Charming



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Charming

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Charming   Charming Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 17:47


De jonge kattin trippelde langzaam over de stenen die langs de waterval verspreid lagen. Het kletterende water druppelde af en toe op haar vacht, maar als een echte waterkat maakte dat haar weinig uit. Verder op zag ze een gedaante zitten, een oudere apprentice die met zijn eigenaardigheid haar aandacht al vaker getrokken had. Het was Warpaw. Haar moeder had haar gewaarschuwd voor hem, het gerucht ging dat hij goed was in het verleiden van onschuldige poezinnen. Wederom wilde ze zelf haar oordeel vellen over het vooroordeel dat was gemaakt. Fallowpaw verzamelde goede moed en liep langzaam op de kater af. ”Goeiemorgen, Warpaw.” Mauwde ze vriendelijk.

- Warpaw eerst


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 21:12

De calico kater liep met zijn hoofd laag langs de waterval, zijn blik rustig de omgeving scannende. Zijn pels zat wat door de war dankzij zijn jachtpoging, die zoals verwacht geen succes had gehad. Uiteindelijk had hij het maar gewoon opgegeven en was hij gaan zitten bij de waterval. Hier begon hij rustig zijn vervloekte pels schoon te likken en recht te krijgen. Het was pas toen hij verderop iemand hoorde aankomen dat hij opkeek. Zijn zilveren blik viel op de jonge apprentice Fallowpaw, die zijn richting op kwam. Dat was pas interessant, de meeste jongere uit zijn clan kwamen niet in zijn buurt. Hij stond nu immers bekent door zijn cassanova gedrag en zijn dominante trekjes. Hij stond niet bekent als beste voorbeeld nummer 1. Een schuin en charmant lachje kwam op zijn gelaat. "Goedemorgen Fallowpaw, hoe gaat het?" Vroeg hij nog vrij beleefd, waarna hij zijn poot een lik gaf en zijn pels terugduwde op zijn kop


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 18:25


Hij was verbazingwekkend beleefd voor een kater met zijn reputatie. Onbewust had ze duidelijk iets anders verwacht, wat precies? Dat wist ze zelf ook niet zo goed. Fallowpaw sloop wat dichterbij om vervolgens naast hem te zitten. De kater met de calico vacht, dat was erg ongebruikelijk wist ze van verhalen. Dat maakte hem ook al een vreemde vogel. Een charmante glimlach sierde zijn gelaat en verlegen wendde Fallowpaw haar kopje af. ”Hoi Warpaw. Met mij gaat het prima,” mauwde ze als een antwoord. ”Hoe gaat het met jou?” Ze was wat terughoudend omdat ze niet wist wat ze van hem kon verwachten, maar probeerde vooralsnog met een open mindset naar hem te kijken. Fallow had de kater immers nog nooit echt gesproken en ze wilde geen conclusies trekken. ”Wat brengt jou hier vandaag?”



Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 19:26

Warpaw hielt de ander in de gaten terwijl hij verder ging met zichzelf op orde te krijgen. Hij kon wel manieren naar voren brengen als hij er een rede voor zag, je kon niet verwachten dat hij katten de struiken in kreeg door ze af te snauwen, niet altijd in ieder geval. Aan zijn looks zou het ook niet liggen. Hij was niet lelijk, zijn lichaam was fit en zijn vacht was schoon en netjes. Maar hij was anders. Zijn bouw was een mix van clans en zijn pels was gewoon vreemd voor een kater. Je moest er van houden, iets wat hijzelf niet deed. Hij merkte op dat de ander wat verlegen was. Inwendig glimlachte hij tevreden. Verlegen was geweldig, een van de beste eigenschappen om tegenover te staan als je zelf geen privacy kent. "Goed om te horen" Zei hij terug, zijn al zwaarder dankzij zijn leeftijd. De apprentice volgde hierna met twee vragen, al was dit allemaal nog wat koetjes en kalfjes gedrag. Zelf bracht hij nu zijn poot weer neer en schudde zichzelf even af. "Ik zat een waterrat achterna, maar die bleek sneller te zijn dan ik" Even knipoogde hij bij zijn woorden, alsof hij duidelijk wou maken dat wat zelfspot erbij hoorde. "Kan dus beter, al helpt het gezelschap wel" Subtiel stond niet in zijn boekje, al glimlachte hij er netjes bij, hij kreeg het zelfs voor elkaar zijn koude blik zachter te maken. Wat je allemaal moest doen voor een goede indruk


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 20:08


Eigenaardig. Meer kon Fallowpaw niet van de kater maken. Warpaw, die eigenlijk veel te oud was om apprentice te zijn, was heel eigenaardig. Naast die eigenaardigheid was hij ook ontzettend charmant, een soort verfijnde laag die waar je moeilijk doorheen kon prikken. Fallowpaw probeerde niet in te gaan op die charmante glimlach en de knipoog die haar gestuurd werd, ze wist immers dat hij daarom bekend stond. De apprentice ging zitten en wiebelde haar oortjes heen en weer door het geluid van de waterval. Ze lachte zachtjes om zijn opmerking en knikte begrijpend. Fallow kon niet geloven dat de kater voor haar slechts een apprentice was door waardeloze skills, al kon ze niet met zekerheid zeggen dat zijn skills waardeloos waren. Er moest meer achter zitten. "Als het gezelschap moet helpen, moet het wel goed gezelschap zijn." Mauwde ze er gericht achteraan, een lieve glimlach om haar snoet. "Waarom ben je eigenlijk nog apprentice? Heb je iets verkeerds gedaan?" Mauwde ze plotseling, nogal brutaal. Ze was even stil en keek hem lichtelijk geschrokken aan. "Sorry, dat was niet mijn plaats." Verontschuldigde ze zichzelf.


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 20:27

De gevlekte kater keek naar de ander met zijn blik lichtelijk geamuseerd. Ze lachte, dat was goed, dat was altijd goed. Warpaw deed zijn best om katten in te schatten, te kijken wat hij eraan had en hoe hij deze aan zijn kant kon krijgen of juist tegen hem. Hij hielt er gewoon van. Nu deed hij hetzelfde met de kattin voor hem. Hij kende haar van naam en gezicht, maar echt een volledig gesprek had hij nooit met haar gehouden, de kater praatte niet graag voor de eerste keer met iemand in een groep. Dan was je indruk meteen verslapt. Over het algemeen was hij niet het sociaalste typje, al kon hij het wel mocht het moeten. Hoe dan ook, hij probeerde even een duidelijk beeld van de kattin te krijgen. Haar woorden hielpen hier zeker bij. Schrap dat verlegen maar. Zonder ook maar een slag te missen reageerde hij al, zijn lach weer op snuit gezet. "Ik had geen betere kunnen wensen" kwam er wat vleiend uit. Je kreeg hem niet snel zonder woorden, dat was een van de weinige dingen waar hij iets aan had. Toen de ander ineens een vraag stelde en zichzelf er meteen om veronderschuldigde moest hij lachen, hardop en nog redelijk oprecht. Wow, zo kon het natuurlijk ook. Zijn geamuseerde blik nu niet meer verbergend keek hij haar aan. "Geen probleem, ben ergere vragen gewent. Maar nee, het ligt vooral omdat ik niet kan vissen, maar het helpt ook niet dat ik van natuur wat.. dwars ben." Loog hij vlotjes. Dat iemand iets vroeg betekende niet dat ze de waarheid terug hoorde te krijgen. Ja, hij had iets verkeerds gedaan, meerdere dingen zelfs, en hij was nog steeds bezig. Toch haalde hij zijn schouders kort op. "Maar uiteindelijk kom ik er wel"


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 21:14


Fallowpaw had kunnen zweren dat ze bloosde onder haar donzige vacht, al bloosden katten over het algemeen niet; het principe was er. "Dankje, jij bent anders ook niet slecht." Tot dit moment was Fallow redelijk terughoudend geweest in haar lichaamstaal, gewoon omdat ze de kater wilde peilen. Nu was dat zo goed als verdwenen. Natuurlijk was de kater charmant, maar Fallow kreeg meer de indruk dat, dat zijn natuurlijke manier van communiceren was. Of ze hem verkeerd inschatte wist ze niet zeker, maar ze voelde zich niet onveilig. Het was niet alsof Warpaw haar de struiken in zou sleuren, of in zou praten in zijn geval. "Nou, ik kan ook niet vissen hoor." Duhh ze was ook nog maar net apprentice. "Als ik het eerder kan dan jij zal ik met je oefenen, maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn." Grijnsde ze. "Hoebedoel je, dwars? Wat heb je dan gedaan?" Nu Warpaw zo open had gereageerd was ze nieuwsgierig naar wat voor ongein hij had uitgehaald. Je kwam niet zomaar op slechte termen met de clanleider, de apprentice was er op gebrand om de waarheid uit hem te krijgen.



Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 21:45

"Dat hoor ik het liefste" ging de kater weer simpeltjes in op haar woorden. Het was een manier van leven, voor hem speelde leeftijd ook geen rol in zijn manier van doen. Zelfs geslacht niet. Eigenlijk was hij een hele makkelijke kat als je het zo bekeek. Hij merkte op hoe de ander nu wat opender was, misschien dat haar wantrouwen weg was? Op zijn minst moest het wat verminderd zijn. Hij had zich, al zei hij het zelf, keurig gedragen. De ander ging verder dat ze ook niet kon vissen, wat voor hem niet verbazend was. Hoe oud was ze nu, 6 moons? En hij 17, klein verschil. Maar hij liet die gedachte niet naar voren komen, voornamelijk omdat ze voorstelde hem te helpen. Hij grinnikte even. "Oh, wees daar maar niet zo zeker van, je vist vast in no-time" Weer een lachje van hem terwijl hij zijn kop lichtelijk draaide. "Maar dan neem ik dat aanbod graag aan" Hij had een gave woorden zo uit te spreken alsof ze meer betekenis hadden dan dat eigenlijk waar was. En aangezien hij zelf niet van houding veranderde hoopte hij dat arme Fallow hier zichzelf vast zou denken. Deze besloot nu echter te blijven ondervragen, maar hij zou ook niet opgeven in zijn antwoorden. "Prooi gestolen van de andere clans" Reageerde hij voor nu. Nog niet genoeg om ineens 5 manen uitstel te krijgen in het warrior schap, maar het gaf hem wat meer tijd om na te denken voor het geval ze verder ging.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 22:09


Op een vreemde manier raakte Fallow zenuwachtig van Warpaw. Het was niet perse een ongemakkelijk gevoel, maar het zorgde er wel voor dat ze continu alert was. Als hij sprak draaide haar brein de volle toeren, omdat ze niet kon beslissen of de kater de waarheid sprak of niet. "Ik hoop het maar, Futuresong is mijn mentor. Er hangt redelijk wat druk op, voor mijn gevoel." Gaf ze eerlijk toe terwijl ze haar blik af liet glijden naar de waterval. Het kletterende water had een soort hypnotiserende werking waardoor ze een poosje bleef staren. "Nou ben blij dat ik goed genoeg in de smaak val voor een volgende ontmoeting." Grapte ze, doelend op haar aanbod om het hem te leren. "Maar als jij eerder bent mag je mij helpen, goed?" Voegde ze er met een al even charmante glimlach achteraan. Fallow kon het niet helpen maar het cassanova gedrag van Warpaw had een soort kettingreactie, alleen wist ze dat ze er niet op in moest gaan. Het volgende antwoord liet haar lachen en haar wenkbrauw hief de lucht in, "pff dat maak je me echt niet wijs!" Mauwde ze beledigd. "Ik ben nog niet zo lang apprentice, maar ik weet dat er echt wel wat meer voor nodig is." Ze keek hem achterdochtig aan. "Je kan het echt wel aan me vertellen hoor, ik ben niet zo judgemental."


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 23:24

Warpaw had een nonchalante uitstraling, hij was hier immers volledig comfortabel in. Hij vond dit leuk, ontspannend en eindelijk was hij weer van die verveling af, wat voor hem een hell was om doorheen te gaan. Toch hoefde hij hier niet extreem veel moeite voor te doen, als je maar lang genoeg iets deed werd het je tweede natuur. "Je hebt geluk, de Deputy is niet niks. Maar maak je geen zorgen, dat valt best mee. Je bent vast snel aan haar gewent en dan klaag je over Futuresong en dat ze je de halve dag in een sluiphouding heeft laten staan" Hij grinnikte even, ja, ze zou vast over de deputy gaan klagen zoals iedereen deed over diens mentor. Maar het was duidelijk dat dit zijn manier van geruststellen was, of in ieder geval wat hij voordeed. Toen de ander ineens zijn manieren over begon te nemen werd het pas interessant. "Deal, en natuurlijk wil ik mijn goede gezelschap vaker ontmoeten, leek vanzelfsprekend" Klonk er verder in dat vaste toontje van hem. Maar ondertussen had hij een goede back up gevonden om aan de ander te vertellen, het was nog deels waar ook. Bij haar beledigde uitdrukking gaf hij haar een plagende por. Fysiek contact, goede stap, goed plan. "Ik loop er gewoon niet graag mee te koop, tis niet bepaald iets om trots over te zijn, zo lang apprentice." Zei hij wat rustiger, zijn don juan modus toch nog vast blijven houdend. "Maar ik ben in een paar gevechten en ruzies gekomen, binnen en buiten de clan, die ik niet had moeten maken" Hij kreeg het zelfs voor elkaar schuldigheid in zijn stem door te laten dringen, al was het niet veel. Misschien net genoeg om overtuigend te zijn dat hij het jammer vond om die sullige rede nog apprentice te moeten blijven.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 9:15


Fallowpaw keek een beetje verbaasd op mij die opmerking. "Zou ze dat echt doen ja?" Mompelde ze met een geschrokken blik. De poes ging inmiddels liggen, omdat haar kont stijf werd van het vele zitten. "Haha, dat is fijn." Lachte ze luchtig op zijn volgende onderwerp, niet dieper ingaan op zijn cassanova gedrag. Bij zijn volgende woorden knikte Fallowpaw begrijpend, haar ogen scanden zijn gelaat en zochten uiteindelijk oogcontact. "Dat zal wel niet niks zijn geweest dan," ze mauwde redelijk kortaf omdat ze het gevoel had dat er nog altijd meer achter zat. Een kater kreeg niet zomaar een reputatie. Ze besloot echter niet door te vragen, omdat ze hem niet verder wilde pushen. Het werd duidelijk dat Warpaw haar niet wilde vertellen wat er precies was gebeurd, maar misschien kreeg ze dat ooit op een dag nog wel uit hem.


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 9:41

Hij knipoogde weer toen ze het wat geschrokken vroeg. "Geen idee, ik ben nog nooit door haar getraind" Plaagde hij tevreden verder. Hij werd getraind door Snowkiller, zo vriendelijk als de naam zei. De kattin ging ondertussen liggen en hij besloot maar hetzelfde te doen voor het gemak. Jammer genoeg had dat ding meer hersenen dan hem lief was, want ze ging niet meer op hem. Hij accepteerde dat feit maar en zwiepte kort met zijn gevlekte staart. Toen Fallowpaw oogcontact zocht keek hij schuin weg naar de grond, in de hoop dat het zou lijken dat hij beschaamd was, maar meer om zijn eigenlijke blik te verbergen. Hij zuchtte even bij haar reactie en keek naar de waterval, zijn zilveren blik het water volgend. "Het is verboden, en ik negeerde de waarschuwing. Je hebt niks aan een Warrior die niet luisterd" Klonk er wat kouder uit de calico, waarna hij naar nog een korte zucht terug keek naar Fallowpaw. Zijn houding was ondertussen niet veranderd, dus het kostte weinig moeite om het weer op te pakken. "En jij pop, hoe ziet jouw strafblad er al uit? Nooit weggeslopen als kitten?" Besloot hij het gesprek naar haar te richten.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 10:13


De kater voor haar vervolgde de uitleg en met een grijns keek ze hem aan. "Lekker bezig geweest jij," grijnsde ze al even plagend terug terwijl ze nu op haar beurt met een poot tegen hem aanduwde. Zijn houding was lichtelijk veranderd en dat maakte dat Fallow hem wederom niet kon peilen. Wat een intens lastige kat was dit. Toen Warpaw zijn poot had uitgestoken was hij dichterbij gekomen waardoor ze bijna vacht aan vacht lagen. Fallow dacht daar echter niet echt iets bij, ze was gewoon geïnteresseerd in deze eigenaardige kater. Ze wist ook niet precies wat ze van hem verwachtte en wat ze van hem had willen horen. Wilde ze dat hij voldeed aan het beeld dat van hem geschetst werd? Misschien wel, misschien wilde ze het privilege van het kennen van een kat waar over gesproken werd. "Ik was de braafheid zelfe," ze grijnsde ondeugend. "Waar zie je me voor aan?"


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 14:15

In een zichtbaar gespeelde poging onschuldig te doen keek hij omhoog naar de lucht, al gleed zijn blik hierna weer op zijn typische manier naar de ander. "Altijd" Hierna voelde hij een poot terug in zijn pels komen. Ze lagen dichterbij elkaar, hun vachten net niet elkaar rakend. Hij vond het persoonlijk niet erg, vooral niet omdat de ander ht geen aandacht gaf. Warpaw wedde er een forel om dat hij het voor elkaar zou krijgen nóg dichter te komen. Blijkbaar was de ander de braafheid zelve, waardoor hij ongelovig terug keek, al bleef zijn deels charmante en deels plagende blik in zijn ogen. Bij haar vraag grijnsde hij breed en bracht zijn kop wat dichterbij. "Good little girl, die praten meestal niet met types zoals ik" Hierna ging hij weer wat naar achteren en keek wat tevreden naar de zilveren apprentice. "Daarbij lijk je me het typje vol nieuwsgierigheid, die zich best goed uit de problemen zou kunnen praten" Merkte de kater op. Geen idee of hij het juiste had, maar zo leek het wel.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 16:07


Zijn woorden deden haar lachen, toen hij dichterbij kwam stopte ze daar nogal abrupt mee. Puur omdat ze zich geen houding wist te geven. Gelukkig waren zijn woorden deels plagend waardoor haar grijns weer verscheen. "Oh is dat zo?" Vroeg ze hem met een scheve blik terwijl ze hem in zijn ogen staarde. "Als wat voor type zou je, jezelf omschrijven dan?" Mauwde ze terwijl ze een vluchtig likje over haar borst gaf. De kater beschreef hoe hij haar zag en Fallow keek even bedenkelijk voor zich uit. "Misschien heb je gelijk," begon ze. "Maar ik heb nog nooit écht iets vervelends gedaan. Buiten het kleine beetje kattenkwaad wat een kitten uithaalt." Ze was oprecht, Fallowpaw was echt heel braaf geweest. "Ik kan je helaas niet bijstaan in je leven vol avontuurlijke dwaasheid. Of je moet me overtuigen het slechte pad op te gaan," grijnsde ze. Fallowpaw vond het gesprek wel grappig, ze kon het met een korreltje zout nemen en probeerde nuchter te blijven als hij weer zijn charmes op haar afvuurde. Ze kon niet ontkennen dat hij extreem knap was en lekkerder rook dan de meeste katers. Hoe raar dat ook klonk, misschien kwam het omdat er geen constante visgeur om hem heen hing.


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 17:54

Vreemd hoe katten van de ene emotie naar de andere konden schieten door niks meer dan een beweging. Zelf kende hij geen persoonlijk grenzen, maar hij voerde ze dus evenmin uit. Gelukkig leek de ander er niet heel veel problemen mee te hebben toen het duidelijk werd dat hij er niks speciaals mee bedoelde. Bij haar vraag grijnsde hij, zijn antwoord bij elkaar rapen terwijl hij zelfverzekerd antwoord gaf. "Degene met een slechte reputatie" Waarna hij veelzeggend naar de ander keek. Dat was toch de rede waarom ze naar hem was gekomen? Niet omdat hij zo wild aantrekkelijk bij de waterval had gezeten en een leuke jongen had geleken. Nee, dat zou ver gezocht zijn. Op zijn minst een combinatie van als hij zijn ego aan het woord liet. Blijkbaar was Fallow toch echt de braafheid zelve, wat in zijn ogen verschrikkelijk saai moest zijn. "En je bent al 6 moons, moest toch een schande zijn? We moeten dan maar snel beginnen met wat entertainment in je leven te gooien." Merkte hij op, zijn grijns breed aangezien hij hiermee doelde dat ze vaker tijd samen door zouden brengen. Warpaw was nog verassend vasthoudend als hij iets wou, het stond hem heus niet te boven om ineens op te duiken voor de neus van de ander. Maar de volgende woorden waren voor hem een stuk leuker. Zijn lach verbreedde nog meer terwijl hij zijn charmante blik weer opzette. "Je moet eens weten hoeveel voordelen het slechte pad heeft. Goed eten, nog betere service, beste plekken in de dens, flink wat onwijs knappe badboy katers voor al je gezelschap in des betreffende den" Bij deze woorden knipoogde hij weer, nog steeds wat humor erin houdend om te voorkomen dat ze zou vluchten. "Jammer genoeg heeft het slechte pad een lange wachtrij, maar voor een bezoekje weet je naar wie je moet komen" Hierna zwiepte hij tevreden met zijn staart en keek na nog een grinnik weer naar de waterval. Owh, en daar kwam zijn verveling weer. Teveel praten, te weinig resultaat. Misschien zo meteen weer gaan jagen? Dan kon hij Fallow best meenemen, goed voor vertrouwen enzo. In ieder geval zichzelf weer bezig houden.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 18:09


Fallowpaw trok haar wenkbrauw in de lucht, ze ging zitten in plaats van liggen en keek hem aan. "Ik ben benieuwd wat je verstaat onder entertainment." Mauwde ze een tikje achterdochtig, ze kneep haar ogen samen bij zijn volgende woorden. "Ik denk niet dat ik het slechte pad nodig heb voor katers en wie zegt dat ik ze überhaupt wil?" Mauwde ze met een grijns. Ze ging staan en liep een rondje over de rots heen. Fallow wist dat ze helemaal niet geïnteresseerd was in zijn levensstijl, maar de interesse naar de kater bleef. Het werd wel duidelijk voor haar dat ze gewoon een spel was voor hem, en dat beledigde haar enigzins. Daarom nam ze wat afstand. "Ik denk dat ik pas," mauwde ze standvastig en ze wendde haar kop af naar het water dat zich naast de rotsen bevond. Een verfrissende duik voor Warpaw kon geen kwaad niet waar? Fallowpaw liep dichter naar hem toe en zwiepte haar staart afleidend heen en weer. Ze hurkte door haar pootjes en boog naar zijn oor. "Maar over dat bezoekje zal ik nog harder nadenken," fluisterde ze charmant waarna ze een flinke duw gaf met haar heup in de hoop dat de kater in het water zou eindigen.

- I dont think he will like this :3


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 18:36

Terwijl de ander ging zitten bleef hij rustig in zijn liggende positie, het was immers onnodig om ook meteen omhoog te gaan. Hij keek schuin omhoog bij haar woorden. "Hey, ik voel me beledigd, gewoon wat kattenkwaad uithalen zoals grenzen opzoeken ofzo" Natuurlijk kon hij heel goed zijn zinnen dubbel laten klinken, net zoals zijn bedoelingen. Toen ze verder ging wist hij dat het niet goed ging vanaf zijn punt. Maar een rede om hiervoor in de stres te schieten vond hij niet. Ofcourse, het was leuk als hij wat aan Fallow zou hebben de ene manier of de ander. Maar zo niet, who cares, er waren nog genoeg andere in de clan. Hij zag geen rede zich daarover druk te maken. Dit straalde hij ook uit aangezien zijn rust precies hetzelfde bleef als voorheen. "Zeg ik toch ook niet pop, ik noem alleen maar de bonussen op." vervolgde hij geamuseerd. Maar alsnog nam de ander meer afstand, waardoor hij ook ging zitten en kort zijn pels een lik gaf. Oversprong gedrag noemde ze het, jezelf een houding geven als je twijfelde tussen je opties. Toen mevrouw ineens dichter naar hém toekwam, met haar staart zwiepte en tegen hem begon te fluisteren gingen zijn eigen wenkbrauwen omhoog en keek hij wantrouwig naar de ander. What th- Een harde plens was er te horen toen de kater het water raakte en even kopje onder ging. Met krachtige slagen duurde het niet lang voor zijn kop weer boven water kwam. Die trien duwde hem zomaar het water in? Onbeschoft, meer dan onbeschoft. Hij peddelde terug naar de kant en schudde zijn pels uit, waarna hij zwaar moeite deed niet kil naar de poes te kijken. Toch was het rauwe kantje in zijn stem te horen. "Ik denk dat je gratie daarover wel verlopen is nu je me een douche hebt gegeven" En hij had zijn vacht net gewassen verdomme, echt, dit kreeg ze nog eens terug.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 18:44


Grenzen opzoeken? Laat me niet lachen. Fallowpaw keek met een onschuldige blik naar de peddelende kater, wiens humeur volledig was omgeslagen. Als we het over onbeschoft gingen hebben kon hij nog een lange discussie krijgen. Fallow wist niet precies waar haar passie om hem te vervelen vandaan kwam, maar ze wist wel dat hij die 'douche' meer dan verdiend had. Ze keek hem dan ook triomfantelijk aan toen hij zijn woorden uitsprak. "Maar ik ben zo gezellig," mauwde ze terwijl ze met haar ogen knipperde en lieflijk glimlachte. "Nu ben je heerlijk schoon, het was zulk warm weer ik dacht werkelijk dat ik je een plezier deed." Dit bedoelde ze met kattenkwaad, erger dan dit was ze nog nooit geweest. Fallow stapte op hem af en bekeek hem, zijn blik stond kil. Ze schrok er enigzins van omdat ze niet had verwacht dat hij zo chagrijnig zou reageren. De meeste RiverClan katten vonden een duik niet erg, maar then again.. de kater voor haar was niet zoals de meesten. "Ga je me echt van mijn privilege ontdoen?" Haakte ze in op haar verlopen gratie.


Charming EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming Icon_minitimema 6 jun 2016 - 19:01

Hmff. De kater vond water allemaal best, als hij er vrijwillig inging. Zomaar kopje onder gaan was niet zijn ding. Al lag dit deels ook aan het feit dat hij niet graag de controle over gaf aan een ander. Met een klein donderwolkje boven zijn kop ging hij nu weer aan kant. Mevrouw pure onschuld nam al bijna zijn werk over. Hij snoof kort. "Je was heel gezellig ja, herinner me eraan dat ik je een keer terugpak, je boom laat klimmen ofzo" Hij probeerde er nog het beste van te maken, maar het was duidelijk dat hij de meeste moeite al liet varen. Je had hem simpelweg als vriend of als vijand, en hij draaide die dingen makkelijk om. Het was ondertussen eens tijd dat de ander liet weten aan welke kant ze stond. Bij de woorden van de ander kwam er onheilspellende blik in zijn ogen, waarna hij gebruikt maakte van zijn krachtige achterpoten en de ander opsloot tussen hem en het water. "Dan is het aan mij om zo hoffelijk te zijn hetzelfde terug te doen" Oog om oog, tand om tand, natte pels om natte pels. Simpel als dat was het gewoon. Dit zou waarschijnlijk zijn humeur ook wat opknappen, hij gooide andere graag het water in. Liever zij dan hem. "Noem eens een rede waarom ik het niet zou moeten doen?" Opperde hij nog, terwijl hij zijn kop even hief en de ander afwachtend aankeek. Benieuwt naar wat ze zou gaan zeggen was hij wel. Maar dit vooral omdat hij wou weten of ze voor of tegen hem was.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Charming
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: