maar ze moesten Night redden.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 14:35

'Wat doe jij hier Sandstorm? Ik dacht dat je zou blijven staan!' Aztec had er duidelijk niet op gerekend dat ik Night ook wilde redden. Maar de kat wachtte niet op een antwoord en leek in paniek te raken. Hij wenkte Sandstorm en liep naar de rand van het ravijn. Night zou toch niet.. Aztec onderbrak zijn eigen opkomende paniek. 'Kun je zwemmen in sterke stroming?' vroeg hij. Een logische, wanhopige, en tegelijkertijd domme vraag. 'Ja, en jij? Je ziet er sterk genoeg uit, ook al was je eerst een poesiepoes. Iedereen kan veranderen.' O, verdorie, daar ga ik weer zeuren! 'Sorry, ik wil je niet beledigen, ik kan alleen mijn kop niet houden..' verontschuldigde Sandstorm zich. Hopelijk zou Aztec hem vergeven en dan konden ze samen proberen Night te redden. Zij had hun hulp nu het hardst nodig, er was geen tijd voor meningsverschillen.


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 19:57

Langzaam kwam er een grijzige rogue aanlopen. Het was Silvercoat. Hij rook de geur van andere rogue's en ging maar eens op onderzoek uit, gewoon uit nieuwsgierigheid dit keer, en een keer niet voor vijandigheid. Hij spotte een zandkleurige rogue die duidelijk nog niet zo oud was als hem en ook zag hij nog een andere rogue. Hij had ze wellicht wel eens op het rogue teritoria zien lopen maar nog nooit echt gesproken, tenminste, niet wat Silvercoat zich kon herrineren. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij droogjes terwijl hij de twee andere katers enigzins bezorgd zag kijken.

Silvercoat was niet zo'n enorm sociaal dier. Hij houdde ervan het voordeel te hebben door zo min mogelijk herkend te worden door andere katten. Daarom, was hij wellicht niet zo meelevend als andere katten zouden zijn. Silvercoat ging rustig op zijn gemakje zitten en bekeek de situatie even. Als er écht wat ernstig zou zijn zou hij overwegen wel een poot hiervoor uit te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 jul 2010 - 19:56

Er kwam een grijze kater aangelopen. Sandstorm draaide zich snel om. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij ongeïnteresseerd. 'We zoeken Night.' antwoorde hij kort en bondig. De kater was hier duidelijk niet om te vechten, gelukkig, daar had hij geen tijd voor. 'We zijn bang dat ze misschien in het ravijn is gesprongen, of dat van plan is.' De andere kat ging gemakkelijk zitten en bekeek alles eens goed. Hij scheen niet meelevend, wat Sandstorm irriteerde; wat deed hij hier dan?


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
F~
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Pinecone
24

CAT'S PROFILE
Age: 4jaar.
Gender:
Rank:
F~
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 10:00

Langzaam keek een grijze kat nieuwsgierig naar de anderen die op een bepaalde afstand van hen stond. Hij blies even en kwam dan trots aanlopen en hij keek naar de andere katers en poezen. Hij ging zitten en volgde het gesprek rustig zonder zelf één woord te zeggen, dat was voorlopig niet nodig. Het gesprek bleef aan de gang en Fenrir, zo heette hij, keek rond, iedereen was blijkbaar veel jonger dan hem, wel lachen vond hij. Hij zag een zandkleurige kat, een rode, die net verbrand leek volgens Fenrir, een grijze kat en een zwarte poes. Allemaal rogue's, behalve de rosse kat, dat was een kittypet, dat zag je zo, goed doorvoed. Misschien dat de anderen onderzoekend naar Fenrir zouden kijken naar zijn naam zouden vragen, dan zou hij antwoord geven. Een prater was hij niet, maar als iemand zijn bek kon open krijgen, was deze al ver geraakt. Langzaamaan ging Fenrir liggen en keek hij droogjes naar de rest, afwachtend op een reactie of een gevecht of iets dergelijks, er moest hier toch iets te doen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 13:49

Langzaam kwamen er andere rogues bij, die niet wisten wat hier gebeurde. Aztec besloot het uit te leggen. 'Ik was een zwarte kat aan het volgen, en nu denk ik dat ze in de waterval gesprongen is!' Aztec probeerde de paniek in zijn stem te verbergen, wat niet zo goed lukte. Hij probeerde alles even op een rijtje te zetten. Night liep weg, stond aan de rand van de waterval. Toen was ze weg, terwijl Aztec aan het vechten was met een of andere Clankat; Steelfang. Maar er was eigenlijk geen logische verklaring voor dat Night in de waterval gesprongen was. Hij zag ze niet meer dus voegde hij er aan toe: 'Ik denk dat ik fout was, hoe kan Night nu in de waterval gesprongen zijn? Ik ruik haar geurspoor hier nu trouwens ook nog.' Dat laatste was iets waar hij nog nooit aan gedacht had. Haar geur liep verder, stopte dus niet bij de waterval!


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 18:11

Er kwam nog een nieuwe Rogue bij. Waren er echt zoveel? Sandstorm bedacht dat hij Aztec nu het best kende, en hij kende hem nog niet eens een dag lang. Aztec leek een beetje in paniek. Maar toen sprak hij verder, en Sandstorm kon zichzelf wel slaan om de simpelheid ervan. 'Ik denk dat ik fout was, hoe kan Night nu in de waterval gesprongen zijn? Ik ruik haar geurspoor hier nu nog.' Ze was niet in de waterval gesprongen! Sandstorm fluisterde naar Aztec. 'Dat ik daar niet aan gedacht had! Ze leeft waarschijnlijk nog. We moeten dat geurspoor volgen!' Hij wilde opstaan. Een instinct hield hem tegen. Hoe zouden de andere rogue's dat opvatten? Weglopen stond gelijk aan zwakheid. Sandstorm bleef een beetje zitten en keek vragend naar Aztec.


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 20:47

Aztec was blij dat de geur niet stopte en wou zeggen dat hij maar weg ging omdat hij geen gevecht wou, maar op dat moment fluisterde Sandstorm in iets in zijn oor; 'Dat ik daar niet aan gedacht had! Ze leeft waarschijnlijk nog. We moeten dat geurspoor volgen!'. Dat ging Aztec niet doen, hij vond Night dan wel leuk maar het begon te schemeren, en nu nog een geurspoor volgen? 'Ik denk niet dat we dat moeten doen, het begint al te schemeren.' Zei Aztec terug in Sandstorms oor. 'Ik denk dat ik maar weg ga. Bye.' Voegde hij er aan toe. En Aztec hupte in de struik en versnelde zijn pas. Onderweg dacht hij aan een eigen knus territorium. Hij zou dat dan ook maar gaan zoeken, voor het echt nacht werd.


(Hier stopt het voor mij, ik ga dan weg om m'n territorium te zoeken; Oude Hooizolder)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Rogue Ontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rogue Ontmoeting   Rogue Ontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 12:29

'Ik denk niet dat we dat moeten doen, het begint al te schemeren.' Aztec liep weg, na nog een 'Bye.' Hij had wel gelijk. Night had waarschijnlijk tijd voor zichzelf nodig. Sandstorm groette de andere rogues en liep weg. 'Goede avond, en tot ooit.' Daarna liep ook hij weg, naar zijn eigen territorium; een leegstaand gebouw bij Treecut Place.

De volgende ochtend was Sandstorm uitgeslapen en verveeld. Wat was er nog te doen vandaag? Hij verwachtte niets van vandaag. Doelloos dwaalde hij tussen de territoria door. Tot een bekende geur zijn neus binnendreef; Aztec. Woonde Aztec bij de oude hooizolder? Sandstorm besloot op onderzoek uit te gaan.


Rogue Ontmoeting - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rogue Ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: