Running into



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Running into

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Running into   Running into Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 22:26


Diep in gedachten verzonken liep de kat door het kamp. Ze dacht na over van alles en nog wat, dingen die geen enkele kat aangingen behalve haar. Zonder dat ze doorhad wat ze deed, botste ze tegen iets op. Geschrokken keek ze op. Voor haar stond een wat oudere kater, ze herkende hem. Hij was al warrior toen zij een kit was, dacht ze. "S-sorry." sprak ze nerveus, verontschuldigend.


(Met Jaytail)


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 22:48

Eh... het was weer zo'n zeldzaam moment dat de oudere kater in het kamp was. En niet eens zo'n beetje ook. Maat ach... Hij zuchtte even en keek rond, eigenlijk was het kamp best vredig en rustgevend als hij er zo even over na dacht dan. Toen er echter een poes tegen hem op liep knipperde hij verbaasd en keek hij naar de poes die zich meteen verontschuldigde... oh... Gravelsmoke... hij had haar zien opgroeien van kitten tot warrior. "Geen zorgen, kan gebeuren." sprak hij even waarna hij slikte en even weg keek. "Je zal er vast wel een reden voor hebben..."


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimema 23 mei 2016 - 17:11

"Geen zorgen, kan gebeuren. Je zal er vast wel een reden voor hebben..." antwoord Jaytail terug. Gravelsmoke buigt haar hoofd beschaamd. "Ik dacht gewoon na, en lette niet op." Ze schuifelt wat ongemakkelijk heen en weer en tilt haar hoofd op naar de oudere krijger. "Maar ik ben blij dat je het niet erg vind." vervolgt de poes. Ze had wel eens anders meegemaakt met oudere Warriors. Sommige konden aardig kwaad worden als ze een slechte dag hadden en zoiets gebeurde.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:06

Ze boog haar kopje even schamend, hm? Ze vertelde dat ze gewoon nadacht en niet op de omgeving rond haar lette. Niet lang daarna vertelde ze dat ze blij was dat hij het niet erg vond, waardoor hij even rustig glimlachte. "Geen zorgen Gravelsmoke, dat overkwam mij vroeger ook zo vaak." sprak hij met een vriendelijk glimlachje richting de poes... Eigenlijk was hij al zo lang hier eh... Niet normaal zowat... Hij had al zoveel kittens zien opgroeien tot warrior, op het punt waar hij ook ooit was... Dat maakte hem ergens zo blij.


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:18

De kater glimlachte vriendelijk naar Gravelsmoke, wat haar een geruststellend gevoel gaf. "Geen zorgen Gravelsmoke, dat overkwam mij vroeger ook zo vaak." Ze knikt. "En ik denken dat ik de enige was. Maar geruststellende gedachte dat het waarschijnlijk vaker zal gebeuren" De poes lachte zenuwachtig en zwiepte met haar staart. Dit 'gesprek' ging tot nu toe beter als haar vorige gesprekken waar ze altijd dichtklapte. Ze had dan ook al lang geen echt contact meer gehad met andere Warriors.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:32

Ze knikte even rustig op zijn antwoord, duidelijk dat ze het begreep. Ze dacht dat ze de enige was waar bij zoiets over kwam, maar door zijn antwoord was het hopelijk wel duidelijk dat iedereen wel eens met zijn of haar gedachten ergens anders waren dan dat ze hoopten. "Ach, zo lang je maar niet weg droomt midden in een gevecht of tijdens het jagen, zal niemand er echt last van hebben." sprak hij even met een rustig knipoogje tegen de ander.


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimema 23 mei 2016 - 23:08

"Ach, zo lang je maar niet weg droomt midden in een gevecht of tijdens het jagen, zal niemand er echt last van hebben." Gravelsmoke knikt weer, dit keer instemmend. "Tenzij ik te vaak tegen een kat aan bots. Zometeen wordt ik dan nog in het kamp gehouden wegens aanvallen van clangenoten." Dat laatste was als een grap bedoeld, als kon de poes dat zelf niet in haar stem ontdekken.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 15:26

Ze knikte even instemmend op zijn antwoord, "Tenzij ik te vaak tegen een kat aan bots. Zometeen word ik dan nog in het kamp gehouden wegens aanvallen van clangenoten." klonk er even, waardoor Jaytail even grinnikte en met zijn poot tegen de schouder van de poes porde. "Dan moet ik er nu ook zeker meteen bij blijven of niet dan?" sprak hij even met een zachte lach tegen de ander.


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 16:20


De kater porde tegen Gravelsmokes schouder. Jaitail was een stuk sterker als Gravelsmoke waardoor ze bijna op de grond viel. Niet dat ze het erg vond, ze moest lachen om haar eigen stuntelige poging om te blijven staan.  "Dan moet ik er nu ook zeker meteen bij blijven of niet dan?" sprak de kater lachend. Gravelsmoke zwiept met haar staart. "De hele tijd bij jou blijven? Kan ik dat overleven dan?" Alweer een grap, duidelijk. Een spottende grap, maar ze nam aan dat deze kater dat wel kon hebben.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 16:37

Ze viel zowat op de grond door zijn por, maar ze kon er blijkbaar wel om lachen, waardoor Jaytail ook even zachtjes lachte door de onhandige poging van de poes om overeind te blijven staan. Ze zwiepte even met haar staart, waardoor Jay haar plagerig aan keek."De hele tijd bij jou blijven? Kan ik dat overleven dan?" klonk er als spottende grap van de ander, waardoor Jay even grinnikte. "Bedoel je niet eerder dat ik moet oppassen met je lomperigheid? Straks sterf ik nog omdat je zo aan het dromen bent." kaatste hij plagerig terug.


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 19:33


De kater, die blijkbaar de grap in haar zin had gezien, antwoorde grinnikend terug. "Bedoel je niet eerder dat ik moet oppassen met je lomperigheid? Straks sterf ik nog omdat je zo aan het dromen bent." Gravelsmoke springt kleine verhoging van een enkele smalle steen. "Tss, beter loop ik tegen jou aan, dan dat jij tegen mij aanloopt. Ik bedoel, kijk naar me. Ik ben 2 keer zo smal als jij bent." Dat laatste sprak ze overdreven en klagelijk uit, bijna alsof ze écht dacht dat Jaytail een groot gevaar was voor haar.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 19:57

De poes sprong op een smalle steen, waardoor ze iets hoger kwam dan daarvoor. "Tss, beter loop ik tegen jou aan, dan dat jij tegen mij aanloopt. Ik bedoel, kijk naar me. Ik ben 2 keer zo smal als jij bent." klonk er overdreven en klagelijk van de poes af, waardoor Jay even grinnikte en recht voor zich keek in plaats van naar de poes. "Tja, dan had je maar moeten groeien kleine~" sprak hij plagerig tegen haar.


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 20:09


"Tja, dan had je maar moeten groeien kleine~" Gravelsmoke snoof 'arrogant'. "Klein en elegant is nu eenmaal in de mode. Dat jij daar nou geen verstand van hebt." Charmant zit ze neer op de steen, en legt ze haar staart voor haar poten, haar kop iets omhoogleggend. Alsof ze een kitten was die net te horen had gekregen dat ze de mooiste uit het nest is.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 20:32

De poes voor hem snoof arrogant, maar natuurlijk was dit gespeeld ... hopelijk. Dat hoopte hij wel echt in plaats van dat hij haar echt had beledigd. "Klein en elegant is nu eenmaal in de mode. Dat jij daar nou geen verstand van hebt." Jay gniffelde even en keek naar de poes die charmant was gaan zitten op de steen. "Kleine katten zijn al manen uit de mode, littekens zijn in nu." sprak hij met een charmante grijns tegen de poes.


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 22:15


"Kleine katten zijn al manen uit de mode, littekens zijn in nu." sprak de kater met een charmante grijns op zijn snoet. Gravelsmoke schudde teleurgesteld haar hoofd. "Littekens zijn een tijdelijke rage. Over een halve maan is die al weer weg. Jammer, anders had ik er ook eentje genomen, want ik geef toe. Het zal bij mij fan-tas-tisch staan. Zoals alles. Zal wel door mijn vacht komen." Stiekem vond de poes niet dat ze daarin overdreef. Haar vacht was altijd haar trots geweest, het enige wat ze nóóit zou willen veranderen aan haar. Misschien een tikje van ijdelheid, misschien was het normaal. Ze wist het niet, en hoefde het ook niet te weten.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 22:52

Heeh. Hij grinnikte even op haar antwoord en keek naar zijn gigantische litteken... "Het is niet grappig daar grappen over te maken though..." murmelde hij zacht. Hij kon alles hebben, maar als het over littekens ging en katren ze wilden krijgen... tja... dan was het een heel ander verhaal volgens zijn gevoel


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 23:06


"Het is niet grappig daar grappen over te maken though..." antwoordde de kater, na hij eerst lachte en daarna stil naar zijn litteken had gekeken. Gravelsmoke keek op. Was hij beledigd bij wat ze zei? Maar hij begon erover, dus het kon niet geheel haar fout zijn.. toch? Misschien ging het net wat te ver? Ze wist het niet en besloot er niet om te vragen. "Je hebt gelijk.." antwoord ze uiteindelijk. Respectvol buigt ze even haar kop naar het litteken van Jaytail. "Maar littekens zijn geen teken van zwakte. Ze zijn een teken van sterkte. Iets probeerde je te verwonden, te doden, maar je hebt het overleefd. Het is geen teken wat je moet dragen met schaamte, maar met trots." vervolgt ze.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 21:05

Eh... hij luisterde naar haar woorden en zuchtte even. Nou... bij hem niet echt. Hij glimlachte even naar haar. "Diep hoor, kan je wel zo diep gaan in dat kleine lichaam?" sprak hij lachend tegen haar, waarna hij even knipoogde. Niets meer over dit onderwerp... alsjeblieft...


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 22:18


Jaytail zuchte, en Gravelsmoke kreeg door dat dit niet zijn favoriete onderwerp was. Ook zij zuchte, ja, dat was wel logisch. De kater droeg zelf ook een enorm litteken. Ze had nooit te horen gekregen hoe het komt, en ging er ook niet om vragen, maar ze nam aan dat hij zijn litteken niet leuk vond. "Diep hoor, kan je wel zo diep gaan in dat kleine lichaam?" sprak hij al snel na de zucht. Mooi, hij lachte weer, al wist Gravelsmoke niet of het gemeend was. "Ik zit lager bij de grond. Het is voor mij makkelijker om diep te gaan als bij een groot beest. antwoordde ze speels uitdagend.


Running into LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 23:01

Hij grinnikte bij haar opmerking en porde haar weer even, waarna hij even lachte. "Ik kan je zowat niet zien als ik normaal voor me uit kijk, zit je al zó diep?" sprak hij even plagerig tegen de ander


Sucks don't it?
Running into Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Running into
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: