Running into - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Running into

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 13:51


Weer porde de, voor haar, grote kater Gravelsmoke waardoor ze haar klauwen in de grond moest boren om te blijven staan. "Ik kan je zowat niet zien als ik normaal voor me uit kijk, zit je al zó diep?" "Juist. Zo diep zou jij niet kunnen komen met die lange poten van je." zei ze, terwijl ze ongeduldig heen en weer trippelde.


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 17:20

Jaytail lachte even, waarna hij haar even vragend aan keek. Waarom was ze zo ongeduldig? "Is er iets?" vroeg hij even bedenkelijk aan de rode poes, voor al omdat ze zo ongeduldig heen en weer aan het gaan was met haar poten.


Sucks don't it?
Running into - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 19:23


"Is er iets?" vroeg de kater, na hij haar vragend had aangekeken. Gravelsmoke schudde haar hoofd. "Niet echt, ik ben alleen slecht in lang stilstaan." Ze loog niet, maar hield wel een deel van de waarheid weg. Gravelsmoke had vaak last van pijn als ze 's ochtends opstond, of als ze lang stilstond. Na een tijdje beweging was de pijn weer weg en het was geen erge pijn, ze kon er mee leven.


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 20:59

De rode poes schudde haar hoofd, als teken dat er niets was. In principe dan. "Niet echt, ik ben alleen slecht in lang stilstaan." klonk er van de poes af, waardoor Jaytail begrijpend knikte en even rustig glimlachte. "Stijf zijn is ook niet het leukste." sprak hij met een rustige glimlach tegen haar, waarna hij zijn poten even ver voor zich plaatste en soort van boog om zich uit te rekken, terwijl er een gaap uit zijn mond kwam. Hij kwam weer overeind en keek naar haar. "Laten we dan iets gaan doen kleine, voordat je te diep gaat~" sprak hij met een plagerige glimlach.


Sucks don't it?
Running into - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 16:36


"Stijf zijn is ook niet het leukste." Gravelsmoke schudde klagelijk haar hoofd. "Je zou denken dat het alleen voor oude katten was." Jaytail rekte zich uit en gaapte, voor hij weer begon te praten. "Laten we dan iets gaan doen kleine, voordat je te diep gaat." Gravelsmoke knikte instemmend. Er was vast wel iets te doen, in het kamp of daarbuiten. "En zo klein ben ik niet, jij bent gewoon te groot." zei ze nog tegen de kater voor haar, terwijl zichzelf uitschudde om haar stijfheid iets weg te werken.


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 22:30

De poes voor haar schudde klagelijk haar hoofd. "Je zou denken dat het alleen voor oude katten was." klonk er even van haar af, waardoor Jay even grinnikte. Hij was ook al zo zo oud... -kuch-. "En zo klein ben ik niet, jij bent gewoon te groot." klonk er van de ander af, waardoor Jay haar plagerig aan keek. "Te groot? Ik ben gewoon precies de goede hoogte!" sprak hij lachend tegen haar.


Sucks don't it?
Running into - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 22:55


De kater grinnikte om haar woorden. "Te groot? Ik ben gewoon precies de goede hoogte!" zei hij tegen Gravelsmoke. Zij schudde miskeurend haar hoofd. "Nee, nee, je hoogte is vérre van perfect. antwoordde de poes plagend terug. "Als je de goede hoogte was, zou je een stukje lager zijn. Klein maar fijn, groot maar idioot." vervolgde ze.


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jun 2016 - 21:03

Ze schudde miskeurend haar rode hoofd. "Nee, nee, je hoogte is vérre van perfect." klonk er van de poes, waardoor Jay zijn wenkbrauwen even op trok. Hm? "Als je de goede hoogte was, zou je een stukje lager zijn. Klein maar fijn, groot maar idioot." Hij grinnikte even en keek naar de ander. "Ah... maar schijnt het niet dat poezen op grote katers vallen in plaats van kleine katers?" sprak hij even plagerig tegen haar. "Dus je zal dan nog maar moeten oppassen dat je niet voor me valt~" sprak hij terwijl hij begon te lopen. Tenminste, hij verwachtte dat ze nog iets zouden gaan doen.


Sucks don't it?
Running into - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 11:39


"Ah... maar schijnt het niet dat poezen op grote katers vallen in plaats van kleine katers? Dus je zal dan nog maar moeten oppassen dat je niet voor me valt" sprak de grote kater. Pff, Gravelsmoke moest om die opmerking lachen. "Ik denk dat ik een beetje te jong voor je ben." sprak ze grinnikend. Jaytail begon te lopen, en de poes liep hem achterna, richting de kampuitgang en naar het thunderclan territorium.


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 14:25

Jay grinnikte even op het antwoord van de rode poes. "Dat kan, maar dat betekent niet dat je voor mij kan vallen." sprak hij plagerig met een knipoogje, waarna hij het kamp uit liep en het territorium binnen stapte. Beter. Veel beter om precies te zijn.


Sucks don't it?
Running into - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 14:42


"Dat kan, maar dat betekent niet dat je voor mij kan vallen." sprak Jaytail tot haar. "Hmm" Gravelsmoke wist eigenlijk wel zeker dat ze niet op katers zou vallen die zo veel ouder waren, maar hij had wel gelijk. Er was geen zekerheid. Op dat moment is ze geheel het kamp uit. De poes snuift de geuren van het woud diep in. Het rook geweldig, zoals altijd.


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Running into - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 23:03

Er kwam alleen maar een 'hmm' uit de bek van de poes, waardoor Jay even glimlachte. Buiten het kamp leek er wel meer vrijheid te zijn. Minder verantwoordelijkheden. Althans, zo leek het. Natuurlijk was er eigenlijk meer verantwoordelijkheid, want ze moesten vechten om deze delen te behouden, maar het was goed genoeg. Het gaf hem gewoon een gevoel van vrijheid. Er was meer... ruimte. Minder katten op een bepaalde plaats, dat was wel fijn. Tenminste, dat vond hij fijne dan op een plek met veel kaarten zijn. Dat gaf hem een benauwd gevoel en... nee, dat wilde hij gewoon niet. "Niet teveel dromen eh?" sprak hij even tegen haar. "Ik bedoel, ik weet zelf ook wel dat ik hot ben." plaagde hij haar, waarna hij even zijn tong naar haar uit stak.


Sucks don't it?
Running into - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Running into - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Running into   Running into - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 jun 2016 - 23:19


"Niet teveel dromen eh?. Ik bedoel, ik weet zelf ook wel dat ik hot ben." "Pff, tuurlijk ben je heet. Voor zo'n oude kater is zelfs van het kamp naar het woud toelopen al een flinke beproeving. Weet je zeker dat je niet eerst wat wilt drinken?" Het eerste zei ze plagend, het tweede gedeelte leek ze oprecht bezorgd te zijn voor de, voor haar, oude kat. Het was natuurlijk gewoon gespeeld, dat zou Jaytail ook wel begrijpen. Verder, het bos zelf was al verkoelend genoeg. "Máár ik snap je flirtgedrag, ik ben nu eenmaal de knapste poes van Thunderclan."


Running into - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Running into
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: