|
|
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 16 mei 2017 - 0:51 | |
| Waarom ben je wakker: Examenstress (?) Waarom zit je op WC: Vast plekje om rond te kijken. Wat ben je aan het doen: In bed liggen Ben je moe: Idk Wil je slapen: JA Hoe laat ga je slapen: Hopelijk snel |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 mei 2017 - 1:28 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik geen zin heb om te slapen (because free day tomorrow c:) en ik ben aan het praten met iemand aan de andere kant van de aardbol dus tijdzonesssss Waarom zit je op WC: Omdat het mij een erg aesthetic gevoel geef en ergens ben ik sommige katten hun topics en character introductions aan het lezen uwu Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren, stalken, appen... Ben je moe: Ja, zo kan je het ook zeggen Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ik denk wanneer mijn lichaam het toelaat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 mei 2017 - 1:48 | |
| Waarom ben je wakker: Geen idee geen zin om te slapen en me lichaam laat niet toe Waarom zit je op WC: Duhu mensen poepen en plasen Wat ben je aan het doen: me vervelen Ben je moe: nee Wil je slapen: ja xD maar me lichaam laat niet toe Hoe laat ga je slapen: idk zo laat mogelijk
|
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 jun 2017 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Heb net getraind, gedoucht en ben nu klaar~ Waarom zit je op WC: Ik zou posten, maar heb eerst maar een lijst gemaakt met waar ik op moet reageren. Wat ben je aan het doen: Dit. Ben je moe: Ja. Wil je slapen: Ja. Hoe laat ga je slapen: Nu, morgenochtend activity run~ |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 6 jul 2017 - 0:49 | |
| Waarom ben je wakker: Hallo ik ben bo en ik kan niet tegen stress Waarom zit je op WC: Omdat ik nog letterlijk op 100 topics moet posten lol Wat ben je aan het doen: Ik probeer te posten maar DR another episode zit me met lustvolle ogen aan te kijken Ben je moe: heel erg maar mijn lichaam heeft een stressrush Wil je slapen: ja nee idk really Hoe laat ga je slapen: morgenochtend om 10u nee idk wss probeer ik straks wel |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 13 jul 2017 - 0:56 | |
| Waarom ben je wakker: Vriendin is in een negatieve bui Waarom zit je op WC: Is chill~ Wat ben je aan het doen: Vriendin opvrolijken Ben je moe: Nah Wil je slapen: Maybe Hoe laat ga je slapen: Soon, want ik overtuig haar dat ze moet gaan slapen~ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 13 jul 2017 - 2:01 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben Netflix aan het kijken + wat werk afmaken. Waarom zit je op WC: Omdat het kan. Wat ben je aan het doen: Mad Men kijken en tussendoor wat werken B) Ben je moe: Ontzettend Wil je slapen: Heel graag Hoe laat ga je slapen: Ik denk dat het wel weer drie uur gaat worden. |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 13 jul 2017 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb net een film gekeken en ik houd watch over mn jongere zus want ze is hier met haar lief hmmpfff Waarom zit je op WC: Omdat ik nog wel wat moet posten c: Wat ben je aan het doen: Posten en misschien ga ik ook de Cat questions nog eens invullen Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: tot dat die jongen weg is
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 25 jul 2017 - 2:45 | |
| Waarom ben je wakker: Bijgepost! Duurde een tijdje want Mim ging niet slapen xD Waarom zit je op WC: Posten (A) Wat ben je aan het doen: Posten Ben je moe: Yes Wil je slapen: Yes please Hoe laat ga je slapen: Like, na met de hond gelopen te hebben |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 27 jul 2017 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat er een disco is ergens op de camping en ik ben een hele lichte slaper zeg maar Waarom zit je op WC: Omdat het kan XD Wat ben je aan het doen: Wachten totdat de disco ophoudt, en dit invullen Ben je moe: JA Wil je slapen: JA Hoe laat ga je slapen: zodra het lawaai klaar is
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 7 aug 2017 - 5:18 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik eigenlijk niet moe ben (wat vreemd is want ik heb een paar zware nachten achter de rug xD) Waarom zit je op WC: Omdat ik even wilde kijken of ik nog iets gemist had. Wat ben je aan het doen: Verder ben ik een oude tekening aan het her-tekenen. Ben je moe: Bwa.. Wil je slapen: Eigenlijk zou ik wel moeten, moest ik morgen nog iets aan m'n dag willen hebben. Hoe laat ga je slapen: Ik wilde net alles afsluiten. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 aug 2017 - 1:52 | |
| Waarom ben je wakker: Dream daddy met kip omdat bae een good fun night nodig had B) <3 Waarom zit je op WC: Omdat kip Wat ben je aan het doen: Kip & daarnet dream daddy Ben je moe: Ja, ik had maar 3u slaap vannacht~ Wil je slapen: Yea... x'D Hoe laat ga je slapen: *stares @ kip* |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 aug 2017 - 1:24 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn ritme naar de *** is Waarom zit je op WC: Omdat ik wil posten Wat ben je aan het doen: Opzoek naar topics om op te reageren Ben je moe: Nee, helaas Wil je slapen: Ja, zou wel verstandig zijn ofzo Hoe laat ga je slapen: Met een uurtje I guess, langzaam ritme terug naar normaal krijgen, right... I hate myself xD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 aug 2017 - 6:09 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik een liveshow van een youtuber wou kijken Waarom zit je op WC: verveelde me ondertussen? Idk Wat ben je aan het doen: dit aan het schrijven, vriendin appen Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: zodra mn vriendin me toelaat ;-; |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 sep 2017 - 0:29 | |
| Waarom ben je wakker: pijn door de tijd van de maand :c Waarom zit je op WC: ff afleiden Wat ben je aan het doen: in bed liggen Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nouja hopelijk zo snel mogelijk
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 sep 2017 - 0:57 | |
| Waarom ben je wakker: Bojack Horseman seizoen 4 kijken Waarom zit je op WC: Omdat ik dat altijd zit Wat ben je aan het doen: aflevering 10 kijken Ben je moe: neuhh Wil je slapen: jahh zou wel handig zijn Hoe laat ga je slapen: na deze aflevering? zei ik bij aflevering 2 ook tegen mezelf |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 26 dec 2017 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik maak kerstcadeau's en ik ben te hyped over Noenoe & Pollux en GAME OF THRONES AAH Waarom zit je op WC: Voor mijn kerstcadeau's te showen XD Wat ben je aan het doen: Momenteel ben ik tomatenbrood aan het eten en aan het wachten totdat Daan reageert in Discord Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Ook niet Hoe laat ga je slapen: Tot ik moe ben, probs veel te laat en ben ik morgen dood |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 1 jan 2018 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het nieuwjaar is! Waarom zit je op WC: Om iedereen happy new year te wensen. En omdat ik op zondag niet op de media mag en het nu officieel maandag is! Wat ben je aan het doen: posten? Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Mwah. Ik ben ook ziek dus moet het eigenlijk wel doen. Hoe laat ga je slapen: Weet ik niet. Als dat vuurwerk ophoudt met knallen. (ik ben geen vuurwerkfan) |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 1 jul 2018 - 4:20 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn tijdzone compleet verschoven is want ik heb vrienden die in Amerika leven ( .-.) plus ik kom erachter dat adventure time weer op netflix staat dus ik kijk het effe totaal niet omdat er ook een luid vliegje in mn kamer zat sssh Waarom zit je op WC: Effe rondsnuffelen bij oude postjes Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren, netflix kijken en chatten eyy Ben je moe: Af en toe voel ik het wel ja Wil je slapen: Jep Hoe laat ga je slapen: Ik hoop voor zonsopgang
also 4:20 ayy |
|
| |
Lianne 325 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 jun 2019 - 2:19 | |
| Waarom ben je wakker: Deadline stress + mijn kussen ligt niet lekker Waarom zit je op WC: Ik opende chrome en warrior cats stond nog aan Wat ben je aan het doen: Op zoek naar filmpjes op Youtube om me te helpen slapen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu! Als het ter plekken kon gebeuren, maar mijn hoofd werkt niet mee |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|