Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:25

Ja dat werd gvd tijd dat Tall eens inzag dat Snow door zijn toedoen 4ever loner is en van Sokje geef ik Augurk de schuld >3
't Is gewoon, ja ik kan zelf nie flirten dus mijn accounts hebben dit gebrek aan talent overgenomen in de RPG ;p


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:27

Augurk leeft in zijn pot, laat hem daar zitten, hij word toch niet slecht op dat sterk water

En okay Emsie! Het is eerder cute tho, niet epic ofzo, maar ik moest zo hard aan hun denken, niet normaal ;x;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:27

@Tallshadow
Op dit moment bezig met Game Of Thrones. Ik begon bij seizoen 1 aflevering 1, 3 weken geleden. Ik ben nu bezig bij aflevering 3 van seizoen 6.
Verder nog Gossip Girl een beetje verder zien, en Arrow seizoen 3 uitgekeken.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:28

Jo, iedereen kan flirten. Je moet het gewoon durven. Dat je t in t echt niet durft, oké, dat kan ik ook niet xD Maar in RPG kan je lekker los gaan. I mean, hier in de RPG kan alles. Want je maakt jezelf er niet belachelijk mee, je kwetst niemand, etc...
Just go with the flow *gold beweging met arm*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:28

Woosh home en vrije tijd ;u;

Laatste half uur voor dat ik naar bed ga maar gaan posten~ yush


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:29

Ja hoor ik zie t al, Sokje wordt in de wasmand gegooid als een stinksok die gewassen moet worden D:

En omg GoT is love ook al heb ik de laatste 3? 2? afleveringen nog nie gezien

PS. Stel het je voor: Snowy die in flirtqueen verandert


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:30

@Tinykit, meer dan leuk, het was echt epic, de nieuwe film (apocalypse) was niet de beste, maar wel erg leuk dus prima tijdverdrijf om drie uur 's ochtens

Klinkt als een doel Nath! Ik ken iemand die de marathon van Leiden gaat lopen na drie maanden trainen, dus anything is possible!
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Future-Boy-12
Favo film <3

Point Taken Esmee, ze zijn dus geen vrienden meer? Razz

@Gravel; Arrow en Gossip Girl heb ik ook gezien, leuke series! GoT had ik de boeken van gelezen en besloot toen niet te beginnen aan de serie uit angst voor wat ik zou zien xD

Ik ga slapen mensen; ik val letterlijk constant om.. Goodnight!



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:31

Pls Snowy houdt altijd van Tall ook al vond ik pas 2 dagen geleden uit dat Tall 2 kittens heeft die dood zijn x3
Truste~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:32

Yo mensjes <3
Examens zijn echt bleeeeghh. Gaat wel goed, maar wat een shizzle periode is dat toch altijd weer~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:32

Snowywinter schreef:
Pls Snowy houdt altijd van Tall ook al vond ik pas 2 dagen geleden uit dat Tall 2 kittens heeft die dood zijn x3
Truste~
Never x Tall 4ever man
Ik zweer je dat ik Never actief gooi enkel voor deze bromance <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:33

Lekker slapen, Emma! En t is indd een goal, voor ooit c: Eerst maar 16 km voor mijn volgende karate examen die nog wel ff duurt.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:34

Slaapze Tallshadow
De series.. hoe zeggen we het.. zijn nog niet helemaal voor mijn leeftijd maar je kan er doorheenkijken. Ik bedoel, wat naakte vrouwen en mannen hoogstens, en een paard zen hoofd wordt afgehakt en al je karakters worden doodgemaakt met alle details. Maar dat laatste is bij Warrior Cats ook niet altijd even beter Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:34

Ik zweer je dat Snowy inactief gaat worden vanwege te weinig aandacht van knappe mannen :p
Ok wilde er iemand een topic met Snowy, Locked of Sleetpaw?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:36

@Esmee; hadden we al een Sleet x Raptor?

Wie wilt er een topic met Mothflare?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:37

Als iemand er vanaf morgen eentje met Gravelsmoke wilt, ook heel graag Razz ik weet alleen niet of ze heel makkelijk met katten van andere clans omgaat, gezien ze al onzeker is bij katten uit haar clan. (maar wie weet)

Heb ik eens wats meer te doen met met karaktertje Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:39

Wel afgesproken maar niet wie 'm zou maken Nath C:
EDIT: staat ook nog een topic voor Inner geloof ik


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PwEHdsS


Laatst aangepast door Kestrelwing op do 19 mei 2016 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinykit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Weeks
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinykit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:40

Tallshadow schreef:
@Tinykit, meer dan leuk, het was echt epic, de nieuwe film (apocalypse) was niet de beste, maar wel erg leuk dus prima tijdverdrijf om drie uur 's ochtens

Klinkt als een doel Nath! Ik ken iemand die de marathon van Leiden gaat lopen na drie maanden trainen, dus anything is possible!
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Future-Boy-12
Favo film <3

Point Taken Esmee, ze zijn dus geen vrienden meer? Razz

@Gravel; Arrow en Gossip Girl heb ik ook gezien, leuke series! GoT had ik de boeken van gelezen en besloot toen niet te beginnen aan de serie uit angst voor wat ik zou zien xD

Ik ga slapen mensen; ik val letterlijk constant om.. Goodnight!


Aha mooi en slaap lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:40

Kestrelwing schreef:
Ik zweer je dat Snowy inactief gaat worden vanwege te weinig aandacht van knappe mannen :p
Ok wilde er iemand een topic met Snowy, Locked of Sleetpaw?
Ze kan Never krijgen
Never houd van jonge knappe katinnen c:< Oh auryxnever


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:41

Kestrelwing schreef:
Wel afgesproken maar niet wie 'm zou maken Nath C:
EDIT: staat ook nog een topic voor Inner geloof ik
Maak jij 'm? Dan vlieg ik door naar Innerstar


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 21:43

Tigerpaw' schreef:
Kestrelwing schreef:
Ik zweer je dat Snowy inactief gaat worden vanwege te weinig aandacht van knappe mannen :p
Ok wilde er iemand een topic met Snowy, Locked of Sleetpaw?
Ze kan Never krijgen
Never houd van jonge knappe katinnen c:< Oh auryxnever
Deal xD
Is goed Nath ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: