And if you think it will never happen again roses turns black~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And if you think it will never happen again roses turns black~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Brindleleaf
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimema 25 jan 2016 - 19:39


And if you think it will never happen again roses turns black~ FhRP5KL

Hallo allemaal,

Zoals sommigen misschien al gemerkt hadden is in de RPG bekend geworden dat Sparrowfeather de vader is van het eerste nestje van Brindleleaf. Dit is onbekend voor de kittens zelf alleen de ouders weten het. Nou is door een klein foutje *kuch* een tweede nestje opkomt. Een opwelling waar Brindleleaf eerst heel gestrest van zal raken.

Let op: Dit nestje wordt pas gekozen als de kittenstop van WindClan af is!

Moeder
And if you think it will never happen again roses turns black~ 4lt5xd
Brindleleaf
WindClan warrior
Ze is een slanke kattin met een fijn postuur en goudgele ogen.
Voorsteltopic: klik


Vader
And if you think it will never happen again roses turns black~ 3289-66
Sparrowfeather
WindClan Medicine cat
Sparrow is een tabby kater met zo hier en daar wat donkere en lichtere plukken vacht. Hij heeft amberkleurige ogen.
Voorsteltopic: klik

Broertjes & zusjes
And if you think it will never happen again roses turns black~ E96lb6 And if you think it will never happen again roses turns black~ 2md4ei9
Quietpaw ~ Puddlepaw
And if you think it will never happen again roses turns black~ MouseavAnd if you think it will never happen again roses turns black~ XVttshR
Mousepaw ~ Polarpaw



Mogelijkheden:
- Wij zijn niet heel streng op de kleur, maar houdt het wel een beetje realistisch(geen birman bijvoorbeeld).
- Het nestje zal uit twee kittens gaan bestaan! Wij kiezen er dus maar twee.
- Er zal een hele verhaallijn omheen gaan draaien, wij zoeken dus wel twee actieve kittens!

Hopelijk vinden jullie het leuk!


And if you think it will never happen again roses turns black~ X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
'Sunpaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
Nickname: Lili[et]
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :. 9 Moons .:
Gender:
Rank:
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimema 25 jan 2016 - 19:47

Hmm.. Misschien komt hier iets! c:



Some days you just to create
And if you think it will never happen again roses turns black~ 34zfzab
Your own sunshine
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimema 25 jan 2016 - 19:53

hier komt iets !!



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimema 25 jan 2016 - 19:58

OMG! Ik ga dit topic zeker stalken. Meer neefjes/nichtjes voor Bronsmaskertje love


And if you think it will never happen again roses turns black~ Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
And if you think it will never happen again roses turns black~ Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimema 25 jan 2016 - 20:25

Guyz plekjes reserveren is een beetje overbodig :'3 De aanmeldingen gaan voorlopig toch nog niet sluiten en als we dat wel doen geven we het ruim van tevoren aan~


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
And if you think it will never happen again roses turns black~ EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovesong
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL

169
Actief
No I don’t wanna
Sit still, look pretty

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lovesong
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimema 25 jan 2016 - 20:57

Omaigai, dat zag ik niet aankomen :3

Golden kan zich wel voordoen als de vader voor als jullie dat nodig hebben ^^


Oh, I don't know what you've been told
And if you think it will never happen again roses turns black~ MgOJOTn
But this girl right here's gonna rule the world
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 11:53




The last ride to the morning sun


General
Name:
?Sparrowkit//Paw//Leaf?
?Brindlekit//Paw//Feather?
?Divinekit//Paw//Mask?
?Featherkit//Paw//Wing?
?Leafkit//Paw//String?
Als hij wordt gekozen dan mogen jullie tussen de namen kiezen, ik kon namelijk niet kiezen Cx
Meaning:

Sparrowleaf = eigenlijk gebaseerd op de namen van de moeder en vader, betekend mus-blad (ship naam)
Brindlefeather = eigenlijk gebaseerd op de namen van de moeder en vader, bruine-veer (ship naam)
Divinemask = dat betekend goddelijk-masker, omdat bijna de hele familie van Brindle de achter voegsel Mask heeft.
Featherwing = het achtervoegsel van zijn vader, betekend veer-vleugel
Leafstring = Dit is het achtervoegsel van zijn moeder, betekend Blad-snaar

Gender: Male
Age: Unborn
Clan: Windclan
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentices//?Med. App??//Warrior//??Med. Cat??//??Deputy??//??Leader??//??Elder??//
Parents: Brindleleaf X Sparrowfeather
Sibs: Litter 1: Quietpaw, Puddlepaw, Mousepaw en Polarpaw Litter 2: Unknown
Other familie:
Father= Quietpaw, Puddlepaw, Mousepaw en Polarpaw
Mother= Mousepaw, Quietpaw, Polarpaw, Puddlepaw, Bronzemask en Bloodmask

Outside
Eyes: Goud gele zoals zijn moeder
Fur: Wit
Fur length: Lang
Build:
Deze kitten heeft een zwakke bouw, niet sterk genoeg voor een gevecht. Hij is kleiner dan de normale kat, hij heeft klauwen die erg lang zijn en zijn tanden op een middelmatige lengte alleen zijn bouw zal hem in de weg zitten. Door zijn lengte en gebrek aan spieren zal hij makkelijk worden uitgeschakeld in een echt gevecht, doordat hij erg zwak is zal hij ook zo geboren worden...

Pictures:

Inside
Happiness must be taken, and I will take mine

Likes:
Rust, Bevelen, Winnen, hoe alles eruit ziet hoe het volgens hem eruit moet zien,
Dislikes:
Drukte, andere die hem lastig vallen, iets niet snappen, gevoelens, verliezen, pijn

Als kitten is hij erg naïef en is hij lief en aardig, alleen is hij erg stil als kitten en durf bijna geen woord uit te spreken waardoor hij hele andere karaktereigenschappen krijgt na maten hij ouder wordt, de karacter keys geven aan wat hij na zijn kitten tijd kan krijgen want kittens worden niet als moordenaars geboren.

Characterkeys:
Pefectionist//Slim//Ambitieus//meedogenloos
//Voorliefde//Angst//Kort lontje//Lage pijngrens//
Sadistische//Mogelijk gestoord//Wreed//Bitter// Roekeloos//Accepteren dat iets niet zo is//

Me
Heya, ik ben een RPGer en ben eigenlijk er vooral mee bezig om karakters van het diepste in uit te halen maar toch wat geheim te houden. Zoals je hier boven ziet, ik schrijf geen teksten. Ik heb dat expres weggelaten want ik wil vooral alles bepalen door de RPG, alleen de Keys opgeschreven die hij laten KAN krijgen. Dus staat niet vast, ik heb al ideeën bedacht en al hele verhaallijnen in mijn hoofd die zich plaatje voor plaatje afspelen. Ik en niet actief blijven? Ik weet namelijk nooit zeker of ik echt actief kan blijven, maar ik zal het zeker doen en proberen. Want als hij wordt gekozen zal ik hem niet laten vallen, hij is namelijk op iemand gebaseerd waar ik nog al aan het fandommen over ben. Ik ben namelijk nooit zeker of ik actief kan blijven maar zelf kan ik 90% actief zijn, je kan op me rekenen dat ik actief zal zijn.

Daan en Julia, jullie hebben echt enorm veel leuke verhaallijnen gehad. Julia die de hele BC actief heeft gemaakt en Daan die al een van de eerste was die op Warrior Cats zat en altijd actief bleef, ik heb echt enorm veel respect voor jullie en het ontwerpen van jullie leuke geweldige karakters. Ook zijn jullie geweldige mensen die altijd in het algemene onzin topic zitten of ja bijna altijd, ik weet zeker als de ouders en de kits online blijven dat het erg gezellig kan worden en super actief. Zelfs zonder mijn karakter ben ik er vrij zeker van dat dit een cool nestje wordt, ook heb ik dit nogal vrij gehouden want jullie kunnen de naam kiezen en bijna geen informatie over het karakter zelf waardoor deze nogal mysterieus blijft.

Ik hoop dat ik een kans krijg om gekozen te worden, al heb ik niet gerpged met dit karakter. Ik wil namelijk met deze kitten nog al mijn gevoelens achter laten die ik heb, ik voel me namelijk nog al leeg van binnen. Even sad story weg laten enz. Maar dus blijf ik erg actief met dit karakter om mijn gevoel weg te posten, veder vind ik het karakter wat ik ga bespelen super geweldig en heb ik eventuele veder ideeën en andere dingen bedacht. Ik wil namelijk alles over laten aan de RPG of ja bijna alles, want ik kan nooit voorspellen wat jullie posten zijn maar ik kan je verzekeren dat dit drama wordt. Mijn karakter zal met zijn eigenschappen niet echt in het gezin passen maar wel in het drama stukje, want er komt best wel veel drama door het tweede nestje dus verwacht ik het minsten wat kan komen want als je de drama te hoog inschat komt het nooit goed. Ik zal dit karakter nooit echt laten vallen, doordat ik best wel fan ervan ben en het hopelijk ook in jullie smaak valt hoe dit karakter zich zal uitbreiden in de RPG.

Ook vind ik het karakter wat ik bedacht heb zelf geweldig alleen is het vooral op een karakter gebaseerd om verwarring te voorkomen. Maar wat ik wil zeggen is, laat de besten winnen en This will be the last ride to the morning sun.

Vriendelijke groet,
Venom
Words: 575||Tag: Sparrowfeather en Brindleleaf || Note: aanmelding 



And if you think it will never happen again roses turns black~ 20kxh8o


Laatst aangepast door Venompaw op do 4 feb 2016 - 13:26; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 16:31

Citaat :
Hollowkit



[h4]




General

Meaning of name: Hollow is eigenlijk net als haar naam zegt Leeg, ze is een simpele kattin met niet veel karkater eigenschappen waardoor ze zich van binnen erg leeg voelt, Plus zou ze ook erg veel moeite hebben met katten vertouwen maar dit word allemaal later pas bekend

Meaning of name 2: Toen ze geboren was dacht haar moeder dat ze dood geboren was omdat ze eerst niet bewoog.

Meaning of name 3 : Hollowkit klinkt een beetje als Hellokit dus daar mee verwelkomt haar moeder haar in de wereld dit hoeft niet letterlijk genomen te worden ik vond het gewoon leuk xD
Name: Hollowkit/Hollowheart?/Hollowwish?/
Rank: Kitten
Former Name(s): //
Former Rank(s): //
Age: Not even born.
Gender: She-cat♀
Crush: You're gross ew!
Bloodline: 100% WindClan
Sexuality:Hetro
Place born: Unknown
Future ranks: Apprentice, Med-cat Apprentice(??),Warrior,Deputy(??) Leader(??)
Theme:

Clan

Leader: Everstar: Well you're cool!
Deputy: Frostfaith: U better do good
Medicine Cat: Sparrowfeather: Im not sure...but i do want you're rank
Medicine Cat Apprentice: Lizardpaw: one day i will be you're apprentice hopefully!

Family

Mother: Brindleleaf : Mommy...
Father: Sparrowfeather: Like i said im not sure wat to think of you...
Siblings: Quietpaw: So you're my big brother?
Puddelpaw: So you're my big brother?
Mousepaw: Why is you're name Mouse?
Polarpaw; I heard you were mean...
Other Bronzemask,Bloodmask.
Littermates: Unknown


Personality



[justify]Likes; Silverpelt,Jagen,Rust,Slapen.
Dislikes; Liegen,Ruzie,Vechten,Onzeker voelen.
Fears: Buiten gesloten worden, gepest worden,Katten verliezen,niet aan volwachtingen voldoen,Donder.

Keywords: Nice,Calm,Smart,goodhearted,onsure,Honest,Helpful

Kittentijd

Keyword: Nice,Speels,Leergierig,Naief,Helpful.

Nice: Hollow is van jongs af aan al een aardige poes en omdat ze bang is om bang gesloten te worden zal ze aardig zijn tegen iedereen, het zou maar weinig voor komen dat Hollow met het verkeerde been uit bed komt ze is erg vriendelijk is staat open voor alles en iedereen.

Speels: Hollow is een erg speelse kitten die graag spelletjes speelt met haar sib of andere kittens al kan ze zich zelf ook goed bezig houden en heeft ze niet echt iemand om te spelen.

Leergierig: Hollow leert graag ze zal ook erg geintreseerd zijn in het Medicine kat vak en vaak in de med-cat Den lopen om de med-cats te helpen en wat dingen op te pikken, Hollow leert oom graag andere dingen en staat altijd open voor iets nieuws.

Naief: Hoe dan ook is Hollow wel een naief Poesje en is niet bang om tegen het advies van anderen in te gaan al zou ze zich niet twee keer aan de zelfde steen stoten en geen tweede keer de zelfde fout maken.

Helpful: Hollow helpt graag iedereen(als ze in een goede bui is) als kleine kitten maakt ze zich graag nuttig en helpt dus graag met de kleinste dingen mee.

Apprentice:

Keyword: Nice,Onsure,Calm,Loyaal,Smart,Honest

Nice: Deze eigenschap heeft ze nog van haar kittentijd over gehouden ze blijft een aardige poes ze zou nooit iemand pesten vrienden en realties zijn belangrijk voor haar ook al heeft ze moeite katten in vertrouwen te nemen.

Onsure: Hollow raakt in de knoop met zich zelf ze heeft moeite met trainen en raakt daar door erg onzeker en heeft vaak het idee dat ze niks specaails heeft en geen talenten heeft, Ook heeft ze veel moeite katten in vertrouwen te nemen en zal daar ook erg voorzichtig mee zijn en ook van afstandelijk overkomen ze is ook erg bang om gepest te worden of het nadere te vertellen.

Calm: Hollow is een rustige apprentice geworden ze zal meestal haar koel houden al kan het wel voorkomen dat ze uit haar slof schiet al zou dat niet vaak gebeuren Hollow is rustig in de omgang en dus geen hypere poes die de heledag als een konijn door het kamp huppelen.

Loyaal; Hollow is erg loyaal tegen de clan en haar familie en zou er dus altijd voor ze klaar staan hoe dan ook daarom maakt Hollow zich graag nuttig zowel voor haar clan als haar familie.

Smart: Ook dit eigenschap heeft Hollow van haar kittentijd over gehouden ze is een slimme poes doe vaak gebruik maakt van haar hersen en snel met oplossingen komt en nog steeds houdt ze van leren, en leert nog steeds graag nieuwen dingen en staat altijd open voor nieuwe informatie.

Honest: Een leugenaar? nee zeker niet Hollow zou altijd de waarheid spreken hoe dan ook al zijn het harde worden ze zal nooit tegen iemand liegen of ze moet echt geen keus hebben omdat Hollow een eerlijk iemand is kan ze niet tegen leugens en zal ook erg boos worden als er tegen haar gelogen word.

Warrior

Dit laat ik aan de rpg over :3

Uiterlijk

Fur color: Bruine tabby/met wit.
Fur pattern: Tabby
Fur length: Kitten:Kort,Apprentice warrior: Half lang.
Type of body: Lenig, slank, middel groot.
Eye color: Amder/geel
Nose & pawpads: Zalmroze
Built: Middel groot niet al te veel spieren lenig en slank al lijkt ze wat dikker door haar vacht.
Scars: None
Hollow:

Hollow heeft het lichaam van haar moeder maar de vacht van haar vader ze zal niet de grooste poes zijn maar ook niet de kleinste ze is middel groot, veel spieren heeft ze niet daarom gebruikt ze vaak haar hersen dan echt haar kracht,Ze heeft als kitten een korte vacht al zou dat later tot half lang groeien ze zal ook een groei spuirt krijgen rond haar apprentice/warrior leeftijd.

Extra:
Hollow zou graag van jongs af aan een medice cat willen worden (net als haar pappie xD) ze heeft er erg veel intressen in en is dan ook erg teleur gesteld als ze niet als med cat gekozen word omdat het warrioschap haar helemaal niet zo aanspreekt.
Skills: 6 is het hoogste
Hunting ••••••
Vechten:•••
Swimming:•
Running:••••
Climbing:••
Social:•••
knowledge herbs:••••
Me!

Naam:San(ne)
Age: 13
Rpg ervaring: al bijna meer dan een jaar :3
Motievatie: Het is al een tijdje geleden dat ik een kitten in een actief nestje heb gespeeld wat ik best jammer vind en ik zou graag dat weer op willen pakken en weer een kitten bespelen, Plus loop ik al een tijdje met zoon karkater als Hollow ik vind haar gewoon geweldig en zou haar graag beter willen uitwerken ook om wat meer ervaring op te doen, Ook vind ik Brindleleaf ook gewoon geweldig en lekker actief en als het nestje acties is is het voor mij ook makkelijker om actief te blijven en ik wil ook graag actief worden in windclan aangezien het een poplaire clan is nu en ik daar graag in mee wilt,en ik zit eigenlijk ook wel te wachtne op een Nestje in windclan dus dit kom als geroepen ook als ik niet gekozen word blij ik dit nestje en familie toch stalken het is gewoon awesome <3  c;

Blijf ik actief: Als ik gekozen word wel ik zal er alles aan doen om haar acief te houden wat voor mij niet erg moeilijk word aangezien ik er wel de tijd voor heb en inspratie als ik niet actief blijf mogen jullie me een schop onder me kont geven en het account wegeven want ik begrijp er goed dat jullie wel een acief nest je willen c;


ik kan nog wat dingen veranderen :3


Hollow keek met grote ogen de nersury rond het was vroeg dus haar moeder en sib lagen nog de slapen, Maar de jonge kit was klaar wakker de bruine tabby kroop voorzichtig weg van haar moeder en keek de nersury rond, Haar amber gele ogen keken wat teleur gesteld toen ze in de gaten kreeg dat de andere kittens ook nog aan het slapen waren 'Aaaww' miauwde de kleine kit zachtjes, ze wilde die slaapkoppen ook niet wakker maken, De kleine kit keek nog een keer de nerusry rond opzoek naar een andere manier om wat fun te beleven want no way dat ze weer ging slapen! Ze was klaar wakker en ready to go! Haar gelen ogen vielen op een klein bruin beestje het was wel 100 keer kleiner dan zij! de bruine kit grijnze en sloop op het bruine beestje af haar ogen waren helemaal gericht op het beestje toen de kitten dichter bij sloop kreeg ze in de gaten dat het beestje maar liefst 8 dunne pootjes had! wat! De bruine tabby stopte even met sluipen en liep naar het beestje toe 'Wie ben jij?'vroeg ze zachtjes en toen schoot het kleine beestje naar voren Hollow shrok en rende terug naar haar moeder, wat was dat een eng beest! hopelijk kwam het niet meer de nerusry in.




@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
'Sunpaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
Nickname: Lili[et]
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :. 9 Moons .:
Gender:
Rank:
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 18:16



'Hope, is the only thing stromger than fear.


"Fly like a mockingjay, sting like a tracker jacker"


|{General}|
{Name} Jaykit // Jaypaw // Jaysong
{Gender} Tom-Cat
{Sexuality} Hetero
{Age} Unborn
{Clan} Windclan


|{Relations}|
{Father} Sparrowfeather; Unknow
{Mother} Brindleleaf; If anyone ever hurts you.. they walk on the path of Starclan!
{Leader} Everstar; I will next be carrying the suffix Star!
{Commander} Frostfaith: I. Don't. Like. U!
{Sibs} Litter 1:
Quietpaw; Uhm.. Hi?
Puddlepaw; Hello..?
Mousepaw; I love mice! Jummie
Polarpaw; Awesome! we have the same eyes
Litter 2:
Unknow

|{Outside}|
{Fur length} Half lang
{Build} Lekker stevig en grof gebouwd. maar er zitten ook wat stukjes van een windclanner in.
{Fur pattern} Grijs/zwart tabby
{Fur color} Donkere grijze (bijna zwart) vacht met strepen, witte buik en pootjes. Met wat her en der donkerbruin plukjes.
{Eyes} Groen
Pawprint and nose color} Zwart

|{Inside}|

{Kitten}
Jay is een felle kitten. Hij lijkt geen emotie's te hebben, en kan vaak arrogant overkomen vaak vertelt hij wat hij denkt of dat nu andere kwetsen of niet. Ook speelt hij altijd met nagels en tanden en kan dus best ruig zijn voor zijn siblings (en andere kittens) Hij gelooft altijd overal de beste in te zijn aarzelt ook niet om dit aan andere te showen daarnaast hij trekt zich niks aan van de regels of straffen en is over het algemeen gewoon een irritante, ongehoorzame en bazig kitten.

{Apprentice}
Jay is echt een Einzelgänger, gewoon iemand die niet in de buurt van andere wil komen. Nog steeds heeft hij geen gevoel voor andere en komt dus gewoon over als een emotieloze kater. Hij vecht vraag en kunt dit ook goed door zijn stevige bouw maar door zijn windclan bloed vind hij het ook heerlijk om af en toe door het landschap een sprintje te trekken. Toch kan hij nog steeds katten vaak kwetsen maar is vaak onbewust maar maakt hem niets uit als hij erop gewezen word ook al zijn het oudere katten. Grenzen lijken ook niet echt voor hem te bestaan en doet negen van de tien keer wat hij gewoon wil.

{Warrior}
Dit zou ik het liefst in de RPG veder werken, toch laat ik Jay goed aanpakken waardoor hij inziet wat voorn kater hij eigenlijk is en zou dus beter zijn best doen om zijn fouten te verbeteren.

|Extra|

Als je Jay ooit pijn doet, boos maakt, een belofte niet houd of aan zijn familie durft te komen, heb je echt een probleem. Hij heeft een formidabel geheugen als het hierop aankomt en vergeet nooit een afrekening, en je kunt dus ook zeker weten dat je iets zal krijgen. Hij zal katten straffen met een gepaste straf voor wat de gene heeft gedaan. Als dat nu lichamelijk of misschien zelf mentaal is. Toch is deze kater erg beschermend, misschien wel een tikje te. Als je ooit plaatsje in zijn hart veroverd, is het moeilijk om er weer uit te komen. Wat je er ook van vind, hij zal je beschermen en iedereen die volgens hem slechte invloed is van je weghouden. Ook al is hij beschermend, om met hem contact te krigen is moeilijk Jay heeft namelijk totaal geen behoefte aan sociaal contact, hij vermijd het liever. Hij is graag alleen en vermijd plaatsen met veel katten, zoals het kamp.

{Likes}:
De baas zijn, Alleen zijn, Eten, Vechten, ect ect

{Dislikes}:
Regen, Verliezen, Drukte, Andere katten, Bevelen, ect ect

{Characterkeys}:
Kort lontje || Einzelgänger || Sarcastisch || Grote mond || Bijdehand || Nieuwsgierig || Slim || Sterk || Lage pijngrens || Wraakzuchtig || Beschermend || ect ect



|{Outside}|:

|{Motivatie}|

{RPG tijd}; Als ik zo eventjes schat hoelang ik al roleplay is dat ongeveer al 2 jaartjes :3

{Motivatie}; Beindleleaf x Sparrowfeather is 1 van mijn lievelingskatten van windclan :3 en vooral hun verleden en hun "geheime liefde" interesseert mij heel erg. Veder wou ik Jay al maken maar toen deze kittensearch kwam heb ik mijn plannen zogezegd om ver gegooid om Jay vanaf een kitten te bespelen om zo het leven van een kat weer helemaal kan opbouwen ^^ Daarnaast zou ik graag ook een kitten willen bespelen van een vader die medicijnkat is want Jay is zo'n katertje die denkt dat kruiden gedoe allemaal onzin is. En natuurlijk zijn er nog wel meerdere redens! c;



"It's take ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart"




Some walks you have to take alone.
Thank you Sarah!



Some days you just to create
And if you think it will never happen again roses turns black~ 34zfzab
Your own sunshine
.:


Laatst aangepast door 'Sunpaw op zo 14 feb 2016 - 11:02; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 18:22

Er is al een Mockingkit die de naam Mockingbird heeft geclaimd

#Stalk #NogNietZekerOfIkMijAanmeld



And if you think it will never happen again roses turns black~ Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 19:56

Jeeeeej!! Kleine broertjes en zusjes voor Polar!! Ik heb medelijden met de arme wezens, Polar is zo'n b*tch


And if you think it will never happen again roses turns black~ CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 13:46

mijn aanmelding is af!!!


And if you think it will never happen again roses turns black~ 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblethorn
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Age: . 45 Moons .
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 22:21


the howl is stronger than the bite
General
Kitten Name: Wolfkit
Apprentice Name: Wolfpaw
Warrior Name: Wolfstrike
Meaning Name: Wolf: Als eer betoon aan aan de "vader" van Sparrowfeather, Wolfsbane, en toen Wolfkit geboren werd liet hij een lang uitgerekte piep horen die Brindle aan een wolven huil liet denken.
Strike: Wolfstrike heeft een snelle, agressieve vorm van aanvallen, hij slaat snel en genadeloos toe. Hierdoor zal hij "strike" gaan heten uiteindelijk.
Gender: Male
Age: Unborn

Parents: Brindleleaf x Sparrowfeather [Unknown]
Siblings: [Earlier litter] Quietpaw, Polarpaw, Mousepaw, Puddlekit. [Same litter] unknown
Grandfathers/mothers: Mistdance x Unknown & Bloodmask x Unknown

Clan: Windclan
Rank: Kitten
Next Ranks: Apprentice - Warrior - Elder
Clanleader: Everstar
Deputy: Frostfaith
Medicine Cat: Sparrowfeather
Medicine Cat Apprentice: Lizardpaw.


W.I.P
tagged. 000 words. notes.


And if you think it will never happen again roses turns black~ WJEsDRq
"One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"
Meet Bramblethorn
Bramble-Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 16:42

GENERAL INFORMATION

Kitten name: Swirlingkit
Apprentice name: Swirlingpaw
Warrior name:
Swirlingwind||Swirlingstorm
||Swirlingmind||Swirlingleaf||Swirlingfeather||
Swirlingdance||Swirlingrose||Swirlingfrost||
Swirlingbreeze||Swirlingfox||Swirlingrisk||
Swirlingsilhouette||Swirlingmoon||Swirlingspark
Meaning name:
Swirling|| Wervelend,
(1)Bruisend;
(2)Draaiend;
(3)Snel en Afwisselend;
(4)Zeer levendig.
Als jong pasgeboren kittentje is ze al en bruisende kattin. Vol met leven en spartelend komt ze op de aardbol terecht. Deze levendigheid blijft ze haar hele leven in zekere mate behouden.
Wind|| Wind,
(1) De stroming van lucht veroorzaakt door luchtdrukverschillen.
Ze is geboren in de Windclan, en zal die ook altijd met een grote trots dienen. Ook is ze opgegroeid met de eeuwige wind in haar haren.
Storm|| Storm,
(1)Zeer krachtige wind.
Net zoals met windvlagen is de jonge kattin weliswaar onvoorspelbaar. De storm kan overal toeslaan.
Mind|| Geest,
(1)Dat wat zich afspeelt in gedachten;
(2)Een niet substantieel wezen;
(3)Het onbewuste;
(4)Het denken, voelen en willen van de mens;
(5)Ziel.
Haar gedachtegang is zo nu en dan een echte warboel, waardoor ze wat onhandig en warrig over kan komen.
Leaf|| Blad,
(1)Bladeren bestaan uit zacht weefsel, waarin met behulp van licht fotosynthese plaatsvindt.
Dit is tevens haar moeders achtervoegsel. Zoals vele kittens zal ze geïnteresseerd zijn in bladeren die door de wind worden weggeblazen en er graag achteraan rennen, mee spelen.
Feather|| Veer,
(1)Een van de grote veerschachten van een vogel.
Dit is tevens haar vaders achtervoegsel. Haar interesse in andere dieren, en natuurlijk ook vogels heeft ze al van jongs af aan. Als ze de hele wereld wilt ontdekken. Natuurlijk hoort daar het spelen met veertjes ook bij.
Dance|| Dans,
(1)Een verzameling sierlijke bewegingen.
De jonge kattin is bijzonder lenig gebouwd waardoor ze snel en sierlijk kan bewegen eenmaal als ze haar lichaam goed onder controle heeft.
Rose|| Roos,
(1)Bloem waar een steel met doornen aan zitten
Net zoals elke andere kat heeft ze zo haar eigenaardigheden. Hoe vriendelijk en lief ze ook kan zijn, er is altijd wel ergens een doorn te vinden.
Frost|| Vorst,
(1)Weer waarbij het vriest;
(2)Temperatuurdaling van de lucht tot 0 graden Celcius of lager met bevriezing van de grond.
Ze heeft een gedeeltelijk witte vacht, waarbij dit soort achtervoegsel wel vaker voorkomt.
Breeze|| Bries,
(1)Zacht, fris windje.
Heeft te maken met haar vrolijke karakter die als een fris lentebriesje door het kamp heen bruist.
Fox|| Vos,
(1)Roofdier met snorharen en een dikke rode staart dat lijkt op een hond.
Net als een vos bezit ze gedeeltelijk een roodbruine kleur. Ook kan ze best wel eens fel zijn, en vossen staan bekend om hun felle karakter.
Risk|| Risico,
(1)De kans op een ramp;
(2)De waarschijnlijkheid dat een bepaald effect zich binnen een bepaalde periode of onder bepaalde omstandigheden voordoet.
Door haar manier van doen is ze soms moeilijk in te schatten en een risicofactor in de grote groep. Zal ze wel of niet uitvallen als ze uitgedaagd wordt is daarbij de grote vraag.
Silhouette|| Silhouet,
(1)Schaduwbeeld;
(2)Een schaduwbeeld of een schim van een dier (of welk ander object), waarvan de kleuren dus niet zichtbaar zijn.
Door haar opmerkelijke karakter zal ze net een onberekende schaduw kunnen zijn.
Moon|| Maan,
(1)Hemellichaam dat om een planeet heen draait.
De maan is het lichtpuntje in het duisternis, deze jonge kattin zal dat ook altijd zijn voor haar familie en vrienden.
Spark|| Vonk,
(1)Brandend of gloeiend deeltje dat van iets afvliegt
Ze heeft vonkelende ogen alsof er een soort vastberaden vuur in brand, en deze naam heeft ook te maken met het feit dat ze zo onvoorspelbaar is. Niemand speelt met vuur, want het is niet te vertrouwen.
Nicknames: Swirling, Swirl, Swirly en Girly
Gender: She-cat
Age: Unborn
Sexuality: Straight
Rank: Kitten
Former Ranks: None yet.
Future Ranks:
Apprentice||Medicinecat Apprentice||Warrior||Medicinecat||Queen
||Elder||Deputy||Leader
Bloodline: Windclan x Windclan||100% Windclan
Place of Birth: Unknown.
Crush:
The pine trees toss him their cones with glee,
The flowers bend low in courtesy,
Each wave flings up a shower of pearls,
The flag in front of the school unfurls.
Laughing, dancing, sunny wind,
Whistling, howling, rainy wind,
North, South, East and West,
Each is the wind I like the best.
Mentored by: -
Apprentices: -
Former apprentices: -
FAMILY & CLAN

Mother: Brindleleaf
Father: Sparrowfeather
Sisters: Polarpaw||Mousepaw
Brothers: Quietpaw||Puddlepaw
Aunt: Bronzemask
Grandparents: Wolfsbane

Clan: Windclan
Leader: Everstar
Deputy: Frostfaith
Medicinecat: Sparrowfeather
Medicinecat Apprentice: Lizardpaw

INSIDE & OUTSIDE

Likes:
Haar familie||Verhalen||Avontuur||
Spelen
Dislikes:
Vreemdelingen||Katers||de Dood||
Eenzaamheid
Fears:
Het verliezen van haar familie||Het donker

Kitten
Personality traits:

Speels||Liefdevol||Kattig||
Onvoorspelbaar||Avontuurlijk

Als jonge kitten is ze meteen druk in de weer met van alles en nog wat. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze doet het wel. Van avontuurtjes in het kamp en zijn dennen, tot aan schijngevechten met andere kittens, waarin zij altijd uitkomt als een sterke en dappere krijger. Ze is zeker speels en heeft als kitten niet echt door wanneer iemand het druk heeft, zo zal ze geen problemen hebben midden in de nacht katten te storen voor een of andere domme vraag of een of andere speelse aanval.
Toch is de vriendelijke en liefdevolle kitten vaak onvoorspelbaar zoals een wervelwind. Het ene moment kan ze heel liefdevol met andere katten spelen om het volgende moment ineens respectloos en kattig terug te spreken tegen haar speelmaatjes. Deze onvoorspelbaarheid kan er voor zorgen dat de jonge kitten niet altijd goed begrepen wordt, waardoor ze zich zo nu en dan in zichzelf terugtrekt. Ze heeft moeite zich te uiten met woorden en lijkt daarom lang over bepaalde dingen na te denken.
Ook lijkt ze in deze tijd van haar leven de aversie te krijgen die haar moeder ook tegen de meeste katers heeft, en dus sneller afstand te nemen van ze. Dit betekend overigens niet dat ze niet met mannelijke kittens speelt. Zolang het maar op haar manier gaat.

Apprentice
Personality traits:

Onvoorspelbaar||Avontuurlijk||Afstandelijk||
Stil||Eigenwijs||Respectloos

Net zoals in haar kittentijd is ze lastig om te begrijpen. Hoe goed bedoelt haar daden vaak ook zijn, ze is nogal wispelturig en dus ook onvoorstelbaar. Zal ze nu wel of niet goed reageren op haar mentors aanwijzingen of slaat ze alles in de wind? Ze is erg eigenwijs, denkt het allemaal zelf beter te weten. Immers was zij als kitten toch prima in rennen en schijngevechten. Ze zou heus wel weten wat ze doet. Ze is dan ook een klein beetje rebels. De combinatie van haar onvoorspelbaarheid en eigenwijsheid kan nogal respectloos overkomen. Ze lijkt niets aan te willen nemen van katten waarbij ze zich toch niet op haar gemak voelt. Daarbij stellen niet alle katten haar avontuurlijkheid op prijs, ze zal er geen problemen mee hebben andermans territorium te onderzoeken en zal zich dikwijls in de problemen kunnen werken. Tegen de meeste katten is ze in deze tijd van haar leven nogal afstandelijk, behalve voor een paar van haar vrienden en een deel van haar familie. Ze lijkt hierdoor erg nors en ongeïnteresseerd terwijl dat totaal niet het geval is. Ook probeert ze er achter te komen waarom haar moeder katers niet zo lijkt te mogen en of haar moeders redenen kloppen. Waardoor ze waarschijnlijk een klein beetje gaat rebelleren tegen haar moeder. Omdat ze zo veel vragen heeft die ze niet altijd durft te stellen en nog niet helemaal begrijpt wat er van haar verwacht wordt, zal ze zeker in de eerste periode van haar Apprenticetijd nogal stil zijn. Dat ze zwijgt betekend overigens niet dat ze je niet mag.

Warrior
Personality traits:

Avontuurlijk||Gezellig||Druk||
Energiek||Afstandelijk||
Kil||Onvoorspelbaar||Kattig

Haar Warrior karakter zal natuurlijk net zoals die wanneer ze Apprentice is afhankelijk zijn van haar ervaringen. Toch zal ze nog steeds er onvoorspelbaar blijven, dat is namelijk de kern van haar karakter. Haar denkstappen zijn onduidelijk en ze lijkt soms een beetje zweverig en in zichzelf getrokken hierdoor. Ze is waarschijnlijk ook moeilijk te begrijpen voor de katten om haar heen, al zal ze nu wel meer de moeite doen om zichzelf uit te leggen. Ze is ook nog steeds in voor een avontuurtje of wat, en zal dus vaak in het territorium te vinden zijn zoekend naar nieuwe dingen die ze kan uitproberen of ervaren. Ze is ook weer wat gezelliger geworden, ze houdt wel van een praten, zolang het over luchtige dingen staat. Ook heeft ze nu geleerd om voor andere katten klaar te staan, wat natuurlijk ook tijd werd ook. Nog steeds is ze een drukke kattin, een wedstrijdje met andere clangenoten die jonger zijn. Geen probleem, zolang het maar een uitdaging is. Ze is soms ook een onhandige wervelwind in het kamp als ze broodnodig wat energie kwijt moet. Hierdoor kan ze sommige clangenoten natuurlijk wel irriteren. Ze loopt dus nog steeds wel eens katten voor hun poten. Met het drukke gedrag komt natuurlijk ook haar energieke uiterlijk. Ze ziet er jong en fit uit en gedraagt zich ook zo. Ze heeft werkelijk een energie voor tien. Als ze zo energiek is praat ze ook vaak veelte snel, waardoor andere katten haar moeilijker volgen.
Door haar onvoorspelbaarheid kan haar karakter zo nu en dan ineens omslaan van vriendelijk naar kil en kattig. Al zijn die laatste twee enkel haar wereldberoemde maskers. Als ze ergens onzeker over is gebruikt ze die maar al te graag. Zo waant ze zich in een soort veiligheid.

Fur color: Roodbruin met witte accenten
Fur pattern: Gestreept
Fur length: Halflang tot langharig
Type of body: Lenig en middelgroot
Eye color: Amberkleurig
Nose & pawpads: Bruinig roze
Build: Een voor een kattin stevige maar tevens sierlijke bouw
Scars: -
Setje:
And if you think it will never happen again roses turns black~ 119s0uv
And if you think it will never happen again roses turns black~ 2v2tgn8







Motivation:


And if you think it will never happen again roses turns black~ Oceano10
And if you think it will never happen again roses turns black~ LcrIgCQAnd if you think it will never happen again roses turns black~ JwNO92gAnd if you think it will never happen again roses turns black~ EjrsROFAnd if you think it will never happen again roses turns black~ UK1ajoIAnd if you think it will never happen again roses turns black~ 3qCkg2fp_oAnd if you think it will never happen again roses turns black~ 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 17:46


When it crumbles, we will stand tall


{You can take my name but you'll never have my heart}
{Naam} Amberkit
{Reden naam} Haar lichtbruine vacht
{Vorige namen} Geen
{Volgende namen} Wie weet
{Leeftijd} 0 manen
{Rang} Kitten
{Clan} Windclan
{Geslacht} Vrouwelijk

{We will stand tall, face it all together}
{Moeder} Brindleleaf
{Vader} Sparrowfeather
{Broers} Quietpaw, Puddlepaw
{Zussen} Mousepaw, Polarpaw

{Hold your breath and count to ten}
{Vachtkleur} Licht bruin met wit
{Vachtpatroon} Tabby
{Bouw} Slank, met lange poten
{Grootte} Hoog maar niet breed - steekt ietwat boven de menigte uit
{Houding} Open, vriendelijk
{Littekens} Nog geen
{Accessoires} Geen
{Oogkleur} Groen
{Details} Niets speciaals

{I know I'd never be me without the security}
{Joviaal} Amberkit is een kat die er niet voor terugdeinst om nieuwe katten te ontmoeten. ze is heel vriendelijk, maar soms een beetje overweldigend voor katten die heel verlegen zijn. Ze praat heel snel en heel veel en is moeilijk stil te krijgen, maar ze bedoelt het altijd heel goed. Ze snapt katten die verlegen zijn dan ook niet zo goed, en zal proberen om ze daarvan af te 'helpen' door hen te dwingen willekeurige katten te ontmoeten - opnieuw, helemaal goed bedoeld, ook al kan het nogal controlerend overkomen.

{Eerlijk} Amberkit is een hele eerlijke kattin. Ze neemt geen blad voor de mond en zal vaak, vooral in haar kittentijd, gewoon zeggen wat in haar opkomt. Ze kan moeilijk geheimen bewaren en ze heeft er een hekel aan als katten tegen haar liegen. Soms beledigt ze katten per ongeluk door dingen te verklappen die ze moest geheimhouden of door nét iets te eerlijk te zijn.

{Vrijgevig} Amberkit zal altijd haar prooi delen als katten dat vragen, en ze zal ook nooit 'nee' kunnen zeggen tegen katten die hulp nodig hebben - of dat nu katten van haar eigen clan zijn, of niet. Deze eigenschap is in de harde kattenwereld vaker slecht dan goed; als het ieder voor zich is in een gevecht, bijvoorbeeld.

{Naïef} Amberkit gelooft heel snel wat katten haar wijsmaken en sommigen zullen daar misbruik van maken. Het is heel makkelijk om haar dingen te laten doen voor je, om haar bijvoorbeeld te laten jagen en dan zelf de prooi op te eisen. De naïeve kattin heeft dat dan ook vaak niet door tot iemand haar erop wijst - en hoewel ze zal proberen erop te letten tegen de tijd dat ze warrior word, blijft het toch een werkpuntje voor haar.

{Flirterig} Amberkit is zeker niet onknap en dat weet ze ook. ze houd wel van de aandacht van de katers en zal hen zeker ook wel aandacht geven, al wacht ze op de ware om echt een gezin te starten. Al is het maar de vraag of die ware wel zal komen opdagen, want haar verwachtingen zijn niet bepaald laag..

{Controlerend} Voor Amberkit moet alles gaan zoals zij dat wil, en soms kan ze behoorlijk ver gaan om dat zo te krijgen. Ze zal haar vriendinnen soms dwingen om dingen te doen, omdat ze denkt dat dat goed is voor hen. Ze bedoelt het altijd goed, maar het komt niet vaak echt goed over.

{Romantisch} Amberkit is een heel romantisch type. Haar grote droom is om later een kater te vinden die veel van haar houd, en kittens die later grote warriors zullen worden. Ze wil dit ook voor al haar vriendinnen, en zal daardoor ook vaak matchmaker proberen spelen en hun opzetten met katers waarvan zij denkt dat ze bij hen zal passen.

{Aandachtszoeker} Amberkit heeft altijd aandacht nodig, het is bijna een soort drug voor haar. Hierin lijkt ze heel erg op haar moeder. Ze is een moederskindje aangezien ze haar vader niet kent, en zal altijd aandacht aan haar vragen. Dit kan zich op verschillende manieren uiten; van gaan huilen bij mammie, tot het camp uitsluipen zodat haar moeder bezorgd om haar is en haar daarna weer aandacht zal geven. 

{The mastermind behind this feline}
{Naam} Bunny
{Leeftijd} 15
{Ervaring} 2 jaar; misschien ietsje meer
{Actieve accounts} Winddancer, Redkit, Sablekit
{Motivatie} Ik vind zowel Brindleleaf als Sparrowfeather geweldig gespeelde karakters, en ik zou het een hele eer vinden om één van hun kittens te mogen spelen. Ik vind Amber al geweldig, ik kan niet wachten tot ze haar vriendinnetjes gaat manipuleren om op random katers toe te stappen x3 Een nestje met een verhaallijn rond is altijd tof, dat maakt het iets speciaals, en ik ben dan ook van plan om heel actief te zijn met haar als ze gekozen word. Dan wil ik ook nog even iedereen die zich aanmeld veel succes wensen, en jullie natuurlijk ook voor het kiezen! Het ziet er al moeilijk uit c:

thank you Sarah of Kickstart!


And if you think it will never happen again roses turns black~ BEqxnb


Laatst aangepast door Redkit" op do 11 feb 2016 - 16:24; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 20:13

Ik ga me niet aanmelden maar ik wens iedereen al zeker veel succes Very Happy
En ik ga dit zeker stalken


And if you think it will never happen again roses turns black~ 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 19:32


— Hi-hi! Nou... Ik ben Antherkit, maar later hoop ik Antherfrost te heten! Ik ben een meisje, en Anther wordt mijn naam omdat ik nieuw leven breng, net als een bloemenknop. Mijn vachtkleur zou de suffix frost verklaren. Ik zit nu nog in mijn mama's buikje. Ze heet Brindleleaf, mijn mama, maar ik weet nog niks over haar. Mijn papa zal ik waarschijnlijk nooit kennen, maar stiekem is dat Sparrowfeather, de medicine cat. Shht! Ik heb een paar oudere siblings, zoals Puddlepaw, Mousepaw, Quietpaw en Polarpaw. Verder weet ik niet wie hier nog meer in de buik met mij zitten, dus ik weet nog niet wie mijn nestgenootjes zijn. Ik weet dat mijn ouders allebei uit Windclan komen, dat wel! Ik dus ook.

Mijn lichaam is overdekt met een effen, wit pelsje. De haren zijn niet al te lang, maar zeker niet kort. Weet je wat wel lang is? Mijn pootjes! Ik heb een slank lichaam, en voor daaronder heeft Starclan me gezegend met vier pootjes van een mooie lengte. Zo kan ik heel hard rennen, net als alle andere katten in Windclan! Wat daarentegen wat minder is is mijn zicht. Het is niet dat ik blind ben, maar omdat ik nu eenmaal een witte poes ben met blauwe ogen was het bijna een gegeven dat mijn ogen wat slechter zouden zijn dan een ander zijn ogen. Vooral in de verte zie ik niet zo goed. Maar daarbuiten ben ik wel een goede vechter. Nou ja, redelijk. Omdat ik van dichtbij wel alles scherp heb werkt dit beter dan jagen. Omdat het makkelijker is voor me zal ik dat meer gaan doen in m'n toekomstige training. Mijn oren werken wel heel goed! En mijn neusje scherpt aan doordat mijn oogjes niet zo goed zijn.

Oh ja— Dit ben ik! Klik hier!
— Character outline Anther zal heel erg onschuldig lijken – en vaak is ze dat ook – maar als er iets is wat ze wil zal ze alle redelijke en onredelijke manieren afgaan om te krijgen wat ze zo graag in haar bezit wil houden. Dan wordt ze echt een monster. Verder is ze heel vriendelijk. Ze kan wel lekker opscheppen, maar dit doet ze niet met opzet; dat gebeurt gewoon. Anther praat veel met andere kattinnen, maar rond katers is ze wat stiller.

— About me Hi, ik ben Evy! Ik zit nu anderhalf jaar op wc, met pauzes, misschien een jaar in totaal. Ik heb op vier andere websites geRPG’d, dus ik RPG nu ongeveer drie jaar! Mijn bekendste account is Echopaw, en een ander actief account zou Floodfire zijn, een beetje. Ik meld me aan om de goede ideeën die ik voor deze poes opdeed ik had hulp en wauw this is gonna be amazing. Ook is de kit van de medcat interessant. Daarbovenop heeft de poes actieve ouders en (oudere) siblings! Oh ja! En Julia en Daan zijn ook nog eens geweldige mensen! Waarom niet, eerder? Ik wil heel graag helpen de familie en Windclan actief te houden met dit poesje, want ik heb echt heel veel zin in haar. Wauw.
antherkit ;; antherfrost
windclan – 0 moons – female


And if you think it will never happen again roses turns black~ HxSLHVT
And if you think it will never happen again roses turns black~ A12SBeMAnd if you think it will never happen again roses turns black~ VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 14:18

Geweldig dat er al zoveel aanmeldingen zijn <3
Dit gaat moeilijk kiezen worden haha.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
And if you think it will never happen again roses turns black~ VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:39











Say my name, and every color illuminates
We are shining, and we will never be afraid again


// ### @ name


"You know what's the difference between a boss and a leader?
A boss tells you what to do, but a leader shows you."


Name: Heathkit;paw;rose?
Age: Unborn
Gender: Female
Orgin name: Heath betekend heide, en is dan ook geen ongebruikelijke naam in de windclan. Dit poesje kreeg haar prefix omdat haar vacht doet denken aan de heide, ongelijk, met verschillende stukken land die samen de heide vormen.
Bloodline: Volbloed windclan

Parents: Brindleleaf x Sparrowfeather
Siblings: Quietpaw, Mousepaw, Polarpaw, Puddlepaw
Aunts and uncles: Bronzemask
Grandparents: Bloodmask x ?

Outside
Heathkit wordt geboren als een dilute calico poesje. Ze is wit en crème kleurig, met hier en daar wat grijze vlekken. Ze is vooral te herkennen aan de grote grijze streep op haar snoet. Ze heeft een lange, wollige vacht, en een donkergrijs neusje. Als ze apprentice wordt en meer gaat trainen, zie je dat ze sterke poten en brede schouders zal krijgen. Ze heeft lichte groen gele ogen.
Picture:


Inside
Heath is een leidinggevend type. Ze zal niet aarzelen om te grotere taken aan te pakken en er andere katten in mee te trekken. Ze is ambitieus, maar weet goed haar plek. Ze heeft groot respect voor de hogere rangen, en gelooft dat zij de clan zullen leiden en altijd de juiste beslissingen zullen nemen. Ze is goed in katten motiveren, en probeert altijd het beste uit katten te halen en te zien.

Over het algemeen is ze een rustige kat die denkt voordat ze handelt. Ze is geen flapuit, geen spraakwaterval, maar kalm en beleefd. Ze is echter vastberaden, en komt zelden op haar woord terug. Als ze verkeerd over iets blijkt te zijn, vindt ze dat heel erg. Niet om haar trots, maar omdat ze het gevoel heeft dat ze dan gefaald heeft. Ze vindt katten die onnodig spreken irritant, maar dat zal ze altijd voor zichzelf houden. Haar mening laat za vaak achterwege, want waarom zou je je mening uit spreken als tien andere katten het al doen? Nee, je mening uitspreken over een probleem helpt niet, maar een oplossing zoeken, dat wel.

Als ze compleet machteloos is, wordt ze heel gestrest. Ze wil vaak de controle over situaties hebben, omdat zij gelooft dat zij het beter kan doen dan de ander. En als het dan verkeerd gaat, kan ze de ander beschermen. Het moment dat ze niks kan doen aan een noodsituatie, wordt ze heel wanhopig.

Heath is een hele erge aanhanger van clan over kat, en doet altijd wat goed is voor de groep, zelfs al zou dat voor een enkele kat het einde betekenen. Soms lijkt ze een beetje onbereikbaar en afstandelijk, terwijl ze dat helemaal niet wilt. Ze wil juist veel contact met katten.

Keywords: Vastberaden,  kalm, verstandig, aanpakkend, leider, angst voor hulpeloosheid

Motivatie
Ik heb een tijdje een pauze genomen van het forum, maar ga er nu weer vol in deelnemen! En wat voor een betere manier om dat te doen met een nieuw karakter? Heath zit al een tijdje in mijn hoofd, maar ik heb nog niet echt de kans gehad om haar ergens voor te gebruiken. Toen ik dit nestje zag, wist ik dat het perfect was. Brindle is een heerlijk karakter, en Sparrow zijn verhaal heb ik gevolgd, omdat ik het zo boeiend vond. Ik hoop heel erg dat ze gekozen wordt Very Happy
Veel succes!



robb stark




Laatst aangepast door Barkkit op zo 7 feb 2016 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 18:40


Owlwing




Ik ga jullie vertellen over Owlkit. Owlkit is een katertje, en is een zoon van Sparrowfeather en Brindleleaf. Hoewel Sparrowfeather wel de vader is van hem, weet Owlkit dat niet. Dat komt omdat Sparrowfeather eigenlijk geen vader mag zijn. Owlkit zal geboren worden ergens in de Windclan territory, in Leafbare of Newleaf. Hij wordt vernoemd naar een overvliegende uil, en zal later wing als achtervoegsel krijgen. Hij zit nu nog vredig in Brindleleafs buik, en is dus nog ongeboren. Maar zodra hij geboren wordt, krijgt hij de rang kitten. Zijn leader is Everstar, en de deputy is Frostfaith. Heb ik jullie ook al verteld dat Sparrowfeather de medicine cat is van de clan, en dus dat Owlkit de zoon is van een verboden rang? Spannend, hé?


------------------------------------------------------------------

Owlkit is een rossig katertje, en is redelijk klein. Door zijn kleinte is hij niet snel opmerkbaar, en is best lenig. Hij blijft ook redelijk klein. Zijn ogen zijn geel, met een klein tintje groen erin. Hij staat sierlijk op zijn poten, en hij heeft een lange staart. Ondanks zijn grootte (ook al kan je het meer kleinte noemen), is hij niet zwak. Hij zal wanneer zijn apprentice-tijd aanbreekt zich proberen te bewijzen dat je echt niet met hem kan sollen.


------------------------------------------------------------------

Owlkit kan je met een paar woorden omschrijven: naief, vrolijk, speels en sociaal. Hij is ieders vriend, en probeert dus tegen iedereen leuk een aardig te zijn. Ondanks dat, is hij ook best vatbaar voor verhalen. Hij heeft een erg levendige fantasie, en kan dus ook heel erg meegesleept worden in een simpel spelletje. Hij zal snel conclusies maken, en is erg naief. Zodra je hem verteld dat een muis naar je zal luisteren, wanneer je zegt dat je hem gaat opeten, zal hij dat ook geloven. Hij zal dan ook vaak in de maling worden genomen. Hij komt dan ook vaak dom over. Toch is er meer in hem dan je zal verwachten op het eerste gezicht. Hij is namelijk vrij snel op zijn teentjes getrapt, en kan dan ook vrij hard uit de hoek komen. (Opzich is hij redelijk verwijft, dus hij zal langzamerhand ook steeds met meisjes omgaan :'))

Verder laat ik de RPG zijn gang gaan, want ik heb zelf vaker gemerkt dat als ik een heel uitgebreid karakter maak, dat het dan toch weer anders gaat lopen. :')



------------------------------------------------------------------

[WIE] - [WAT] - [RANG] - [TEKST]

WindClan -
Sparrowfeather - Vader - Medicine Cat - Ik weet niet dat jij mijn papa bent, hoewel je mij wel erg gaaf lijkt!
Brindleleaf - Moeder - Queen - Mama! Jij bent de allerliefste!
Swiftkit - Zusje - Kitten - Heey zussie! Spelennnn?
Mousepaw - Grote zus - Apprentice - Kan jij al jagen en vechten? Leuk!
Polarpaw - Grote zus - Apprentice - Hoooi! Wat doeeee je?
Puddlepaw - Grote broer - Apprentice - Hallooooo! Speleeeeen?
Quietpaw - Grote broer - Apprentice - Jij bent cool!

//

Hij krijgt nog meer kennissen zodra de RPG begint.


------------------------------------------------------------------


Uh, oeps. Owlkit was midden in een stoeigevecht toen hij omtuimelde. Wat versuft keek hij naar zijn tegenstander, het beruchte bolletje mos. Stomme tegenstander, die mocht hem niet omgooien. Hij sloeg het balletje weg, en racete erachter aan. Dat deed elke kitten, maar hij deed alsof het echt zijn vijand was. Dat gebeurde vaker, dat hij zo in het spel ging dat hij het voor zich zag. Hij had nou eenmaal een levendige fantasie. Hij sprong, en belande vlak bij het bolletje mos. "Ik krijg je wel hoor, mosje!" schreeuwde hij vol overtuiging. Hij vond dit vaak een van zijn leukste spelletjes. Hij kaatste het bolletje tegen de wand van de nursery, die daardoor weer van hem weg vloog. Hij sloop er speels achteraan, toen zijn blik iets anders opving. Een bewegende staart! Stel je voor dat dat een vijand was! Echter trok een kat die staart gauw weg, en teleurgesteld keek hij naar de plek waar de staart zonet nog was. Hij keek omzich heen. Zijn vriend de mosballetje was ook nergens meer te bekennen, hé jammer. Wou nou echt niemand met hem spelen?



------------------------------------------------------------------


Hey, Nynke hier. (: Ik neem aan dat jullie me wel kennen van Swallowpaw en Muta. Ik ben een meisje van 13 jaar en zit nu bijna een jaar op deze RPG. Zelf RPG ik al een jaar, en was voor deze site op een andere RPG. (Die erg faalde overigens, maar daar ga ik het nu niet over hebben) Ik bezit in twee Clans en in de Elite actieve/ soort van actieve accountjes, en Windclan is één van de Clans waar ik vaak heb geprobeerd actief te worden maar me het helaas niet is gelukt. En de accountjes die ik actief weet te houden, komen ook uit een actief nest, wat nog steeds redelijk actief zijn. Vandaar dat ik een poging probeer met Owlkit, aangezien een actieve familie mij, en volgens mij zowat iedereen, helpt om een karakter lekker actief te houden. Mijn twee accounts zijn trouwens beide poezen. Ze zijn dan wel erg verschillend, maar ik zou het natuurlijk ook tof vinden om een actieve kater in mijn collectie te hebben. Ja, ik heb Butterkit, alleen is het nest redelijk inactief, en wil ik dus een extra katertje erbij. Ik ben nu al helemaal weg van Owlkit. Ik heb zijn karakter zo min mogelijk uitgewerkt, aangezien ik toch graag de RPG z'n gang wil laten gaan, maar de inspiratie was zo sterk, dat mijn plan nu al is dat hij later gepest zal worden, alleen omdat hij alles wat hem verteld wordt geloofd. Pure drama dus, en daar hou ik van. Verder zijn de ouders lekker actief, en weet ik dat de spelers ervan voorlopig ook lekker actief zullen blijven. En ik ben ook niet van plan om te vertrekken, en dan is dit dus een gemiste kans als ik me niet zou aanmelden. Ik vind het spelen van kittens ook het leukst, en aangezien bij de volgende ceremonies al mijn kittens apprentices zullen worden, vond ik het nodig om mij hier aan te melden.
- Nynke uit










all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
And if you think it will never happen again roses turns black~ Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?



Laatst aangepast door Muta op vr 12 feb 2016 - 15:32; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And if you think it will never happen again roses turns black~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: