- credits naar een vriendin van me die tijdens een potje Boonanza dit lied opeens begon te zingen <3 -
Dag kinderen!
Een paar mensen zullen me waarschijnlijk niet kennen, dus ja hallo xD
Ik ben Jeltje en ik heb een kat genaamd Clouddust die een hele lange tijd inactief is geweest en nu weer topics zoekt c:
Ik zou het liefst BloodClanners willen, aangezien Cloud de zoon is van Claw, de grote BloodClan leider, we zitten momenteel ook in een topic dus hoera
Verder is Cloud het broertje van Yu en Cobra en de halfbroer van Jackdaw, Areum en Chaw, dus hallo siblings als jullie dit lezen zou ik een topic super vinden c:
Korte storyline Cloud:Cloud is als 2e kitten geboren uit het nestje Claw x Moonwhite, Claws eerste nestje. Zijn oudere broer is Cobra en zijn zusje is Yu. Deze twee katten zitten allebei bij BloodClan, net als Claw. Moonwhite is een rogue, maar Claw en de siblings hebben geen contact meer met haar. (ik weet ook niet of Moonwhite überhaupt nog actief is). Het was de bedoeling dat Cloud iets meer naar zijn moeder gekeerd zou zijn, maar aangezien hij weinig contact met haar had en omdat zijn zusje en Claw in BC zaten (Cobra was toen nog inactief) wist hij niet zo goed wie hij moest vertrouwen en met wie hij nou eigenlijk overweg zou kunnen. Hij heeft zich moons lang ongelukkig gevoeld. Toen is hij weggelopen van zijn rogue territorium en 'op reis' gegaan, om zijn gedachten te ordenen (dat was de periode dat ik inactief was). Nu is hij terug en heeft ie zijn vader net gemeet, dat topic is nu dus bezig (
link naar het topic ). Hij heeft dus ook niks meegekregen van het tweede nestje van Claw en hoe het nu gaat met zijn siblings.
Verder geloof Cloud ook in StarClan, maar dat heeft hij nog niet echt door, daarom zou een topic met een kat uit een Clan die hem verteld over StarClan ook chill zijn!
Dus al met al het liefst:
- Bloodclan
- TC, RC, WC of SC
Dank je wel!
Groetjes Jeltje <3
ps. ik heb nog andere accounts die ook weer willen starten dus ik zal later nog een ts maken c: