THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 THE DEPUTY IS DEAD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Smokegaze
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 aug 2016 - 12:37

Smokegaze had zo zijn gemengde gevoelens over de vader van Butterstar, beter gezegd, zijn opa. Alles was nog als nieuw voor hem. Eerst was Ashlily zijn moeder geweest en nu blijkt Butterstar zijn biologische moeder te zijn. Of nou ja, al een aantal moons. Dat was heel vreemd geweest voor Smokegaze en nog steeds was hij boos op de poes. Dankzij haar had hij dus een vreselijke jeugd gehad en had hij makkelijk van het pad kunnen raken. Hij geloofde echte dar Starclan dat voorkomen had, zijn vader zelf. Nu kwam hij echter net terug van een patrouille. De sfeer die er in het kamp hing gaf de kater een onbehaaglijk gevoel. Wat was er aan de hand? Smokegaze liep verder het kamp in met een kleine paling uit zijn bek bungelend. Wat was dat een klus geweest om te vangen, het was hem gelukt. Maar nu kon hij zijn trots niet uiten, omdat er blijkbaar iets gaande was. De kater liet zijn prooi vangen op de prooistapel en bleef vervolgens staan om te kijken of er iemand was om aan te spreken, vragen wat er aan de hand was.

TAG: Niemand


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 YeIsY95
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 aug 2016 - 17:55

Chivypaw vernauwde haar ogen. Dat gesnauw en gehoon apprecieerde ze helemaal niet. "Ik kies met wie ik praat en niet." Ze koos ook welke vrienden ze had en welke haar vijanden werden. Conclusie: ze had geen vrienden. Toen ze het nieuws hoorde keek ze geschokt haar broer aan. Een dag geleden had ze nog gezellig met Futuresong kamille staan plukken. Haar stem was zacht en naar Ravenkit honend. "Spijtig dan dat je geen warrior bent want anders had je zeker deputy geworden." Eigenlijk was het een compliment. Hoewel ze haar broer echt niet leuk vond was het nog steeds haar broer. Toch klonk het niet als een compliment. "Misschien word papa het?"


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 aug 2016 - 18:37

Ravenkit haalde zijn schouders op. Oké, ze wou dus met hem praten. Bijzonder. En zo begon Ravenkit aan zijn uitleg, heel nuchter, wat misschien vreemd kon overkomen. De volgende woorden van Chivypaw kwamen er honend uit, maar vatte Ravenkit op als een compliment. Toen ze zei dat Panthergrowl het misschien werd krulde zijn lipjes op tot een grijns. "Dat zal gaaf zijn en wanneer hij leider is wordt ik misschien alsnog deputy," verklaarde Ravenkit met een grijns. Hij vergat even dat hij Chivypaw eigenlijk niet echt mocht. "En tegen die tijd ben jij misschien wel volwaardige medicine cat en dan zijn we allebei enorm belangrijk," vervolgde hij.


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 aug 2016 - 23:03

Ze vergat dat ze hem haatte en ze vergat het verdriet voor Futuresong. Voor eventjes waren ze gewoon kittens. Puberende kittens. Chivypaw lachte. "Wij zijn dan team belangrijk!" Ze porde tegen de zwarte schouder. "Ravenstar. Nog zo slecht niet he?"


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2016 - 21:08

Ze voelde zich niet helemaal goed. Het leek nog te duizelen voor haar hoofd terwijl ze omlaag keek met een zucht eenmaal in haar den. De stem van Nightstream liet haar vervolgens weer opkijken en ze knikte langzaam. "Ja dat wou ik inderdaad." Ze staarde even recht naar de vaal grijze medicine cat en trok haar staarrt rond haar poten. "Als eerste. Jij bent een van de oudste hier. Een denker en een kijker. Wie stel jij voor als deputy?'' Butter was niet iemand die zich schuldig voelde om dingen.
Als ze dat wel was dan had ze elke keer dat ze Night zag haar verontschuldigingen aangeboden voor Dawnstar's acties jegens haar. Het deed haar pijn dat het zo gelopen was. Maar er was neits wat Butter er aan kon doen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2016 - 21:30


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

De leidster bevestigde dat ze met haar wilde spreken. Nightstream's uitdrukking werd echter nog bedenkelijker toen haar werd gevraagd wie zij zou voorstellen als deputy. Door de voorganger van Butterstar was ze van haar rang getrapt en nu werd er door de huidige Clanleider aan haar gevraagd wie zij als deputy van RiverClan zou kunnen zien. Daarbij knaagde ook nog altijd dat gevoel van wantrouwen naar Criedwolves. "Sinds wanneer is het kiezen van een deputy weggelegd voor slechts een warrior in de Clan? Zelfs als was ik nog steeds medicine cat, het is niet mijn zijde aan wie een deputy zal staan. En bovendien, er is nog geen bewijs dat Futuresong echt dood is," sprak ze kalm. Haar toon klonk gehard.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2016 - 21:38

Hoewel de laatste woorden van Night haar een hart onder de riem staken met hoe Butter wou denken over de situatie schudde ze nog altijd haar hoofd. "Er is een patrol gestuurd, zij zullen niet stoppen tot ze tenminste iets van een teken hebben.. En als ze nog leeft vinden we haar voor maanhoog. Maar jij weet ook dat in deze tijden ik de clan niet kan laten wachten Nightstream." Van de ene blauwe kijkers staarde ze naar de andere, die van de oud Medicine cat. "Ik denk dat je mijn intenties verkeerd begrijpt. Ik vraag jou dit niet als oud medicine cat. Ik vraag je dit als Senior Warrior. Je hebt veel ervaring en hebt onder meerdere leiders en deputies gediend. Je bent wijs, maar als je enkel denkt dat ik kijk naar wat je eens was niet zo wijs." Met een lichte verharde blik in haar ogen keek ze Night aan. "Ik vraag om jouw advies gezien jij meer levens ervaring hebt dan ik. Ik hoop dan ook van harte dat je deze ervaring met mij wilt delen."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2016 - 1:20


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

Het leek erop dat Butterstar haar deputy niet volledig opgegeven had, maar er moest wel een keuze worden gemaakt wat betrof haar opvolger, mocht Futuresong niet meer levend teruggevonden worden voor maanhoog. Haar ogen vernauwde zich toen de hele preek over de vraag om advies haar toegeworpen werd. "En plots heeft de Clan mijn diensten nodig en lijkt het heel even alsof ik niet aan mijn lot ben overgelaten de afgelopen manen," merkte ze op voor ze ook maar over de vraag van Butterstar nadacht. Ze mochten het voelen ook en dat was niets in vergelijking met hoe zij zich dagelijks voelde. Ze besloot dat ze geen namen zou noemen, maar enkel zeggen wat de kattin voor haar beter niet kon doen. Nightstream twijfelde er niet aan dat Butterstar enkele katten in haar hoofd had wanneer ze dacht aan de rang. Elke kat in de Clan had zo wel zijn eigen lijstje van mogelijke kanshebbers. Altijd maar speculeren wie de volgende zou zijn. "Ik weet zeker dat er zo een aantal namen in je opkomen als je je gedachten ernaar zet," merkte ze op, "Al waarschuw ik je nu alvast. Criedwolves is geen goede keuze voor een deputy." Ze had StarClan niet nodig met hun onheilspellende voorspellingen om te kunnen aanvoelen dat dat fout zou gaan.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 14:58

Wat was het vreemd om Chivypaw zo leuk tegen hem te hebben doen. "Ja, een super belangrijk team!" Grijnsde hij. Ravenkit stond op en staarde Chivypaw aan. "En dan nu, ik Ravenstar benoem jouw tot volwaardige medicine cat van Riverclan met de naam... eh," hij dacht na. "Chivyflower..?" Hij dacht na. "Al kiest Starclan je warrior naam uit, toch?" Vroeg hij, toch wel geïnteresseerd in hoe het werkte bij Chivypaw.


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 15:32


Vermoeid liep de jonge kater de nursery uit. Hij was aan het slapen, maar door lawaai in het kamp was hij wakker geworden. Toen hij in het kamp kwam zag hij al snel dat bijna de hele clan buiten was, inclusief de leider. Er was iets aan de hand, iets slechts. Iedereen was verward of verdrietig. Ook zijn vader was er even, maar die ging weg. Kort dacht Peregrine er over om hem te volgen, maar toen zijn blik op een vreemdeling viel verdween die gedachte. Hij had die kater nog nooit gezien, maar herkende hem wel. Hij was de vader van Butterstar. Wat vreemd keek de zilverkleurige kater naar hem. Wat deed hij hier? Peregrine ging zitten, niet precies wetend wat er aan de hand was. Toen liepen er wat Warriors langs hem, ze waren aan het praten. De zilverkleurige kater draaide zijn kop richting hen en  luisterde kort naar hun gesprek. Meteen ving hij wat vreemde woorden op. De Deputy, Futuresong was dood? Hij snapte het niet, wat was er gebeurt? De kitten stond op en keek vragend om zich heen, hopend op iemand die hem het verhaal kon uitleggen. Maar iedereen was te druk, niemand besteedde aandacht aan de kitten wat hem wat irriteerde. Toen viel zijn blik op een poes die in de verte zat, Chivypaw! Meteen stond de grijze kitten op, zij kon het vast wel uitleggen. Met snelle passen liep hij naar haar toe. Echter stopte hij toen hij nog iemand zag die met haar aan het praten was. Zijn broertje? Maar... zij hadden laatst toch ruzie? Nu leek het wel als of dat nooit was gebeurd. Ze waren zelfs aan het lachen! Langzaam voelde Peregrine woede en jaloezie omhoog komen. Chivypaw beschermde hem altijd en stond zelfs aan zijn kant bij de ruzie met Ravenkit, nu deed ze als of Raven haar beste vriend was. Peregrine ging weer zitten, op een afstand van hun. Ze hadden hem niet eens gezien, zo druk waren ze met elkaar bezig. Met een boze en jaloerse blik keek hij naar ze.


PEREGRINE


(c) ELRIC


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 20:11

Ze vernauwde haar ogen even toen Nightstream sprak over haar vader. Waarom was die precies degene die ze niet mocht kiezen? Nou ja.. Nightstream was misschien gewoon iets te. Depressief? Ze zuchte en keek omlaag. "Ik zal het in gedachten houden Night. Maar hij is een formidabele warrior. En heeft altijd al aan mijn zijde gestaan. Niet alleen ik maar de gehele clan ziet het zo?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: THE DEPUTY IS DEAD   THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 23:42


THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

Natuurlijk nam Butterstar het niet zomaar van haar aan dat haar vader geen geschikte deputy was. Ze had niet verwacht dat de leidster haar zomaar in haar woord zou volgen. Ze had zelf ook wel kunnen zien hoe Criedwolves langzaam aan deel was geworden van RiverClan. Als de Clanleider hem niet ahd vertrouwd was hij al lang weg geweest. Het was echter geen loze waarschuwing en ze hoopte dat Butterstar haar woorden zou herinneren terwijl ze in haar gedachten de potentiële katten af ging. "Je hebt hem niet zien veranderen toen jouw moeder stierf, neem het van me aan Butterstar, ik ga het niet herhalen." Met die woorden stond ze op om de den uit te lopen. Ze had haar woord gedaan, nu was het aan de flamepoint om de uiteindelijke keuze te maken. Verder kon ze haar er niet in helpen.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
THE DEPUTY IS DEAD - Pagina 2 A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
THE DEPUTY IS DEAD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: