Algemene Onzin Topic - Pagina 27



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:11

Butterstar schreef:
butter is zeer sexy when mad Razz

lol die quote komt me vaag bekend voor

*staart naar Quietsteps partnertekstje*


i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Hipkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bunny
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hipkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:16

Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je gifs bewerkt in photoshop sheez, dat werd tijd (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oie_l9mn72_XYr_Ds_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:23

Ik moet Natuurkunde doen maar heb teveel leuke ideeën voor Tall's eerste training met Wolfpaw xD

How's life guys?? Ik heb vandaag thoroughly mijn latijntoets verknald, en voor jullie zeggen 'valt vast mee' hier is een voorbeeld:

Vraag: Er zijn zes ablativi, benoem ze en de functie ervan
Ik: *shit.. ik zie er maar twee???*
1 *woord* - Ablabs
2 *woord* - Ablativus van plaats
3 *woord* - Mooie ablativus
4 *woord* - Gewone ablativus
5 *woord* - Zeer gewone ablativus
6 *woord* - Interessante ablativus


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hipkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bunny
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hipkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:25

Tallshadow schreef:
Ik moet Natuurkunde doen maar heb teveel leuke ideeën voor Tall's eerste training met Wolfpaw xD

How's life guys?? Ik heb vandaag thoroughly mijn latijntoets verknald, en voor jullie zeggen 'valt vast mee' hier is een voorbeeld:

Vraag: Er zijn zes ablativi, benoem ze en de functie ervan
Ik: *shit.. ik zie er maar twee???*
1 *woord* - Ablabs
2 *woord* - Ablativus van plaats
3 *woord* - Mooie ablativus
4 *woord* - Gewone ablativus
5 *woord* - Zeer gewone ablativus
6 *woord* - Interessante ablativus

sheez zeggen jullie echt ablativus?
dat klinkt zo raar, ik moest echt ff denken voor ik wist wat er was xD En euh.. Plaats, tijd, verwijdering, vergelijking, handelende persoon,.. Die ken ik van buiten maar om ze dan toe te passen oeps (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oie_l9mn72_XYr_Ds_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:26

Hopkit schreef:
Tallshadow schreef:
Ik moet Natuurkunde doen maar heb teveel leuke ideeën voor Tall's eerste training met Wolfpaw xD

How's life guys?? Ik heb vandaag thoroughly mijn latijntoets verknald, en voor jullie zeggen 'valt vast mee' hier is een voorbeeld:

Vraag: Er zijn zes ablativi, benoem ze en de functie ervan
Ik: *shit.. ik zie er maar twee???*
1 *woord* - Ablabs
2 *woord* - Ablativus van plaats
3 *woord* - Mooie ablativus
4 *woord* - Gewone ablativus
5 *woord* - Zeer gewone ablativus
6 *woord* - Interessante ablativus

sheez zeggen jullie echt ablativus?
dat klinkt zo raar, ik moest echt ff denken voor ik wist wat er was xD En euh.. Plaats, tijd, verwijdering, vergelijking, handelende persoon,.. Die ken ik van buiten maar om ze dan toe te passen oeps (a)

Wat zeggen jullie dan??
Haha xD Normaal ken ik ze ook, maar dit was een zin van een pagina en het was zo van 'have fun' xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:33

I suddenly am really happy about the fact that I do not have Latin - En ik ga in het Engels denken en praten als ik te lang naar Engels luister...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hipkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bunny
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hipkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:33

Tallshadow schreef:
Hopkit schreef:
Tallshadow schreef:
Ik moet Natuurkunde doen maar heb teveel leuke ideeën voor Tall's eerste training met Wolfpaw xD

How's life guys?? Ik heb vandaag thoroughly mijn latijntoets verknald, en voor jullie zeggen 'valt vast mee' hier is een voorbeeld:

Vraag: Er zijn zes ablativi, benoem ze en de functie ervan
Ik: *shit.. ik zie er maar twee???*
1 *woord* - Ablabs
2 *woord* - Ablativus van plaats
3 *woord* - Mooie ablativus
4 *woord* - Gewone ablativus
5 *woord* - Zeer gewone ablativus
6 *woord* - Interessante ablativus

sheez zeggen jullie echt ablativus?
dat klinkt zo raar, ik moest echt ff denken voor ik wist wat er was xD En euh.. Plaats, tijd, verwijdering, vergelijking, handelende persoon,.. Die ken ik van buiten maar om ze dan toe te passen oeps (a)

Wat zeggen jullie dan??
Haha xD Normaal ken ik ze ook, maar dit was een zin van een pagina en het was zo van 'have fun' xD
gewoon Ablatief, op z'n nederlands (a)
Ik haat de zinnen van een pagina echt jah. Zeker als het een ongeziene is xD En dan determineren etc, ik begin al te zweten als ik eraan denk :')
Of van die dingen als 'zoek alle bijzinnen' of 'alle hyperbata' like noo, dat zijn er een stuk of twintig :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oie_l9mn72_XYr_Ds_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:35

Omg, Emma, wanneer jij weer meer kan posten, dan moeten Tall en Rough een topic (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:42

Jaaaaa Nath dat moet zeker!

Serieus Bun? Wij willen graag slim klinken denk ik xD En inderdaad man, al dat stilisme vind ik nog wel leuk, maar die bijzinnen, echt D: Wat vertalen jullie atm??

Haha Anouk, wees blij! Liever grieks dan, dat is oprecht leuk <3 latijn ook wel maar ik zeur nu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hipkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bunny
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hipkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:45

@Emma; we zijn op het moment bezig met Vergillius, de Aeneas. We zijn nog maar bij de inleiding though, dus we hebben nog niet geweldig veel gedaan (a)
Jullie?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oie_l9mn72_XYr_Ds_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw-
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 11trl9s
Selena
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:47

Hey hey,


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fjg9wh
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:53

tbh actieve Rough geeft me inspi voor een actieve Lurk~

He Em, de enigste leuke vakken dat er zijn... Zijn wetenschapsvakken <3 hehe
Nooit Latijn gehad, alhoewel ik wel Latijnse benaming van shizz moest weten, maar das iets heel anders xD

Hey guys~


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hipkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bunny
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hipkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:56

Latijn is leuk though ^^
Vind ik toch xD Ik vind het in ieder geval leuker dan wetenschapsvakken maar dat is wss ikke :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oie_l9mn72_XYr_Ds_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:57

Oh de aeneas! Die hebben wij vorig jaar gedeeltelijk gedaan, hoe vind je 't tot nu toe?? Wij zijn atm bezig met Livius examenteksten, het is horror, we moeten 30 zinnen per dag vertalen maar zijn zinnen zijn dus echt een hele pagina van ons katern dus well.. o: Ik wil vergilius terug xD

Yo Selena! How's life??

Hahaha Bo xD Well, scheikunde ging beter dan Latijn dus ik ben close met het met je eens zijn :'( En wat grappig! Waarvoor zoal de benamingen dan? Ik dacht dat dat voornamelijk geneeskunde was waar dat moest ^^



Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hipkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bunny
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hipkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 18:00

@Emma; sheez, ik ga maar duimen dat we dat niet gaan doen dan haha (a) Welk jaar zit je nu eigenlijk? Ik kan me niet herinneren of je even oud bent als ik maar ik heb steeds het gevoel dat je ouder bent xD Ik zit in het 5de nu btw :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oie_l9mn72_XYr_Ds_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 18:01

Hopkit schreef:
Latijn is leuk though ^^
Vind ik toch xD Ik vind het in ieder geval leuker dan wetenschapsvakken maar dat is wss ikke :')
Ik haatte vroeger wetenschappen, toen lukte het opeens, en nu zit ik met 12u wetenschapsvakken en 16u wiskunde in de week HAHA rip <3

Emma, haha scheikunde is een eitje tho~ en het is zoveel leuker dan mensen eerst zouden denken <3 En voor mijn biotechniek vorig jaar moest ik vaak Latijnse dingen leren, zoals benamingen van planten, dieren, etc. Ook gwn bij sommige dingen in het labo gebruiken ze latijnse termen, maar die zitten best ver tbh xD Maar zo'n dingen zijn helemaal niet hetzelfde als een vak Latijn ofc~


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw-
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 11trl9s
Selena
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 18:01

Hey Emma,
Met mij gaat het goed, met jou dan?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fjg9wh
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 18:02

Ik heb ook nooit Latijn gehad, maar moet nu echt zoveel benamingen kennen met mijn opleidingxD, ook al ben ik blij dat het alleen maar benamingen zijn, want dat valt te stampen...xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 18:05

@Emma; oh man, wat ben ik dan stiekem toch wel blij dat ik Latijn heb laten vallen xp. Wel Grieks nof tho, dat kan ook echt zo zijn, we hadden laatst 5 precies dezelfde zinnen met steeds echt één mini verschilletje, en dan moesten we voor alle participia een andere vorm geven #rip

@Bo; 16 uur wiskunde!! Wtf, hoe overleef jij dat echt. Ik vind mijn 5 uur Grieks al veel xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runaway
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 UctV3pX
Starwars
49
Actief
And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
♥️

CAT'S PROFILE
Age: « 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runaway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 18:06

Hihi ik ben zo blij c:

Ik vind Latijn cool maar heb het niet


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 AqdHDSD       Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 KNszG8a       Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 V7dAepH
♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: