Lost & Found Corner



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost & Found Corner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 12:53


tank
no church in the wild
Een beetje verloren zat de grote kater ergens in een hoekje van het kamp. Hij hoorde hier eigenlijk niet te zitten, was geen deel van dit hele gebeuren dat zichzelf BloodClan had genoemd. Toch kon hij niet anders dan zitten en wachten tot Zira terug kwam. Die moest blijkbaar iets afhandelen en daarna zou ze hem meenemen naar het bos om te gaan jagen. Of toch een poging tot. Met zijn gigantische lichaam bleek het nogal moeilijk om subtiel te blijven zodat een prooi hem niet opmerkte. Tank had namelijk nooit subtiel moeten doen, dat was het probleem. In een gevecht ging je ook niet subtiel rondsluipen, maar beukte je gewoon op je tegenstander in. Ja, dat kon hij wel als de beste, eigenlijk. In gedachten verzonken had hij niet gemerkt dat er een zwart geval op hem af kwam gelopen. 10/10 voor alertheid, ja.

&Claw


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 20:54

Hij had het nieuwe speeltje van zijn commander wel al opgemerkt. Er ontging hem niet veel. Het was meer of hij iets belangrijk genoeg vond om zich er mee te gaan bemoeien, zolang de kater geen last werd vond hij het tot dan toe prima. Blijkbaar zag Zira iets in hem en wie was hij dan om daar iets van te zeggen? Hij hield het in de gaten dat wel, maar meestal was Zira haar inzicht goed. Toch stond hij op dat moment naar de kater te kijken die wat verslagen in een hoekje leek te zitten. Misschien moest hij toch maar eens kennis gaan maken met de breedgebouwde rogue, dat kon geen kwaad. Dus bracht hij zichzelf weer in beweging en liep naar de andere kater toe. “Goedendag.” Zijn stem droeg een kilte maar ook een kalmte die moeilijk te plaatsen was. Het was een teken van zijn talent zijn emoties zo neutraal mogelijk te houden.



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 0:54


tank
no church in the wild
De zwarte kater had hem uit gedachten gehaald. Een beetje verbaasd keek Tank op, had niet verwacht dat iemand hem hier zou gaan aanspreken, vooral omdat hij niet echt opvallend zat te doen. Nu ja, zijn grote lichaam was eigenlijk best moeilijk over heen te kijken, maar hij dacht, zolang dat hij maar gewoon een beetje zat te zitten, er niemand echt aandacht voor hem zou hebben. Dat had hij dus mis gedacht. “Goedendag.” Zei de kater, terwijl hij een heel neutrale maar ook afstandelijke en koele houding aan nam. Kijk, dit soort katten kon hij wel waarderen. Moeilijk te lezen, maar dat maakte het wel interessant. "Hetzelfde", Bromde hij terug, terwijl hij zichzelf een beetje naar de kater toe draaide. "En jij bent?" Vroeg hij, al had hij wel een vermoeden. Maar ja, waarom zou hij het ook gewoon aannemen als hij het ook na kon vragen om het zeker te weten?


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 13:44

Hij ging zitten en legde zijn staart op zijn achterpoten terwijl hij de kater voor hem in zich opnam. “Mijn naam is Claw.” Zei hij toen de rogue vroeg wie hij was. “Zira heeft jou meegenomen is het niet?” Vervolgde hij terwijl hij even met zijn snorharen trok, wat er op duidde dat hij daar eigenlijk best wel nieuwsgierig naar was. “Wat is jou naam?” De andere kater was verrassend gespierd. Waarschijnlijk had hij een achtergrond waar hij wel meer over zou willen weten, maar hij was subtiel. Tenminste dat kon hij best zijn op sommige momenten. Daarnaast kon hij ook heel lomp zijn, maar meestal wist hij wel wanneer hij wat kon zeggen. Of hij zich er wat van aantrok was echter een tweede. De blik in zijn groengele ogen bleef kalm op de andere kater gericht. Hij leek er ontspannen bij te zitten, maar ondertussen was hij heel alert. Hij liet zich niet graag verrassen.



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 14:34


tank
no church in the wild
“Mijn naam is Claw.” Antwoordde de zwarte kater, daarmee zijn vermoedens bevestigend. Dit was dus Zira's baas. Om de een of andere vage reden kon hij het niet laten om even naar de voorpoten van de kat te kijken. Niet veel Claw aan momenteel, maar dat kon natuurlijk snel veranderen, dat wist hij ook wel. De stem van de kater deden hem weer oogcontact maken. “Zira heeft jou meegenomen is het niet?” Vroeg hij, en Tank knikte even. "Klopt", Mauwde hij bevestigend. Het was niet raar dat de poes dat al had gezegd tegen Claw, want blijkbaar moesten ze dat hier allemaal doen, rapporteren wat er gebeurde. Misschien maar zo handig, straks werd hij gezien als een indringer. Niet dat hij dat niet was, maar hij was maar een simpele 'indringer' zonder slechte bedoelingen, of zoiets.

“Wat is jou naam?” Vroeg Claw toen, wat ook wel een logische vraag was. "Tank", Antwoordde hij, terwijl hij zelf de zwarte kater nog een keer in zich op nam. Zijn uitstraling was zo vreemd, niet te bevatten. Het maakte hem niet persé bang of ongemakkelijk, het zette hem alleen aan het denken. Het was alsof Claw zelf niet kon beslissen hoe hij zich voelde, al was dat sowieso maar schijn. De kater wist heel goed waar hij mee bezig was. "Dus, jij runt deze hele boel?" Vroeg hij, was best nieuwsgierig naar hoe zoiets dan eigenlijk in zijn werk ging. Want ja, het was allemaal nogal nieuw en vreemd voor hem, en hij voelde zich wel een beetje verloren tussen iedereen die hier een duidelijke taak bleek te hebben.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimedo 26 nov 2015 - 12:19

Tank, hij zou het onthouden. “Welkom in de Elite dan Tank. Waar kom je vandaan?” Het was een nieuwe vreemde geur, de geur van dit gebied hing wel al in zijn vacht maar er was ook een andere geur. Daarnaast rook hij ook de vage geur van twolegs. Het maakte hem geïnteresseerd in de grijze kater. Langzaam vormde zich een geamuseerd grijnsje om zijn lippen toen Tank vroeg of hij het hier runde. “Dit is de Elite runnen zal ik die nooit kunnen, maar ik probeer dit zooitje een beetje in bedwang te houden inderdaad met de hulp van Zira.” Vervolgde hij nog steeds met het grijnsje om zijn lippen, maar toen hij klaar was met praten werd zijn blik weer neutraal. “Maar zeg eens waar kom je vandaan?” Vroeg hij nogmaals. Hij was wel benieuwt wat voor kat Zira de BloodClan ingehaald had. Was deze rogue het waard om met zijn commander om te gaan?    



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimevr 27 nov 2015 - 15:35


tank
no church in the wild
“Welkom in de Elite dan Tank. Waar kom je vandaan?” Zei Claw op zijn woorden. De Elite huh? Was dat hoe ze zichzelf hadden genoemd? Het liet hem afvragen wat voor andere katten er nog rond liepen, als dit al het beste van het beste was dat er kon zijn. De katten hier zagen er wel sterk uit, maar ook best egoïstisch. Ze werkten samen, maar hij had al ervaren dat het ook wel ieder voor zich was. In plaats van echt te reageren op de vraag van de kater, stelde hij een vraag over hoe het hier allemaal in zijn werk ging. Misschien kreeg hij er meer vat op als hij het ook beter begreep. “Dit is de Elite runnen zal ik die nooit kunnen, maar ik probeer dit zooitje een beetje in bedwang te houden inderdaad met de hulp van Zira.” Antwoordde de zwarte kat. Tank knikte. "Volgens mij kan je alle hulp wel gebruiken", Constateerde hij. Niet dat hij wou zeggen dat Claw er niks van bakte, maar hij kon zich wel voorstellen dat het moeilijk was met zo'n grote groep.

“Maar zeg eens waar kom je vandaan?” Vroeg de kater opnieuw. Vasthoudend was hij wel. Tank dacht even diep na. "Dat weet ik niet precies. Ik werd vervoerd in een kooi en veel van de buitenwereld zag ik nooit. Ik weet wel dat het een grote stad was, met veel verwaarloosde gebouwen aan de randen", Vertelde hij. In die gebouwen, die vaak leeg stonden, werden de gevechten georganiseerd. Blijkbaar mochten niet veel mensen er van weten, enkel degenen die er ook echt kwamen om te gokken. Pottenkijkers werden er zonder pardon uit gegooid of erger, vermoord.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 20:02

Even trok er een frons in zijn voorhoofd voordat hij langzaam knikte. “Hulp is altijd handig als deze hulp ook oprecht is.” En dat was meestal het probleem. Vaak was dat niet zo en deden ze het alleen om in een goed blaadje bij hem te komen. Toch was hij blij met de hulp van Zira en wat andere members die leken loyaal te zijn en waar hij misschien zelfs wel wat waardering voor had. Ondanks dat moest hij altijd opletten, altijd alert zijn dat iemand zich niet opeens tegen hem zou keren. De elite was een vreemde groep katten, een groep waar je je ogen open moest houden. Toen het gesprek naar Tank ging lag er iets van nieuwsgierigheid in zijn houding. Het verhaal wat de andere kater vertelde klonk vreemd, iets waar hij helemaal niet in thuis was. Dat maakte het alleen maar interessanter, omdat die informatie misschien ooit nog wel eens van pas kon komen. “Leefde je bij de twolegs net als kittypets?” Bij dat laatste woord kon je een lichte minachting in zijn stem horen. “Mocht je niet uit die kooi?” Het leek hem echt verschrikkelijk om altijd opgesloten te zitten, dan zou hij echt gek worden.



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 3:25


tank
no church in the wild
De leader stemde tot zijn verbazing wel in met zijn vaststelling. “Hulp is altijd handig als deze hulp ook oprecht is.” Vertelde hij, en Tank knikte snuivend. "Ik haat leugenaars", Zei de grote kater, en het was wel waar. In principe haatte hij alle andere katten omdat hij altijd had geleerd dat een andere kat automatisch de vijand was, al had hij die visie nu al wat moeten bijschroeven. Maar toch, Zira had hem er wel voor gewaarschuwd dat zelfs hier in het kamp vijanden rond liepen. Ze hadden hun best gedaan om de verraders er uit te filteren, maar dat ging hen niet zo goed af blijkbaar. Niet dat Tank bang was voor wie dan ook, hij kon de meeste katten hier waarschijnlijk met gemak aan, zelfs als hij niet vocht op zijn bekende terrein.

Over bekend terrein gesproken, Claw vroeg hem naar waar hij vandaan kwam, en hij legde het zo goed mogelijk uit, al zag hij ook wel dat de zwarte leader hem niet volledig snapte. Dat leek niemand hier echt te doen. “Leefde je bij de twolegs net als kittypets?” Vroeg de kater wat minachtend. Tank keek hem even niet-begrijpend aan. "Kittypets?" Vroeg hij wat verward. "Maar ja, ik leefde bij een mens, al zag ik die niet zo heel vaak, sinds hij me in een kamer apart hield", Legde hij uit. Een pretje was het zeker niet geweest, maar hij had wel liever alleen gezeten dan de hele dag in de buurt van Konan te moeten rondhangen. “Mocht je niet uit die kooi?” Vroeg Claw toen, en de grijze kater schudde zijn kop even. "Ik mocht er wel uit, het was meer een manier om me van de ene plek naar de andere te brengen. En om er voor te zorgen dat ik niet vocht voor ik de ring in werd gezet", Legde hij uit, al verwachtte hij niet dat Claw dat zou begrijpen.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 14:45

Hij zei maar niet hardop dat Tank zich op het moment bevond in een groep vol leugenaars. De meeste waren zo manipulatief als maar kon, maar ach wat niet weet wat niet deert toch. Hij zou er vanzelf wel achter komen en dan kon hij dan wel beslissen of hij in de Elite zou blijven of niet. Claw zou dat wel leuk vinden de kater leek behoorlijk sterk en hij had sterke katten nodig. Vervolgens luisterde hij naar de uitleg van de andere kater. Hij vond het wel allemaal maar vaag en hij was blij dat hij nooit in zo’n kooi had hoeven zitten, dat leek hem nou echt helemaal niets. “En hoe vond je dat dan die kooi?” Hij kon zich dat niet voorstellen maar wilde het toch even voor de zekerheid weten. “Moest jij vechten voor de twolegs?” Dat was echt vreemd en waarom had Tank daar mee ingestemd. Hij vocht alleen maar als hij daar zelf zin in had het leek hem echt verschrikkelijk als het je opgedragen werd door die vieze mormels. Hij vond het sowieso spuugvervelende wezens die twolegs.  



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 17:33


tank
no church in the wild
Claw was duidelijk bezig aan een of ander vaag verhoor of iets dergelijks. Of hij was oprecht nieuwsgierig, dat kon ook, al betwijfelde hij het. Moest hij in zijn plek zijn, zou hij iemand als hem ook wel deftig ondervragen. Voor hetzelfde geld was hij wel een gevaar voor de balans van zijn clan hier. “En hoe vond je dat dan die kooi?” Vroeg hij, en Tank keek hem even met een zuur gezicht aan. "Leuk is ook anders. Het is.. Het neemt al je vrijheid weg, en het is klein en je hebt beter ook geen claustrofobie", Vertelde hij. Yup, en het ergste was als iemand je ging porren door de tralies heen en je er helemaal niks aan kon doen, maar dat liet hij maar even achterwege. Claw hoefde niet te weten dat Conan hem liep te pesten, dat zou waarschijnlijk zwak over komen in zijn ogen.

Dat bleek ook wel uit zijn volgende woorden. “Moest jij vechten voor de twolegs?” Zei hij, alsof hij er helemaal niet bij kon dat Tank zoiets zou doen. De grijze kater knikte. "Er was niet veel dat ik kon doen. Het was dat of sterven", Legde hij uit. Hij keek de zwarte kater even nadenkend aan, besloot dan om het toch maar met hem te delen. "Ik ben gefokt om te vechten voor hem. Mijn vader deed hetzelfde als ik en hij was legendarisch in het milieu, en ik moest zijn opvolger worden", Vertelde hij, nu met een stem die de woede tegenover zijn trainer wel liet doorschemeren. Als hij Conan's gezicht nog één keer zag, dan zou hij het beslist proberen helemaal open te leggen, oh ja.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimema 7 dec 2015 - 12:28

Er ontstond een bedenkelijke frons in zijn voorhoofd toen Tank verder sprak. Het nam je vrijheid weg, dat was voor hem al genoeg reden om voor de dood te kiezen. Maar goed als je niet beter wist, Tank had vast niet beter geweten. Hij zei niets maar liet de woorden op hem inwerken. Het leek hem maar een bizarre situatie, maar wat wilde je ook van twolegs. “Vreemd.” Zei hij toen plots. “Waarom hebben ze je dan weg gedaan?” Of was Tank zelf weggegaan, maar zoals hij begreep leek dat niet mogelijk dus moesten de twolegs hem weg hebben gedaan. Dat was toch vreemd als hij een opvolger moest worden. Twolegs waren rare snuiters of er zat iets anders achter dat kon ook. Hij wilde er in ieder geval wel meer van weten.



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lost & Found Corner LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 12:06


tank
no church in the wild
Blijkbaar was zijn verhaal te gek voor woorden. De zwarte kater leek hem niet echt te begrijpen, zijn situatie niet, maar ook niet hoe hij er op had gereageerd. Misschien zou Claw hier het anders hebben aangepakt, proberen te ontsnappen of wat dan ook. Daarin kon hij inderdaad wel verschillen, hij vond zijn leven eigenlijk zo slecht nog niet. Zolang hij maar gevechten won, werd hij over het algemeen wel met rust gelaten en van tijd tot tijd gevoerd. Hij had een plek om te slapen, iets wat hij nu dus niet meer had. Het was hem best goed af gegaan, op de trainingen na dan. Die waren het enige negatieve aan zijn bestaan.

“Vreemd.” Reageerde de leider. “Waarom hebben ze je dan weg gedaan?” Vroeg hij vervolgens, en de grijze kater haalde zijn schouders op. "Als ik het wist, liet ik het je weten", Bromde hij met zijn zware stem. "Al gok ik op het feit dat ze misschien een vervanger voor me hebben gevonden, een jongere kat", Vervolgde hij met een beetje walging. Alsof Conan ooit een kat zou vinden die zo goed was als hemzelf of Ruthless. Tenzij zijn ouwe zichzelf weer had voort geplant en hij ergens een halfbroertje of zusje had rondlopen momenteel.

OOC;Ik hoop dat je 't niet erg vind dat ik deze bump? c:


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lost & Found Corner Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lost & Found Corner   Lost & Found Corner Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 18:42

Zijn blik richtte zich weer op die van Tank. “Dat verbaast me helemaal niet. Twolegs gooien alles weg als ze iets beters denken te kunnen krijgen.” Sprak hij simpel. Zo zag hij het gewoon, hij was niet anders gewend. Ze verwijderden veel vaker dingen en dieren uit die nesten van hun alsof het oud vuil was. “Maar weet je, je bent veel beter af zo.” Er ontstond een kalm grijnsje om zijn lippen. “Maak het je hier gemakkelijk.” Natuurlijk verwachtte hij hier wel wat voor terug, maar dat begreep deze andere kater vast ook wel. Later als Tank genoeg geleerd had over het leven hier, dan verwachtte hij daar een dienst voor terug. Nu nog niet.

[Nee helemaal niet :3 ]



Lost & Found Corner Eki8z
Lost & Found Corner ZrDY9U2Lost & Found Corner 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost & Found Corner
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: