Algemene Onzin Topic - Pagina 25



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Heavykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 19:53

Bo|| Je bent gewoon vet slim dus je gaat die exames gewoon heel hard nailen
En ja ik had ook niet anders verwacht xD


Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2qso514
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 19:54

Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 19:57

Heavykit schreef:
Bo|| Je bent gewoon vet slim dus je gaat die exames gewoon heel hard nailen
En ja ik had ook niet anders verwacht xD
Ik hoop het :")
Momenteel sta ik voor dit jaar voor alles een 9 en 10... En dan moet ik nog examens doen volgende week. Ben van plan om echt perfecte score te halen om even te bewijzen aan m'n ouders dat ze fout zijn :"") en mss een beetje uh... steun voor januari ;w;
Alleen gwn, dierengeneeskunde ziet er zo eng uit en tis altijd al m'n droom geweest het te doen, maar... Tis gwn eng om zo gwn in januari te beginnen an al >.<


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 19:59

Na een aantal generaties maakt het indd niet zo heel veel meer uit
Toch heb ik geloof ik nog een complete stamboom liggen ergens

Ik weet precies wat je bedoeld dat had ik ook dat ik begon met de accountant opleiding
Maar negens en tienen zijn zo hoog dat je je wss niet zo druk hoeft te maken (Zolang je leert dan)


Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2qso514
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:05

Wowow, ben jij ook de Tess van Shiverthought? c:


'A bird sat down and spoke to me:'
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:07

Heavykit schreef:
Ik weet precies wat je bedoeld dat had ik ook dat ik begon met de accountant opleiding
Maar negens en tienen zijn zo hoog dat je je wss niet zo druk hoeft te maken (Zolang je leert dan)
Dat dus. M'n ouders waren gewoon zo boos dat ik niet meer leerde maar wel nog echt vet goed scoorde in een opleiding met 16u wiskunde en 12u wetenschappen...
Gelukkig ben ik echt wel gemotiveerd om ergens te beginnen <3 Maar de stress man, de stress XD


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:08

Roughflower schreef:
Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.
sowieso, in clans waar eigenlijk iedereen familie is van iedereen kom je op den duur sowieso wel uit op incest, dat kan bijna niet anders..
Zolang het niet al te dichtbij is maakt het denk ik niet zo veel uit :') (dus geen vader/dochter of broer/zus of zelfs oom/nicht koppels haha rip tall x wind)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:09

Wolfkit., schreef:
Wowow, ben jij ook de Tess van Shiverthought? c:
Nee dat is grote Tessa ik ben kleine Tessa
Heb wel een kitten van Shiver tho

Bootje || Just calm down
Zie dit indd als een laatste stap voor de opleiding die je echt wilde, nog maar een kleine stap


Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2qso514
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:11

Redpaw* schreef:
Roughflower schreef:
Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.
sowieso, in clans waar eigenlijk iedereen familie is van iedereen kom je op den duur sowieso wel uit op incest, dat kan bijna niet anders..
Zolang het niet al te dichtbij is maakt het denk ik niet zo veel uit :') (dus geen vader/dochter of broer/zus of zelfs oom/nicht koppels haha rip tall x wind)

Is er ergens een stamboom oid van Shadowclan?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:11

Wist je dat Rough en Lurk ergens incest zijn? Aangezien de vader van Ash de broer is van Shrew als ik me niet vergis :")


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:12

Heavykit schreef:
Wolfkit., schreef:
Wowow, ben jij ook de Tess van Shiverthought? c:
Nee dat is grote Tessa ik ben kleine Tessa
Heb wel een kitten van Shiver tho

Bootje || Just calm down
Zie dit indd als een laatste stap voor de opleiding die je echt wilde, nog maar een kleine stap


Ik had Savagekit haha, maar die is behoorlijk dood c':
Welkom terug iig <3


'A bird sat down and spoke to me:'
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:14

Thank you Thank you
Ja ik had Demonkit maar die ligt bedolven onder stof en gezien ik rustig begin komt die er voorlopig nog niet onder uit

Zit alleen te twijfelen of ik Secretvoice of Sushi er nog bij neem of niet

En ik ben opzoek naar een vader voor deze man maar dan moet ik weer mensen gaan opzoeken enzo xD moeilijk leven


Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2qso514
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:15

Wolfkit., schreef:
Heavykit schreef:
Wolfkit., schreef:
Wowow, ben jij ook de Tess van Shiverthought? c:
Nee dat is grote Tessa ik ben kleine Tessa
Heb wel een kitten van Shiver tho

Bootje || Just calm down
Zie dit indd als een laatste stap voor de opleiding die je echt wilde, nog maar een kleine stap


Ik had Savagekit haha, maar die is behoorlijk dood c':
Welkom terug iig <3
Ik had Light met evy maar ik denk dat evy ook weg is :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:15

Bitterpaw schreef:
Redpaw* schreef:
Roughflower schreef:
Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.
sowieso, in clans waar eigenlijk iedereen familie is van iedereen kom je op den duur sowieso wel uit op incest, dat kan bijna niet anders..
Zolang het niet al te dichtbij is maakt het denk ik niet zo veel uit :') (dus geen vader/dochter of broer/zus of zelfs oom/nicht koppels haha rip tall x wind)

Is er ergens een stamboom oid van Shadowclan?
Ja volgens mij wel... ik zal eens zoeken c:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:16

Roughflower schreef:
Bitterpaw schreef:
Redpaw* schreef:
Roughflower schreef:
Ja, t is inderdaad bijzonder... Maar ja, de spelers er achter houden het denk ik wat in de gaten. Maar op ten duur is het gewoon niet meer in de gaten te houden. Wanneer deze kittens warriors zijn en kittens krijgen, en die kittens weer... dan raak je op ten duur de draad toch wel kwijt, maar dan ben je ook zo ver weg van de oorsprong, dat het niet heel veel meer uit maakt.
sowieso, in clans waar eigenlijk iedereen familie is van iedereen kom je op den duur sowieso wel uit op incest, dat kan bijna niet anders..
Zolang het niet al te dichtbij is maakt het denk ik niet zo veel uit :') (dus geen vader/dochter of broer/zus of zelfs oom/nicht koppels haha rip tall x wind)

Is er ergens een stamboom oid van Shadowclan?
Ja volgens mij wel... ik zal eens zoeken c:
oehh die wil ik echt zien!
Ben benieuwd hoe groot ze ondertussen is haha xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:16

Yeah Evy is gestopt als ik het zo hoor van der ^^"


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:18

Oftewel al die kittens zijn behoorlijk dood xD

En ik had ook nog een stamboom ergens maar dat is alleen van Shrew en Inner


Make it just a bad nightmare, wake up, Team Heavy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2qso514
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:24

Oh wauw alleen sc online


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:25

SC feestje


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 KPqmPhS

Do not judge my story by the chapter you walked in on
Proud owner of [6] cookies
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:29

Shadowmask schreef:
SC feestje
HEEE JIJ BENT GEEN SC


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: