I need someone



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I need someone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
I need someone  6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: I need someone    I need someone  Icon_minitimema 4 jul 2016 - 10:52

Vanaf een afstandje, zo in de holst van de nacht, zou je bijna denken dat het figuur dat het kamp binnen kwam lopen een Warrior was die uit jagen was geweest. Of een lid van een patrouille die eerder of later dan de rest was aangekomen. Misschien wel iemand die nu de tijd was vergeten en een lange trip terug naar huis had gemaakt, om nu niks lievers te doen dan te gaan liggen en slapen. Maar Ace viel niet onder deze categorieën. Met zware stappen en op zijn gezicht nog sporen van opgedroogde tranen liep hij langs de huidige wacht. Ze hadden zijn geur herkent, en hoewel ze zich af zouden vragen waarom hij zonder kruiden terug was gekomen leek het niet de moeite te zijn om te vragen. Hij zuchtte, en keek even rond de bekende plek. Wat nu? Hij wist dat hij nooit meer slaap zou vatten voor hij zijn hart had gelucht bij iemand. Van nature wou hij dit doen bij Tallshadow, maar Ace wist meteen dat hij het niet over zijn hart zou krijgen de ander wakker te maken met zijn problemen. Al helemaal niet omdat hij al genoeg had meegemaakt met zijn liefdesleven. Hij keek naar de Warrior den. Sinclaw of Foxfire misschien? Beiden vertrouwde hij genoeg. Maar toen hij begon te lopen liep hij niet naar de Warriors, maar bracht hij zijn lichaam richting de Leaders den. Eenmaal ervoor sprak hij op, zijn stem klonk vermoeid maar zonder twijfel. "Innerstar? Ik heb je hulp nodig" Innerstar, van alle katten. Het was waar dat hij de kat tot zekere zinnen vreesde, dat hij het er slecht mee kon vinden. "Maar niet als clanleader. Gewoon.. Gewoon als iemand die ik vertrouw" De woorden verbaasde hem zelf ook, terwijl hij wachtte tot hij binnen mocht komen. Maar het was waar. Want hoewel vrijwel iedere interactie met de zwarte kattin negatief was geweest, vertrouwde hij haar de waarheid te spreken en hem oprecht te kunnen helpen.

{ Voor Innertsar, vervolg op dit topic, enkel joinen met toestemming.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
I need someone  R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: I need someone    I need someone  Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 22:51

Het was weer zo'n dag, zo'n dag dat Innerstar lag te piekeren. Ze voelde zich niet goed en had een naar onderbuik gevoel. Daarbij miste ze Fallentear, Ravenheart en Leopardgaze en zelfs Flamepath meer dan ooit. En dan leefde Flamepath gewoon, in tegenstelling tot de andere drie. Ja, ze had zielsveel van Leopardgaze gehouden en hield nog steeds van hem, haar liefde voor de gevlekte, langharige kater was puur en echt geweest. Maar haar liefde voor Flamepath was nooit echt over gegaan en nu zij er niet meer waren leek ze zo veel behoefte te hebben aan de rode kater te hebben. Haar eerste, echte liefde. Een zucht rolde over de lippen van Innerstar terwijl ze zichzelf overeind hees en haar vacht uitschudde, klaar om haar den uit te lopen om bezig te gaan met haar leiderstaken. Echter kwam één van die taken al naar haar toe gelopen. Acefray was haar den binnen gekomen. "Innerstar? Ik heb je hulp nodig." Innerstar vernauwde haar ogen. "Kom binnen," miauwde ze. Ze keek met een vragende, lichtelijk bezorgde uitdrukking naar Acefray. Had Starclan tegen hem gesproken? Was er iets ergs voorspeld? "Maar niet als clanleader. Gewoon.. Gewoon als iemand die ik vertrouw," zei Acefray. Innerstar ging zitten. Wat het ook was, Innerstar wou het weten. Ze kon vast iets voor hem betekenen. En niet als Clanleader? Dat was nooit mogelijk, maar een Clanleaf was altijd te vertrouwen, vond Innerstar. En daarbij wist de zwarte poes gewoon dat ze te vertrouwen was. "Wat is er, Acefray?" Vroeg Innerstar op rustige toon. "En ja, je kan me vertrouwen," vervolgde ze, haar ogen lichtelijk bezorgd naar de kater toe gericht.


I need someone  Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
I need someone  6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: I need someone    I need someone  Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 9:10

Bij de woorden van zijn leader haalde hij nog een keer diep adem om zijn moed te verzamelen, en liep toen naar binnen. Zijn zware houding was niet veranderd toen hij eenmaal diens blauwe ogen zag. Het was duidelijk aan hem te zien hoe hij zichzelf voelde. Hij nam plaats voor Innerstar, voor de verandering eens zonder de klap alsof hij een aardbeving wou maken. Zijn groene ogen bleven voor een kort moment op de grond hangen voor hij pas de kracht had omhoog te kijken. Praten leek ineens een grote moeite, toch klonk hij vrij rustig, misschien wat hol en mismoedig, maar duidelijk anders dan normaal. “Ik weet eens waar ik moet beginnen” Hij keek omhoog, een tik om naar de hemel te kijken die hij een tijdje had, al kon hij natuurlijk niks meer zien dan de bovenkant van de den. “Ik had afgesproken met Mistpaw, de medicine cat apprentice van Thunderclan, bij Fourtrees. We zijn goede vrienden, we wisselen vaak kruiden of gaan ze samen zoeken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Ik zoek haar vaak op tijdens gatherings om bij te praten, en toen Bloodclan Thunderclan over had genomen heb ik haar getroost. Ook toen Shadowclan ziekte had hielp ze me door me te geven wat ik ook nodig had. Wat ik wil zeggen, we zijn door best veel dingen samen geweest” Hij wou duidelijk de situatie schetsen voor Innerstar, zodat ze kon weten hoe persoonlijk dit lag. “Maar toen we bij Fourtrees waren begon ze te huilen en zei… ze zei dat ze van me hielt, meer dan vrienden. We hebben het erover gehad en gezegd dat we elkaar dan niet meer moeten zien, voor de clans.” Zijn blik ging onderzoeken naar die van de oudere kattin. Hij hoopte zo dat ze dit kon begrijpen. Mist was zijn steun en toevelaat geweest voor heel zijn Medicine cat-schap. Met niemand anders hij zo over zijn problemen kunnen praten dan met haar. Natuurlijk had hij hier vrienden en andere rangen die het probleem snapte, maar ze zouden hem nooit kunnen helpen met kruiden, geneestechnieken… of gewoon te begrijpen hoe moeilijk en eenzaam het soms was. “Ik zit gewoon vast Innerstar, ik kon niet eens zeggen of hetgeen wat ik voel vriendschap is of meer. Ik had er nog nooit zo over nagedacht” Hierna liet hij de stilte vallen, in de hoop dat de ander het nu even over kon nemen voor hij zijn houding verloor. Het zei eigenlijk al genoeg dat hij zoiets zei tegen Inner, iets dat hij een paar moons hiervoor nooit zou hebben gedaan.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
I need someone  R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: I need someone    I need someone  Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 1:25

Acefray maakte een nerveuze indruk en Innerstar werd steeds nieuwsgieriger naar wat het was wat Acefray haar vertellen moest. Innerstar hield haar eigen houding kalm en rustig, al voelde ze zich niet zo. Ze vertrouwde de medicine cat niet voor volle honderd procent en was nog altijd bang voor een vorm van verraad. Een vorm van bevestiging dat hij niet te vertrouwen was. Dan hoefde het niet per se in kwade zin, meer in allemansvriend-zin. Want zo'n type was Acefray. Een allemansvriend. Of die kat nou in Shadowclan of Windclan zat, het leek niet veel uit te maken. En dan had hij ook nog eens een grotere opening naar de andere clans dan welke kat dan ook, want hij was de medicine cat. Hij was wel een goede medicine cat, maar leek nog wel eens te vergeten dat zijn clan voor ging, dat hij zijn loyaliteit aan Shadowclan niet moest kwijtraken of vergeten. Ook al kwam voor hem de code van de medicine cats op de eerste plaats samen met het welzijn van de clan en zelfs andere katten. Zo zag Innerstar het in ieder geval en ze hoopte zo erg dat ze het bij het verkeerde einde had. En toen begon Acefray te spreken.
Waar hij beginnen moest, leek hij niet te weten, maar Innerstar wachtte geduldig af. Toen hij begon te spreken had ze echter moeite om in te vallen tijdens zijn spreken. Innerstar slaagde er echter in om geduldig te wachten tot hij uitgesproken was. Ze bleef stil. Liet alle woorden nog eens goed door zich heen gaan. Mistpaw, de Thunderclan medicine cat apprentice. Mistpaw, die verliefd was geworden op Acefray. Acefray die het niet goed leek te weten, maar wel een goede band had met Mistpaw. Innerstar zweeg heel lang. Ze was totaal niet blij met de woorden van Acefray. Om zichzelf in bedwang te houden stond ze dus ook op en begon te ijsberen. "Acefray..." klonk haar stem zacht, beheerst. Ze slaakte een zucht en bleef door lopen. Hij had het haar verteld in vertrouwen en nu moest ze advies terug geven buiten haar leiders positie. "Je rang weg denkend en mijn eigen rang ook..." ging ze verder. Goed in tact was Innerstar niet, dat maakte het nog lastiger, ze probeerde het echter wel. Normaal was ze zo straight to the point. Maar ze was ook rechtvaardig en hield zich aan haar afspraken. "Starclan zal het nooit goedkeuren..." was de eerste feit die ze uitsprak. "En je medicine cat rang zal verdwijnen inclusief je connectie met Starclan, vanaf het moment dat je de liefde aangaat..." ging ze verder. Ze slaakte een zucht. "Ik vind het een vreselijke rot situatie voor je, Acefray. Dat meen ik en ook ik heb een hart en gevoel en kan me indenken hoe rot dit voor je moet zijn," besloot ze te zeggen. Het was lastig. Ze kon niet begrijpen dat dit een loyale Shadowclanner überhaupt kon overkomen. En daar waren ze weer, die twijfels aan zijn loyaliteit. "Kijk gewoon goed naar wat jij wilt, Acefray, en neem daarbij alle consequenties, alle mogelijkheden, alles in je op," vervolgde ze. "De warrior code, de code van de medicine cats, de regels van Shadowclan... en kijk goed naar de toekomst. In welke realistische en mogelijke toekomst ben jij het gelukkigst?" Ze zuchtte. Ze hoopte dat ze niet teveel advies gaf vanuit haar leiderspositie. "Maar om eerlijk te zijn... afstand nemen van Mistpaw lijkt me niet helemaal goed. Hou het gewoon bij het gebruikelijke; Gatherings en de medicine cat meetings," sprak ze, "en verder enkel wanneer het echt nodig is." Nu slaakte Innerstar een zucht en haar vermoeidheid leek even goed duidelijk te worden. De stress waaronder ze leed. De stress die zowel Tallshadow als Acefray haar gaf. Het verdriet die het verlies van Leopardgaze en Ravenheart met zich mee bracht. In een korte tijd had Innerstar veel moeten verduren, allemaal vanaf het moment dat ze de naam Innerstar had ontvangen. "Praat met haar, luister naar je gevoel en je verstand. Wat voor beslissing je ook maakt, neem alles goed in je op, Acefray." Ze sloot haar ogen even en wenste tot Starclan dat Acefray echt de juiste beslissing zou maken. Als hij koos voor Mistpaw, wist ze niet of ze hem nog in de clan zou willen hebben, daarbij zouden ze dan hun medicine cat kwijt raken. "En als je leader vraag ik van je open en eerlijk te blijven. Dat zal ik ook doen, want dat is belangrijk. We horen goed te kunnen samen werken, jij als medicine cat en ik als leader... ik verwacht niks van je, het is enkel iets wat ik van je vraag en waarvan ik hoop dat je het zal doen," vervolgde ze. Op de één of andere manier kon ze nu niet verplichten zoals ze normaal wel zou doen. De strengheid leek even weg te gaan door haar zorgen. Innerstar bleef nu stil en wachtte de reactie van Acefray af.


I need someone  Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
I need someone  6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: I need someone    I need someone  Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 14:59

Wat onrustig wachtte hij op de reactie van de ander na zijn woorden. Zeker, hij was zenuwachtig zijn gevoelens zo open en bloot op tafel te gooien. Hij was een zeer open kat, naar iedereen toe, maar hij had alsnog de neiging om zoals velen dingen voor zichzelf te houden. Hij propte het gewoon makkelijk op. Maar nu, nu had hij het idee dat hij er goed aan deed om het te zeggen voor hij de kans kreeg er teveel over na te denken. Toen hij zijn naam hoorde keek hij op vanuit zijn gedachtes naar de gitszwarte kattin. Ze was opgestaan en begonnen met rondlopen, het maakte hem onrustig, zelfs al bleef hij op zijn plek zitten. Afwachtend volgde hij haar met zijn ogen, waarna ze begon met spreken. Het eerste was meteen iets dat hem hard raakte. Hij kon Starclan niet afkeren, hij was afhankelijk van die connectie. En zijn rang die hij eerst zo had gehaat, het was iets wat hij nu graag deed. Hij hielt ervan om andere te helpen en bezig te zijn met de planten. Het gewoon rondzoeken en wel goed zijn in iets. Het maakte zijn keuzes allemaal niet makkelijker. Al hielp het werkelijk dat de ander begrip voor hem had en alles op een rijtje zette. De kater bleef voor nu stil, aanvoelend dat er meer kwam. "Kijk gewoon goed naar wat jij wilt, Acefray, en neem daarbij alle consequenties, alle mogelijkheden, alles in je op, De warrior code, de code van de medicine cats, de regels van Shadowclan... en kijk goed naar de toekomst. In welke realistische en mogelijke toekomst ben jij het gelukkigst?" Hij deed wat er van hem gevraagd werd, al wist hij dat hij er meer naar moest kijken dan alleen hier. Het was duidelijk dat als hij voor Mistpaw ging hij problemen zou hebben met de clan. Hij betwijfelde dat hij erin zou kunnen blijven. Het brak immers zo veel regels waar de clans om draaide. Rogue leven dan, alleen met de Thunderclanner als ze zou besluiten mee te gaan. Voor hunzelf zorgen en alleen staan. Ze zouden best kunnen overleven, hij kon jagen en vechten, Mistpaw was slim en ze hadden beiden genoeg verstand van kruiden en planten. Maar of hij gelukkig zou zijn? Hij kende geen leven zonder de clan, hij zou zich geen raad weten als hij niet terug zou kunnen naar zijn vrienden en den. Nee, vannacht zou hij niet slapen, dat was zeker. Waarschijnlijk ging hij de hele nacht hieraan denken, de opties. Innerstar ging weer verder, en zei dat ze wel contact moesten houden, alleen meer zoals andere clanleden het ook zouden doen. Hij knikte langzaam, deels opgelucht dat hij niet definitief afscheid hoefde te nemen. "Praat met haar, luister naar je gevoel en je verstand. Wat voor beslissing je ook maakt, neem alles goed in je op, Acefray." Zou zijn gevoel en verstand wel de goede beslissing kunnen maken? Tot nu leek dit steeds voor problemen te zorgen als hij ernaar luisterde. Hij wou dat een keuze was waarin iedereen gelukkig kon zijn, maar hij begon langzamer hand te realiseren dat deze niet bestond. Het laatste was een verzoek vanaf haar leiders kant. Ze wou dat hij eerlijk en open bleef, en dat zij hetzelfde zou doen. Ace zag er de waarheid in, ze hoorde meer en beter samen te kunnen werken.. Meer te doen dan alleen samen te komen als er iets mis was of wanneer er iemand doodbloedde in het kamp. Zijn blik was dankbaar toen hij die van de ander ontmoette. “Ik beloof eerlijk te zijn en hier goed over na te denken, over wat je hebt gezegd. Want hoewel het soms anders lijkt, en ik wel degelijk veel om Mist geef, denk ik niet dat ik de clan de rug toe kan keren. Ik hou van een Medicine cat zijn, en mijn contact met Starclan..” Hij dacht even aan Arcanewish en zijn zoon, beiden in Starclan, maar gekomen om hem te bezoeken. De grijze kater zuchtte even diep. Maar hun zou hij uiteindelijk weer zien, en Mistpaw.. Hierna nam echter zijn gevoelige kant weer de leiding en stond hij op, om zijn snuit dankbaar tegen de schouder van Innerstar aan te duwen, een knuffel maar met iets meer respect. Dat was zijn bedoeling in ieder geval. “Bedankt Innerstar, ik weet niet wat ik zonder je woorden had moeten doen” Hij gunde haar een droevige lach. De kater besloot in zichzelf om vaker langs te komen, en de volgende keer eens met goed nieuws als hij de kans zou krijgen. Hopelijk eerder iets in de richting van; hey Inner mijn prioriteiten staan nu helemaal op hun plek en vanaf nu ben ik een perfecte clankat. Of op z’n minst niet; Hey, sorry, ik heb besloten mijn leven in een romeo en juliet soort manier te gaan leven, alleen zonder het doodgaan als ik de kans krijg. Hij moest maar afwachten en doen wat de ander had gezegd. Alle consequenties bekijken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
I need someone  R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: I need someone    I need someone  Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 15:30

Tijdens haar woorden luisterde Acefray goed en hij onderbrak haar niet. Dat was iets wat de zwarte poes fijn vond terwijl ze sprak. Elk woord rolde vloeiend over haar lippen, zich in haar rol als vertrouwenspersoon houdend. Ze legde de keuzes bij Acefray neer en oordeelde niet. Ze benoemde alleen de feiten die Acefray met zich mee moest nemen tijdens het maken van zijn keuze. Luisteren naar zijn gevoel, de consequenties mee nemen in gedachten en dan niet alleen voor hem, ze bedoelde ook voor Mistpaw. Wou Acefray het haar aan doen dat zij haar rang ook kwijt zou raken en mogelijk haar plekje in de clan. Al was Silverstar iets minder hard en streng dan zij was. Misschien had die zilveren kater zelfs zoiets van; "agh, een extra kat met kruiden kennis in Thunderclan is nooit verkeerd." Nee, daar moest Innerstar nu niet teveel over na denken. De reactie van Acefray vond ze fijn en gaf haar het idee dat hij wel degelijk gaf om Shadowclan. Als de twee zo open naar elkaar toe zouden blijven, kon het wel eens zo worden dat Innerstar hem echt ging accepteren als medicine cat van Shadowclan. Nu had ze dan geen keuze, maar voor haar gevoel zou het enorm fijn zijn. Voor de ander waarschijnlijk ook. "Ik beloof eerlijk te zijn en hier goed over na te denken, over wat je hebt gezegd. Want hoewel het soms anders lijkt, en ik wel degelijk veel om Mist geef, denk ik niet dat ik de clan de rug toe kan keren. Ik hou van een Medicine cat zijn, en mijn contact met Starclan.." Innerstar knikte op zijn woorden. "Ik wil je nog als tip mee geven om ook te kijken naar wat eventuele keuzes voor haar mee zullen brengen," reageerde Innerstar. Acefray kwam dichter naar Innerstar toe en drukte zijn snoet tegen haar schouder. Innerstar deed het zelfde terug, want wat voor irritante fluffbal deze kater ook was, hij was wel de medicine cat van haar clan en zij kende hem al haar hele leven. Van kleine Acekit tot de Acefray die hij nu was. "Bedankt Innerstar, ik weet niet wat ik zonder je woorden had moeten doen." Innerstar deed een stapje naar achteren en keek Acefray recht aan. "Geen dank, Acefray. Je kan met alles naar mij toe en ik waardeer je eerlijkheid en openheid," miauwde ze. Als er iets was wat Innerstar geleerd had, was het om eerlijkheid en openheid te belonen en ze hoopte dat dit gelukt was. "Laat je me weten wanneer je met Mistpaw in gesprek bent geweest hier over?" Innerstar ging weer rustig zitten en sloeg haar dikke staart langs haar lijf.


I need someone  Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need someone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: