|
|
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 9 maa 2016 - 2:47 | |
| Waarom ben je wakker: Existentionele crisis Waarom zit je op WC: Vond ik leuk ofz. Wat ben je aan het doen: M'n leven verkwisten + niet slapen + besluiten of ik nu nog huiswerk zal gaan maken Ben je moe: Mjeh Wil je slapen: Neeeee Hoe laat ga je slapen: Ik twijfel nog. Misschien ga ik m'n Nederlands boek nog ff uitlezen. |
|
| |
Juul ♛ 11 Actief pull up in die car, fast.
linkerbaan, gas.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 maa 2016 - 0:18 | |
| Waarom ben je wakker: Om met pijn in mijn hartje de laatste ep van m'n serie te kijken. Waarom zit je op WC: De tab stond nog open. :'D Wat ben je aan het doen: Miraculous ladybug afkijken. Ben je moe: Best wel. Wil je slapen: Ja. Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk duurt dat nog wel even. ovo |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 28 maa 2016 - 2:20 | |
| oeps ben nog wakker....was dit aan het tekenen haha - drawing pc:
ik vind hem jammer genoeg niet zo, en de achtergrond heb ik er snel achter gegooid. EDIT: hier is het origineel. - original:
|
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 2 apr 2016 - 0:43 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was nog een film aan het kijken.. Waarom zit je op WC: Gewoon.. Wat ben je aan het doen: Dood aan het gaan door de veranderingen... Oké, it was a joke. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Misschien, eigenlijk niet. Hoe laat ga je slapen: Weet ik niet |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 7 jul 2016 - 1:46 | |
| Waarom ben je wakker: Bo liet me janken en ik luister eurovie + ylvis <3 Waarom zit je op WC: gewoonte :") Wat ben je aan het doen: telerpg met Bo en ook rare Belgen-nederlandermoppen naar elkaar aan het sturen want why not xD Ben je moe: Ik WAS moe Wil je slapen: Ja, ik moet echt slapen help xD Hoe laat ga je slapen: wss val ik wel in slaap zodra het 4 is zoals gewoonlijk xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 7 jul 2016 - 1:47 | |
| Waarom ben je wakker: Vakantieee Waarom zit je op WC: Omdat het chill is Wat ben je aan het doen: Posten Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: 3 uur wss |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 7 jul 2016 - 1:57 | |
| Waarom ben je wakker: because Mousedung logics thats why Waarom zit je op WC: rondneuzen en janken om Bo's posts Wat ben je aan het doen: Bo wakker houden met belgenmoppen Ben je moe: neh Wil je slapen: ik moet eig wel tbh Hoe laat ga je slapen: prob 3u ofzo |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 8 jul 2016 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: IK WAS SKYPEN EN BEN HAPPY Waarom zit je op WC: Ik besluit maar even alles bij te posten met snow en mss cobra want zij zijn liefde <3 Wat ben je aan het doen: Nu zit ik lekker happy te zijn voor god weet welke reden Ben je moe: Uhm. Nee Wil je slapen: Ik wil niet, moet wel Hoe laat ga je slapen: Dat is een vraag die ik me elke avond stel en waar ik nooit antwoord op kan geven :"D |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 6 aug 2016 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: omdat we net eindelijk de kat van de buren hebben gevonden en omdat olympische spelen zo begint :3 (wat ik toch niet ga halen ahhahah dreams) Waarom zit je op WC: ik probeer te posten maar heb geen inspiratie :C dus dan maar dit soort dingen invullen xD Wat ben je aan het doen: TV kijken, chips eten, proberen mezelf wakker te houden Ben je moe: J A Wil je slapen: lol nee, ga straks nog wel ff een cartoon kijken of zo Hoe laat ga je slapen: 1 uur? ;w; |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 aug 2016 - 2:11 | |
| Waarom ben je wakker: Mijn oppas kindje is ziek :/ Waarom zit je op WC: Het houd me wakker Wat ben je aan het doen: Dit en opletten Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Ja, zodra het jongetje een half uur slaapt, hij slaapt nu net 10 minuten. Hoe laat ga je slapen: Ik denk dus half 3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 27 aug 2016 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik de laatste dagen van de vakantie vooral wakker wil zijn Waarom zit je op WC: It's awesome Wat ben je aan het doen: Dit invullen en chatten op skype Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Geen idee, waarschijnlijk rond 3 uur. |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 28 aug 2016 - 1:15 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik aangetrokken word tot WC Waarom zit je op WC: Omdat Viper geweldig post <33 Wat ben je aan het doen: Posten met Viper en vines aan het kijken Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk half 2, ik ben niet moe maar ik moet wel slapen ooit c': |
|
| |
Nath 48 Actief Hail Satan, Archangelo
Hail Satan, Welcome year zero
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 28 aug 2016 - 1:34 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet moe ben. Waarom zit je op WC: Omdat het hier gezellig is/was c: Wat ben je aan het doen: Alles even bij posten, want chillheid. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Ja, straks~ Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk een uur of 2/kwart over 2. |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 aug 2016 - 2:37 | |
| Waarom ben je wakker: Finished my movie, now what? Waarom zit je op WC: Idk Wat ben je aan het doen: Wachten tot mn pc klaar is met shit overzetten Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nah Hoe laat ga je slapen: Let's start another movie, then we'll see c: |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 sep 2016 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nog niet ben gaan slapen. Waarom zit je op WC: Uit verveling. Wat ben je aan het doen: Typen op dit moment. Ben je moe: Niet echt. Wil je slapen: Ja, zometeen. Hoe laat ga je slapen: In enkele minuten. |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 sep 2016 - 0:45 | |
| Waarom ben je wakker: Ach, in weekenden ben ik meestal tot later wakker. Vanvanond is m'n broer echter lekker aan het zuipen met vrienden boven, naast m'n slaapkamer, dus dit kan een latertje worden :') Heel fijn, want ik moet morgen een 5 km parcour met obstacles afleggen met m'n hond en om 8:30 op. Waarom zit je op WC: Ik wil eigenlijk nog wat potsen, dunno of dat er nog in zit tho Wat ben je aan het doen: chatten met een online vriend Ben je moe: een beetje :') Wil je slapen: yeah, ik zou eigenlijk echt wel moeten wil ik morgen overleven Hoe laat ga je slapen: Als m'n broer uitgefeest is? |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 5 sep 2016 - 2:07 | |
| Waarom ben je wakker: Civil War gekeken Waarom zit je op WC: Well, idk Wat ben je aan het doen: Twitch is kinda my thing Ben je moe: Not really Wil je slapen: Ye Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk, i guess |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 10 sep 2016 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Ronald Goedemondt aan het kijken en lekker rpgen! Waarom zit je op WC: Omdat ik het super leuk vind! Wat ben je aan het doen: cabaretshow kijken Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: geen idee, 13:00 's middags ofzo XD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 sep 2016 - 0:42 | |
| Dag 2 van na 12 uur Waarom ben je wakker: Jandino aan het kijken. Waarom zit je op WC: omdat ik deze reactie wil schrijven Wat ben je aan het doen: Cabaret kijken Ben je moe: nee Wil je slapen: neuh Hoe laat ga je slapen: 2:00 ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 12 sep 2016 - 0:02 | |
| Dag 3 van na 12 uur Waarom ben je wakker: Daniel Arends kijken Waarom zit je op WC: om een record meeste posts op een dag te zetten , niet gelukt 45 posts Wat ben je aan het doen: Cabaret kijk Ben je moe: nee Wil je slapen: neuh Hoe laat ga je slapen: 2:00 ofzo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|