We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Hai allemaal! Hmm, wat zijn eigenlijk de symptomen van de rattenziekte? :")
Ik heb is even gekeken en bij rattenbeetziekte staat: - Misselijkheid/braken - Hoge koorts - Spierpijn - Extreme kortademigheid - Snotneus Niet op tijd behandeld: - Onderhuidse abcessen (dus pus onder de huid) - Hersenvliesontsteking - Longontsteking - Hartklepontsteking Uiteindelijk kan het resulteren in de dood.
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Ik zal dat lijstje van je even kopiëren, Lolo, is wel handig voor de andere mensen die hun kat ziek willen laten worden door de ratten c: edit: Ah, je hebt 'm zelf al neergezet, alright, thanks~
Ik zal dat lijstje van je even kopiëren, Lolo, is wel handig voor de andere mensen die hun kat ziek willen laten worden door de ratten c: edit: Ah, je hebt 'm zelf al neergezet, alright, thanks~
HAHAHA als ik wist dat jij het van plan was dan had ik het niet gedaan, sorry!!
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Innerstar
StarClan
Nathalie 4727 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Ik heb even aangevuld op je post, omdat de rattenbeetziekte zelf niet mysterieus is, het is bekend dat dat gevaarlijk is. Het gaat meer om de vergiftigingen die de twolegs neer hebben gelegd, maar dit is nog niet bekend in de RPG omdat dit via Starclan en stuff gaat waardoor ze er uiteindelijk achter komen c:
Even een vraagje aan iedereen: Kunnen jullie op iets klikken naast de Twoleg Place? Dan bedoel ik het vakje naast het plaatje waarin je de laatste reactie kan zien en wie die geplaatst heeft. Ik kan er namelijk niet op klikken zoals hoort...
Resonating sound:
78 IC
Dankje Robin <3
Slithercoax
Member
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
Ik heb even aangevuld op je post, omdat de rattenbeetziekte zelf niet mysterieus is, het is bekend dat dat gevaarlijk is. Het gaat meer om de vergiftigingen die de twolegs neer hebben gelegd, maar dit is nog niet bekend in de RPG omdat dit via Starclan en stuff gaat waardoor ze er uiteindelijk achter komen c:
Oh ja is goed hoor!! Ik zag het zo staan in het ceremonietopic dus ik heb het zo overgenomen eigenlijk (a)
All we do is drive - all we do is think about the feelings that we hide - all we do is sit in silence waiting for a sign -sick and full of pride - all we do is drive - we walk as tall as the skyline - and we have roots like the trees - you should f*ck me tonight - let's pretend we're in love - i'm only human - don't put your blame on me