What do you want?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What do you want?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterpact
Member
What do you want?  DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: What do you want?    What do you want?  Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 14:18

Butterpact trok geërgerd zijnde met zijn oortje terwijl hij naar een kitten keek die plagerig met de muis aan het spelen was en het naar haar broer wilde gooien, maar dit niet kon omdat Butter al voor haar kwam staan en haar lichtjes ruw opzij duwde. ‘Oké oké,’ kwam Butter tussenbeide. ‘Oftewel brengen jullie die prooi netjes naar de elders oftewel laten jullie het hier gewoon liggen, maar er wordt niet met prooi gespeeld.’ Hij keek de kittens streng aan en zuchtte toen de she-cat haar oortjes zielig in haar nek legde. ‘Je weet dat dat bij mij niet werkt?’ vroeg hij droog. De she-cat haalde haar schouders op en wenkte haar broer met haar staart waarna ze beiden de kant van de elder’s den opliepen. ‘StarClan geef ze een goed stel hersenen,’ bromde Butter en hij draaide zich om waarna hij besloot om wat te gaan jagen. De fresh-kill pile zag er echt zielig uit wat wilde zeggen dat de patrol van vanochtend niet veel had gevangen. Uit welk hoopje zielige katten had die patrol nu weer bestaan, zeg? Dat kon beter! De tom gromde en zijn poten bewogen zich al naar de uitgang van het camp. Hij draaide zijn kopje en zag de kittens in eerste instantie terug wandelen naar de fresh-kill pile, maar toen leken ze zich te bedenken en gingen ze weer terug naar de elder’s den, waarschijnlijk om één van de verhaaltjes waar hij vroeger ook veel naar haar geluisterd te luisteren. Mooi zo. Die zouden nog wel even bezig zijn. En dus begaf Butter zich in het terriotry en sloop hij langzaam door het woud terwijl hij zijn bek opende. Niet veel later liep hij al met een dode muis in zijn bek, liet deze vallen en begroef het zodat hij het later mee kon nemen. Daarna rende hij nog een eindje door het woud en opende zijn bek weer. Hij ving al snel een tweede muis en begroef ook deze weer. Nu pas merkte hij dat hij in de buurt was van Fourtrees en opende zijn bek om de geuren in te drinken. Hij rook ShadowClan. En ja hoor, toen hij een beetje verder stapte, zag hij verderop een ShadowClanner staan. De tom was naar boven aan het kijken en had hem niet in de gaten. ‘Ik wist niet dat ShadowClan zo heilig was dat ze tegenwoordig hier komen bidden voor StarClan,’ zei Butter redelijk pesterig terwijl hij tevoorschijn kwam. Stomme ShadowClanners. Dachten dat ze alles waren. Mooi niet dus.

+ Eerste post Amberhunt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
What do you want?  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: What do you want?    What do you want?  Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 19:23

Amberhunt had het kamp verlaten om te gaan jagen, zoals hij dat elke ochtend deed. De rode kater achtervolgde de geur van een spitsmuis door het landschap van zijn clan, hij had duidelijk zijn dag niet aangezien het diertje hem flink liet rennen. Toen hij het beest bijna had klom hij, tegen verwachtingen, een hoge boom in. Nee toch? Amberhunt keek om zich heen, hij was beland op de open plek van Fourtrees. De jonge kater zuchtte en keek naar boven in de boom waar de prooi in verdwenen was. Vlak voordat hij achter zich een stem hoorde rook hij de kat al, Riverclan. "Ik wist niet dat ShadowClan zo heilig was dat ze tegenwoordig hier komen bidden voor StarClan," Miauwde de kater pesterig. Amberhunt draaide zich nogal Geïrriteerd om, er stond een Riverclanwarrior, ongeveer even oud als hij. Amber zuchtte en Miauwde "Ik was niet aan het bidden, ik was aan het jagen en ik keek of ik mijn prooi nog kon vinden." Dit gedoe had hem nu al zijn prooi gekost. "Wat doe jij hier eigenlijk?"


What do you want?  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
What do you want?  DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: What do you want?    What do you want?  Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:07

Zoals je misschien al wel kon raden was Butterpact niet bepaald fan van andere Clans. Hij kon dan ook geen enkele Clan luchten buiten de zijne. WindClan vond hij de zwakste Clan van ze allemaal. Met hun kleine, miezerige katjes. Op de tweede plaats kwam ShadowClan omdat ze zo vreselijk arrogant waren. Ze dachten echt dat ze hét waren, dat ze de beste Clan van heel het woud waren en dat ze om die reden meer territory mochten hebben dan de andere Clans. En dan als derde ThunderClan. Hij had niet per se heel veel tegen hun, hoewel hij het er niet mee eens was dat een ThunderClanner tijdelijk bij hun had mogen blijven. ThunderClan leek hem echt zo’n Clan die veel te veel tolereerde en te veel verwachtingen had van de andere Clans. En dan had je zijn meest gehate Clan: BloodClan. Die katten haatte hij gewoon omdat ze niet thuishoorden in het woud. Ze respecteerden de warrior code niet en moordden katten uit voor geen reden. Dat ging hem een brug te ver. Hij zou nooit moorden tenzij het niet anders kon, maar tot dusver had hij gelukkig nog geen situatie gehad waarin hij moest moorden. En dan kwam zijn meest gehate ding van al: vriendschappen buiten RiverClan om. Mocht hij ooit een RiverClanner daarop betrappen dan zou hij een hartelijk woordje met diegene hebben. Je kon niet loyaal zijn aan iemand in een andere Clan en vervolgens loyaal zijn aan je eigen wanneer je moest vechten tegen de desbetreffende Clan. Butterpact keek op toen de tom antwoordde op zijn vraag en trok met zijn oortje. ‘Je mag hier helemaal niet jagen,’ sprak hij. ‘Hier houdt de border voor ons allemaal op en begint die van StarClan. Dus je zal moeten wachten tot de prooi weer terug over je border komt, haarbal.’ Hij haalde zijn schouders op toen er een vraag aan hem werd gesteld. ‘Ik was aan het jagen en toen merkte ik dit ik hier was,’ sprak hij. ‘In tegenstelling tot jouw jacht gaat de mijne prima.’ Hij grijnsde. ‘Ik dacht dat je dat misschien wel wilde weten. Het is altijd leuk om te horen dat de jacht in een andere Clan goed gaat, niet dan? Je gunt elkaar immers het beste, hè.’ Hij gaf de tom een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: