Not wanted



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not wanted

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cole
Member
Not wanted Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Not wanted   Not wanted Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 23:19

Ongeveer een uur geleden was hij uit barn 1 gestapt. De snee prikte en hij liep wat raar. Claw had zijn nagels diep in zijn flank gezet. Al probeerde hij het te negeren. Inmiddels was het al best laat. Toch wou hij nog even buiten het kamp zijn vandaag. Een zucht kwam uit zijn mond toen hij weer begon met lopen. Het deed pijn. Ja, hij had de straf verdient. Een thunderclanner meenemen naar het kamp was echter een grote straf, maar ze mocht blijven en dat maakte hem wel blij. Al een tijdje had hij in zijn nest gelegen. Zo kon hij de pijn alleen maar beter voelen, maar hij verdiende het. Al was hij nog altijd ook blij met zijn keuze. Toen hij weg liep stond er een zwarte poes die hij niet goed kende in de weg. Met een kort duwtje tegen haar zij duwde hij haar aan de kant waarna hij langs haar liep. Geen gesprekken had hij nodig nu.

{ Amara eerste post. Het is nu nog in het kamp, maar ik denk dat het wel snel buiten het kamp gaat.


Well I’ll be damned
Not wanted 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Amara
Member
Not wanted DPKsfdL
The Darkness
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons of darkness
Gender:
Rank:
Amara
BerichtOnderwerp: Re: Not wanted   Not wanted Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 9:05


Met een verveelde blik keek de poes rond het kamp, niemand deed wat interessants en haar leeftijdsgenootjes waren vaak zo saai als het maar kon. Ze hadden nog net geen wedstrijdjes met wie is de slechtste. Ze zou al die tanden wel verdienen. Het was enkel dat soms kon je meer bereiken als andere je vrienden waren. Ze was geduldig op de ceremonie aan het wachten de member die haar in de eerste instantie trainde was ergens overreden. Zijn eigen domme en stomme schuld! Ze keek op vanuit haar gedachtegang en keek fel naar de kater. De blik duurde een seconde voor ze hem weer terug veranderde naar haar standaard vriendelijke blik. Eerst vrienden maken Amara, je kan ze altijd nog voor wat gebruiken. Dat was haar gehele idee vrienden maken en die vrienden later gebruiken door de dingen die ze nodig had. Ze hief haar staart en liet deze vallen in de vriendelijke knik bovenin. 'Çole!' Riep ze terwijl ze hem achterna ging en haar kopje onder de zijne deed en zo langzaam onder zijn kin door liep. ''Wat is er gebeurt.' Vroeg ze bezorgd klinkend. Ze kende de hele kater niet ze had zijn naam gewoon ergens opgevangen.


Not wanted 2lic7tf
Not wanted NK3Ql0QNot wanted DYCyokZ
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Not wanted Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Not wanted   Not wanted Icon_minitimema 16 nov 2015 - 22:19

In plaats van verder niks voelen voelde hij een kop onder zijn kin en daarna de rest van haar lijf. Verontwaardigt keek hij de poes aan. Voorzichtig haalde hij de kop van haar rug en keek haar vanaf haar flank aan. Zijn neus nog altijd bijna in haar vacht. Maakte hem niks uit. Sand was een goede vriendin en daar lag hij mee in hetzelfde nest, dus dit maakte hem weinig uit. Amara, een poes die ouder was dan hem. Wist hij weinig van. Er werd gevraagd wat er was en zijn blik ging wat afwezig naar zijn wond en daarna weer naar haar. "Mijn mentor was niet zo blij met me schat, maar mag ik er even langs? Ik wil even een wandelingetje maken als je het niet erg vindt?" De vraag op het einde was helemaal niet bedoelt om antwoord op te geven. Met nog een korte duw met zijn kop tegen haar flank probeerde hij langs haar te komen. "Het is laat, maar ik moet even die domme twolegs gedag zeggen."


Well I’ll be damned
Not wanted 7Bs2VOv


Laatst aangepast door Cole op vr 11 dec 2015 - 11:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amara
Member
Not wanted DPKsfdL
The Darkness
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons of darkness
Gender:
Rank:
Amara
BerichtOnderwerp: Re: Not wanted   Not wanted Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 19:56


Haar poten volgde hem na zijn kop haar flank opzij had geduwd. Nee ze liet zich niet zo maar afschudden. Ze trippelde vrouwelijk achter hem aan, ze wilde weten wat er was gebeurt niet oh mn mentor was niet zo blij met mij. Was zijn mentor niet Claw. 'Cole doe nou niet zo,' zei ze duidelijk verveeld. 'Kijk mijn mentor bedacht te sterven de zwakkeling dus ik heb vermaak nodig!' Zei ze gapend terwijl ze gewoon mee liep naar waar hij ook ging. Ze was echt verveeld en swiepte haar staart heen en weer terwijl ze gewoon weer met haar kopje onder zijn kin door ging. 'Ga je me echt alleen laten hier als ik niet mee loop.' Ze keek hem aan met een zielige en smekende blik.


Not wanted 2lic7tf
Not wanted NK3Ql0QNot wanted DYCyokZ
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Not wanted Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Not wanted   Not wanted Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 11:38

"Kijk mijn mentor bedacht te sterven de zwakkeling dus ik heb vermaak nodig!" Cole trok een wenkbrauw op en keek haar aan. Cole was even vergeten hoe de poezen zich hier ook alweer gedroegen. Heel anders dan Sand bijvoorbeeld. Thunderclan was toch wel wat...uhm...netter. Hier werden de poezen opgevoed op verschillende manieren. Je had de gekke, de brompotten & dit soort poezen als Amara. Bij katers had je ook zo de groepen, maar omdat hij zelf een kater was durfde hij dat niet zo te zeggen. Opnieuw voelde hij hoe Amara onder z'n kin door kwam en wat woorden zei. "Waarschijnlijk wel", zei hij nu wel een grijns op zijn gezicht. "Ja of je moet mee." Hij begreep de trucjes, maar het maakte hem eigenlijk allemaal ook niet zoveel meer uit.


Well I’ll be damned
Not wanted 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not wanted
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: