We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Beter dan eergisteren op de harde grond. Ze heeft last van haar voet lijkt het wel, op zachte grond loopt ze prima, maar op harde grond oncomfortabel, maar in elk geval niet meer zo kreupel. Waarschijnlijk heeft ze last van haar hoeven, omdat de hoefsmid pas is langs geweest. Iedergeval geen dik of warm been
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Ja, ik schrok wel even, want eergisteren leek het echt alsof ze op een hoefzweer aan het lopen was. Nu laat ik haar gewoon even een tijdje in het land lopen. Het is nu toch te warm om maar iets te doen.
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Ik heb ook al de hele tijd een account in mijn hoofd. Karakter enzo weet ik al en ik weer ook al zeker welke prefix ik wil, maar ik zit nog zo te dubben over de suffix D:
Maar ik weet niet zeker of ik überhaupt nog wel een account aankan
Dit woord... dit woord brengt zo'n slechte herinneringen terug...
Nee grapje, maar ik moet vandaag toevallig prefixen leren in de medische term xD