Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:22

Haaay


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:22

Snowy is prachtig <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstorm
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_inline_n58nh1tM2O1syf0ck
Nath
25
Actief
"I'm waking up, I feel it in my bones. Enough to make my systems blow. Welcome to the new age."

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:44

Lion <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 QQxkpB8
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:54

Snowynight schreef:
Thanks c: 100% gecheat want deze kat was rood met wit.
Maar ik geloof niet dat het echt te zien is.

En is goed, ik moet vandaag wel veel schoonmaken, dus dan reageer ik later ^-^

HET IS EEN QUOTE VAN MELANIE <3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:58

Mensjes die een topic willen met Silvercloud (rc)?


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Poppypaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:58

Zira schreef:
Snowynight schreef:
Thanks c: 100% gecheat want deze kat was rood met wit.
Maar ik geloof niet dat het echt te zien is.

En is goed, ik moet vandaag wel veel schoonmaken, dus dan reageer ik later ^-^

HET IS EEN QUOTE VAN MELANIE <3
I noticed that too :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:09

why kost larp ongeveer 25-50 euro inschrijf geld.. (roleplaygaming in real) Ik zag iets leuks voor 12 tot 18 jarigen.. Just i dont know of ik ga mogen van mams ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:31

*kijkt naar Dove* Ik hou zo veel van haar maar ik kan geen goeie en verlegen characters spelen ;-;


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:33

Cyber schreef:
why kost larp ongeveer 25-50 euro inschrijf geld.. (roleplaygaming in real) Ik zag iets leuks voor 12 tot 18 jarigen.. Just i dont know of ik ga mogen van mams ^^
sws zijn larp spullen echt freaking duur :c Ik heb een vestje/gewaad voor larp en dat koste echt iets van 90 euro.. Ik had zelfs dingen gezien van 200 euro Surprised



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:34

ik wil heel graag kunnen larpen maar ik weet nooit goed waar ;w;


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:41

@Lolobeest; ik had het geluk dat er bij mij op school een soort van 'larp-club' is :') Je kan altijd op zoek gaan naar larp winkels, daar zijn altijd mensen die veel weten over larp groepen en je dus ook advies kunnen geven c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:42

Nynke, waar woon jij? Of wil je dat niet zeggen x3
want anders kan ik daar misschien een keertje joinen als het dichtbij genoeg is. Of is het echt alleen van je school?


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:44

Jammer genoeg alleen van school :c Anders moet je gewoon naar die school overgaan haha x3 Maar zelf heb ik één keer meegedaan met een wat algemener larpgroep, namelijk Expiatio. Dat is een groep voor jongeren onder de 18 (:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:46

waar wordt dat gehouden, expiatio? c:


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:47

Ergens in Utrecht volgens mij :')



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:48

ik vind geen groep van jongeren onder de 18 in belgie.. allemaal volwassenen larpers. En volgens mij is larpen ook weer gewoon minder bekend hier in België :/ er is 2 keer per jaar wel een evenement die dus ongeveer 30 euro voor me kost voor 12 tot 18 jaar. Maar ik wil echt tot een groepje horen :/ misschien dat ik samen met mijn zus en Bram naar dat Evenement ga en we daarna ons eigen groepje opstarten? Alleen ken ik geen mensen hier vanuit de buurt xc die ook larpen. Zijn er hier mensen van België? die larpen?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 16:06

Yass, ik heb PSCC (de nieuwste Photoshop) gecrackt yeees omg <3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 16:07

Ik heb kinda geluk dat ik de hele CC goedkoop kan krijgen via school c: 13 euro per maand of iets n.n


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2mi14js
I wouldn't hold my breath if I was you
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 16:10

Omg de nieuwe Call of duty is zo goed <3
Ik hou ervan. Vooral omdat er weinig campers zijn en ik nu dus gewoon kills krijg <3


Killerwhale » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 16:36

Ik viel meteen in love toen ik dit plaatje zag o god <3 *Wijst naar Snowkits setje*



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: