Charming - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Charming

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Fallowsong
Member
Charming - Pagina 2 >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 21:53


Zijn toon was volledig veranderd en Fallowpaw was er ineens niet meer zo zeker van of ze hem wel zo vriendelijk vond. Achterdochtig staarde ze naar hem, wat wilde hij nou eigenlijk? Wat waren zijn motieven om zo te zijn zoals hij was. Hoe meer Fallow verlangde naar antwoorden, hoe verder ze van de antwoorden af kwam te liggen. Ze kon zich er nu bij neer leggen, ze zou die antwoorden nooit krijgen. Daarmee verminderde haar interesse in hem niet, maar ze kon niks anders doen dan haar verlangen om hem te doorgronden te laten rusten. Misschien was ze iets te ambitieus geweest en vond hij haar maar een kleine wijsneus. Ze kreeg een korte duw van zijn achterpoten waardoor ze tussen hem en het water kwam te staan, hij ging het dus zo spelen. Ze vond zijn manier van praten veel te serieus, alsof de hele eventuele vriendschap - als ze het al zo kon noemen - er van af hing wat ze nu zou zeggen. Fallow grinnikte zachtjes bij het idee, dat zou echt heel raar zijn. "Je vind me leuk," mauwde ze. Het was absoluut het beste antwoord wat ze kon verzinnen, een antwoord dat hij waarschijnlijk niet zag aankomen waardoor ze misschien net genoeg tijd kon winnen om tussen hem en het water weg te glippen. Vluchtig greens ze naar hem en vervolgde haar ontsnappingspoging door te proberen om tussen hem uit te glippen.

- pff wat moet ze anders zeggen hahaha xD



Charming - Pagina 2 EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming - Pagina 2 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 23:12

Soms had het wel voordeel om een multiclan mix te zijn. Want hoewel zijn bouw vreemd was en dit meerdere medische klachten met zich mee zou brengen, was hij voor nu goed af met zijn sterkere achterbenen. Hij had de ander ook vast gezet, maar diens reactie had hij zeker niet verwacht. Hij grijnsde. Wow, goed antwoord. Zijn verbazing was hopelijk niet te zien, in ieder geval gaf hij al snel een reactie. De kater hief zijn kop wat en draaide deze een kwartslag, die zelfingenomen er nog vast en zeker op. "En wat als ik ja zou zeggen?" Vroeg hij afwachtend, waarna hij opzij sprong in de hoop dat ze niet weg kon komen, al was dat natuurlijk niet zeker. Hopelijk gaf zijn antwoord haar iets om over te denken.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming - Pagina 2 >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 23:30


Nu stond zij zelf met een mond vol tanden. Aarzelend bedacht Fallow wat ze kon antwoorden. Was hij nu serieus? Zij was in eerste instantie niet serieus geweest, ze had immers niet eens nagedacht over het leuk vinden van Warpaw of een kater in het algemeen. Dat was wel het laatste waar ze momenteel mee bezig was. Ze gaf geen antwoord maar probeerde ook niet te stamelen, Fallow wilde zo min mogelijk laten zien dat ze van haar apropos was gebracht. "Dan worden mijn vermoedens bevestigd," mauwde ze uiteindelijk. Nog altijd gevangen tussen zijn sterke poten staarde ze hem met een twinkel in haar ogen aan. "En weet ik dat je geen genoeg van me kan krijgen," pushte ze nog iets verder. Fallowpaw wist niet wat ze nog meer moest zeggen, ze verwachtte ieder moment een 'dacht je dat ik je leuk vond' of een 'domme jonge apprentice'. Maar die kwam er niet, nog niet in ieder geval.


Charming - Pagina 2 EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming - Pagina 2 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 jun 2016 - 15:45

Warpaw merkte dat hij de ander vastgepraat had. Zijn grijns werd breder en in zijn blik kwam een klein lichtje. Ja, haar eigen schuld. Voor hem was het ineens een stuk leuker geworden. Hehehe. Al was zijn pels nog steeds zwaar dankzij het water. Toen ze zei dat haar vermoeden dan bevestigd zou worden kantelde hij zijn kop wat, alsof hij haar uit wou dagen meer te zeggen. Bij haar verdere woorden verkleinde hij de afstand tussen hun in, iets wat bij verre een van zijn favoriete dingen was om te doen bij een ander. "Ik ben helemaal wild van verlangen" Klonk er met zijn diepe stem, waar hij expres een snorrende toon in liet. Natuurlijk was dit overdreven, maar hij loog over vrijwel alles dus dit gesprek kon er ook wel bij komen. Voor hem maakte het niet uit, nee, hij had ineens een interessantere dag gekregen.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming - Pagina 2 >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jun 2016 - 22:25


Bij de volgende opmerking trok Fallowpaw een wenkbrauw omhoog. Haar buik gierde onaangenaam zenuwachtig en ze kneep haar ogen tot spleetjes toen hij nog dichterbij kwam. ”Ho eens even tijger,” mauwde ze terwijl ze licht met haar pootje tegen hem aanduwde. Nu er wat meer afstand tussen hen was draaide ze om hem heen en vluchtte wat weg van de waterkant. ”Zo makkelijk ben ik niet,” ze was lichtelijk beledigd door zijn gemakszucht. ”Ik duik niet met de eerste en beste de bosjes in,” ging ze verder terwijl haar oortjes een tikje geïrriteerd heen en weer wiebelden. Wat dacht hij wel?




Charming - Pagina 2 EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming - Pagina 2 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 21:39

Toen de ander van hem weg schoot liet hij zijn grijns breken van een charmante naar een puur geamuseerde, waarna hij weer ging liggen. Dit was toch heerlijk? Het was duidelijk dat de calico geen greintje schuld of geweten in zich had omdat hij iemand zo had laten schrikken. Neh, hij was niet het type zomaar iemand de struiken in te sleuren, het was veel leuker als de ander even graag wou. Noem het een... anonieme overeenkomst. Hij zocht niet eens voor de friends in friends with benefits. Bij grinnikte ook even bij haar woorden. "Schat, ik heb niks gezegd over dat je wanhopig bent of wat de snelste route is naar het struikgewas." Waar ging hij naar toe? Misschien wat schuldgevoel aansmeren? Dat kon leuk zijn. "Jij was het die er vanuit ging, in plaats van te denken dat ik gewoon een grapje uithaalde." Hij kantelde zijn kopje even, en keek lichtelijk teleurgesteld richting de ander. "Maar goed, ik neem het je niet kwalijk"


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Charming - Pagina 2 >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 22:42


Fallowpaw trok wederom haar wenkbrauw op en lachte schamper. Ze ging wat verheven zitten en deed alsof het haar niks deed en alsof de kater geen impact op haar had. Het tegenovergestelde ging in haar om, haar buik keerde om als hij sprak en nog altijd maakte hij Fallow enorm zenuwachtig. De poes hield zich echter sterk, wat ze behoorlijk knap van zichzelf vond. Fallowpaw was misschien wel de meest naïeve en goed gelovige kattin in de Clan, maar door Warpaw kon ze redelijk snel heen prikken. Misschien omdat ze zo goed was voorbereid door de roddels.

"Een grapje?" Mauwde ze quasi-verbaasd. "Iets in mij vind dat moeilijk te geloven." Ze keek hem aan en ging wat dichter voor hem zitten. "Vertel me eens, Warpaw. Hoeveel katten heb jij eigenlijk al naar het struikgewas begeleid?"


Charming - Pagina 2 EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Charming - Pagina 2 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Charming   Charming - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 15:36

Hij vond het eerlijk gezegd wel interessant, hoe de ander zichzelf herpakte en de leiding wou blijven nemen in deze ontmoeting. Ze begreep hem verkeerd, hij was niet alleen uit voor buddys in de bosjes, maar voornamelijk iets uitlokken. Hij vond het leuk, reacties van andere kunnen bespelen. Warpaw was de volwassen versie van kinderen die iets kapot maakte om aandacht te krijgen. Het zat in zijn karakter. De calico wist dus ook niet goed wat hij nou van Fallow wou, welke reactie, welke actie. Hij ging gewoon met de flow. Bij haar woorden grijnsde hij dus ook. “Er is mij wel eens vaker gezegd dat ik een verschrikkelijk slecht gevoel voor humor heb” Kwam er bijna zelfingenomen uit. Bij de vraag erna trok hij dramatisch zijn wenkbrauw op. “Ik voel me gekwetst, dat valt best mee” Dat noem je de vraag ontwijken, al moest de kater toegeven dat hij werkelijk geen idee had waar mevrouw de grens trok. Moest het echt de fysieke actie zijn of was in de buurt ook al goed genoeg? Want Warpaw maakte echt geen uitzondering tussen poes of kater.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Charming
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: