Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Planning minimeet België: Kerstmis 2016

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Cyber
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 14:53

hallo en sorry voor mijn afwezigheid! Exames en andere omstandigheden maken dat ik weinig tijd heb op het moment. Is er nog steeds interesse in deze minimeet?

Voorlopig is dit de lijst van wie komt en wie misschien komt:

Komen
Lau - Cyber
Beertje - Chivypaw
Bo2 - Lurkingshade
Lizardpath - Yanthe
zoé - Innerbreeze

Misschien
Cynthia - Acorndust
Kip - Routpaw (+ misschien een vriendin)
Bunny - Winddancer

gelieve het te melden als er iets veranderd is Smile

de meeting zal nog steeds zijn:


6 januari
om 12u aan de kathedraal van Antwerpen en rond 5uur vertrekken we naar huis vanaf de kathedraal. Als je niet op tijd daar bent, vertraging hebt, er iets tussen is gekomen,.. Laat dan iets van je horen (nummers uitwisselen is dus wel handig) zodat we niet oneindig op je wachten.

Yanthe kan jij nog steeds? Een gids is namenlijk zeer handig!

Voor mensen die iets te eten willen kopen in macdonalds, of op de kerstmarkt zelf ofzo is het handig wat zakgeld mee te nemen. Ook voor wie ergens op de kerstmarkt iets wilt kopen.

Hoop dat dit voor iedereen gaat of moet er iets veranderd worden?
laat iets weten plz! <3


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 AdnfjaPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 2gxnp75Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyber_pixelPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 34nodx3Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Teeth_dogs
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op ma 19 dec 2016 - 13:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 22:06

Ik kan nog steeds ^^


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 21:31

Komen
Lau - Cyber
Beertje - Chivypaw
Bo2 - Lurkingshade
Lizardpath - Yanthe


Misschien
Cynthia - Acorndust
Kip - Routpaw (+ misschien een vriendin)
Bunny - Winddancer
Zoé - Innerbreeze

UPDATE: Zoé (innerbreeze) staat op misschien door gebrek aan vervoer voorlopig. (heeft ze me laten weten)

Kan de meet een half u verlaat worden? ipv 12u dus om 12u30 (half 1) aan de kathedraal? Ik geraak er niet op tijd xD

Kan plz iedereen even laten weten of ze kunnen of niet? Ookal sta je al op "komen" Smile alvast bedankt!


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 AdnfjaPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 2gxnp75Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyber_pixelPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 34nodx3Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Teeth_dogs
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 17:52

Sorry voor de dp, maar ik doe een dp ipv een edit om deze reden: dan bumpt dit topic nog eens naar boven en hoop ik updates te krijgen van de "komers" en "misschieners". Bedankt voor het begrip :")

Ik heb iedereen die niet heeft geconfirmd te kopen een pm gestuurd op het opgegeven account! Tot dat deze mensen gereageerd hebben ga ik ze op "misschien" zetten. Laat dus snel iets van je horen want het is nog maar een weekje.

Komen
Lau - Cyber (+ misschien een vriend)
Yanthe - Lizardpath

misschien
Beertje - Chivypaw
Bo2 - Lurkingshade
Cynthia - Acorndust
Kip - routpaw (+ misschien een vriendin)
Bunny - winddancer
Zoé - Innerbreeze

update van de tijd: wegens bereikbaarheid etc is het officieële uur nu dit:
13:00 tot 17:00
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 AdnfjaPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 2gxnp75Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyber_pixelPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 34nodx3Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Teeth_dogs
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 17:54

Ik kom c:

Chivypaw - Beertje


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 17:59

even update dan voor mezelf haha, dat ik me niet ga vergissen:

Komen
Lau - Cyber (+ een vriend Kai)
Yanthe - Lizardpath
Beertje - Chivypaw

misschien

Bo2 - Lurkingshade
Cynthia - Acorndust
Kip - routpaw (+ misschien een vriendin)
Bunny - winddancer
Zoé - Innerbreeze

update van de tijd: wegens bereikbaarheid etc is het officieële uur dit:
13:00 tot 17:00
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 AdnfjaPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 2gxnp75Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyber_pixelPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 34nodx3Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Teeth_dogs
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:05

Ik kan vrijdag niet vrij krijgen van mijn werk jammer genoeg, dus kan niet komen.


If you are strong, you'll find responsibility
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:31

UPDATE
Komen
Lau - Cyber (+ een vriend Kai)
Yanthe - Lizardpath
Beertje - Chivypaw

misschien

Bo2 - Lurkingshade
Kip - routpaw (+ misschien een vriendin)
Bunny - winddancer
Zoé - Innerbreeze

OFFICIEEL UUR
13:00 tot 17:00
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!

EXTRA
IK zal degene die op 'misschien' staan morgen even een pm sturen om te vragen of jullie wel/niet komen. Dan weten Lau, ik en de anderen dat we niet op mensen moeten wachten die misschien niet gaan komen.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 17:26

Zo direct weet ik nog niet of ik vervoer heb, dus is er misschien iemand dat uit dezelfde richting komt met de bus of auto? Zou ik misschien met iemand mee mogen rijden?


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:00

Ik kan jammer genoeg ook niet komen, of ze moeten van gedachten veranderen de dag voordien ofzo ;c


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:27

UPDATE
Komen
Lau - Cyber (+ een vriend Kai)
Yanthe - Lizardpath
Beertje - Chivypaw

misschien
Bo2 - Lurkingshade
Kip - routpaw (+ misschien een vriendin)
Zoé - Innerbreeze

OFFICIEEL UUR

13:00 tot 17:00
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!

EXTRA

YANTHE zal degene die op 'misschien' staan morgen even een pm sturen om te vragen of jullie wel/niet komen. Dan weten yanthe, ik en de anderen dat we niet op mensen moeten wachten die misschien niet gaan komen.


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 AdnfjaPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 2gxnp75Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyber_pixelPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 34nodx3Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Teeth_dogs
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 0:38

Ik zal, zoals het er nu ong uitziet, komen! ^^


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 11:13

EDIT

UPDATE
Komen
Lau - Cyber (+ een vriend Kai)
Yanthe - Lizardpath
Beertje - Chivypaw
Bo2 - Lurkingshade

misschien
Kip - routpaw (+ misschien een vriendin)


OFFICIEEL UUR

13:00 tot 17:00
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!

EXTRA

YANTHE zal degene die op 'misschien' staan morgen even een pm sturen om te vragen of jullie wel/niet komen. Dan weten yanthe, ik en de anderen dat we niet op mensen moeten wachten die misschien niet gaan komen. (pm's zijn verstuurd)


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 11:59

Haal mij maar van de lijst af :/
de vriendin van me is in 't buitenland en zonder plaats om te overnachten is het te ver weg. Jammer, maar veel plezier alvast! <3


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 14:28

UPDATE
Komen (totaal = 4 + 1vriend)
Lau - Cyber (+ een vriend Kai)
Yanthe - Lizardpath
Beertje - Chivypaw
Bo2 - Lurkingshade

OFFICIEEL UUR

13:00 tot 17:00 (einduur kan ter plekke nog besproken worden c;)
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!

MEENEMEN!
>> Een beetje geld en/of iets om te eten. Je kan ook geld meenemen om andere dingen te kopen. Het is solden, dus het kan goed zijn dat we hier en daar een winkeltje binnen lopen xD
>> Handschoenen, er is (normaal) een schaatsbaan aanwezig. (degene die een A-kaart hebben, neem deze mee).
>> Goed humeur!


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 18:28

Het spijt me zo... ik heb dit ook via pb en zo gezegd maar ik kan helaas niet mee door persoonlijke redenen... Sorry
Het is door iets hevigs die vandaag is gebeurd, ik kan het evt uitleggen via pb, maar voor nu zou ik liever een tijdje alleen willen zijn en de rotzooi op willen ruimen die ik vandaag heb gemaakt... SIgh.

Bedankt voor het begrip, Bo2


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 19:20

Tegen alle verwachtingen in kan ik wel komen!
Het is een heel gedoe om het te plannen sinds het een vervelende richting is voor ons (we moeten altijd door Brussel en dat vind mijn vader niet zo fijn :'))
Het kan dus zijn dat ik niet om stipt 13:00 aan de kathedraal sta. Is het misschien mogelijk om een GSM nummer van iemand te krijgen zodat ik dan kan verwittigen wanneer het ietsje langer zal duren? c:
Ik zou ook om 16:00 weer moeten vertrekken aan de kathedraal om een beetje op een deftig uur thuis te zijn.

also, @bo; ik denk wel dat we allemaal snappen dat er soms persoonlijke dingen tussenkomen, en ik hoop dat alles snel in orde komt <3


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 19:35

UPDATE
Komen (totaal = 4 + 1vriend)
Lau - Cyber (+ een vriend Kai)
Yanthe - Lizardpath
Beertje - Chivypaw
Bunny - Redpaw*

OFFICIEEL UUR
13:00 tot 17:00 (einduur kan ter plekke nog besproken worden c;)
afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!

MEENEMEN!
>> Een beetje geld en/of iets om te eten. Je kan ook geld meenemen om andere dingen te kopen. Het is solden, dus het kan goed zijn dat we hier en daar een winkeltje binnen lopen xD
>> Handschoenen, er is (normaal) een schaatsbaan aanwezig. (degene die een A-kaart hebben, neem deze mee).
>> Goed humeur!

@Bunny, yay! ;') Ik kan je mijn gsm nummer alvast geven, zo heb je iets. Wel gebeurt het soms dat ik ineens geen ontvangst heb of je smsje etc niet direct merk xD Maar normaal gaat alles fijn! Gewoon door drukte kan ik wel eens vergeten elke seconde op mijn gsm te kijken Wink We zullen niet zonder je vertrekken alvast haha. Ik stuur pb!


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 AdnfjaPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 2gxnp75Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Cyber_pixelPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 34nodx3Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 10pvxmwPlanning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Teeth_dogs
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 19:38

Het was tof vandaag, jammer dat het zo kort was want de tijd is echt gevlogen!
Ik heb hier natuurlijk de groepsfoto's:


Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016   Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:10

Ik vond het een super leuke meet c:

hier is nog een selfie van Yanthe en mij (ook ineens de volgorde van links) in het tramstation <3

Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 Qv01wYw



Planning minimeet België: Kerstmis 2016 - Pagina 4 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Planning minimeet België: Kerstmis 2016
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: