I want sacred I want final - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I want sacred I want final

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hollow
Member
I want sacred I want final - Pagina 2 2fc2Ltf
ϟ Michelle ϟ
113
Actief
It may comfort you to know that your death, while astonishingly violent, will likely be mercifully swift.

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 50 Moons ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hollow
BerichtOnderwerp: Re: I want sacred I want final   I want sacred I want final - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 maa 2017 - 21:30

Haar lip krulde zich vermakelijk op toen hij toch besloot om het met de grote boze Claw te bespreken en knikte naar de kater. "Je zal er veel dingen vinden die je kan interesseren." Mompelde ze nogmaals simpel alsof het de normaalste zaak in de wereld was om zo'n enorme reis te maken. Toch draaide ze echter haar kop geinterreseerd terug naar hem. "Drie young ones en geen enkele tot member opgevoed. Dat klinkt niet alsof je erg hard je best er op gedaan hebt." Vermakelijk grinnikte ze en gaf een lik over haar poot. "Nou ik zou heel brutaal kunnen zijn met mijn vragen. Maar ik denk dat ik dat niet hoef te zijn. Voor nu weet ik genoeg Shark. Meer dan genoeg."



Patience and Silence had one beautiful daughter.
And her name was Vengeance.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
I want sacred I want final - Pagina 2 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: I want sacred I want final   I want sacred I want final - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 19:50

Shark beschouwde het onderwerp als afgehandeld. Hij dacht ook eerlijk gezegd niet dat Claw er oren naar had om te luisteren naar een plek in de bergen. De zwarte tom was al sinds Shark bij de Elite kwam er op gefixeerd om de territories van de andere Clans over te nemen. Dat wilde zeggen dat hij zich nooit ging ontfermen over een andere territory. Bovendien voelde de leader zich hier ook veel te goed om ergens anders naartoe te gaan. Shark wilde ook het allerliefste hier blijven en dus was het een reden voor hem om er niet over te beginnen tegen zijn leader, maar misschien maakte hij voor Hollow wel een uitzondering. De she-cat wist zijn interesse op de één of andere manier wel te trekken, ook al had ze een licht brutale benadering wat hem betrof. Zoals nu dus weer. Shark probeerde de geïrriteerde blik in zijn ogen te vermijden terwijl hij haar kant opkeek en zijn lip lichtelijk opkrulde zodat zijn abnormaal scherpe tanden – en de reden van zijn zelfverzonnen naam – tevoorschijn kwamen. ‘Pas op je woorden, Hollow,’ sprak hij kil. ‘Ik kom misschien nu over als een tolerant zijnde deputy, maar dat kan heel snel veranderen als katten de spot met me drijven.’ Hij trok met zijn oortje. ‘Bovendien is het ook niet bepaald geweldig te noemen dat jij ongeveer even oud bent als mij, nog maar één hondentand hebt en zo te zien nog geen enkele young one hebt gehad. Waar is je zin voor ambitie gebleven?’ Zijn irritatie verdween en maakte plaats voor interesse. Hij wilde eigenlijk wel meer weten van haar dan alleen wat vage informatie over bergen en toestanden. ‘En je bent al brutaal genoeg naar mijn zin, dus maak het niet mooier dan wat het is.’ Hij rolde met zijn ogen en draaide haar de rug toe. Zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I want sacred I want final
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: